شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر شیک

نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 64 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از راه‌هایی که با کمک آن می‌توان خدمات یا محصولات را معرفی کرد، استفاده از بنر است. بنرها می‌توانند در اینترنت به نمایش در بیایند یا روی بیلبوردهای سطح شهر قرار بگیرند؛ اما نکته مهم این است برای جذب مخاطب بنرها باید به صورت شیک طراحی شوند. طراحی بنر شیک با توجه به پارامترها و المان‌های گوناگون انجام می‌گیرد و حرفه‌ای‌ترین گرافیست‌ها به آن‌ها توجه می‌کنند. اگر به دنبال جذب مخاطب با کمک بنرهای شیک هستید، کافی است کار را به کاردان یعنی مجموعه ایران تایپیست بسپارید. بیایید نگاهی به اصول طراحی یک بنر جذاب و شیک بیندازیم. همراه ما باشید.

طراحی بنر شیک

نحوه طراحی بنر شیک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از بنر شیک چیست؟

بنرها توسط طراحان مختلفی طراحی می‌شوند؛ اما گزینه‌ای جذب مخاطب بیشتری خواهد داشت که توسط حرفه‌ای‌ترین افراد خلق شده باشد. هدف از طراحی بنرها انتقال پیام تبلیغات است؛ به همین علت باید تمامی عناصر به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانند به خوبی نظر مخاطب را جلب کنند. منظور از بنر شیک نیز دقیقاً همین است. بنرها باید از نظر رنگ‌پردازی، متن ‌نویسی، بک‌گراند و... به خوبی طراحی شده باشند تا زننده دیده نشوند.

هر مکان و خدماتی به بنرهای منحصربه‌فرد خود نیاز دارند؛ به همین علت نیاز است تمامی جوانب کار در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال رنگ بنری که معرفی‌کننده محصول غذایی است، با رنگ بنری که درباره محصولات بهداشتی بوده کاملاً متفاوت است. تمامی این تفاوت‌ها اهمیت دارند و باعث می‌شوند یک بنر در میدان رقابت پیروز شود یا شکست بخورد. در اینجا است که استفاده از حرفه‌ای‌ترین طراحان اهمیت پیدا می‌کند. اگر به دنبال بنرهای شیک هستید، ایران تایپیست می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد. کافی است با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و سفارش خود را بر اساس خواسته‌هایی که دارید، به ثبت برسانید.

طراحی بنر شیک

نگاهی کلی به بنرهای شیک

چه فوایدی در استفاده از بنرهای شیک وجود دارد؟

طراحی بنر شیک برای هر محصول و خدماتی امکان‌پذیر است. در واقع بنرهای تبلیغاتی را می‌توانید در مکان‌های مختلف مشاهده کنید. این بنرها از مزایای گوناگونی برخوردار هستند و استفاده از آن‌ها می‌تواند باعث جذب مشتریان و برندسازی شود. به طور کلی اگر قصد دارید در وب‌سایت‌ها، بیلبوردها یا شبکه‌های اجتماعی از انواع بنرها بهره ببرید بد نیست با مزایای شیک‌ترین گزینه‌ها آشنا شوید که در لیست زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.

طراحی بنر شیک

مهم‌ترین مزایای استفاده از بنر شیک

1. بنر تبلیغاتی شیک ترافیک بازدید را افزایش می‌دهد.

مهم‌ترین مزیتی که بنر تبلیغاتی شیک دارد، افزایش ترافیک بازدید است. اصلی‌ترین هدفی که طراحی بنر با خود به همراه دارد، ترغیب مخاطب است. مخاطبان به بنرهای شیک جذب می‌شوند و با کلیک روی آن‌ها وارد سایت شده و از آن بازدید می‌کنند. این موضوع می‌تواند روی سئو سایت نیز تأثیر خود را بگذارد و رتبه وب‌سایت را به طرز چشمگیری افزایش دهد. بنرهای تبلیغاتی به صورت طبیعی مخاطبان را به صفحه‌ای از وب‌سایت هدایت می‌کنند.

کاربران مدتی از زمان خود را صرف جستجو در وب‌سایت می‌کنند تا بتوانند به خدماتی که در بنر معرفی شده‌اند دسترسی داشته باشند. مدت زمان حضور کاربر در وب‌سایت با کمک بنرهای تبلیغاتی کاملاً مناسب است؛ به همین دلیل رتبه سایت می‌تواند ارتقا پیدا کند. همچنین فروشگاه‌های اینترنتی نیز می‌توانند محصولات بیشتری به فروش برسانند. برخی از بنرهای شیک نیز در معابر نصب می‌شوند. این بنرها نیز جذب مخاطب مخصوص به خود را دارند و به نوعی می‌توانند تأثیرگذار واقع شوند.

2. بنر تبلیغاتی شیک می‌تواند سریع‌تر مخاطب را به خود جذب کند.

اگر به دنبال یک راه‌حل برای جذب سریع مخاطب هستید، طراحی بنر شیک می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. اگر بخواهیم به مقایسه این روش با راهکارهای دیجیتال مارکتینگ بپردازیم، متوجه خواهیم شد بنرها در جذب سریع مخاطب موفق‌تر عمل می‌کنند. کافی است یک بنر شیک طراحی کرده و آن را در وب‌سایت خود آپلود کنید. این بنرها می‌توانند در کمترین زمان ممکن کار بازاریابی و جذب مخاطب را برای شما انجام دهند. همچنین برای سایت‌های تازه ساخت این بنرهای شیک می‌توانند بسیار کارآمد باشند.

طراحی بنر شیک

جذب سریع مخاطب با بنرهای شیک

3. در مقایسه با بسیاری از روش‌ها هزینه مناسب تری دارد.

مزیت دیگری که طراحی بنر تبلیغاتی شیک دارد، هزینه کارآمدتر در مقایسه با سایر روش‌ها است. البته روی هزینه طراحی بنر عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند که قبل از ثبت سفارش باید با آن‌ها آشنا شوید. بنر یک راه ساده ولی کارآمد برای تبلیغ است؛ به همین علت می‌تواند هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای شما به همراه داشته باشد. البته هزینه تا حدودی به مجموعه‌ای که سفارش خود را ثبت می‌کنید نیز بستگی دارد. ایران تایپیست از جمله مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند بنرهای با کیفیت را با هزینه‌ای مناسب برای شما طراحی کند. اگر قصد دارید مخاطبان خود را افزایش دهید و در راستای برندسازی قدم بردارید، همین حالا با کارشناسان ایران تایپیست برای ثبت سفارش تماس بگیرید.

طراحی بنر شیک

هزینه مناسب بنرهای شیک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه عواملی برای خلق بنر شیک مهم است؟

برای اینکه بتوان به بنر تبلیغاتی شیک دسترسی پیدا کرد، نیاز است به عوامل گوناگونی هنگام طراحی توجه داشت. در واقع طراحان و گرافیست‌ها با این نکات و پارامترها آشنا هستند و می‌توانند بهترین بنرهای تبلیغاتی را برای کسب‌وکارهای مختلف طراحی کنند. در ادامه به بررسی یک لیست از مهم‌ترین عوامل برای خلق بنر شیک می‌پردازیم؛ پس ما را همراهی کنید.

1. بنر تبلیغاتی شیک به اندازه مناسبی نیاز دارد.

بنرها زمانی شیک دیده می‌شوند که بتوان اندازه مناسبی برای آن‌ها تعیین کرد. بر اساس آمارهای منتشر شده بهترین اندازه برای بنرها 250 در 300 پیکسل است؛ اما با توجه به کاربرد، وب‌سایت و شبکه اجتماعی امکان تغییر ابعاد وجود دارد. بنرها می‌توانند به صورت مستطیلی، متوسط و عریض باشند که هر کدام دارای ابعاد مخصوص به خود هستند. در یک نگاه کلی ابعاد بنرها قالب زیر را به خود اختصاص داده‌اند:

  1. بنرهایی که در دسته‌بندی متوسط جای می‌گیرند، ابعاد 250 در 300 پیکسل دارند.
  2. بنرها اگر عریض باشند، اندازه آن‌ها 90 در 720 پیکسل است.
  3. بنرهای مستطیلی نیز اندازه 50 در 320 پیکسلی دارند.
  4. برخی از بنرها نیز ابعاد 600 در 160 را به خود اختصاص داده‌اند.

2. بنرهای شیک پس زمینه منحصربه‌فردی دارند.

در طراحی بنر شیک باید به پس‌زمینه نیز توجه کافی داشته باشید. در واقع برای اینکه پیام اصلی به درستی منتقل شود، نیاز است مناسب‌ترین رنگ پس‌زمینه برای بنر انتخاب شود. در حقیقت می‌توانیم این‌طور بیان کنیم رنگ مناسب برای پس‌زمینه می‌تواند پیام اصلی بنر را تقویت کند و از این طریق باعث جذب مخاطب بیشتر شود. نکات مختلفی درباره پس‌زمینه بنر وجود دارند. به طور کلی بهتر است از یک رنگ ثابت برای پس‌زمینه استفاده کنید. همچنین رنگ متن و پس‌زمینه باید در تضاد کامل با یکدیگر باشند. این کار باعث خواهد شد تا متون راحت‌تر خوانده شوند و مشکلی در فهم آن‌ها وجود نداشته باشد. هنگام انتخاب پس‌زمینه توجه به لوگوی شرکت، رنگ متن، نوع محصول و... حائز اهمیت است. طراحان ایران تایپیست با صفر تا صد اصول انتخاب پس‌زمینه برای بنر آشنایی دارند و می‌توانند بهترین گزینه را برای برندسازی در نظر بگیرند.

البته گاهی اوقات پیش می‌آید افراد به دنبال استفاده از تصاویر به عنوان پس‌زمینه هستند. این موضوع زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که در بنر هیچ محصولی به صورت فیزیکی تبلیغ نشود. در این شرایط می‌توان از رنگ‌های یکپارچه صرف‌نظر کرد. اگر از یک تصویر برای پس‌زمینه استفاده می‌کنید، نیاز است متون مورد نظر با کمک کادر از یکدیگر جدا شوند تا نظم بنر به چشم بیاید. در کل باید به بحث کنتراست یا تضاد توجه کافی داشت تا بتوان شیک‌ترین بنرها را طراحی و در سایت به عنوان راهی برای تبلیغ آپلود کرد.

طراحی بنر شیک

اهمیت پس‌زمینه در طراحی بنرهای شیک

3. کال تو اکشن مناسب فراموش نشود.

برای طراحی بنر شیک باید به کال تو اکشن نیز توجه داشت. در واقع کال تو اکشن (CTA) می‌تواند به مخاطب بگوید چه کاری را انجام دهد یا ندهد؛ به همین علت بسیار ضروری است در طراحی آن از مهم‌ترین اصول کمک گرفته شود. هر کال تو اکشن تشکیل‌شده از دو بخش مختلف رنگ و متن است. گاهی اوقات با انتخاب یک رنگ مناسب برای CTA می‌توانید فروش محصول را به طرز چشمگیری افزایش دهید و مخاطبان بسیاری را روانه سایت کنید. انسان‌ها دیدگاه‌های مختلف دارند؛ به همین علت مغز آن‌ها به رنگ‌های مختلف، واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهد. در کل هارمونی رنگ‌ها بین متن و کادر اصلی کال تو اکشن باید رعایت شود تا از این طریق بنرها را بسیار شیک و کارآمد به تصویر کشید. هر کدام از رنگ‌ها معنای متفاوتی دارند و در طراحی‌های مختلف می‌توان از آن‌ها بهره برد.

فرض کنید به دنبال یک بنر کلاسیک هستید. استفاده از رنگ قرمز هنگام طراحی این بنرها اصلاً ایده خلاقانه‌ای نیست. رنگ قرمز می‌تواند باعث انتقال حس عصبانیت، هیجان، شوق و شور شود که این موضوع با بنرهای کلاسیک کاملاً در مغایرت است. مناسب‌ترین رنگ برای CTA نارنجی است. این رنگ نیروبخش و احساسی است. در بسیاری از لوگوها رنگ‌ آبی مشترک بوده و می‌تواند حس ایمنی، اعتماد، شفافیت و آرامش را به مخاطب القا کند. یکی دیگر از نکات مهم در طراحی بنر شیک استفاده از متن مناسب برای کال تو اکشن است. اگر قصد دارید از طریق بنر دوره‌های خود را معرفی کنید، استفاده از کلمات ثبت‌نام یا شروع به عنوان CTA اصلاً مناسب نیست؛ زیرا در ابتدا مخاطب باید درباره آن‌ها اطلاعات کسب کند؛ ازاین‌رو از کلماتی برای CTA بهره ببرید که مخاطب در سه ثانیه جذب آن‌ها شود و روی بنر کلیک کند.

طراحی بنر شیک

اهمیت بالای کال تو اکشن

دسترسی به بهترین طراحان برای ساخت بنر شیک

برای طراحی بنر شیک باید به بهترین طراحان دسترسی پیدا کنید. حالا سؤالی که مطرح می‌شود این است چگونه می‌توان از بهترین گرافیست‌ها برای طراحی انواع بنرهای شیک بهره برد؟ در کل امروزه مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی بنر فعالیت می‌کنند؛ اما تمامی آن‌ها این قابلیت را ندارند تا یک بنر شیک برای جذب مخاطب طراحی کنند. ایران تایپیست از برترین مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که در زمینه طراحی شیک‌ترین بنرها فعالیت دارد. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید ثبت سفارش را انجام داده و منتظر نتیجه نهایی کار بمانید.

توانایی طراحی بنر به صورت حرفه‌ای تنها در یک شب عاید نخواهد شد؛ بلکه نیاز است افراد به صورت مداوم تمرین داشته باشند تا بتوانند از پس انجام هر گونه پروژه‌ای بر بیایند. طراحان مجموعه ایران تایپیست نیز به همین صورت هستند. این افراد در زمینه خلق بنر سابقه چندین ساله دارند و می‌توانند با کیفیت‌ترین بنرها را در اختیار مشتری قرار دهند. اگر شما نیز به فکر فروش محصول، معرفی خدمات یا برندسازی هستید، می‌توانید صفر تا صد کار را به طراحان ایران تایپیست بسپارید تا بهترین بنرها را خلق کنند و در اختیارتان قرار دهند.

طراحی بنر شیک

استفاده از بهترین طراحان برای خلق بنرهای شیک

هزینه خدمات طراحی بنر

هزینه طراحی بنر شیک با توجه به خدماتی که ارائه می‌شوند، متفاوت است. افراد باید تمامی جوانب را قبل از ثبت سفارش در نظر بگیرند. به طور کلی عوامل و پارامترهای گوناگونی می‌توانند هزینه‌های طراحی بنر را دستخوش تغییر قرار دهند که تمامی آن‌ها اهمیت بالایی دارند؛ از جمله:

  1. ابعاد: در بنرهایی که ابعاد بزرگی دارند، نیاز است از عناصر بیشتری نیز کمک گرفته شود. همین موضوع هزینه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. با افزایش ابعاد هزینه‌های طراحی نیز سیر صعودی پیدا خواهند کرد.
  2. طراح: هر چقدر سابقه کاری یک طراح بالاتر باشد و در کار خود مهارت بیشتری نشان دهد، به همان اندازه دستمزد نهایی بالاتر خواهد بود. هر چند برای طراحان سابقه‌دار باید هزینه بیشتری پرداخت کنید؛ اما با این حال از کیفیت نهایی کار نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.
  3. نوع طراحی: برخی از بنرها پیچیدگی بسیاری هنگام طراحی دارند؛ به همین علت باید زمان بیشتری را صرف به اتمام رساندن پروژه کرد. همین موضوع باعث می‌شود هزینه بیشتری برای طراحی بنر پرداخت کنید که کاملاً طبیعی و البته ارزشمند است.

به طور کلی اگر قصد دارید طراحی بنر شیک شما با قیمت مقرون‌به‌صرفه انجام شود، پیشنهاد می‌دهیم با مجموعه ایران تایپیست در تماس باشید. تعرفه‌های خدمات طراحی بنر در این مجموعه کاملاً به صرفه هستند؛ به همین علت با انتخاب این مجموعه می‌توانید با کمترین هزینه، بیشترین بازده را دریافت کنید.

طراحی بنر شیک

عوامل مؤثر روی هزینه‌های طراحی بنر تبلیغاتی شیک

سخن آخر

طراحی بنر شیک با توجه به المان‌های گوناگونی صورت می‌گیرد که تمامی آن‌ها اهمیت بالایی دارند. رنگ، CTA یا کال تو اکشن، پس‌زمینه و... از جمله مهم‌ترین نکاتی هستند که توجه به آن‌ها باعث خلق شیک‌ترین بنرها می‌شود. طراحان حرفه‌ای باید تمامی این نکات را در نظر داشته باشند تا بتوانند پیام اصلی بنر را به مخاطب انتقال دهند و از این طریق در جذب کاربر موفق عمل کنند. ایران تایپیست یکی از بهترین مجموعه‌ها در زمینه طراحی بنر است. شما می‌توانید با ثبت سفارش در سایت از بهترین خدمات با قیمتی مقرون‌به‌صرفه بهره ببرید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکی طراحی کاتالوگ طراحی بنر طراحی گرافیکی

سوالات متداول

برای طراحی بنر شیک نیاز است عوامل گوناگونی را در نظر گرفت که مهم‌ترین آن‌ها شامل رنگ پس‌زمینه، عکس پس‌زمینه، کال تو اکشن و... می‌شوند.

نمی‌توان یک رقم ثابت و مشخصی را به عنوان هزینه طراحی بنر تبلیغاتی شیک تعیین کرد؛ زیرا عوامل گوناگونی دست به دست هم می‌دهند و قیمت‌ها را بالا و پایین می‌کنند. ابعاد، مدت‌زمان، سابقه کار طراح و... از جمله این فاکتورها هستند.

قطعاً برای دسترسی به بنر تبلیغاتی شیک نیاز است از با مهارت‌ترین طراحان کمک بگیرید. در حال حاضر ایران تایپیست می‌تواند به شما کمک کند از با کیفیت‌ترین بنرها برای تبلیغات خود استفاده کنید.

خوشبختانه مجموعه ایران تایپیست تمامی جوانب را در نظر دارد؛ به همین علت مناسب‌ترین تعرفه‌ها را برای خدمات خود تعیین کرده است. شما نیز می‌توانید از این تعرفه‌های مناسب بهره ببرید.


نویسنده: دنیا ذاکری طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 64 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر خاص طراحی بنر حرفه ای طراحی بنر جذاب طراحی بنر زیبا طراحی گرافیکی بنر شیک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :