دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

طراحی بنر

نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 158 امتیاز 0 از 0 نظر

از بنر می‌توانیم به عنوان یکی از محبوب‌ترین قالب‌ها برای تبلیغ یاد کنیم. بنرها قالب‌های گرافیکی به شمار می‌روند و می‌توان در راستای اهداف مختلفی همچون جذب مخاطب آن‌ها را طراحی کرد. هنگام طراحی بنر نیاز است به عوامل مختلفی توجه شود که بدون شک جذابیت مهم‌ترین آن‌ها است. اگر به دنبال بهترین بنرها هستید، کافی است از برترین مجموعه‌ها کمک بگیرید. ایران تایپیست می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب باشد.

طراحی بنر

بررسی بنر و نکات مهم در طراحی آن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بنرها راهی برای تبلیغ و جذب مشتری هستند که در مدل چاپی و دیجیتال وجود دارند. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند. در واقع بنر می‌تواند یک ابزار جهت بازاریابی و مارکتینگ باشد. باتوجه‌به موقعیت و مکان مورد استفاده، بنرها می‌توانند در ابعاد مختلفی طراحی شوند. اگر به بنرها توجه کنید، می‌توانید المان‌ها و عناصر مختلفی را روی آن‌ها مشاهده کنید که تصویر، متن‌های تبلیغاتی و متن‌های اطلاع‌رسانی از جمله آن‌‌ها هستند.

هنگام طراحی بنر باید المان‌های متنی و گرافیکی به درستی کنار یکدیگر قرار بگیرند تا به خوبی نظر مخاطبان جلب شوند. در صورتی که تمامی استانداردها رعایت شوند، بنر می‌تواند یک راه بسیار تأثیرگذار برای جذب مخاطب باشد. کاربردهایی که بنرها به خود اختصاص داده‌اند، گسترده هستند و باتوجه‌به نوع بنر متفاوت خواهند بود؛ اما به طور کلی در لیست زیر می‌توانید مهم‌ترین استفاده‌ها را مشاهده کنید:

استفاده برای برندسازی

یکی از مهم‌ترین اهداف طراحی بنر، برندسازی است. حوزه‌های کاری بسیار متنوعی وجود دارند که در تلاش هستند برند خود را ارتقا ببخشند و آن را به دیگران معرفی کنند. بدین منظور می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که بنر یکی از آن‌ها است. مجموعه ایران تایپیست به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین بنر را برندسازی در اختیار داشته باشید.

طراحی بنر

برندسازی با کمک بنرها

طراحی برای اطلاع‌رسانی

اطلاع‌رسانی یکی دیگر از کاربردهایی است که طراحی کردن بنر می‌تواند داشته باشد. از دیرباز تا کنون بنرها یکی از بهترین روش‌ها برای مطلع کردن مخاطبان بوده‌اند. نسل امروز نیز از تأثیر بنرها بی‌بهره نمانده‌اند و با کمک آن‌ها می‌توان افراد را از کمپین‌هایی که سالانه توسط انواع سازمان‌ها و برندها برگزار می‌شوند، مطلع کرد.

استفاده شخصی

بنرها می‌توانند استفاده شخصی نیز داشته باشند. به عنوان مثال این روزها افراد برای تبریک، تسلیت و... از بنرها استفاده می‌کنند که تأثیرگذاری خوبی نیز دارند. در کل باتوجه‌به هدف می‌توان از بنرها در سالن‌ها، نمایشگاه‌ها، خیابان‌ها، ورزشگاه‌ها و... بهره برد. در حال حاضر مجموعه ایران تایپیست با بهره‌مندی از بهترین طراحان سعی کرده است کاربردی‌ترین بنرها را طراحی و در اختیار مشتریان قرار دهد. 

طراحی بنر

برترین کاربردهای بنرها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

جذابیت و تأثیرگذاری در تبلیغات با طراحی حرفه ای بنر

برای اینکه بتوانید جذابیت و تأثیرگذاری در تبلیغات را افزایش دهید، نیاز است طراحی بنر شما به صورت حرفه‌ای انجام شود؛ به همین علت تیمی که بدین منظور انتخاب می‌‌شود بسیار اهمیت دارد. ایران تایپیست برای اینکه جذابیت و تأثیرگذاری بنرها را افزایش دهد، نکات گوناگونی را مد نظر قرار می‌دهد که تمامی آن‌ها اهمیت بالایی دارند. در لیست زیر چند نمونه از این نکات را می‌توانید مشاهده کنید:

استفاده اصولی از رنگ‌ها هنگام طراحی کردن بنر

رنگ‌ها در طیف‌‌های گوناگونی وجود دارند. بنری در میدان رقابت برنده خواهد شد که رنگ‌های درستی را در دل خود جای داده باشد. هر چند در پالت رنگ‌ها با تنوع بسیاری روبه‌رو می‌شویم؛ اما اصل طراحی به ما می‌گوید تعداد رنگ‌ها از سه تا چهار عدد نباید فراتر بروند. با این کار می‌توان اثرگذاری بنر را هنگام تبلیغات افزایش داد. همچنین باتوجه‌به نوع بنر، مکان و مناسبت طیف رنگ‌ها می‌توانند متفاوت باشند؛ اما به‌طورکلی رنگ‌های گرم و شاد تأثیرگذاری بیشتری روی مخاطب دارند.

طراحی بنر

توجه به رنگ‌ها هنگام طراحی کردن بنر

متن‌های کوتاه و کاربردی

این روزها متن‌های بلند تأثیرگذاری چندانی ندارند. همچنین خواندن آن‌ها از حوصله افراد خارج است. در واقع هر چقدر در طراحی بنرها از عناصر بیشتری کمک گرفته شود، به همان اندازه نیز مخاطبان کمتری را به خود جذب خواهند کرد. در واقع یک بنر شلوغ عملاً بدون کاربرد خواهد ماند و نمی‌تواند مخاطبی را نیز به خود جذب کند. یک بنر باید در کنار سادگی و زیبا بودن، بتواند کاربردی واقع شود و مخاطب را هر چه سریع‌تر به هدف برساند. مجموعه ایران تایپیست پیشنهاد می‌دهد تنها یک الی دو جمله را برای بنرهای تبلیغاتی خود در نظر بگیرید.

استفاده از سایزهای مناسب

در طراحی باید از سایزهای مناسب کمک گرفته شود تا بتواند آن جذابیت را داشته باشد. باتوجه‌به اپلیکیشن یا موقعیت سایزهای بنر باید تعیین شوند. بنرها می‌توانند مربع یا مستطیل و افقی یا عمودی باشند و نوع طراحی آن به فضایی بستگی دارد که قرار است به کار رود.

سادگی هنگام طراحی کردن بنر

شاید فکر کنید هر چقدر یک بنر شلوغ‌تر باشد، به همان اندازه نیز جذابیت دارد. در صورتی که این تصور کاملاً اشتباه است. تبلیغ شلوغ مانند یک دافعه عمل کند. به جای اینکه مخاطبان جذب شوند، آن‌ها را دفع می‌کند. سادگی یکی از اصلی‌ترین استانداردها هنگام طراحی کردن بنر به شمار می‌آید و می‌تواند در میدان رقابت بین برندهای گوناگون شما را برنده کند. اگر فکر می‌کنید با کمترین المان نمی‌توانید بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشید نگران نباشید؛ زیرا در مجموعه ایران تایپیست طراحان می‌توانند در عین سادگی، شیک بودن را به بنر شما ببخشند. کافی است اهداف خود را بگویید تا بهترین بنر را تحویل بگیرید.

طراحی بنر

در نظر گرفتن سادگی برای بنرها

طراحی های خاص راهی مؤثر برای جذب مشتریان

برای اینکه بتوانید با بنرها مشتریان را به خود جذب کنید، به طراحی‌های خاص نیاز خواهید داشت. برای این کار نیاز است به داستان برند نگاه ویژه‌ای شود. سپس بر این اساس می‌توان از محیط اطراف یا طبیعت و حتی زندگی روزمره الهام گرفت. در مجموعه ایران تایپیست برای اینکه مشتریان به بنرها جذب شوند، از طراحی‌های خاص و بسیار منحصربه‌فرد کمک گرفته می‌شود. نمونه این طراحی‌ها را جایی ندیده‌اید و از ابتدا تا انتهای طراحی می‌توانید کنار ما باشید. هنگام طراحی باید یک سری از عوامل در نظر گرفته شوند تا نتیجه نهایی رضایت‌بخش باشد. در ادامه قصد داریم نگاه دقیق‌تری به این موضوع داشته باشیم.

چه عواملی در طراحی بنر باید مدنظر قرار گیرند؟

برای اینکه طراحی بنر در بهترین کیفیت ممکن انجام گیرد، نیاز است به پارامترها و عوامل مختلفی توجه شود. در این راستا طراح و مشتری باید با یکدیگر در ارتباط باشند. ایران تایپیست با در نظر گرفتن تمامی خواسته‌های مشتری بنرهایی را طراحی می‌کند که می‌توانند به خوبی از عهده تبلیغات و جلب توجه مخاطبان بر بیایند. حالا شاید این سؤال برای شما مطرح شود که این عوامل چیست و طراح و مشتری در رابطه با چه مواردی باید با یکدیگر مشورت داشته باشند؟ در فهرست زیر می‌توانید با برخی از این عوامل آشنا شوید:

1.مکانی که برای نصب در نظر گرفته می‌شود!

همان‌طور که اشاره کردیم بنر راهی برای تبلیغات است. گاهی اوقات مشتریان به دنبال نصب بنر روی دیوار هستند. در این شرایط باید از قبل رنگ دیوار را مشخص کرده باشند تا هنگام طراحی مشکل خاصی به وجود نیاید. به عنوان مثال رنگ بنر و دیوار به هیچ عنوان نباید به یکدیگر شباهت داشته باشند؛ زیرا برجستگی‌ها آن‌طور که باید دیده نخواهند شد و نمی‌توانند نظر رهگذران را به خود جلب کنند. در کل رنگ‌های بنر و دیوار باید با یکدیگر هماهنگ باشند؛ اما هیچ شباهتی نباید بین آن‌ها به چشم بخورد. این نکته بسیار مهمی است که مجموعه ایران تایپیست با مشتریان در میان خواهد گذاشت.

طراحی بنر

مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف برای نصب بنر

2.از فونت‌های درشت هنگام طراحی کردن بنر استفاده ‌شود!

هدف از بنر جلب توجه افراد از راه دور است؛ به همین علت سایزی که برای فونت‌ها استفاده می‌شود، باید به اندازه کافی درشت باشد تا بتواند نظرات را به خود هدایت کند. در طراحی بنر توسط ایران تایپیست فونت‌های درشت و کاربردی به کار گرفته می‌شوند تا خوانندگان بتوانند پیام‌ها را از راه دور به راحتی و بدون هیچ مشکلی بخوانند. اگر این خواسته خواننده و رهگذر برآورده شود، می‌‌توانید خودتان را بین رقبا متمایز کنید.

3.استفاده از فونت‌های واضح مهم است!

مجموعه ایران تایپیست هنگام طراحی بنر تنها به استفاده از فونت‌های سایز درشت بسنده نمی‌کند، بلکه روی واضح بودن فونت نیز تمرکز ویژه‌ای دارد. فونت مناسب می‌تواند باعث برجسته شدن بنر تبلیغاتی شود. فونت‌ها باید واضح، قابل مشاهده و خوانا باشند. هر چند انتخاب فونت بستگی به نوع بنر دارد؛ اما توصیه می‌شود تا حد ممکن فونت‌های شکسته به کار نروند. فونت‌های ساده و خوانا محبوبیت بیشتری دارند و کمتر دچار سردرگمی بینندگان و ایجاد مشکل خواهند شد. همچنین هنگام نوشتن کلمات فاصله مناسب نیز باید حفظ شود. در کل هیچ نگرانی درباره نوع فونت و سایز آن نداشته باشید؛ زیرا ایران تایپیست تمامی المان‌ها را در نظر می‌گیرد تا بنر شما بتواند به خوبی جملات را به مخاطبان القا کند.

طراحی بنر

استفاده از مناسب‌ترین فونت‌ها

4.از بهترین تصاویر و گرافیک‌ها باید استفاده شود.

در طراحی بنر باید از بهترین تصاویر و گرافیک‌ها استفاده شود. انتخاب نادرست تصویر می‌تواند یک بنر را خسته‌کننده سازد. تصاویر و گرافیک‌هایی که انتخاب می‌شوند، باید به اندازه کافی کیفیت داشته باشند تا هنگام بزرگ‌نمایی حالت پیکسلی پیدا نکنند. البته تعداد تصاویر انتخابی نیز نباید از حدی فراتر بروند؛ زیرا می‌توانند باعث خراب کردن محتوای بنر شوند. بین اطلاعات و تصاویر باید تعادل لازم ایجاد شود.

5.هدف باید مشخص باشد.

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام طراحی کردن بنر، هدف است. هدفی که مشتری دارد باید کاملاً واضح باشد و آن را برای طراح نیز مشخص سازد. هدف هر فردی با دیگری کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال برخی افراد قصد دارند آگاهی از برند خود را افزایش دهند و برخی دیگر نیز به دنبال تبلیغ محصولات خود برای فروش هستند. هر کدام از این اهداف نیاز به المان‌ها و عناصر مختلف برای بنر شدن دارند. ایران تایپیست با مشتریان خود درباره اهداف صحبت خواهد کرد تا با دقت و اطلاعات کامل‌تری دست به طراحی و تهیه بنر بزند.

طراحی بنر

روشن کردن هدف از ثبت سفارش طراحی بنر

هزینه طراحی بنر چقدر است؟

یکی از سؤالات مهمی که مطرح می‌شود این بوده هزینه طراحی بنر چقدر است؟ قطعاً نمی‌توان یک رقم ثابت و مشخص را بدین منظور بیان کرد؛ زیرا عوامل و پارامترهای گوناگونی به چشم می‌خورند که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم هزینه‌های بنرها را دستخوش تغییر قرار می‌دهند. مشتریانی که به دنبال ثبت سفارش هستند، در ابتدا باید تمامی خواسته‌های خود را با طراح در میان بگذارند تا بتوان قیمت نهایی را در اختیار آن‌ها گذاشت. به طور کلی از مهم‌ترین پارامترهایی که روی هزینه‌ طراحی انواع بنرها تأثیرگذار هستند، می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  1. نوع بنر: بنرها در دو نوع ثابت و متحرک وجود دارند. بنرهای متحرک به دلیل ساختاری که دارند، قیمت بیشتری از نظر طراحی به خود اختصاص داده‌اند. همچنین برخی بنرها نیز به صورت محیطی هستند. پوستر، استند، تابلوهای تجاری و بیلبوردها از جمله بنرهایی هستند که هر کدام هزینه‌های متفاوتی از منظر طراحی دارند.
  2. ابعاد بنر: از ابعاد بنر نیز می‌توانیم به عنوان یکی از پارامترهای تأثیرگذار در هزینه‌های نهایی یاد کنیم. هر چقدر ابعاد یک بنر بزرگ‌تر باشند، به همان اندازه نیز باید از جانب مشتری هزینه بیشتری پرداخت شود. به عنوان مثال برای طراحی بنر فروشگاهی به هزینه کمتری در مقایسه با بنرهای بیلبوردی نیاز است.
  3. زمان انتخابی: هر بنری بازه زمانی مشخصی برای طراحی دارد؛ اما گاهی اوقات برخی مشتریان عجله زیادی برای دریافت سفارش خود دارند. در این شرایط هزینه‌ای که باید پرداخت شود، طبیعتاً افزایش خواهد یافت.

در کنار تمام موارد مذکور باید از کیفیت و پیچیدگی طرح نیز یاد کنیم. طراحی بنر با بهترین کیفیت و بیشترین جذابیت، تنها از عهده افراد متخصص بر می‌آید؛ به همین علت می‌توانید از مجموعه ایران تایپیست بخواهید به شما در این زمینه کمک کند. می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را با هزینه‌های طراحی آشنا کنند.

طراحی بنر

هزینه‌های لازم برای طراحی بنر

جمع‌بندی

بنرها یکی از مهم‌ترین راه‌های بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌روند؛ به همین علت امروزه سازمان‌های بسیاری برای برندسازی از مجموعه‌های مختلفی برای طراحی بنر کمک می‌گیرند. در طراحی بنر نیاز است به نکات مختلفی توجه شود تا بتوان در انتها یک نتیجه قابل قبول مشاهده کرد. رنگ، فونت، سایز و... از جمله این عناصر هستند. همچنین هنگام طراحی انواع بنرها نیاز است از بهترین تصاویر و گرافیک‌ها در تعداد مناسب بهره گرفته شود. قبل از اینکه نسبت به نهایی کردن سفارش خود اقدام کنید، باید درباره هزینه اطلاعات لازم را به دست بیاورید. ایران تایپیست یکی از برترین مجموعه‌هایی به شمار می‌رود که در زمینه طراحی انواع بنرها فعالیت‌ دارد. کافی است با کارشناسان تماس بگیرید و قبل از ثبت سفارش، اطلاعات لازم را درباره هزینه‌ها به دست بیاورید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی پوسترطراحی گرافیکیطراحی بنرهزینه طراحی گرافیکی

سوالات متداول

برای طراحی کردن بنر نمی‌توان هزینه مشخص و ثابتی را در نظر گرفت؛ زیرا فاکتورهای گوناگونی روی این موضوع تأثیرگذار هستند؛ از جمله زمان، کیفیت، ابعاد بنر و...

هنگام طراحی کردن بنر نیاز است به عوامل گوناگونی توجه شود که هر کدام از آن‌ها اهمیت بالایی دارند و روی کیفیت نهایی تأثیر می‌گذارند؛ از جمله: نوع فونت، سایز فونت، رنگ و...

با طراحی کردن بنر می‌توان به کاربردهای مختلفی دست پیدا کرد که هر یک اهمیت بالایی دارند. برندسازی، اطلاع‌رسانی و استفاده‌های شخصی از جمله این کاربردها هستند.

امروزه مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی انواع بنر فعالیت دارند. اگر به دنبال یکی از خلاق‌ترین مجموعه‌ها هستید، ایران تایپیست می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.


نویسنده: دانیال فرهادی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/9/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 158 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: طراحی بنر اینستاگرام طراحی بنر آنلاین طراحی بنر سایت طراحی بنر پیج سفارش طراحی بنر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :