پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ضمانت ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/2 ساعت 11:01:34 بازدید: 396 امتیاز 4 از 1 نظر

همانطور که قبلا هم گفته شد، ایران تایپیست تمامی ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را در این مجموعه تضمین می کند. در ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب دو نکته اساسی وجود دارد. اولین نکته هزینه مناسب است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه مناسب سفارش ها در موسسه ایران تایپیست به دلیل مدیریت صحیح این مجموعه و سیاست گذاری های دقیق مدیریت می باشد. به طور مثال ایران تایپیست بر اساس تعداد صفحات و نوع سفارش ها تخفیف های ویژه ای را به مشتریان می دهد. معمولا تخفیف های این مجموعه بین 3 تا 13 درصد می باشد. اما نکته مهم دیگر کیفیت ترجمه است. کیفیت ترجمه بستگی به فعالیت مترجمان دارد که سفارش شما به چه کسی سپرده شود؟ به طور مثال ترجمه برخی از متون خاص مانند: مقالات تخصصی، مقاله های ISI و ... را نمی توان به مترجمان مبتدی سپرد.

ایران تایپیست با برگزاری آزمون های مترجمی آنلاین سطح کیفی تمامی مترجم های خود را قبل از استخدام بررسی می کند و با این کار ترجمه های متن های مشتریان را در آینده کاملا تضمین می کند. شاید به این موضوع فکر کنید، ممکن است که مترجمی در آینده به درستی کار نکند و ترجمه های او دچار نقص های باشد. بله ایران تایپیست نیز با نظر شما کاملا موافق می باشد و برای این مشکل چاره ای اندیشیده است. مترجمان پس از ترجمه متن مشتریان آنها را در سامانه ایران تایپیست بارگذاری می کنند و تمامی این فایل ها توسط کارشناسان با تجربه ایران تایپیست بررسی می شود و در صورت نداشتن نقص برای مشتریان ارسال خواهند کرد. اگر فایل ارسال شده توسط مترجم دچار مشکل باشد کارشناسان ایران تایپیست فایل را برای مشتری ارسال نخواهند کرد و فایل را برای اصلاحات به مترجم باز خواهند گرداند. بنابراین ایران تایپیست با نگرش باز ضمانت ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب را می کند.

ضمانت ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب

تضمین ترجمه فارسی به انگلیسی با قیمت مناسب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانخدمات دانشجوییتایپ

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست بر اساس تعداد صفحات سفارش به مشتریان خود بین 3 تا 13 درصد تخفیف می دهد.

سطح کیفی تمامی مترجمان ایران تایپیست بالا می باشد زیرا تمامی این مترجمان از آزمون های آنلاین مترجمی ایران تایپیست سربلند بیرون آمده اند.

بله، ایران تایپیست کیفیت ترجمه تمامی سفارش های خود را تضمین می کند. زیرا تمامی مترجمان ایران تایپیست با تجربه و مسلط می باشند.

مترجمان پس از ترجمه متن ها، فایل مورد نظر را برای کارشناسان ایران تایپیست ارسال می کنند و اگر فایل مورد نظر فاقد نقص باشد کارشناسان ایران تایپیست آنها را برای مشتریان ارسال خواهند کرد. بنابراین ایران تایپیست بر تمامی سفارش ها نظارت دارد.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/2 ساعت 11:01:34 تعداد بازدید: 396 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان تضمین ترجمه فارسی به انگلیسی ضمانت ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان گارانتی ترجمه فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی نرخ مناسب

دیدگاه کاربران

فاطمه حلفی | 1400-8-30 ساعت 09:50:32 امتیاز :

همیشه با کاراتون اعتمادمونو جلب کردین. ترجمه هاتون حرف ندارن

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :