شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه بندی نامه های شخصی آنلاین

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 732 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی نامه اداری شکل ها و ساختار های گوناگونی دارد و به یک قالب ِمشخص وابسته نیست. اگرچه چارچوب مشخصی برای آن از قبل تعیین شده است تا به افراد کمک کند تا نامه هایی با انسجام و کاملا خلاصه بنویسند و از کلی گویی پرهیز کنند، اما به هر روی، اطلاع از زیر و بم ساختار نامه و انجام صفحه آرایی نامه اداری به شما کمک خواهد کرد، روال اداری را به درستی و فاقد هرگونه اشتباه پیش ببرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ممکن است نیاز باشد نامه ای را – نه فقط در بین اداره های ایران – که برای خارج از ایران ارسال کنید که در آن باید حتما ملزومات اداری را رعایت کرده باشید، درخواست/ اطلاعات را خلاصه و با مفهوم واضح نوشته باشید، نامه را تمیز و کاملا دقیق، با فرمت کاغذ مناسب و در قالبی مشخص ارسال کرده باشید. همچنین با توجه به زبان ِنوشتاری نامه، بسیاری از پاراگراف بندی ها، فاصله خطوط و کلمات و غیره می بایست همگی در یک اتحاد کامل به سر ببرند.

طبیعی است که هر شخصی با ساختار و ظاهر نامه های اداری آشنا نباشد و نیاز باشد تا صفحه آرایی نامه اداری به طور کامل برای آنها انجام شود. همین نیاز بود که گروه ایران تایپیست را بر آن داشت تا خدمات صفحه آرایی نامه اداری را به شما مشتری گرامی ارائه کنند تا ساختار نامه ها و چارچوب نوشتن یک نامه اداری به صورت که باید انجام شود، به نتیجه برسد. شما می توانید به صورت آنلاین در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید و منتظر دریافت نتیجه‌ی نهایی کار خود باشید. دقت داشته باشید که در ایران تایپیست هزینه انجام صفحه آرایی نامه اداری بسیار کم و پایینتر از حالت عادی انجام می شود تا رضایت شما مشتری عزیز حاصل شود.

صفحه بندی نامه های شخصی آنلاین

صفحه بندی نامه اداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مقاله فارسیصفحه آرایی مقاله انگلیسیصفحه آرایی پایان نامههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

شما می توانید نمونه کارهای قبلی ِما را مشاهده کنید.

خیر، برای کلیه‌ی زبان ها امکان انجام صفحه آرایی نامه های اداری وجود دارد.

بله، زبان نامه تاثیر مهمی بر روی هزینه‌ی صفحه آرایی خواهد داشت زیرا چارچوب نامه به آن بستگی دارد.

به طور معمول بررسی غلط های موجود در متن نامه ها در خدمات صفحه آرایی انجام نمی شود و به بخش ویراستاری مربوط است که برای چک و بررسی ِآنها می توانید در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 732 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی نامه های شخصی صفحه بندی نامه های آنلاین صفحه بندی نامه های اینترنتی صفحه بندی نامه های غیرحضوری صفحه آرایی نامه های شخصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :