یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه بندی قطع وزیری

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/6 ساعت 09:00:00 بازدید: 621 امتیاز 0 از 0 نظر

نویسندگان کتاب های دانشگاهی، تا پیش از چاپ، نیاز به صفحه بندی قطع وزیری، کتاب های خود دارند. چرا که غالب کتاب های درسی و دانشگاهی را در قطع وزیری، طراحی و تنظیم می کنند. بنابراین ابعاد و اندازه های آن ها، از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار می باشد. برای ثبت سفارش های خود در این زمینه، شما می توانید صفحه بندی قطع وزیری سفارش های خود را به ایران تایپیست بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه بندی قطع وزیری به چه معناست؟

اگر هنوز نمی دانید که منظور از صفحه بندی قطع وزیری چیست؟ باید در نظر داشته باشید که به طور کلی صفحه آرایی، یکی از نیازهای پژوهشگران و نویسندگان به کتاب های مختلف است. به این صورت که کتاب های درسی و دانشگاهی را معمولا در ابعاد و اندازه های مشخصی طراحی می کنند. قطع وزیری که برای کتاب های درسی انتخاب می شود؛ معادل یک برگه A4 می باشد. علاوه بر ابعاد و اندازه هایی که برای این کتاب ها استفاده می شود؛ می بایست به سایر نکات دیگر هم توجه کرد. به در صفحه بندی قطع وزیری، بهتر است به طراحی جلد، توجه به فونت، توجه به حاشیه های هر صفحه و... هم توجه کرد. رعایت کردن کلیه اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی از ریزترین مسائل تا مهمترین آن ها، از نکات حائز اهمیتی به شمار می آید. به همین جهت شما بهتر است مرکز و موسسه ای را بیابید که با اصول صفحه آرایی به خوبی آشنا باشند.

این دسته از مراکز بر حسب تجربه خود در خصوص صفحه بندی قطع وزیری، سعی می کنند بهترین کیفیت را به شما ارائه دهند. بنابراین در صفحه آرایی کتاب ها در قطع وزیری، بایستی روی حساب و کتاب باشد. به این صورت که تمامی اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی را در کتاب ها به نحویی اعمال می سازند که سبب جذب مخاطب می شود. یکی از بهترین مراکز و موسسه ها در زمینه صفحه آرایی، ایران تایپیست می باشد. شما می توانید سفارش های صفحه آرایی قطع وزیری کتاب خود را به این موسسه بسپارید. برای ثبت سفارش، می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری، سفارش های خود را در وب سایت اینترنتی این موسسه ثبت کنید. هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی با ثبت اینترنتی صفحه بندی قطع وزیری در موسسه ایران تایپیست، پیش روی شما قرار ندارد. بنابراین می توانید در هر زمان و مکانی به راحتی اقدام به ثبت سفارش های خود در این موسسه کنید.

صفحه بندی قطع وزیری

هزینه های به صرفه صفحه بندی قطع وزیری کتاب

صفحه بندی قطع وزیری کتاب چه تاثیری بر هزینه دارد؟

پژوهشگران و نویسندگانی که نیاز به صفحه بندی قطع وزیری، دارند؛ مسلما به دنبال بهترین موسسه برای ثبت سفارش های خود هستند. در کنار کیفیت ارائه خدمات بالا، هزینه سفارش ها نیز برای آن ها از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. اما گاهی اوقات خود همین کیفیت لازم برای هر یک از سفارش ها، می تواند روی هزینه ها، تأثیر بگذارد. به این صورت که هر چقدر کیفیت ارائه خدمات، بالا باشد؛ بایستی هزینه بیشتری را پرداخت کرد. چرا که نوع کاربرد صفحه آرایی ها با هم متفاوت است. گاهی اوقات فردی نیاز به صفحه بندی قطع وزیری مربوط به جزوه های آموزشی خود دارد. در این نوع از سفارش ها، شاید کیفیت خیلی برای وی مهم نباشد. اما گاهی اوقات نویسندگانی هستند که می خواهند پس از صفحه آرایی، کتاب خود را به چاپ برسانند.

حتما می دانید که هر چقدر کیفیت صفحه بندی قطع وزیری روی کتاب ها بالاتر باشد؛ می تواند روی مخاطب تأثیر مثبتی بگذارد. به این صورت که کتاب مورد نظر، تبدیل به یک کتاب پرفروش می گردد. بنابراین صفحه آرایی، برای این دسته از نویسندگان، بسیار مهم است. به گونه ای که حاضر هستند تا هزینه های زیادی را در همان ابتدا برای صفحه آرایی خرج کنند. اما در نهایت خروجی کار آن ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. چرا که با فروش بسیار زیاد کتاب خود، می توانند هم به سودآوری بسیار زیادی دست یابند. هم نامی برای خود دست و پا کنند و خیلی زود به شهرت دست یابند. به طور کلی نمی توان از تأثیر کیفیت صفحه آرایی قطع وزیری، روی هزینه ها غافل ماند. اما شما می توانید هم هزینه های به صرفه ای را خرج کنید و هم از کیفیت بالایی بهره مند شوید. بدین ترتیب که می توانید سفارش های خود را در زمینه صفحه بندی قطع وزیری، به موسسه ایران تایپیست بسپارید. هزینه های متناسب با کیفیت عالی و فوق العاده ارائه شده در این موسسه، همیشه زبانزد عام و خاص بوده است.

صفحه بندی قطع وزیری

أخذ مجوز فیپا


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه بندی قطع وزیری کتاب برای أخذ مجوز فیپا

معمولا نویسندگان و پژوهشگران بعد از صفحه بندی قطع وزیری، به دنبال چاپ کتاب خود هستند. در خصوص چاپ کتاب و گذراندن دوره های لازم پیش از چاپ نهایی، می بایست اقدام به دریافت مجوز فیپا کرد. اما منظور از مجوز فیپا چیست؟ منظور از فیپا، فهرست نویسی پیش از انتشار کتاب است. به این صورت که کلیه نویسندگان و پژوهشگران می بایست سفارش های صفحه بندی قطع وزیری خود را به بهترین مراکز بسپارند. چرا که در این گونه از مراکز بهترین صفحه آرایی ها به مشتریان تحویل داده می شود. بنابراین آن ها می توانند مراحل چاپ کتاب را برای أخذ فیپا به خوبی پیش ببرند. به طور کلی فیپا به منظور رعایت سازی استانداردهای بین المللی تا پیش از چاپ کتاب می باشد. سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی کشورمان ایران، متولی صدور مجوز فیپا در ایران می باشد. آن ها اطلاعات فیپا را به صورت رایگان در اختیار پژوهشگران و نویسندگان مختلف قرار می دهند. پس از أخذ این مجوز و دریافت مجوزهای لازم، شما می توانید کتاب خود را به مرحله نهایی چاپ برسانید.

البته به شرطی که صفحه بندی قطع وزیری در آن به درستی صورت گرفته باشد. چرا که در صورت عدم توجه به اصول صفحه آرایی، خیلی نمی توان روی دریافت مجوزهای لازم و چاپ کتاب اطمینان حاصل کرد. به همین جهت طراحانی که این نوع از سفارش ها را بر عهده می گیرند؛ به خوبی اصول استاندارد صفحه آرایی را روی سفارش های مختلف پیاده سازی می کنند. ایران تایپیست در همین راستا از بهترین طراحان در دل خود بهره جسته است. شما می توانید سفارش های صفحه بندی قطع وزیری خود را به این موسسه صاحب نام بسپارید. حتی می توانید در روزهای تعطیل و ساعت های غیر اداری هم سفارش های خود را در بستر اینترنت، در این موسسه به ثبت برسانید. با توجه به کیفیت بالای ارائه خدمات در ایران تایپیست، خیال یک پژوهشگر و نویسنده تا پیش از أخذ مجوز فیپا کاملا راحت و آسوده خاطر می گردد.

صفحه بندی قطع وزیری

أخذ مجوز ارشاد

هزینه صفحه بندی قطع وزیری کتب برای أخذ مجوز ارشاد

علاوه بر أخذ مجوز فیپا، پس از صفحه بندی قطع وزیری، دریافت مجوز ارشاد نیز، پیش روی هر نویسنده و پژوهشگری قرار دارد. به همین جهت در صورتی که نیاز به أخذ مجوز ارشاد دارید؛ می بایست ابتدا هزینه هایی را برای ثبت صفحه آرایی، خرج کنید. دریافت مجوز ارشاد برای هر سفارشی آنقدر از بحث های مهم و ارزشمندی است که باید به آن توجه ویژه ای کرد. به همین جهت است که بایستی روی مرکز و موسسه مورد نظر خود برای ثبت سفارش، حساسیت بیشتری اعمال سازید. در همین راستا طراحانی که سفارش های صفحه بندی قطع وزیری را بر عهده می گیرند؛ به این موضوع واقف هستند. هزینه صفحه آرایی کتاب های مختلف در قطع وزیری به منظور أخذ مجوز ارشاد، در هر موسسه ای، متفاوت است. به این صورت که هر یک از مراکز و موسسه های مختلف در این راستا، هزینه های جداگانه ای را به مشتریان خود ارائه می سازند.

به همین جهت بهتر است همواره تا پیش از ثبت سفارش های خود، به این مسئله توجه داشته باشید. کیفیت صفحه بندی قطع وزیری نیز در این راستا از جمله مسائل حائز اهمیت و ارزشمندی به شمار می آید. چرا که بایستی کیفیت این نوع از سفارش ها به گونه ای باشد که بتوان روی آن ها حساب ویژه ای باز کرد. البته در کنار کیفیت، بایستی به استانداردهای سازمان ارشاد نیز توجه کرد. به این صورت که در خصوص طراحی جلد، می بایست متناسب با چارچوب بندی های جمهوری اسلامی ایران، دست به طراحی زد. به این صورت که دست طراح در زمینه طراحی جلد و صفحه بندی قطع وزیری، کاملا باز نیست. اما در صورتی که طبق چارچوب بندی های استاندارد دست به صفحه آرایی بزنند؛ می توان مجوز ارشاد را به راحتی دریافت کرد. بنابراین بهتر است سفارش های خود را در زمینه پیش رو، به موسسه ایران تایپیست بسپارید. این موسسه به خوبی با اصول استاندارد صفحه بندی قطع وزیری آشناست. به گونه ای که شما بتوانید پس از فراغت از صفحه آرایی، اقدام به دریافت مجوز ارشاد با هزینه های به صرفه در این موسسه کنید.

صفحه بندی قطع وزیری

انتخاب فونت و اندازه کلمات مناسب در صفحه بندی قطع وزیری

فونت مناسب و اندازه کلمات در صفحه بندی قطع وزیری

طراحانی که سفارش های صفحه بندی قطع وزیری را بر عهده می گیرند؛ می بایست بهترین فونت را به کار گیرند. چرا که انتخاب فونت مناسب هم در صفحه آرایی کتاب ها در قطع وزیری، از جمله نکات بسیار مهم به شمار می آید. هر چند که به طور کلی فونت بی نازنین را به عنوان یکی از بهترین فونت های استاندارد به شمار می آورند. ولی با این وجود باز هم می بایست به سلیقه و نیاز شما در انتخاب فونت توجه شود. چرا که گاهی اوقات در صفحه بندی قطع وزیری، ممکن است از فونت های دیگری هم استفاده شود. انتخاب فونت، بستگی به نوع کتاب و موضوع آن و نیز مخاطب آن کتاب دارد. البته هم شما و هم طراح نیز می توانید به سلیقه خودتان هر یک از فونت های بسیار متعدد و متنوع را برای سفارش های خود انتخاب کنید. اندازه کلمات نیز در صفحه بندی قطع وزیری کتاب ها، از دیگر نکات مهم دیگر به شمار می آید. معمولا کلمات را در اندازه 14 انتخاب می کنند.

اندازه کلمات موجود در پاورقی را نیز با قلم 10 یا 12 به ثبت می رسانند. البته اندازه کلمات موجود در تیتر را با قلمی بزرگتر از متن اصلی مثل عدد 16 در نظر می گیرند. ولی باز هم بستگی به نوع کتاب دارد. به عنوان مثال: در کتاب های داستان کودکانه از قلم های بزرگتری استفاده می شود. اینکه یک طراح در سفارش های صفحه بندی قطع وزیری، چه اندازه و فونتی را به کار گیرد؛ به خود وی بستگی دارد. بهترین و مجرب ترین طراحان در این زمینه را می توان در موسسه ایران تایپیست یافت. این موسسه با بهره گیری از بهترین طراحان، به خوبی نیاز پژوهشگران را در این زمینه برطرف می سازد. بنابراین شما می توانید سفارش های صفحه آرایی کتاب های خود را در قطع وزیری به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که این موسسه، بهترین فونت و اندازه را برای کلمات درج شده در متن شما بر می گزیند.

صفحه بندی قطع وزیری

سفارش های صفحه بندی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی روزنامهصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی پایان نامههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

منظور رعایت سازی یک سری اصول و قوانین است که بایستی به درستی در کتاب ها و سفارش های مختلف در اندازه A4 انجام شود. 

 بله؛ در صورتی که این نوع از سفارش ها را به افراد و مراکز معتبر سپرد؛ می توان به این مهم دست یافت. 

در موسسه ایران تایپیست، شما می توانید با هزینه های به صرفه تری سفارش های خود را دریافت کنید.

 بله؛ هر چند که یک اصل استانداردی در این زمینه وجود دارد؛ ولی باز هم طراح، می تواند سلیقه خود را در این زمینه اعمال سازد. 


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/6 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 621 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی قطع وزیری صفحه بندی وزیری صفحه بندی وزیری کتاب سفارش صفحه بندی قطع وزیری صفحه بندی قطع وزیری فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :