سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی هنری

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/9/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 939 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی هنری چیست؟ چگونه می توان از آن برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب برای فروش هرچه بهتر مجله، کتاب، روزنامه، پایان نامه/ جزوه و ... استفاده کرد؟ اگر در پی پاسخ این پرسش ها هستید ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مفهوم صفحه آرایی هنری چیست؟

به عنوان سفارش دهنده‌ی یک پروژه‌ی صفحه آرایی هنری به این سوال پاسخ دهید: آیا تا به حال شده است که کتاب یا مجله ای را صرفا به خاطر اینکه ظاهر جذابی دارد به دست بگیرید؟ مثلا فرض کنید در یک فروشگاه کتاب و مجلات هستید. در این میان، به طور چشمی در حال بررسی مجموعه ای از مجلات و کتاب ها داخل یک فروشگاه هستید و ناغافل چشمتان به یک کتاب/ مجله جالب (از نظر بصری) می افتد؛ آن را بر می دارید و نگاه می کنید.

چشم تان را روی عنوان های اصلی، زیر عنوان ها، فونت ها و شکل چیدمان کلمات کنار هم می چرخانید. فاصله بین خطوط، تصاویر تازه و ایده های نو قلب‌تان را تسخیر می کند. همه‌ی این عوامل دست به دست هم می دهند تا کتاب یا مجله‌ی مورد نظر برای شما بسیار تازه باشند. همچنین می توانند کاری کنند که آن کالا با سایر مجلات و کتاب هایی که داخل فروشگاه دیده اید، متمایز به نظر برسد، درست است؟

هدف نهایی صفحه آرایی هنری همین است! وقتی مشتری اقدام به انتخاب یک کالای خاص فرهنگی مانند کتاب یا مجله از بین هزاران نمونه‌ی دیگر می کند، می توانیم بگوییم که هدف صفحه آرایی به بار نشسته است. در این شرایط، شما به عنوان یک مشتری که قصد دارد کتاب، مجله، روزنامه، پایان نامه و ... خود  را برای صفحه آرایی برون سپاری کند، ترغیب می شوید تا همان کاری را انجام دهید که صاحبان آن کتاب یا مجله برای ترغیب شما جهت خرید محصول شان انجام داده اند: «تحریک مخاطب».

تحریک مخاطب با صفحه آرایی هنری هم بسیار سخت و پیچیده و هم بسیار پیش پا افتاده و سهل است. فقط باید صفحه آرایی برای انجام این کار انتخاب شود که به پیچ و خم کار وارد است و به خوبی مخاطب را می شناسد. همچنین تجربیات او در این زمینه می توانند کاری کنند تا خروجی کار بسیار متمایز و یونیک به نظر برسد. اگر به دنبال چنین صفحه آرایی هستید، لازم به جستجوی بیشتر نیست. مکان درستی را انتخاب کرده اید: ایران تایپیست!

صفحه آرایی هنری

صفحه آرایی

رعایت اصول بصری در صفحه آرایی هنری

یکسری اصول و قواعد در صفحه آرایی هنری وجود دارند که رعایت آنها الزامی است. رعایت این اصول و استاندارد ها کمک می کند تا به نتیجه‌ی مورد انتظارمان از انجام صفحه آرایی برسیم و مخاطب را که هدف اصلی است تحت تاثیر قرار دهیم.

  1. باید مخاطب را در برابر خود به تامل وادار کند: اما این به چه معناست؟ به همان مثالی که در ابتدای این مطلب برای شما آوردیم رجوع کنید. شما در برابر یک مجله یا کتاب متوقف شدید زیرا احساس کردید محتوای خاصی دارد و شبیه سایر محصولات موجود در آن فروشگاه نیست.
  2. بین کل عناصر موجود در صفحه آرایی هنری باید هارمونی (Harmony) وجود داشته باشد: کسی منکر این نیست که عدم وحدت یا هماهنگی در یک صفحه کتاب، مجله، روزنامه یا حتی محتوای دیجیتال در سایت ها و وب اپلیکیشن‌ها و ... به از دست دادنِ مخاطب منجر می شود. بنابراین باید یک متخصص هنری برای صفحه آرایی انتخاب کنید، زیرا این فرد تنها کسی است که می داند چه عناصری با هم هماهنگ و چه عناصری با هم در تضاد هستند.
  3. فاقد ابهام بودن صفحه آرایی هنری بسیار حائز اهمیت است: قرار نیست که مخاطب را گیج کنیم و فکر کنیم که با سردرگم کردن او می توانیم خاص و یونیک به نظر برسیم. شفاف بودن کلید اصلی صفحه آرایی است.
  4. انتقال پیام به سریعترین شکل ممکن در صفحه آرایی هنری: نهایت و غایت هر پروژه صفحه آرایی این است که پیامی را به مخاطبان خود منتقل کنیم. این پیام باید به سرعت و با استفاده از هماهنگی کلیه عناصر به مخاطب ارائه شود.
  5. از عناصر اصلی در صفحه آرایی هنری به درستی استفاده شود: این اصل به ما می گوید که درج تصاویر، عناصر گرافیکی، انتخاب فونت و یا فاصله بین خطوط نباید تصادفی و بی دلیل انجام شود. در غیر این صورت، ما صفحه‌ای خواهیم داشت پُر از عناصر گرافیکی و متنی که بلااستفاده باقی می مانند.

صفحه آرایی هنری

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی هنری جزوه های درسی اساتید

برخی از اساتید به جای نوشتن کتاب های درسی و آموزشی، جزوه های متعددی دارند که منبع ارزشمندی برای دانشجویان به حساب می آید. برخی از این جزوه ها به حدی کامل و دقیق هستند که برای دانش آموزان پشت کنکوری نیز کاربرد دارند. به همین دلیل انتشار دادن این جزوه ها باید با در نظر گرفتن ملاحظات خاصی انجام شود.

صفحه آرایی هنری جزوه های ارائه شده توسط اساتید به خوانا تر شدن و ایجاد میل و رغبت برای دانشجویان و دانش آموزان کمک شایانی خواهد کرد. تا بوده، تصور ما از جزوه، نوشته هایی بی نظم، در هم و آشفته در چندین صفحه بوده است که نظم مشخصی ندارند. همچنین اکثر جزواتی که در دسترس دانشجویان و دانش آموزان قرار داده می شود، همگی دست نویس بوده یا تنظیم فونت و سایز خاصی ندارند. همین مسئله خواندن ِاین جزوات و مطالعه را به امری فرسایشی و خسته کننده برای خوانندگان تبدیل می کند.

اگر دانشجو هستید یا استاد و برای صفحه آرایی هنری جزوات درسی به یک مرکز معتبر و حرفه ای نیاز دارید، با اطمینان خاطر می توانید تیم ایران تایپیست را برگزینید. ما کمک می کنیم تا جزوه ها از قالب بی نظم و آشفته خود خارج شوند. در نتیجه، دانشجویان و دانش آموزان با میل و رغبت بیشتری می توانند برای استفاده از آنها هزینه کنند.

صفحه آرایی هنری این جزوات، با صفحه آرایی کتاب ها و مجلات هیچ تفاوتی ندارد. در نهایت، هدف این است که مخاطبان بهتر بتوانند با محتوای آنها ارتباط برقرار کنند. اگر به درستی نمی دانید که جزوه شما به صفحه آرایی هنری نیاز دارد یا خیر، یا حتی اگر نمی دانید که اصول صفحه آرایی جزوات چیست، پیشنهاد می کنیم از صفر تا صد ِکار را به تیم ایران تایپیست بسپارید. زیرا ما به خوبی می دانیم که دانشجویان و دانش آموزان موقع استفاده و تهیه یک جزوه به چه نکاتی اهمیت می دهند.

صفحه آرایی هنری

صفحه آرایی کتاب

صفحه آرایی هنری کتب فارسی با زرنگار

اگر از ماهیت نرم افزار زرنگار برای صفحه آرایی هنری مطلع نیستید، باید خدمت شما اعلام کنیم که زرنگار یکی از محبوب ترین نرم افزار های واژه پردازی است. این نرم افزار تولید شده از سمت شرکت نرم افزاری سینا به عنوان یکی از موفق ترین نرم افزار های واژه پردازی در ایران شناخته می شود. بسیاری از افرادی که پروژه صفحه آرایی هنری خود را به ما می سپارند توصیه می کنند که حتما از این نرم افزار برای صفحه آرایی کتاب شان استفاده شود.

لازم است در اینجا یک پرانتز باز کنیم؛ بله، شما می توانید در زمان ثبت سفارش در ایران تایپیست نرم افزار مناسب برای صفحه آرایی پروژه تان را شخصا انتخاب کنید. اگر هیچ نرم افزاری از جانب شما انتخاب نشود و دست صفحه آرا را برای انتخاب نرم افزار باز بگذارید، وی بهترین و کاربردی ترین نرم افزار را برای انجام کار شما انتخاب خواهد کرد.

زرنگار بهترین و فوق العاده ترین نرم افزار امروزی برای صفحه آرایی هنری نیست اما در عین حال یکی از پر استفاده ترین نرم افزار ها به شمار می آید. در حالی که ترجیح اکثر افراد به استفاده از  نرم افزار ایندیزاین برای صفحه آرایی است، برخی از مشتریان زرنگار را ترجیح می دهند. با کمک این نرم افزار می توان صفحه آرایی های ساده و در عین حال کاربردی را به وجود آورد و به تنظیم کلمات، جملات، خطوط و ... پرداخت.

در صورتی که به درستی نمی دانید که آیا باید زرنگار را برای صفحه آرایی هنری کتاب خود انتخاب کنید یا خیر، می توانید از جانب ایران تایپیست – پیش از شروع کار – راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما تماس حاصل کنید تا شما را بهتر راهنمایی نماییم. در نتیجه، شما می توانید با دید و دانش بیشتری برای ثبت سفارش در ایران تایپیست اقدام کنید.

صفحه آرایی هنری

صفحه آرایی مجلات

صفحه آرایی هنری مجلات معرفی گالری های نقاشی

شاید تا به حال عبارتِ «هنر برای هنر» را شنیده باشید. یکی از رسالت های صفحه آرایی هنری این است که با کمک آن بتوانیم مخاطبان را برای تماشای یک اثر هنری دیگر ترغیب کنیم. گالری های نقاشی در هر دوره‌ی خاص یا هر ماه یک نمایشگاه برگزار می کنند. گاهی هم برخی از این گالری ها به تازگی تاسیس شده اند و نیاز به تبلیغ دارند. همچنین، گاهی پیش می آید که یک گالری خاص در عین داشتن اسم و رسم و شناخته شده بودن، به تبلیغات جهت ترغیب نقاشان، عکاسان، و سایر هنرمندان برای برگزاری نمایشگاه آثار دارد.

یکی از وجوه تبلیغات به این شیوه، پرداخت هزینه به مجلات هنری است. این مجلات اقدام به معرفی گالری های هنری موجود در یک شهر می کنند. صاحبان امتیاز و مدیران مسئول این مجلات بخش اعظمی از هزینه های خود را از جانب گالری دار ها دریافت می کنند. بنابراین مجله ای که چاپ کرده و به دست مخاطب می رسانند باید بسیار جالب، زیبا، حرفه ای و تخصصی باشد.

حرفه ای به نظر رسیدن ظاهر و باطن یک مجله به صفحه آرایی هنری آن مربوط می شود. تا زمانی که مدیران مسئول مجلات هنری نتوانند توانایی های خود را در آن به تصویر بکشند، در جلب نظر گالری دار ها موفق عمل نخواهند کرد. در نتیجه، لزوما می بایست صفحه آرایی مجله خود را به یک تیم ِزبده و مجرب بسپارند.

چرخه‌ای که در اینجا به آن اشاره کردیم در نهایت سه نوع مخاطب را هدف قرار می دهد: یکی صاحبان گالری ها و دوم افرادی که برای برگزاری نمایشگاه خود به آن گالری اعتماد می کنند و در نهایت مخاطبان و دوستداران هنر که برای بازدید از آثار به سراغ آن گالری می روند. همانطور که ملاحظه می کنید، اهمیت صفحه آرایی یک مجله هنری برای معرفی گالری ها و ترغیب مخاطبان به بازدید از نقاشی ها، عکس ها و .. به قدری بالاست که می تواند در موفقیت یا عدم موفقیت ِآن مجله نقش بسزایی ایفا نماید.

صفحه آرایی هنری

صفحه آرایی هنری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

خیر، ابدا زمانبر نیست. کمتر از 10 دقیقه طول می کشد تا شما سفارش صفحه آرایی هنری خود را ثبت کنید.

به طور کلی هزینه صفحه آرایی در ایران تایپیست پایین است. بنابراین هر شیوه صفحه آرایی را که انتخاب کنید، هزینه‌ی بسیار پایین و مقرون به صرفه ای را پرداخت خواهید کرد.

بله، در صورتی که برای تحویل پروژه تان عجله داشته باشید می توانید در زمان ثبت سفارش اقدام به انتخاب تحویل فوری کنید.

شما می توانید برای بررسی ریز هزینه ها و عوامل موثر بر هزینه صفحه آرایی به بخش «هزینه و زمان تحویل» در سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/9/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 939 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی هنری مجله صفحه آرایی هنری کتاب صفحه آرایی هنری شعر صفحه بندی هنری صفحه آرایی هنری و زیبا

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :