یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مقاله علمی

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/11 ساعت 11:00:00 بازدید: 643 امتیاز 0 از 0 نظر

دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری، معمولا به صفحه آرایی مقاله علمی، نیاز مبرمی دارند. چرا که آن ها می خواهند همواره رزومه خود را ارتقاء بخشند. به همین جهت می بایست مقاله های آن ها عاری از هر گونه عیب و ایراد علمی و نگارشی باشد. ثبت سفارش های صفحه آرایی مقاله علمی آن ها در ایران تایپیست، می تواند آن ها زودتر به هدف مورد نظرشان برساند. چرا که تجربه طراحان این موسسه، به تجربه سایر مراکز دیگر می چربد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مقاله علمی چه تأثیری در پذیرش آن دارد؟

انجام صفحه آرایی مقاله علمی روی مقاله های مختلف، می تواند خیلی مهم تلقی گردد. چرا که اگر اصول صفحه آرایی به بهترین شکل استاندارد خود به پیش رود؛ می تواند در پذیرش نهایی آن ها تأثیرگذار باشد. مقاله های زیادی هستند که روزانه به نشریه های علمی – پژوهشی ارسال می شوند. ولی آیا همه آن ها مورد پذیرش قرار می گیرند؟ طبیعتا این گونه نیست. چرا که هر مقاله می بایست حتما از یک سری فاکتورهای اساسی عبور کند تا مورد پذیرش واقع گردد. بنابراین رعایت سازی اصول استاندارد صفحه آرایی مقاله علمی، می تواند در این راستا، بسیار مثمر به ثمر واقع گردد. چرا که اگر طراحی، بتواند اصول صفحه آرایی را روی مقاله علمی، پیاده سازی کند؛ می تواند نگاه داور را به خود معطوف سازد. مقاله های علمی را در نشریه های علمی – پژوهشی به چاپ می رسانند. اما تعداد محدودی مقاله، امکان پذیرش نهایی در نشریه های معتبر علمی و پژوهشی در آن ها محقق خواهد شد. به جهت اهمیت بالای صفحه آرایی مقاله علمی و تأثیر مستقیم آن ها روی پذیرش نهایی، بهتر است به فکر ثبت سفارش در مراکز معتبر باشید. ایران تایپیست، می تواند بهترین گزینه پیش روی شما در این راستا باشد. چرا که این موسسه سابقه طولانی در زمینه انواع صفحه آرایی ها دارد.

اگر می خواهید خیال خود را از خدمات صفحه آرایی روی مقاله خویش راحت و آسوده خاطر کنید؛ با ایران تایپیست در ارتباط باشید. ایران تایپیست به گونه ای سفارش های صفحه آرایی مقاله علمی شما را به پیش می برد که شانس مقاله شما برای پذیرش، افزایش یابد. بنابراین بهتر است به این نام آشنا در زمینه صفحه آرایی اعتماد کنید. بدین ترتیب می توانید هر چه سریعتر، روند چاپ مقاله های خود را در نشریه های پژوهشی به پیش ببرید. ضمن اینکه امکان ثبت سفارش اینترنتی صفحه آرایی مقاله علمی نیز در این موسسه برای شما فراهم آمده است.

صفحه آرایی مقاله علمی

صفحه آرایی مقاله علمی

صفحه آرایی مقاله علمی چگونه است؟

همان گونه که گفته شد؛ صفحه آرایی مقاله علمی، از جمله نکات مهم و قابل توجهی است که بایستی به خوبی رعایت شود. یک سری اصول و قوانین هستند که بهتر است به بهترین شیوه ممکن در مقاله های علمی، رعایت شوند. رعایت کردن این اصول، هم به صورت دستی و هم به متدهای پیشرفته با استفاده از نرم افزار انجام می شوند. طراحان و صفحه آراهای مختلف در این راستا به خوبی با این اصول صفحه آرایی مقاله علمی، آشنا هستند. رعایت کردن فاصله خطوط، استفاده از فونت و قلم مناسب، حاشیه و هاشور مناسب، تورفتگی های هر پاراگراف و... از جمله این نکات هستند. علاوه بر این نکات اولیه که بهتر است در هر یک از مقاله های علمی انجام شود؛ نکات ریز و درشت دیگری هم هستند. رعایت کردن تمامی آن ها در مقاله های علمی، می تواند نگاه داور مقاله را به سمت و سوی خود جذب کند. به گونه ای که به آن مقاله، شانس پذیرش در نشریه معتبر علمی خود دهد. رعایت سازی کلیه این مسائل به دست طراحانی صورت می گیرد که آشنا به صفحه آرایی مقاله علمی هستند.

آن ها به خوبی با کم و کیف ماجرا آشنا هستند و می توانند چگونه اصول صفحه آرایی را روی مقاله های علمی پیاده سازی نمایند. تجربه و تخصص آن ها در این زمینه خود گویای این مسئله است که می توانند بهترین ایده ها را به شما ارائه دهند. از جمله این موسسه های با تجربه کاری بالا، ایران تایپیست را می توان نام برد. موسسه ایران تایپیست با بهره گیری از طراحان خود، خدمات مناسبی را در زمینه صفحه آرایی مقاله علمی، به شما ارائه می دهند. بنابراین بهتر است به صورت حضوری یا غیر حضوری با آن ها در ارتباط باشید تا سفارش های خود را به دست بهترین طراحان بسپارید. طراحان بسیار حرفه ای که در کار خود حسابی به مهارت بالایی دست یافته اند.

صفحه آرایی مقاله علمی

انجام صفحه آرایی مقاله علمی با نرم افزار

صفحه آرایی مقاله علمی با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

همان گونه که گفته شد؛ صفحه آرایی مقاله علمی، با استفاده از نرم افزارهایی هم انجام می شود. به این صورت که علاوه بر روش دستی و قدیمی با اشتباه های احتمالی، امکان بهره مندی از نرم افزارهای پیشرفته هم وجود دارد. به این صورت که شما می توانید روند صفحه آرایی سفارش های مختلف را با سرعت و سهولت بیشتری به پیش ببرید. این دسته از نرم افزارها، در دل خود قابلیت ها و امکانات ویژه ای را قرار داده اند. قابلیت هایی که به شما در روند صفحه آرایی مقاله علمی، کمک بسیار زیادی می کنند. از جمله مهمترین و پیشرفته ترین این نرم افزارها، می توان به: مندلی، ایندیزاین و زوترو و... اشاره کرد. هر یک از این نرم افزارهای مذکور، قابلیت های خاص خود را دارند. اما در عین حال بایستی به این نکته توجه داشت که کار کردن با آن ها نیاز به تخصص دارد.

بنابراین بایستی ابتدا با این نرم افزارها، آشنا شد. سپس اصول صفحه آرایی مقاله علمی را به طور کامل روی آن ها اعمال کرد. در غیر این صورت نمی توان خیلی انتظار بالایی از این گونه از نرم افزارها داشت. اما با توجه به امکانات بالای آن ها، در صورت آموزش این نرم افزارها، می توان به خوبی از آن ها بهره مند شد. بنابراین بهتر است به جهت دریافت بازخورد بهتر، سفارش های خود را در این راستا به دست افراد ماهر و کارکشته بسپارید. کسانی که سابقه کار با نرم افزارهای ایندیزاین و مندلی و زوترو و سایر نرم افزارهای پیشرفته را دارند. موسسه ایران تایپیست، یکی از بهترین این مراکز به شمار می آید. شما می توانید در بستر اینترنت و به شکل آنلاین در وب سایت این موسسه، اقدام به ثبت صفحه آرایی مقاله علمی کنید. بدین ترتیب طراحان موجود در این موسسه، نهایت تلاش خود را می کنند تا به بهترین شکل ممکن، سفارش های شما را به دستتان برسانند. شما می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری، اقدام به ثبت سفارش های خود در این موسسه کنید.

صفحه آرایی مقاله علمی

صفحه آرایی مقاله علمی مطابق ژورنال های مختلف


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مقاله علمی مطابق استاندارد ژورنال

اگر نیاز به رعایت سازی اصول صفحه آرایی مقاله علمی دارید؛ می بایست به این نکته توجه کنید که حتما طبق ژورنال مجله باشد. به این صورت که معمولا هر مجله و نشریه ای، یک چارچوب بندی خاص خود را دارد. بنابراین هر چند که شما تمامی اصول صفحه آرایی را هم روی مقاله علمی خود پیاده کرده باشید. باز هم این امکان وجود دارد که بایستی آن را با تغییراتی همراه سازید. به این صورت که شما می بایست ابتدا ژورنال یا مجله مورد نظر خود را برای چاپ مقاله علمی، انتخاب کنید. سپس اصول صفحه آرایی مقاله علمی را بر اساس استانداردها و چارچوب بندی های آن مجله و ژورنال، اعمال کنید. در غیر این صورت، ممکن است مقاله شما برگشت بخورد. به همین علت بایستی شما با اصول و قوانین ژورنال های معتبر آشنایی داشته باشید.

این اصول در وب سایت های اینترنتی مربوط به هر یک از این مجلات و نشریه ها درج می گردد. بدین ترتیب می توانید در همان ابتدا با مراجعه به آن مجله مورد نظر، قوانین استاندارد صفحه آرایی مقاله علمی خود را اعمال کنید. حتی در صورتی که می خواهید سفارش های خود را از این دست به مراکز مختلفی بسپارید؛ باید به این نکته توجه داشته باشید. به این صورت که می بایست نام ژورنال یا مجله علمی – پژوهشی مورد نظر را به طراحان آن موسسه ها بگویید. آن ها خود بر حسب تجربه و توانایی هایی که دارند؛ مطابق با همان ژورنال اقدام به پیاده سازی اصول صفحه آرایی برای شما می کنند. موسسه ایران تایپیست، از جمله بهترین موسسه ها و مراکز آنلاینی به شمار می آید. شما می توانید سفارش های صفحه آرایی مقاله علمی خود را در بستر اینترنت و آنلاین به آن ها بسپارید. برای این منظور کافیست وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شده و سفارش های خود را در این راستا به ثبت برسانید. آن ها به خوبی می توانند طبق ژورنال های مورد نظر، اصول آن را روی مقاله شما اعمال کنند.

صفحه آرایی مقاله علمی

صفحه آرایی مقاله علمی

صفحه آرایی مقاله علمی کنفرانس های داخلی

علاوه بر ژورنال های داخلی و بین المللی، رعایت کردن اصول صفحه آرایی مقاله علمی، برای کنفرانس های داخلی نیز مهم است. حال ممکن است در این کنفرانس ها، آنقدر سخت گیری های ژورنال های داخلی معتبر و بین المللی مطرح نباشد. اما در هر صورت، بایستی یک سری اصول و قوانین را در هر یک از مقاله ها پیاده سازی کرد. نوع امتیاز هر مقاله و کیفیت آن ها با همدیگر متفاوت می باشند. به همین جهت ممکن است برای هر مقاله ای، از یک سری اصول و چارچوب بندی ها استفاده شود. هر چند که به طور کلی صفحه آرایی مقاله علمی، نیز مانند هر نوع محصول دیگری، دارای استانداردهای خاص خود می باشد. اما در عین حال می بایست به تفاوت های هر یک از این مقاله ها توجه داشت تا مطابق با آن ها اصول صفحه آرایی را اعمال کرد. اگر می خواهید مقاله های علمی خود را در کنفرانس های داخلی به چاپ برسانید؛ می بایست به اصول صفحه آرایی مقاله علمی خود توجه داشته باشید. هنگام ثبت سفارش های خود در این زمینه، بایستی نوع مقاله و مکان چاپ آن را به آن مرکز و موسسه بگویید. چرا که آن ها می توانند بر حسب تجربه خاص خود، اصول صفحه آرایی را در هر یک از این مقاله های علمی پیاده سازی کنند.

این گونه است که می توانید مقاله های خود را به چاپ برسانید و هیچ گونه مانعی بر سر راه شما قرار نداشته باشد. به جهت دستیابی به بهترین کیفیت صفحه آرایی مقاله علمی، بهتر است سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. این موسسه، با بهره گیری از بهترین طراحان موجود در خود، می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف سازد. به گونه ای که امکان چاپ مقاله های شما در کنفرانس های داخلی فراهم آید. انجام اصول و قوانین استاندارد مربوط به صفحه آرایی مقاله علمی در ایران تایپیست به بهترین روش ممکن خود انجام می شود. شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین به این مهم مبادرت ورزید.

صفحه آرایی مقاله علمی

صفحه آرایی مقاله علمی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه آرایی مقاله انگلیسیهزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

بله؛ وب سایت اینترنتی ایران تایپیست، چنین بستری را پیش روی شما قرار داده است.

رعایت کردن فاصله خطوط، استفاده از فونت و قلم مناسب، حاشیه و هاشور مناسب، تورفتگی های هر پاراگراف و... از این دست هستند.

نرم افزارهایی از جمله: مندلی، ایندیزاین و زوترو و... از این دست نرم افزارهای پیشرفته با کارکردهای متنوع هستند.

بله؛ بایستی ابتدا آموزش های اولیه کار با این نرم افزارها داده شود. سپس با استفاده از آن ها اقدام به رعایت سازی اصول صفحه آرایی کرد.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/11 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 643 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مقاله علمی صفحه آرایی مقاله صفحه آرایی مقاله isi صفحه آرایی مقاله در ورد صفحه بندی مقاله علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :