پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مقاله

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/12/3 ساعت 09:00:00 بازدید: 1225 امتیاز 0 از 0 نظر

دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به خوبی به اهمیت صفحه آرایی مقاله های دانشجویی واقف هستند. چرا که با صفحه آرایی های استاندارد مطابق با ژورنال های مجلات، شما می توانید مقاله های خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده تا با خیال راحت تری آن ها را به نشریه ها و مجله های پژوهشی معتبر بسپارید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مقاله در ورد چقدر زمان نیاز دارد؟

صفحه آرایی مقاله، جزء یکی از انواع صفحه آرایی به شمار می آید که دانشجویان بسیار زیادی درصدد یافتن بهترین مرکز و موسسه برای رفع نیازهای خود در این زمینه هستند. اما در همین راستا بهتر است این گونه از سفارش ها را به دست افرادی سپرد که به خوبی با اصول صفحه آرایی آشنا هستند و می توانند از پس صفحه آرایی انواع مقالات مختلف بربیایند. اما با توجه به این مسئله حائز اهمیت که معمولا دانشجویان، فرصت کافی برای چاپ مقاله های خود در نشریه ها و مجلات مختلف ندارند و می خواهند خیلی سریعتر، سفارش های خود را در این راستا به دست طراحان زبردست و حرفه ای بسپارند؛ صفحه آرایی مقاله برای آن ها از آنجایی دارای اهمیت می باشد که درصدد آن هستند تا هر چه زودتر بتوانند صفحه آرایی سفارش های خود را به دست مراکز و موسسه های مختلف در این راستا بسپارند. بنابراین زمان ثبت سفارش ها و تحویل آن ها از جمله نکات بسیار مهم و حائز اهمیتی برای دانشجویان و پژوهشگران مختلف می باشد.

به همین جهت کلیه مراکز و موسسه هایی که سفارش هایی از این قبیل را بر عهده می گیرند؛ می بایست هم به زمان تحویل سفارش با سرعت عمل بالا توجه داشته باشند و هم به کیفیت آن در عین تسریع در روند خدمات به مشتریان خود، اهتمام بورزند. برای همین است که شما می توانید سفارش های صفحه آرایی مقاله خود را به موسسه ایران تایپیست تحویل دهید تا این موسسه از بهترین طراحان خود استفاده کرده و سفارش های شما را در اسرع وقت به دست شما برسانند. برای پاسخ به این سوال که صفحه آرایی مقاله، چقدر زمان نیاز دارد؟ باید اذعان داشت که زمان انجام صفحه آرایی های هر سفارش با سایر سفارش های دیگر متفاوت است و نمی توان زمان دقیقی را به طور کلی برای این سفارش ها ارائه کرد. ولی با توجه به تجربه بالای موسسه ایران تایپیست در این زمینه و شناخت و تسلط آن ها روی اصول صفحه آرایی، شما می توانید در این مرکز، سفارش های خود را با سرعت بیشتری دریافت نمایید.

صفحه آرایی مقاله

اهمیت بالای صفحه آرایی مقاله

چرا صفحه آرایی مقاله مهم است؟

بیشترین جامعه آماری که نیاز به صفحه آرایی مقاله دارند؛ جزء دانشجویان مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری هستند. به همین جهت با توجه به این مسئله حائز اهمیت که دانشجویان این مقاطع از تحصیلی، معمولا درصدد راهیابی به مراکز بالاتر تحصیلی خود هستند؛ همواره در تلاش برای ارتقای رزومه خود هستند. به طور کلی باید یادآور شد که صفحه آرایی مقاله های مختلف، برای دانشجویان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که در صورت عدم اهتمام به این نوع از سفارش ها، ممکن است حتی نتوانید مقاله های خود را در نشریه ها و مجلات علمی – پژوهشی معتبر به ثبت برسانید. چون تمامی مقاله هایی را که به نشریه های علمی – پژوهشی می سپارند؛ همگی به مرحله نهایی چاپ نمی رسند و خیلی از آن ها حتی رد هم می شوند. از همین جهت است که صفحه آرایی مقاله ها از اهمیت بسیار بالایی برای دانشجویان برخوردار می باشد.

بنابراین اگر بخواهید مقاله های خود را به مراحل نهایی چاپ برسانید؛ می توانید آن ها را به مراکز و موسسه های مختلفی همچون: موسسه ایران تایپیست بسپارید. چرا که طراحان حرفه ای و کارکشته ای در این موسسه مشغول به کار و فعالیت هستند که نسبت به اصول و قوانین استاندارد صفحه آرایی به خوبی آگاه هستند و می توانند سفارش های صفحه آرایی مقاله شما را به بهترین نحو ممکن به پیش ببرند. در این صورت است که می توانید انتظار بالایی در صفحه آرایی های مربوط به مقاله خود داشته باشید و با خیال راحت و بدون استرس و نگرانی در خصوص عدم تایید یا رد مقاله خود، آن ها را به مجله های مدنظر خود بفرستید. با توجه به این مسئله که تایید و چاپ مقاله در نشریه های علمی معتبر، می تواند رزومه یک فرد را ارتقاء دهد؛ صفحه آرایی مقاله به دست طراحان حرفه ای و کارکشته در این راستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

صفحه آرایی مقاله

خدمات ارائه شده صفحه آرایی مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در صفحه آرایی مقاله چه خدماتی انجام می شود؟

به طور کلی یک طراح، وقتی سفارش های مربوط به صفحه آرایی مقاله به دست وی می رسد؛ خدمات مختلف و شایان توجهی را روی آن اعمال می کند. چرا که به خوبی می داند که صفحه آرایی برای مقاله ها، تا چه میزان می تواند برای صاحبان مقاله و نویسنده های مختلف در این راستا، دارای اهمیت باشد. از جمله خدماتی که یک طراحی می تواند در زمینه صفحه آرایی مقاله، روی مقاله های شما پیاده سازی نماید؛ می توان به مواردی از جمله: در نظر گرفتن فاصله خطوط استاندارد، استفاده از تصاویر باکیفیت در متن در صورت وجود داشتن، بکارگیری فونت و قلم مناسب، استفاده از قلم کوچکتر برای پاورقی و کلیه جزئیات ریز و درشت دیگر اشاره کرد. البته در این خصوص باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشت که صفحه آرایی مقاله، ممکن است بر حسب ژورنال های مختلف نشریه ها و مجلات علمی – پژوهشی، متفاوت باشد. به این صورت که در کنار این خدمات، اگر بخواهید مقاله خود را به یک مجله و نشریه معتبری بسپارید؛ به شیوه نامه های مربوط به آن مجله هم بایستی توجه کرد.

به این صورت که هر مجله و نشریه ای، دستورالعمل ها و شیوه نامه های مربوط به خود را دارد تا تمامی مقالات طبق آن دسته از شیوه نامه ها، یک دست شوند. اعمال این دستورالعمل ها نیز در زمینه صفحه آرایی مقاله، از دیگر خدمات ارائه شده در موسسه ایران تایپیست می باشد که دانشجویان و نویسندگان مختلف، می توانند از آن ها به خوبی بهره مند شوند. بنابراین با توجه به تجربه بالا و تخصص این موسسه در ارائه خدمات گوناگون به مشتریان خود، در صورتی که بخواهید مقاله های مختلفی را از خود به مرحله چاپ نهایی برسانید؛ بهتر است صفحه آرایی مقاله و نیز شیوه نامه مجله مورد نظر را به موسسه ایران تایپیست بسپارید.

صفحه آرایی مقاله

اعمال صفحه آرایی مقاله در تمامی ژورنال های مختلف

آیا صفحه آرایی مقاله برای تمامی ژورنال ها یکسان است؟

همان طور که گفته شد؛ گاهی اوقات ممکن است افزون بر صفحه آرایی مقاله در استانداردهای تعریف شده خود، نیاز به اعمال یک سری قوانین و شیوه نامه های دیگری هم بود. دلیل این امر نیز به متفاوت بودن صفحه آرایی های مقاله در هر یک از ژورنال های داخلی و خارجی است. به این صورت که ضمن اصول و قوانین ریز و درشتی که برای صفحه آرایی های مربوط به مقاله به طور کلی وجود دارد؛ برخی از نشریه ها و مجلات داخلی و خارجی، شیوه نامه ها و دستورالعمل های خاص خود را نیز به آن ها افزوده و آن را به نویسندگان مسئول یا دانشجویان ارائه می سازند تا آن ها بتوانند تا پیش از ارسال مقالات خود، نسبت به صفحه آرایی مقاله، طبق ژورنال های داخلی و خارجی مدنظر خود، این دستورالعمل ها را نیز در مقالات خود پیاده سازی نمایند.

در صورت عدم رعایت سازی این دستورالعمل ها یا شیوه نامه های ارائه شده به نویسندگان مسئول توسط مجله یا نشریه مورد نظر، امکان چاپ مقاله در آن مجله وجود نخواهد داشت. حال در صورتی که بخواهید مقاله خود را به یک ژورنال یا مجله دیگری هم بفرستید؛ باز هم بایستی طبق استانداردها و صفحه آرایی مقاله های درج شده در آن مجله، مقاله یا مقاله های خود را تغییر دهید. پس به طور کلی اصول صفحه آرایی های مربوط به مقالات، در هر مجله ای با مجله دیگر، متفاوت است و همین عدم تناسب و یکسان نبودن صفحه آرایی هاست که باعث شده است در صورت نیاز به ثبت سفارش صفحه آرایی مقاله در مراکز مختلف، به نوع مجله یا ژورنال مدنظر خود برای چاپ مجله هم توجه داشته باشید و طراح را در جریان کار خود قرار دهید. برای ثبت سفارش هم، می توانید سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.

صفحه آرایی مقاله

صفحه آرایی های حرفه ای برای مقاله های ISI

صفحه آرایی آنلاین مقاله های isi

چاپ مقاله در ISI برای هر یک از دانشجویان، یک هدف متعالی است. صفحه آرایی مقاله تا پیش از ارسال آن ها به مقاله های ISI می تواند کمک بسزایی به نویسنده مسئول و دانشجو کند تا آن ها با اعمال اصول و قوانین مربوط به صفحه آرایی به صورت حرفه ای و کاملا دقیق و سنجیده، یک گام دیگر مقاله خود را به مرحله نهایی چاپ در این گونه از مقاله های پژوهشی، بیشتر و بیشتر سازند. چرا که چاپ در مقاله های ISI یا مقاله های علمی – پژوهشی، به عنوان بالاترین سطح چاپ مقاله به شمار می آید.

بنابراین در کنار سایر مسائل دیگر، اگر اصول صفحه آرایی مقاله تا پیش از ارسال آن ها به این گونه از مقاله های پژوهشی، رعایت نشده باشد؛ امکان چاپ آن دسته از مقاله ها، خیلی کمتر می شود. به همین جهت رعایت کردن این اصول، برای هر یک از مقاله ها، به یک الزام تبدیل شده است. مراکز و موسسه های بسیار زیادی در همین راستا ظهور یافته اند که با علم به اهمیت موضوع صفحه آرایی مقاله، شناخت کامل و دقیقی در خصوص صفحه آرایی دارند و این توانایی را دارند که بتوانند به نحوی این اصول را در مقاله های شما پیاده سازی نمایند تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری، مقاله های خود را در مقاله های ISI ارسال نمایید. یکی از بهترین این مراکز، موسسه ایران تایپیست می باشد. چرا که این موسسه، هم خدمات صفحه آرایی مقاله بسیار حرفه ای و استانداردی را به مشتریان خود در دفتر خویش به صورت حضوری ارائه می سازد و هم به صورت آنلاین و اینترنتی، نیاز کلیه نویسندگان را در جای جای کشور پاسخ می دهد. شما می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی به راحتی سفارش های خود را در بستر اینترنت، به این موسسه بسپارید تا با صرفه جویی از وقت و انرژی خویش، اقدام به ثبت سفارش های صفحه آرایی مقاله کنید.

صفحه آرایی مقاله

خدمات صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه بندی کتاب در wordصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

خیر؛ در هر یک از ژورنال ها، شیوه نامه هایی افزون بر اصول استاندارد صفحه آرایی و حتی متغیر با آن ها وجود دارد که با سایر ژورنال های دیگر، یکسان نیست. 

بله؛ شما می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارش های خود را در ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

موسسه های ایران تایپیست از این ویژگی ها بهره مند است و می تواند یکی از بهترین مراکز آنلاین در این زمینه باشد. 

هر چند که در برخی از مراکز و موسسه ها، چنین امری دور از انتظار نیست. اما در موسسه ایران تایپیست، این چنین نبوده و آن ها با تجربه بالای خود در عین توجه به سرعت در تحویل سفارش، به کیفیت سفارش ها نیز توجه زیادی مبذول می دارند. 


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/12/3 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1225 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مقاله isi صفحه آرایی مقاله داخلی صفحه آرایی مقاله کنفرانسی صفحه آرایی مقاله فارسی صفحه آرایی مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :