چهارشنبه ۰۲ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجلات با سایز A4

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/28 ساعت 14:20:53 بازدید: 1001 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی مجلات فارغ از موضوع مجله به اندازه یا سایز صفحات نیز وابسته است؛ فاکتوری که البته تعیین کننده هزینه ی صفحه آرایی مجلات نیز می باشد. برخی مجلات (با هر موضوعی) نه لزوما در سایز های بزرگتر از A4 بلکه در اندازه های کوچکتر، مانند یک دفترچه یا کتاب در دسترس همگان قرار می گیرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

این نوع مجلات با کاهش اندازه ی فیزیکی خود به جز محتوا و صفحه آرایی، رضایت مشتری را از جهت جابجایی ِآسان نیز کسب می کنند که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد صاحب امتیاز در نشریه های مختلف قرار گرفته است. در ایران تایپیست، اندازه ی مجله و نیاز به صفحه آرایی برای آن اهمیتی ندارد. شما می توانید برای صفحه آرایی مجلات با اندازه A4 یا بیشتر و یا کمتر نیز ثبت سفارش انجام دهید، تا با همان میزان کیفیت، دقت و خلاقیت، برای مطالب مجله تان یک چیدمان کامل و بی نقص تحویل دهیم.

تعیین اندازه یکی از لازمه های ثبت سفارش و ارجاع صفحه آرایی مجلات به طراحان است چرا که اجازه می دهد نسخه نهایی با خروجی، همراهی بیشتری داشته با در نهایت نیاز به ویرایشات متعدد برای تنظیم جایگذاری ِعناصر در صفحات مجله نباشیم؛ من باب مثال اگر بی توجه به اندازه ی یک مجله، صفحه آرایی انجام شود، و در نهایت بخواهیم آن را روی محتوای مجله اعمال کنیم، با به هم ریختگیِ واضحی روبرو خواهیم شد. از این رو، کلیه ی تنظیمات و انتخاب عناصر در طراحی و صفحه آرایی مجله می بایست طبق اندازه ی آن، صورت پذیرد. ما در ایران تایپیست به کلیه ی جنبه های صفحه آرایی مجلات فکر می کنیم تا در نهایت خروجی کار یک نمونه ی بی نظیر در بین سایر طراحی ها و صفحه آرایی ها باشد. از این رو است که بسیاری از مشتریان در ایران تایپیست پس از ثبت اولین سفارش صفحه آرایی مجلات، تا به همیشه به مشتریان دائمی ما تبدیل می شوند.

صفحه آرایی مجلات با سایز A4

قالب های آماده صفحه آرایی مجلات

باز بودن دست طراح در صفحه آرایی مجلات با سایز A4

صفحه آرایی مجلات، می تواند در هر ابعاد و اندازه ها و هر سایزی کمتر یا بیشتر از A4 به درخواست کاربر ثبت گردد. در هر کدام از این سایزها، الزاماتی پیش روی طراح وجود دارد که می بایست نکات مربوط به آن را به خوبی رعایت کند. در صورتی که شما سایز A4 را برای صفحه آرایی مجله مورد نظر خود انتخاب کرده باشید؛ دست طراح در این زمینه کاملا باز است. چرا که وی می تواند با توجه به سایز A4، چیدمان بهتری را در جای جای مجله طراحی نماید. هر چند که برای یک طراح، فرقی نمی کند که سایز مجله شما چقدر باشد. طراحان مجله متناسب با هر نوع سایزی اقدام به صفحه آرایی مجلات می کنند. بنابراین ابتدا طراح باید سایز درخواستی کاربر را مدنظر قرار دهد تا پس از آن بتواند با توجه به آن سایز اقدام به صفحه آرایی کند.

صفحه آرایی مجلات با سایز A4

صفحه آرایی مجلات سایز A4

سایز مجله های مختلف در هر موضوعی می تواند روی نحوه صفحه آرایی مجلات، تأثیر خود را بگذارد. برای صفحه آرایی مجله هایی با سایز A4، دست طراح بازتر است. چون اندازه این سایز به مراتب از سایزهای A5 و... بزرگ تر است. همین عامل سبب شده تا طراح بتواند در زمینه چیدمان مطالب و قالب بندی های متنوع و متعدد، با محدودیتی مواجه نگردد. وی می تواند با توجه به ذهن خلاق و سلیقه و پسند خویش، مجله های درخور تقدیر و شایسته ای را به وجود آورد. شما می توانید سفارش های صفحه آرایی مجلات خود را در سایز A4 یا کمتر و بیشتر آن را به موسسه های مطرح و شناخته شده بسپارید. ایران تایپیست، یکی از بهترین این مراکز به شمار می آید. وجود طراحانی با تجربه کاری موفق و بالا در زمینه پیش رو، خیال شما را از کیفیت صفحه آرایی مجله ها به طور کامل آسوده خاطر ساخته است.

دریافت مشاوره های رایگان در خصوص نحوه صفحه آرایی و انتخاب سایز آن

اگر برای اولین بار می خواهید اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی مجلات کنید؛ طبیعتا سوالات زیادی به ذهن شما خطور خواهد کرد. سوالاتی که به عملکرد طراح، نحوه صفحه آرایی، انتخاب سایز مجلات، هزینه صفحه آرایی  و... مرتبط می باشد. برای پاسخ دهی به هر یک از این سوالات و ابهامات موجود در ذهنتان، می توانید از گزینه مشاوره رایگان در موسسه های مطرح کمک بگیرید. این مشاورین به صورت 24 ساعته و شبانه روزی با سعه صدر در خدمت شما هستند. مشاورین صفحه آرایی مجلات در موسسه ایران تایپیست، کاملا رایگان در خدمت شما هستند. شما می توانید تلفنی یا آنلاین و اینترنتی با آن ها در ارتباط باشید و سوالات خود را از آن ها بپرسید. بدین ترتیب می توانید با خیال راحت سفارش های خود را در این موسسه به ثبت برسانید.

صفحه آرایی مجلات با سایز A4

 استفاده از قالب بندی های مختلف در صفحه آرایی مجله ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی مقاله فارسیصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

کلیه تکنیک های به روز و مطرح در زمینه های مختلف هنری، فرهنگی، تبلیغاتی و غیره در صفحه آرایی ِمجلات در ایران تایپیست مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید با ایران تایپیست تماس حاصل کرده و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.

بله، امکان دریافت تخفیف در بازه های زمانی خاص و با توجه به شرایط هر پروژه (مثلا حجم بالا) در ایران تایپیست وجود دارد.

بسته به نوع مجله، می توانید برای این منظور با ما تماس حاصل کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/28 ساعت 14:20:53 تعداد بازدید: 1001 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مجلات با سایز A4 صفحه آرایی مجلات با سایز A5 صفحه آرایی مجلات در سایز کوچک صفحه آرایی مجلات سایز بزرگ صفحه آرایی مجلات اینترنتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :