سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی سررسید

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/6 ساعت 18:00:00 بازدید: 620 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی سررسید چیست؟ این یکی از جذاب ترین و خاص ترین خدمات در ایران تایپیست است. جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم حتما این مطلب را مطالعه نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی سررسید شرکت های خصوصی

صفحه آرایی سررسید طبق طرح ها و ایده‌های گوناگون به شرکت های خصوصی فرصت تبلیغات موثر و کم هزینه می دهد. به عنوان مدیر تبلیغاتیِ یک شرکت خصوصی، ممکن است بارها و بارها با سررسید هایی مواجه شده باشید که در عین زیبایی ِمحض، وظیفه‌ی ماندگار کردن نام یک شرکت خاص را در ذهن ِمخاطب به دوش می کشند. سررسید ها جزء تبلیغات ماندگار به حساب می آیند. درج نام یک شرکت خصوصی (با صفحه آرایی ِحساب شده) روی جلد سررسید، داخل تک تک صفحات، قرار دادن ِمعرفی کوتاهی از آن شرکت در صفحات ابتدایی باعث می شود هر مرتبه مخاطب از آن سررسید استفاده می کند، نام ِشرکت را مشاهده کند.

پس از آن، کنجکاوی مخاطب تحریک می شود و به دنبال بررسی ماهیت و حوزه‌ی فعالیت آن شرکت می رود. او با بررسی خلاصه ای از فعالیت شرکت، به دنبالِ آدرس سایت یا آدرس شبکه های اجتماعی یا شماره‌ی تلفن یا ایمیل آن شرکت (جهت ارتباط گرفتن بیشتر) با مسئولان/ کارشناسان می گردد. در نتیجه هدف ِتبلیغات با سررسید در همین مرحله به بار می نشیند؛ زیرا مخاطب با شما ارتباط گرفته است. البته، ممکن است تمامی مراحل ذکر شده هرگز محقق نشوند!

احتمال وقوع چنین اتفاقی تنها یک شرط دارد: اینکه «صفحه آرایی سررسید خود  را به ایران تایپیست سپرده باشید.» زیرا صفحه آرایی اصولی و دقیق سررسید  ها قواعد و قوانین خاص خود را دارد؛ به کمی خلاقیتِ طراح نیازمند است؛ باید نو و تازه باشد و کمی هم از معیار های زیبایی شناسی ِروز دنیا بهره گرفته باشد.

تجمع این عوامل باعث می شود تا صفحه آرایی سررسید‌، مخاطب‌تان را ترغیب کند تا با شما و شرکت خصوصی تان بیشتر آشنا شود. پس چرا برای انجام چنین تبلیغی اقدام نکنید؟ با تیم ایران تایپیست تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنند. راه های ارتباطی با ایران تایپیست در صفحه نخست سایت درج شده است. منتظر تماس شما هستیم. شما می توانید از مشاوره رایگان ایران تایپیست نیز بهره مند شوید.

صفحه آرایی سررسید

صفحه آرایی سررسید

آیا در ایران تایپیست امکان چاپ و صفحه آرایی سررسید وجود دارد؟

صفحه آرایی سررسیدها – همانطور که اشاره شد – اشکال و طرح های گوناگونی دارد. حتی سررسید ها را مانند کتاب ها در قطع های مختلف چاپ و منتشر می کنند تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند آنها را تهیه کنند. یک شرکت خصوصی یا دولتی برای داشتن تبلیغات موثر می تواند با انتخاب یک قطع و سپردن ِکار صفحه آرایی سررسید به ایران تایپیست تبلیغاتی پایدار – به شیوه سنتی – برای خود ایجاد کند.

اما یکی از مهم ترین مراحل پس از انجام صفحه آرایی سررسیدها این است که برای چاپ و انتشار در تعداد زیاد آن را به چاپخانه ارسال کنیم. این مرحله نیز یکی از جمله خدمات پرطرفدار در ایران تایپیست به حساب می آید. بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی از روال و مراحل تنظیم و صفحه آرایی و سپس انتشار سررسید ها آگاهی ندارند. به همین خاطر به شرکت/ تیمی نیاز دارند تا این خدمات را برای آنها به انجام برساند. ایران تایپیست مفتخر است که به شما اعلام کند که مرحله‌ی چاپ و نشر سررسید های شما را پیگیری کرده تا به درستی و با کیفیت به دست مخاطبین تان برسند.

ایران تایپیست از جمله اولین شرکت هایی است که اقدام به ارائه این خدمات به صورت یکجا می کند. بنابراین بعد از چینش اهداف خود و تنظیم شیوه های تبلیغاتی مختلف برای جذب تعداد مخاطبان بیشتر و اختصاص بودجه برای تولید و انتشار سررسید مخصوص شرکت خود می توانید با ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست، مسیر دیده شدن را به طور هموار طی کنید.

کلیه‌ی سفارشات صفحه آرایی سررسید در ایران تایپیست با نهایت کیفیت انجام شده و به دست شما می رسند. بنابراین به شما تضمین می دهیم که خیل کثیری از مخاطبان را می توانید شیفته‌ی خود کنید؛ مخاطبانی که از حضور شما و فعالیتی که در ایران، در خاورمیانه، منطقه و ... انجام می دهید آگاه نیستند. این شیوه‌ی تبلیغاتی حتی در مواردی شایع می تواند به همکاری های جدید با شرکت های همکار منجر شود – البته با توجه به زمینه‌ی فعالیت تان.

صفحه آرایی سررسید

صفحه آرایی سررسید با زرنگار


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی سررسیدهای ایرانی سنتی با زرنگار

زرنگار یک نرم افزار داخلی مناسب برای صفحه آرایی سررسید به حساب می آید. تعداد کثیری از سررسید ها، نامه های اداری، قرارداد ها و ... را با استفاده از زرنگار می توان به زیبایی تمام آراست. این نرم افزار دارای ابزار های فراوانی بوده و قابلیت رقابت با بسیاری از نرم افزار های خارجی مانند این دیزاین را دارد.

معمولاً بسیاری از مشتریان برای صفحه آرایی سررسید و سایر اشکال صفحه آرایی درخواست می کنند که پروژه شان با نرم افزار این دیزاین، ورد یا فتوشاپ یا ترکیب آنها انجام شود. اما در صورتی که قصد ثبت سفارش و انجام صفحه آرایی سررسید با زرنگار و سایر نرم افزار های ایرانی را دارید باید به ما آن را اعلام کنید. شما می توانید در زمان ثبت سفارش در ایران تایپیست به ما اعلام کنید که ترجیح می دهید پروژه تان با زرنگار انجام شود. کلیه صفحه بند ها و گرافیست های ما به نرم افزار های داخلی و خارجی جهت انجام صفحه آرایی آشنایی و تسلط کافی را دارند و می توانند پروژه شما را در هر نرم افزاری با نهایت کیفیت و زیبایی به سرانجام برسند.

البته لزومی ندارد که حتما انتخاب کنید که سفارش صفحه آرایی سررسید هایتان با چه نرم افزاری انجام شود. اگر نمی دانید که کدام نرم افزار دقیقا برای پروژه تان مناسب است می توانید انتخاب را بر عهده صفحه بند یا گرافیست های ما بگذارید. گرافیست ها و صفحه بند هایی که از سراسر ایران با شرکت ایران تایپیست همکاری می کنند دارای تجربه و دانش کافی برای انتخاب نرم افزار مناسب هستند.

اما مزایای استفاده از نرم افزار زرنگار برای صفحه آرایی چیست؟

  1. بیشتر از 10 سال از انتشار آن می گذرد، بنابراین ایراد ها و مشکلات آن در گذر زمان بهبود یافته اند.
  2. سرعت بالایی دارد.
  3. دارای قابلیت گرفتن خروجی رنگی از پروژه ها
  4. دارای قابلیت خطایابی
  5. خوشنویسی برای زبان فارسی
  6. حروفچینی برای متن های عربی
  7. دارای امکانات جانبی مانند انتخاب جهت نور و تصاویر سه بُعدی

و...

صفحه آرایی سررسید

صفحه آرایی صفحات سررسید

صفحه آرایی سررسیدهای شخصی و چاپ آن در یک جلد

گاهی صفحه آرایی سررسید به منظور تبلیغات و گسترش آوازه یک برند، یک شرکت، یا کسب و کار نیست. گاهی هدف ثبت کنندگان این سفارشات این است که سررسید های شخصی و مخصوص خود را داشته باشند. از آن جایی که محدودیت در ایران تایپیست تعریف شده نیست، شما می توانید برای صفحه آرایی سررسید شخصی خود در یک جلد و یک نسخه در سایت ما ثبت سفارش کنید و منتظر دریافت خروجی آن باشید.

دلایل ثبت سفارش صفحه آرایی سررسید شخصی می تواند متفاوت باشد. این نوع سررسید ها هم مانند نوع تبلیغاتی شان در قطع های مختلفی قابل چاپ هستند. البته قطع ِیک سررسید روی شیوه‌ی صفحه آرایی ِآن بسیار موثر است. بنابراین به شما توصیه می کنیم کلیه توضیحات لازم در مورد اندازه سررسید، توضیحات اضافه مانند مواردی که باید در صفحه آرایی لحاظ شوند و مواردی که باید از آنها پرهیز شود را در زمان ثبت سفارش در ایران تایپیست قید کنید.

مزیت قید کردن کلیه‌ی نکات و الزامات در زمان ثبت سفارش در ایران تایپیست این است که پس از تحویل گرفتن سفارش هیچ نقصی را – از نظر خود – در نتیجه نهایی ِمکار مشاهده نخواهید کرد. علاوه بر این، در پروسه‌ی انجام سفارش نکات را تک تک و در فواصل زمانی طولانی به صفحه بند یادآور نمی شوید و او می تواند بدون نیاز به ایجاد تغییر و اصلاحات، سفارش شما را تمام و کمال تحویل دهد. با این روال، تحویل سفارش صفحه آرایی شما بدون مشکل به سرانجام خواهد رسید.

مزیت داشتن سررسید های شخصی برای افراد این است که با توجه به نیاز ها و ترجیحات شخصی ِآنها طراحی می شود. بنابراین اگر تا دیروز ترجیح تان این بود که از سررسید های آماده و در دسترس استفاده کنید، امروز می توانید با سپردن صفحه آرایی سررسید شخصی خود به ما، هم امروز و هم در آینده به طور مداوم، دفاتر شخصی و مطابق با معیار های خود داشته باشید.

برخی از افراد با ثبت سفارش صفحه آرایی سررسید شخصی، با توجه به جایگاه شغلی (مثلا وکلا، مقامات دولتی، پزشکان و ...) یا تحصیلی می توانند در ایران تایپیست اقدام کنند؛ ما، برند شخصی شما را می سازیم.

صفحه آرایی سررسید

صفحه آرایی سررسید برای مدارس

صفحه آرایی سررسیدهای دانش آموزی مطابق برنامه آموزشی مدارس

برخی از مدارس امروزی – برخلاف گذشته – روش های مختلفی برای تبلیغ و ترغیب دانش آموزان به تحصیل و درس خواندن اتخاذ کرده اند. یکی از این روش ها، تولید سررسید های اختصاصی است. شاید تعدادی از این سررسید ها را دیده باشید؛ این مدل سررسید ها هم اهداف تبلیغاتی دارند و هم برای دانش آموزان (به طور خاص) طراحی شده اند.

اگر به دنبال تبلیغ یا ترغیب دانش آموزان به درس خواندن هستید، پیشنهاد میکنیم سفارش صفحه آرایی سررسیدهای دانش آموزی/ مخصوص مدارس را در ایران تایپیست ثبت کنید. ایران تایپیست افتخار همکاری با گروه ها و شرکت ها متعددی را داشته است. یکی دیگر از افتخارات تیم ایران تایپیست همکاری بلند مدت با مدارسی است که به روز و کاملاً هوشمند عمل می کنند.

صفحه آرایی سررسید های دانش آموزی که به طور خاص برای مدرسه شما طراحی شده است، در حالی که نام مدرسه تان روی جلد و صفحات آن می درخشد، حال و هوای تحصیل و درس خواندن دارد، نشانگر این است که به دانش آموزان اهمیت می دهید و به دنبال بهروزی و پویایی آنها هستید، راه مناسبی برای ترویج نام و جایگاه شماست. پیشنهاد می کنیم اگر اطلاعاتی در این مورد ندارید، یا به دنبال پاسخ پرسش های خود هستید، حتما با کارشناسان ایران تایپیست تماس حاصل نمایید تا شما را به درستی راهنمایی کنند. ارائه مشاوره به مدارس کاملاً رایگان است.

ایران تایپیست آماده همکاری با مدارس مختلف در تمامی مقاطع تحصیلی (دبستان، متوسطه، مهد کودک ها، پیش دبستانی ها، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش، آموزشگاه های آزاد و ...) است. با توجه به نرخ و هزینه صفحه آرایی در ایران تایپیست شما ملزم به پرداخت هزینه گزاف برای سفارشات خود نخواهید شد. بنابراین می توانید همکاری بلند مدت و دلپذیری را با تیم ایران تایپیست داشته باشید. در ایران تایپیست منتظر تماس شما هستیم.

صفحه آرایی سررسید

صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

محاسبه هزینه هر سفارش صفحه آرایی سررسید با توجه به حجم آن و زمان تحویل انجام می شود.

بله، خدمات پیگیری چاپ سررسید نیز در ایران تایپیست نیز به صورت آنلاین انجام می شود.

بله، شما می توانید درخواست خود را به کارشناسان ما اعلام کنید تا آن را پیگیری کنند.

بله، شما می توانید در زمان ثبت سفارش صفحه آرایی سررسید اعلام کنید که نیاز به تحویل فوری دارید. سپس در زمان تعیین شده، خروجی پروژه تان را دریافت خواهید کرد.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/10/6 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 620 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی سررسید صفحه آرایی تقویم صفحه آرایی سالنامه صفحه آرایی سررسید آنلاین صفحه آرایی سررسید ارزان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :