یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی در گرافیک

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/29 ساعت 18:00:00 بازدید: 755 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی در گرافیک برای انواع کتاب ها و مقالات، پایان نامه ها و روزنامه ها، بروشور ها، نامه های اداری و غیره در ایران تایپیست انجام می شود. ایران تایپیست به عنوان یکی از برترین مراکزِ ارائه دهنده‌ی خدمات صفحه آرایی، مانند همیشه آماده خدمت رسانی به شماست. اگر در این زمینه ابهام یا سوالی دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب سعی شده است به رایج ترین سوالات شما در این زمینه پاسخ داده شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اهمیت صفحه آرایی در رشته گرافیک چیست؟

صفحه آرایی در گرافیک یکی از رشته های مهم و شاخص به حساب می آید. در این رشته، اصول صفحه آرایی به علاقه مندان آموزش داده می شود. در ایران تایپیست، بسیاری از کسانی که برای صفحه آرایی یا صفحه بندی پروژه شما انتخاب می شوند در این رشته تحصیل کرده اند. همچنین آنها تجربه کافی در این زمینه دارند و می توانند کتاب ها، مجلات، پایان نامه ها، روزنامه ها و ... شما را به نحو احسن صفحه آرایی کنند.

تخصصی بودن شیوه های صفحه آرایی در گرافیک در ایران تایپیست، در نمونه کارهای ما هویدا است. ما به شما – برای تضمین هر چه بهتر – نمونه کار ارائه می کنیم. شما مشتری گرامی می توانید با بررسی نمونه کارهای ارائه شده در مجموعه ایران تایپیست و اطلاع از سطح کیفی پروژه هایی که انجام می دهیم، در سایت ما به صورت آنلاین سفارش جدید ثبت کنید. توجه داشته باشید که ثبت این سفارش برای شما هیچگونه هزینه ای در بر  نخواهد داشت.

خدمات صفحه آرایی در گرافیک و ارائه انواع صفحه آرایی کتاب، روزنامه، پایان نامه و غیره در ایران تایپیست با هدفِ جلب نظر شما مشتریان عزیز انجام می شود. این خدمات به شما کمک می کند تا همکاری آگاهانه تر و پویاتری را با ما آغاز کنید. همچنین در صورتی که از کیفیت پروژه اول خود راضی بودید، می توانید برای ثبت پروژه های بعدی و بلند مدت در سایت ما اقدام کنید. خدمات صفحه آرایی در مجموعه ی ایران تایپیست، برای هر سفارش طبق ویژگی های خاص ِآن انجام می شود. به بیان دیگر، محاسبه هزینه سفارش شما به طور جداگانه و دقیقا مطابق با ویژگی ها و شرایط پروژه تان تعیین خواهد شد. همچنین، نوع و حجمِ سفارش شما تاثیر بسزایی در بلند یا کوتاه شدن زمان انجام آن خواهد داشت.

شایان ذکر است که اگر به دنبال شغل صفحه آرایی در یک مرکز معتبر هستید می توانید ایران تایپیست را برای همکاری انتخاب کنید. اگر قصد دارید به طور حرفه ای با بزرگترین شرکت ها و مراکز افتخار همکاری در زمینه ی صفحه آرایی را داشته باشید می توانید در ایران تایپیست فُرم استخدام پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید. همکاری با تیم ایران تایپیست آن هم به طور تخصصی، برای درآمد زایی شما مفید واقع خواهد شد.

صفحه آرایی در گرافیک

صفحه آرایی

صفحه آرایی و طراحی عناصر در گرافیک نشریات

صفحه بند یا گرافیستی که در رشته صفحه آرایی تحصیل کرده است، به خوبی از زیر و بم عناصر گرافیکی مهم و موثر در یک صفحه آگاهی دارد. به همین خاطر اگر یک کارفرما به وی سفارش صفحه آرایی کتاب عکس، یا کتاب های آموزشی کودکان با محوریت تصاویر و عناصر گرافیکی را بدهد، به خوبی می داند که صفحه بندیِ هر کدام از این سفارش ها با هم متفاوت است. این دو نوع سفارش مخاطبان مختلفی دارند. مخاطبان کتاب های عکس، بزرگسالان و علاقه مندان به رشته عکاسی هستند. مخاطبان کتاب های آموزشی کودکان با محوریت تصاویر و عناصر گرافیکی، بچه هایی هستند که در مقطع دبستان یا آمادگی تحصیل می کنند. همچنین، هدف و موضوع هر یک از این سفارش ها با هم متفاوت است.

بنابراین هر نوع کتاب صفحه آرایی ِخاص ِخود را لازم دارد. این نکته را تنها کسی می داند که صفحه آرایی در گرافیک را به طور آکادمیک آموخته و در این رشته تحصیل کرده است. بسیاری از صفحه بندها نیز طبق اطلاعات تجربی و میدانی، به خوبی بر اصول صفحه آرایی در گرافیک واقف هستند. لازم به ذکر است که مجموعه ایران تایپیست از زمان شروع به کار خود تا امروز، اقدام به استخدام این افراد از سراسر ایران کرده است.

زمانی که برای ثبت سفارش صفحه آرایی در گرافیک به صورت آنلاین (کاملا نامحدود از نظر زمان و مکان) در ایران تایپیست اقدام میکنید، ممکن است سوالات و ابهاماتی برایتان به وجود آید. مثلا شما می توانید از ما درخواست نمونه کار داشته باشید. نمونه کارهایی که به شما ارائه می شوند، مطابق با موضوع ِیا زمینه فعالیت تان هستند. یا اینکه، ممکن است سوالاتی در مورد جزئیات که داخل فاکتور پرداخت هزینه آنلاین آورده شده است، داشته باشید. معمولا تعداد سوالات مشتریان ما برای ثبت سفارش زیاد است.

شما می توانید این سوالات را با ما درمیان بگذارید. اما چگونه؟ شما می توانید سوالات و ابهامات خود را طی تماس تلفنی با ما مطرح کنید. ما در مورد تک تک آنها به شما پاسخ می دهیم. گاهی هم می توانید جواب سوالات خود را در مقالات آموزشی که در سایت ایران تایپیست قرار گرفته است بیابید. در هر صورت، اگر جواب سوالات و ابهامات تان در سایت ما نبود، پیشنهاد می کنیم تا حتما با یکی از کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

صفحه آرایی در گرافیک

خلاقیت در صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از خلاقیت صفحه آرایی در گرافیک چیست؟

معمولا در بسیاری از مراکز و شرکت ها، خدمات صفحه آرایی در گرافیک به شکل آنلاین ارائه نمی شود. در اصل، آنها صرفا به ارائه خدمات صفحه آرایی می پردازند و به طور تخصصی اقدام به ارائه خدمات صفحه آرایی گرافیکی، صفحه آرایی ساده، صفحه آرایی نامه های اداری و غیره نمی کنند. شما می توانید این مراکز را به صورت آنلاین یافته و با خدمات ایران تایپیست مقایسه کنید. آیا تفاوتی احساس نخواهید کرد؟ قطعا تفاوت و تمایز خدمات متنوع و منعطف در ایران تایپیست را با یک مقایسه ساده با سایر مراکز، درک خواهید کرد.

شما می بایست قبل از اعتماد به یک شرکت یا یک مجموعه برای صفحه آرایی در گرافیک، نمونه کارهای آن را بررسی کنید. همچنین می توانید در مورد تجربیات کاری و پیشینه آن مرکز تحقیق کنید. تحقیق و بررسی در مورد ایران تایپیست برای شما آزاد است. ما به شما این امکان را می دهیم تا بتوانید پیش از همکاری با ما، از توانایی ها و میزان خلاقیت مجموعه مان، درک کامل به دست آورید.

صحبت از خلاقیت شد. خلاقیت کلید اصلی صفحه آرایی در گرافیک در مجموعه ایران تایپیست است. به طوری که اگر نمونه کارهای انجام شده در ایران تایپیست را بررسی کنید، هیچ گونه تشابه یا طرح تکراری در آنها مشاهده نخواهید کرد؛ حتی اگر همه ی آنها توسط یک صفحه بند انجام شده باشند. بسیاری از افراد یا شرکت ها، پس از آشنایی با خدمات ما و بررسی نمونه کارها، به صورت بلند مدت، مشتری ما باقی می مانند. بسیاری از این افراد یا شرکت ها بدون درخواست نمونه کار، و صرفا برای ثبت سفارش در ایران تایپیست اقدام می کنند. ما در ایران تایپیست قدردان اعتماد شما هستیم. شایان ذکر است که هر صفحه بند خلاق و زُبده ای می تواند با مجموعه ما همکاری دائمی داشته باشد.

صفحه آرایی در گرافیک

صفحه بندی

صفحه آرایی فوری کتاب با گرافیک شیک و خاص

همه‌ی افراد یا شرکت ها، به دنبال صفحه آرایی در گرافیک از نوع خاص و مدرن هستند. برای هیچ شخص یا شرکت، طراحی های تکرار و از مُد افتاده جذاب نخواهد بود. ما در ایران تایپیست، به طور عادی و اتوماتیک، کیفیت پروژه ها را افزایش داده ایم و روز به روز به ارتقای جذابیتِ آنها فکر می کنیم. برای همین، هیچ سفارشی در ایران تایپیست تکراری یا طبق الگوهای قدیمی صفحه آرایی نخواهد شد.

اگر به دنبال تضمین این حرف هستید می توانید از ما نمونه صفحه آرایی درخواست کنید. بعد از بررسی نمونه کارهای ما تصمیم گیری بر عهده خود شما خواهد بود. انجام مرحله صفحه آرایی، برای هر قالب محتوایی ضروری و مهم است. هر کتاب یا مجله یا پایان نامه برای انتشار یا چاپ باید این مرحله را از قبل طی کند.

اصول صفحه آرایی باعث زیباتر شدن و به وجود آمدنِ یک رابطه منطقی در هر صفحه از یک کتاب یا مجله یا پایان نامه می شود. البته مبحث صفحه آرایی جلد کتاب ها یا مجلات، مقاله ها و روزنامه ها با صفحه آرایی داخلی آنها متفاوت است. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، پیشنهاد میکنیم سایر مطالب موجود در سایت ایران تایپیست را مطالعه کنید تا نسبت به تنوع صفحه آرایی داخلی و خارجی اطلاعات کافی حاصل کنید. صفحه آرایی به جز زیبا کردن عناصر بصری یک محتوا، آن را قابل فهم و خوانا تر می کند. شما نمی توانید از خواندن یا مطالعه یک مجله یا مقاله لذت ببرید مگر اینکه قبلا یک صفحه بند حرفه ای و ماهر برای تنظیم صفحات و زیباتر کردن ِآن تلاش کرده باشد.

صفحه آرایی در گرافیک شیک و خاص، تنها از متخصصان و صفحه بند های ایران تایپیست برمی آید. زیرا آنها به کلیه اصول و قوانین در این زمینه واقف هستند. به همین خاطر می توانند به شکل ماهر و کاملا حرفه ای طرحی جدید و نو برای سفارش یا پروژه شما به وجود آورند.

صفحه آرایی در گرافیک

ایران تایپیست

صفحه آرایی در گرافیک های تخصصی به صورت آنلاین

اگر به صفحه آرایی در گرافیک به صورت فوری و در عرض یک روز یا چند ساعت نیاز دارید می توانید در سایت ما سفارش ثبت کنید. در زمان ثبت سفارش صفحه آرایی به صورت آنلاین کمتر از 10 دقیقه زمان لازم دارید. در عرض 5 دقیقه می توانید سفارش ثبت کنید و 5 دقیقه ی دیگر هم منتظر دریافت فاکتور آنلاین باشید. البته صدور فاکتور معمولا کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. اما به هر حال، حداکثر زمانی که لازم است برای ثبت سفارش اختصاص دهید به 10 دقیقه خلاصه می شود.

فاکتور آنلاین چیست و چه لزومی دارد که آن را دریافت کنید؟ فاکتور آنلاین شامل کلیه اطلاعات پرداخت شما است. به این معنا که در فاکتور جزئیاتی که بر روی هزینه اصلی و کُلیِ سفارش تان موثر بوده است را درج می کنیم. درنتیجه شما می توانید بدون ابهام و با بررسی جزئیات پرداخت، در سایت ما سفارش ثبت کنید. بنابراین محاسبه هزینه برای هر سفارش در ایران تایپیست به طور جداگانه انجام می شود. به این واسطه، ما همواره مشتریانی راضی از خدمات پرداخت آنلاین و ثبت سفارش صفحه آرایی داریم.

اگر به صفحه آرایی در گرافیک به صورت تخصصی نیاز دارید، می توانید در زمان ثبت سفارش خود به ما اعلام کنید تا پروژه شما را به یک متخصص ارشد گرافیست یا متخصص ارشد صفحه بند بسپاریم. البته کلیه صفحه بند ها و گرافیست های فعال در ایران تایپیست، تخصص و تجربه بالایی در این زمینه دارند. هیچیک از آنها فردی آماتور و بی تجربه در این زمینه نمی باشند.

شایان ذکر است تا به اطلاع شما برسانیم که می توانید انواع صفحه آرایی کتاب، مجله، مقاله، پایان نامه های دانشجویی در هر مقطع تحصیلی و ... را به ما بسپارید. روال محاسبه هزینه، ارائه نمونه کار، ارائه تخفیف دانشجویی یا تخفیف به شرکت ها و سازمان ها و غیره، برای همه مشتریان به طور یکسان و در اسرع وقت انجام می پذیرد. ما منتظر تماس یا ثبت سفارش از جانب شما هستیم.

صفحه آرایی در گرافیک

صفحه آرایی گرافیکی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه بندی کتاب در wordصفحه آرایی روزنامه

سوالات متداول

بله. ولی پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات آنلاین و غیرحضوری جهت ثبت سفارش صفحه آرایی در گرافیک در ایران تایپیست است.

بله، در زمان ثبت سفارش می توانید حالت تحویل فوری یا نیمه فوری را انتخاب کنید.

بله، شما برای انتخاب نرم افزار جهت صفحه آرایی در گرافیک، محدودیتی ندارید.

زیبا سازی و ایجاد یک رابطه منطقی بین اجزای بصری ِمحتوا (در هر قالبی).


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/29 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 755 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی گرافیکی صفحه آرایی گرافیک در ایندیزاین صفحه آرایی گرافیکی در InDesign صفحه بندی در گرافیک صفحه آرایی در گرافیک جدید

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :