شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی در پاورپوینت

نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 759 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی در پاورپوینت خدمتی نوین و جدید در ایران تایپیست به شمار می آید. اگر از برون سپاری پروژه های صفحه آرایی اسلاید های پاورپوینت خود خاطره خوشی ندارید، این اتفاق در همکاری با ایران تایپیست ابداً رخ نخواهد داد. کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن هزینه، وزنه های سنگین و نقاط قوت تیم ایران تایپیست هستند. به همین خاطر است که بسیاری از افراد و شرکت ها بسیاری از پروژه های صفحه آرایی خود را به ما می سپارند. در ادامه این مطلب به برخی از سوالات رایج و مباحث کلی در این زمینه پرداخته ایم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی در پاورپوینت و ایجاد طرح های خلاقانه

پاورپوینت نرم افزاری کاملا کارآمد و محبوب برای دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان و افرادی است که در پی انتقال کنفرانس ها و مفاهیم آموزشی در ساده ترین شکل ممکن به دیگران هستند. همیشه در اینترنت، آموزشِ ساختن پاورپوینت با قالب های آماده مطرح است. اما آیا تا به حال به شما گفته اند که وقتی زمان ساخت و طراحی یا دیزاین پاورپوینت را ندارید، باید چه کنید؟ باید آن را به دوست‌تان بدهید؟ خیر! تنها کافی است تا در ایران تایپیست سفارش صفحه آرایی در پاورپوینت ثبت کنید. پاورپوینت شما هر موضوع و هر حجمی که داشته باشد، توسط دیزاینر ها و صفحه بند های ما قابلیت زیباسازی دارد. تنها کاری که شما باید بکنید این است که در سایت ما ثبت سفارش کنید. در زمان ثبت سفارش باید نکات و اولویت های کلیدی خود را مطرح کنید.

اگر چارچوب های از پیش تعیین شده ای دارید که شیوه‌ی صفحه آرایی در پاورپوینت را تعیین می کنند، آنها را برای ما ارسال کنید. سپس طبق این چارچوب ها، سفارش شما را انجام خواهیم داد. سپس می توانید منتظر بمانید تا روز تحویل پروژه سر برسد. در تاریخ و ساعت از پیش اعلام شده، پروژه تان را به شما تحویل خواهیم داد. به همین سادگی! اصلا نیاز ندارید که پروژه تان را به فردی مبتدی یا دوستتان بسپارید.

فقط کافی است که مانند بسیاری از دانشجویان و کارمندان، سفارش‌ صفحه آرایی در پاورپوینت در سایت ما ثبت کنید. در ایران تایپیست صفحه بند ها و گرافیست هایی فعالیت می کنند که دارای تجربه های مختلف دیزاین و صفحه بندی و صفحه آرایی پاورپوینت هستند. به همین خاطر می توانند سفارش شما را بدون مشکل و در نهایتِ حرفه ای بودن، تحویل دهند.

در صورتی که به مشاوره رایگان نیاز دارید، کافی ست تا قبل از ثبت سفارش صفحه آرایی در پاورپوینت با شماره های درج شده با ما تماس حاصل کنید. ارائه مشاوره به شما کاملا رایگان است.

صفحه آرایی در پاورپوینت

صفحه آرایی

صفحه آرایی در یک پاورپوینت 50 اسلاید چقدر طول می‌کشد؟

صفحه آرایی در پاورپوینت – همانطور که اشاره شد – باید با توجه به زمینه و حجم ِکار انجام شود. مثلا اگر 50 اسلاید در مورد یک موضوع خاص داشته باشیم، باید آن را طوری صفحه آرایی کنیم که نظم کلی و چارچوبی که از ابتدا برای آن تعیین کرده ایم به هم نریزد. مثلا صفحه بند ها یا گرافیست های ایران تایپیست اگر دو سه عدد فونت خاص برای صفحه آرایی پاورپوینت 50 اسلایدی شما انتخاب کنند، از اولین اسلاید تا آخرین اسلاید از همان فونت ها استفاده خواهند کرد. این یعنی انسجام! نظم به زیبایی در طراحی می انجامد. به همین ترتیب، سایر تغییرات و استایل اعمال شده روی اسلاید های پاورپوینت شما به صورت یکپارچه پایدار خواهد ماند.

مدت زمانی که برای انجام تغییرات و صفحه آرایی در پاورپوینت توسط صفحه بند های ایران تایپیست اختصاص داده می شود، متغیر است. ممکن است پاورپوینت 50 اسلایدی شما بسیار حجیم و سنگین باشد. مثلا در هر اسلاید تعداد زیادی عکس و متن داشته باشید که نیاز به تغییرات دارند. صفحه بند باید براساس استاندارد ها و دانشی که در این زمینه دارد، تصاویر، نمودار ها و متن ها را جابجا کند. چرا که اسلایدها نباید شلوغ و بی نظم باشند! اما در مقابل، سفارشاتی هم وجود دارند که دارای حجم کم هستند؛ مثلا در هر صفحه از آنها نهایتا یک خط متن و یک تصویر کوچک وجود دارد. قطعا برای این نوع سفارشات، نسبت به سفارش مثال اول، زمان کمتری مصرف می شود. از آنجایی که تمامی صفحه بند ها در ایران تایپیست دارای توانایی و عملکرد سریع یکسان هستند، سفارش شما به هر شخصی که سپرده شود در اسرع وقت انجام خواهد شد.

به شما توصیه می کنیم در ابتدا سفارش صفحه آرایی در پاورپوینت را در ایران تایپیست ثبت کنید. در زمان ثبت سفارش براساس حجم پروژه (و سایر ملاحظات) تاریخ تحویل به شما اعلام خواهد شد. در نهایت اگر تاریخ تحویل بعد از ددلاین پروژه شما بود، یا اگر به هر دلیل دیگری نیاز داشتید سفارشِ خود را در زمان خاصی دریافت کنید می توانید درخواست تحویل فوری ثبت کنید. پس از ثبت درخواست‌تان، (در زمان انتخاب شده) سفارش صفحه آرایی پاورپوینت به شما تحویل داده می شود.

صفحه آرایی در پاورپوینت

هزینه صفحه آرایی پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه صفحه آرایی در پاورپوینت بر چه اساسی محاسبه می شود؟

کمی بالاتر به این نکته اشاره کردیم که صفحه آرایی در پاورپوینت بسیار مقرون به صرفه است. اما ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که معنی مقرون به صرفه بودن چیست؟ یا زدودن شاخ و برگ از هزینه های صفحه آرایی در پاورپوینت چه معنایی می دهد؟ در اینجا به پاسخ این پرسش می پردازیم تا شما بتوانید با دید بهتری سفارش خود را ثبت کنید.

کاهش شاخ و برگ ها و هزینه های جانبی از صفحه آرایی در پاورپوینت به این معناست که هزینه هایی مانند تایپ، ویراستاری، و ... از صفحه آرایی جدا شده اند. انجام خدمات تایپ به صورت جداگانه و خدمات ویراستاری نیز به صورت جداگانه در ایران تایپیست انجام می شود. بنابراین اگر نیاز به هریک از این خدمات برای دیزاین و بهبود پاورپوینت خود داشتید، باید سفارشات جداگانه و مرتبط ثبت کنید. روش محاسبه‌ی هزینه هر کدام از این خدمات به صورت جداگانه در منوی «هزینه و زمان» قرار گرفته اند.

با کاهش هزینه و نرخ صفحه آرایی در پاورپوینت مشتریانی که صرفا به خدمات صفحه آرایی نیاز داشته باشند و مثلا ویراستاری فنی نیاز نداشته باشند، می توانند هزینه مقرون به صرفه ای بپردازند. بنابراین از پرداخت هزینه مضاعف و غیر ضروری معاف می شوند. این همان تفاوت میان خدمات ایران تایپیست و سایر شرکت ها است. ما از این خدمات تحت عنوان خدمات منعطف یاد می کنیم. شما می توانید به طور مستمر و پیوسته با صفحه بند در ارتباط باشید تا از پیشرفتِ پروژه تان به صورت روزانه مطلع باشید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. کارشناسان ما شما را بیشتر راهنمایی خواهند کرد. زیرا نمی توان در این مطلب به طور کامل به این موضوع پرداخت. دریافت مشاوره از کارشناسان ما کاملا رایگان است و برای جلب رضایت شما مشتری گرامی انجام می شود.

صفحه آرایی در پاورپوینت

ایران تایپیست

تنظیم شماره اسلاید و نگارش پاورقی در صفحه آرایی در پاورپوینت

پرداختن به جزئیات در تک تک سفارشات صفحه آرایی در پاورپوینت در ایران تایپیست در اولویت است. تمامی صفحه بندهای ما وظیفه دارند کوچکترین و جزئی ترین بخش صفحه آرایی را با دقت بررسی و تنظیم کنند. بنابراین هیچ قسمتِ خاصی از اسلاید پاورپوینت شما نیست که مورد ویرایش و بررسی و هماهنگی قرار نگیرد. دو مورد از این جزئیات بسیار مهم و موثر بر روی ظاهر اسلاید های پاورپوینت، پاورقی ها و شماره اسلاید ها هستند.

در برخی از سفارشات صفحه آرایی در پاورپوینت اسلاید ها فاقد شماره اند. اما در عین حال، پروژه های مختلفی در ایران تایپیست ثبت می شوند که در آنها شماره گذاری انجام می شود. همچنین برخی اسلاید ها دارای اصطلاحات، ارجاعات و توضیحات اضافه هستند. این توضیحات باید در پاورقی آورده شوند. درج پاورقی و رعایت اصول مرتبط با آن، به زیبایی هر چه بیشتر اسلاید های پاورپوینت می انجامد.

اگر برای شما مهم است که اسلاید ها شماره گذاری شوند، باید حتما موقع ثبت سفارش صفحه آرایی در پاورپوینت این نکته را یادآوری کنید. همچنین اگر محتوایی که قرار است در اسلاید های پاورپوینت درج شوند دارای ارجاعات و توضیحات اضافه هستند، باید در انتهای صفحه به صورت خوانا با فونت و سایز مناسب آورده شوند. همچنین باید ظاهر متفاوتی نسبت به بدنه و عنوان ها و زیر عنوان ها داشته باشند. اینها نکاتی هستند که موقع صفحه آرایی پروژه شما توسط صفحه بند در نظر گرفته می شوند. خوانایی و زیبایی سفارشاتی که در ایران تایپیست انجام می شوند برای ما بسیار حائز اهمیت هستند. بنابراین اگر نکاتی از سمت شما مشتری گرامی در زمان ثبت سفارش قید شده بود، حتما به آنها عمل می شود.

اگر توضیحات در مورد جزئیات صفحه آرایی در پاورپوینت مانند تنظیمات پاورقی، شماره صفحه، انتخاب فونت بدنه و زیر عنوان ها و غیره داده نشده بود، صفحه بند براساس تجربه و شرایط پروژه شما آنها را با خلاقیت خود تنظیم خواهد کرد.

صفحه آرایی در پاورپوینت

صفحه آرایی صفحه اول در پاورپوینت

صفحه آرایی صفحه اول در پاورپوینت

صفحه آرایی در پاورپوینت بخش های مختلفی دارد. منظور از بخش های مختلف، صفحه اول یا کاور و صفحه آخر اسلاید ها است. پاورپوینت هم مانند کتاب یا مجله باید جلد پشت و رو داشته باشد. زیرا نمی توانیم شروع اسلاید ها را بدون مقدمه چینی و کاور جلو ببریم. بنابراین اول باید فکری به حال صفحه اول اسلاید ها کنیم. سپس باید به سراغ اسلاید مقدمه برویم. پس از آن، به بدنه اصلی اسلاید ها می رسیم. در این بخش موضوعات اصلی و مهمی که قصد داریم به مخاطب منتقل کنیم مطرح می شوند.

تمامی این بخش ها باید یک هماهنگی بصری با یکدیگر داشته باشند. مثلا تصور کنید یک طراح نابلد، صفحه آرایی در پاورپوینت را به بخش های مختلف و دل بخواهی تقسیم کرده است. کاور و جلد اسلاید ها یک پالت رنگی خاص و فونت های مشخص دارند. به اسلاید مقدمه می رسیم. می بینیم که هیچ خبری از فونت ها، استایل ِانتخابی و پالت رنگی که در کاور دیدیم، نیست. به همین ترتیب، هیچ نوع هماهنگی با اسلاید های اصلی و بدنه نیز مشاهده نخواهیم کرد. زیرا آنها هم دارای رنگ بندی و استایل جداگانه ای هستند! هیچ طراح زبده و خلاقی نباید چنین کاری انجام دهد.

استخدام صفحه بند ها و گرافیست ها در ایران تایپیست برای انجام پروژه های شما مشتری گرامی با وسواس انجام شده است. ما بهترین افراد را گرد هم آورده ایم. زبده بودن طراح ها باعث می شود تا شما تجربه ای جذاب و به یاد ماندنی از برون سپاری پروژه هایتان داشته باشید. به همین خاطر، اگر قبلا تجربه خوشایندی از برون سپاری صفحه آرایی پروژه های پاورپوینت خود نداشته اید، مجدداً در ایران تایپیست شاهد آن نخواهید بود. ایران تایپیست در تلاش است تا با کیفیت ترین خروجی ها را به شما تحویل دهد.

صفحه آرایی در پاورپوینت

صفحه آرایی در پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در wordصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

خیر، کمتر از ده دقیقه زمان می برد.

خیر. مقرون به صرفه بودن ِهزینه های صفحه آرایی در پاورپوینت در ایران تایپیست به این دلیل است که ما هزینه های جانبی ِبی تاثیر و شاخ و برگ هایی که بی جهت موجب افزایش هزینه ها می شوند را از بین بُرده‌ایم.

بله قطعا این امکان وجود دارد. زیرا نظر مشتری برای ما در اولویت است.

پرداخت هزینه سفارش صفحه آرایی در پاورپوینت در دو مرحله انجام می شود. یک بار در زمان ثبت سفارش و مرتبه بعدی در زمان دریافت سفارش.


نویسنده: زهرا خلف زاده صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/10/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 759 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی پاورپوینت صفحه آرایی اسلایدها صفحه آرایی در اسلاید صفحه آرایی در powerpoint تنظیم صفحات پاورپوینت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :