پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

شیوه های صحیح انواع خلاصه نویسی برای قبولی در کنکور

نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 11:00:00 بازدید: 992 امتیاز 5 از 1 نظر

انواع خلاصه نویسی که برای تهیه چکیده منابع آزمون کنکور در  ایران تایپیست استفاده می شوند؛ روشهایی می باشند که در آنها مطالب بر اساس یک نقشه ذهنی جایگذاری شده و به روشنی علت و معلول را در مقابل دیدگان مخاطب قرار می دهند.

 به طوری که  روشی که برای دروس کنکور استفاده می شود عمدتا روش درختی است؛ در این روش برای  تهیه خلاصه، دروس به افرادی ارجاع داده میشوند که در زمینه دروس مذکور دانش کافی دارند،  این افراد از یکسو اطلاعات بالایی دارند و از سوی دیگر مطالب را  به دقت مطالعه می کنند تا  نکات کلیدی مهم را  از درون متن یادداشت کنند؛ این نکات  همراه با توضیحات بسیار مختصری می باشند تا درک مطالب بهتر باشد و پیوستگی آنان به راحتی رعایت گردد. این افراد به واسطه اطلاعاتی که دارند، هم در استخراج نکات مهم دقت بالایی دارند و هم سرعت کارشان افزایش می یابد.

در گام بعدی مطالب یادداشت شده در نقشه ای به شکل یک درخت،  شروع به جایگذاری می شوند و یا از نتایچ به عنوان میوه های درخت، شروع به جایگذاری می کنند و به ریشه ها برای ذکر علل و ریشه اتفاقات می رسند، در نتیجه وقتی مخاطب شروع به مطالعه می نماید به راحتی می تواند همه چیز را به ذهن خود سپرده و با تمرکز کافی در اسرع وقت یاد بگیرد.

 همواره به یاد داشته باشیم؛ در یک خلاصه نویسی درست در کنار ذکر  نکات مهم  از  توضیحات اضافی پرهیز شده است،  لذا حجم به میزان مناسب کاهش یافته است، نکات مهم برجسته شده اند و در عین حال نکات مکمل هم هستند، بدین ترتیب مخاطب برای کنکور منابعی در دسترس دارد که یادگیری را در اسرع وقت ممکن می سازد.

متخصصین مجموعه ایران تایپیست  همچنین به  روانی و سادگی  متن نیز توجه می کنند و جملات را به شکل ساده و روان به کار میبرند تا خواننده زمان زیادی برای درک مطلب هزینه ننماید. بنا به همین دلایل ایران تایپیست با افزایش حجم سفارشات خلاصه نویسی برای کنکور مواجه می باشد.

شیوه های صحیح انواع خلاصه نویسی برای قبولی در کنکور

کیفیت انواع خلاصه نویسی

سوالات متداول

در ایران تایپیست برای دروس کنکور، انواع خلاصه نویسی توسط متخصصین حرفه ای به کار برده می شود، این افراد تجربه کافی در این زمینه دارند.

بله، در صورت عدم رضایت از انواع خلاصه نویسی به کار رفته  در خلاصه دروس کنکور، وجه پس داده می شود.

بله،  انواع خلاصه نویسی برای دروس کنکور در  ایران تایپیست بر اساس موضوع توسط متخصصین انتخاب شده تا خلاصه دروس قابل انتشار باشند.

کار خلاصه نویسی توسط متخصصین باتجربه در  ایران تایپیست انجام می شود، اما در صورت درخواست مشتری  روش خلاصه نویسی مورد نظر وی استفاده می شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 992 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی دروس کنکوری خلاصه نویسی برای کنکور خلاصه نویسی انواع دروس خلاصه نویسی درسهای عمومی خلاصه نویسی درسهای اختصاصی

دیدگاه کاربران

گلاره | 1400-6-30 ساعت 08:38:15 امتیاز :

من بدون خلاصه نویسی اصلا چیزی یاد نمیگیرم. ممنون بابت سایت خوبتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :