شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش صفحه آرایی مطابق دستورالعمل دانشگاه

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/3 ساعت 22:00:00 بازدید: 327 امتیاز 0 از 0 نظر

اگر می خواهید اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی در یکی از بهترین مراکز و موسسه های پیش رو در این زمینه کنید؛ باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که سفارش های خود را درست مطابق با دستورالعمل های دانشگاه خود صورت بخشید. به این صورت که دستورالعمل های نگارشی یا آئین نامه های هر یک از دانشگاه ها با شیوه نامه های سایر دانشگاه های دیگر با همدیگر متفاوت است. بنابراین شما می بایست نام دانشگاه خود را هنگام ثبت سفارش صفحه آرایی به مراکز و موسسه های مورد نظر اعلام دارید. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که برای ادامه تحصیل خویش نیاز به نگارش پایان نامه دارند یا آن دسته از دانشجویان و پژوهشگرانی که برای تقویت رزومه خویش نیاز به نگارش کتاب دارند؛ می بایست با توجه به دستورالعمل های دانشگاه خود اصول صفحه آرایی را پیاده سازی نمایند. چرا که در غیر این صورت امکان چاپ و دفاع از آن ها وجود ندارد و طبیعتا با مشکلاتی رو به رو خواهند شد.

به همین دلیل است که هم شما و هم کسی که سفارش صفحه آرایی کتاب یا پایان نامه شما را متقبل می شود؛ هر دو می بایست به این مسئله بسیار مهم واقف باشید تا حتما اصول صفحه آرایی درست طبق شیوه نامه دانشگاه شما تهیه و تنظیم گردد تا مبادا کار صفحه آرایی با ایرادهایی همراه شود و نیاز به دوباره کاری در آن حس شود. هر چند که مسئولان ایران تایپیست بر حسب تجربه و تخصص بالای خود در این زمینه به خوبی نسبت به این مسائل آگاه هستند و می توانند نیاز شما را به درستی مطابق شیوه نامه ها و دستورالعمل های نگارشی دانشگاه شما برطرف سازند تا در نهایت رضایت شما را در برداشته باشد. برای این منظور شما می توانید به صورت اینترنتی سفارش صفحه آرایی خود را در موسسه ایران تایپیست در هر زمان و مکانی به راحتی به ثبت برسانید.

سفارش صفحه آرایی مطابق دستورالعمل دانشگاه

صفحه آرایی مطابق دستورالعمل دانشگاه

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه آراییهزینه تنظیم مقاله با مجلهصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

بله؛ حتما می بایست درست طبق دستورالعمل و شیوه نامه رایج در آن دانشگاه اصول صفحه آرایی پیاده شود. 

اینکه شما در چه دانشگاهی درس می خوانید و آن را در مرکز و موسسه مورد نظر برای ثبت سفارش در میان می گذارید؛ خود نشانه ای برای تطابق اصول صفحه آرایی با شیوه نامه دانشگاه شماست

برای این منظور می توانید سفارش های خود را به صورت اینترنتی در ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه هایی دانست که به خوبی به این مسئله واقف هستند. 


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/9/3 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 327 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش صفحه آرایی مطابق شیوه نامه سفارش صفحه آرایی طبق دستورالعمل سفارش صفحه آرایی اصولی سفارش صفحه آرایی با قواعد دانشگاه سفارش صفحه آرایی با شیوه نامه دانشگاه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :