سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش رفرنس نویسی با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/31 ساعت 09:00:00 بازدید: 341 امتیاز 0 از 0 نظر

در صورتی که درخواست سفارش رفرنس نویسی داشته باشید؛ بهتر است در جریان باشید که رفرنس نویسی کتب، مقالات و پایان نامه ها را هم می توان به صورت دستی و هم می توان با استفاده از ابزارهای خودکار و اتوماتیک مختلف انجام دهد که در صورت پذیرش سفارش رفرنس نویسی هر یک از تالیفات مختلف به صورت ابزارهای خودکار، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که برخی از آن ها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان و نیازمند اعمال هزینه هستند. اما در هر حال با توجه به خودکار اجراء کردن فرآیند رفرنس نویسی با استفاده از این نرم افزارها، می توان سفارش رفرنس نویسی هر یک از کتب و مقالات و پایان نامه ها را هم با دقت نظر بسیار بیشتر عادی از هر گونه عیب و ایراد و هم با سرعت بیشتری به پیش برد. به همین جهت است که شما می توانید با ثبت سفارش رفرنس نویسی هر یک از تالیفات و ترجمه های خود در موسسه ایران تایپیست، از خدمات منحصر به فرد متخصصین موجود در این موسسه با سابقه و مطرح نهایت بهره را ببرید.

چرا که متولیان شرکت ایران تایپیست، پس از پذیرش سفارش رفرنس نویسی شما آن ها را به دست کسانی می سپارند که با هر یک از نرم افزارهای رایج و استاندارد رفرنس نویسی به طور کامل تسلط دارند و می توانند به صورت خودکار اجرای رفرنس نویسی مقالات، پایان نامه ها و کتب مختلف شما را به خوبی صورت بخشند. از جمله مهمترین نرم افزارهای رایج در این خصوص می توان به: نرم افزار Mendeley ، Endnote ، Zotero ، Citavi و  RefWorks اشاره کرد که شما می توانید پس از ثبت سفارش رفرنس نویسی مربوط به کتاب، مقاله یا پایان نامه خود از وجود رفرنس نویسی با هر یک از این نرم افزارها در هلدینگ ایران تایپیست بهره مند شوید. کار با هر یک از این نرم افزارها تخصص خود را می طلبد که متخصصین موجود در ایران تایپیست نسبت به تمامی نرم افزارهای رایج در این خصوص تسلط کامل را دارند و می توانند سفارش رفرنس نویسی شما را با مهارت بالایی انجام داده و در موعد مقرر شده تحویل شما دهند.

سفارش رفرنس نویسی با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

سفارش رفرنس نویسی با استفاده از نرم افزارهای مختلف

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیخدمات مقالهفوری ترین تایپ

سوالات متداول

در ایران تایپیست هر چند که دو روش متداول است؛ ولی بیشتر از روش های خودکار با نرم افزارهای رایج در این زمینه رفرنس نویسی انجام می شود. 

نرم افزارهایی نظیر:  Mendeley ، Endnote ، Zotero ، Citavi و  RefWorks را می توان جزء بهترین برنامه ها برای رفرنس نویسی دانست.

بله؛ اعتبار ایران تایپیست به خدمات با کیفیت به مشتریان است که با ابزارهای قدرتمند بدون هیچ گونه عیب و ایرادی کار را به مشتری تحویل می دهند.

هلدینگ ایران تایپیست را می توان مرکز در زمینه رفرنس نویسی دانست.


نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/31 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 341 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش رفرنس نویسی با مندلی سفارش رفرنس نویسی با ورد سفارش رفرنس نویسی با اندنوت سفارش رفرنس نویسی با زوترو سفارش رفرنس نویسی با نرم افزار

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :