چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی

نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 10:53:43 بازدید: 478 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا ایران تایپیست سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی را نیز پذیرش می کند؟ بله، ایران تایپیست با مترجمان فارغ التحصیل از رشته های گوناگون نیز همکاری می کند و همین امر سبب شده است تا مترجمان این مجموعه بتوانند ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته را در تمامی رشته ها انجام دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته باید به گونه ای انجام شود که مخاطبان انگلیسی زبان متن ترجمه را کاملا درک کنند و  تحقیق نویسنده را به طور کلی متوجه شوند. اگر مترجم نتواند از کلمات و اصطلاحات پیشرفته و تخصصی متون هر رشته خاص استفاده کند. مخاطبان انگلیسی زبان به درستی متوجه تحقیق نویسنده نخواهند شد و متن را فاقد ارزش خواهند شمرد یا مجبور خواهند شد که با نویسنده ارتباط مجدد برقرار کنند.

ایران تایپیست دست دوستی با تمامی مترجمان با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی از سراسر ایران، دراز کرده است و با برگزاری آزمون های آنلاین سطح کیفی این مترجمان را بررسی می کند. تعداد زیاد مترجمان این مجموعه در رشته های گوناگون مانند: فلسفه، پزشکی، ادبیات و زبان شناسی، فقه و علوم انسانی، نفت گاز و پتروشیمی، حقوق و ... سبب شده است که این موسسه بتواند سفارش های گوناگون ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی و پیشرفته را در زمینه های مختلف پذیرش کند. مترجمان با تجربه ایران تایپیست به هیچ عنوان برای ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی از نرم افزار های ترجمه استفاده نمی کنند. زیرا نرم افزار های ترجمه به درستی نمی توانند منظور نویسندگان متن های تخصصی را به مخاطبان انگلیسی زبان برسانند. در حقیقت نرم افزار های ترجمه نمی تواند به طور دقیق از کلمات و اصطلاحات پیشرفته برای متون تخصصی استفاده کند. و همین موضوع سبب گمراهی مخاطبان انگلیسی زبان خواهد شد. اما برای ترجمه این گونه سفارش ها در ایران تایپیست جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا مترجمان با تجربه این موسسه قادر به ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته متون تخصصی، با کیفیت بالا می باشند.

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و تخصصی

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه سریعترجمه نامه اداریتایپ تخصصی

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست تمامی ترجمه های که توسط مترجمان این مجموعه انجام می شود را تضمین می کند. زیرا تمامی مترجمان این موسسه از آزمون های ایران تایپیست سر بلند بیرون آمده اند.

بله، ایران تایپیست با همکاری مترجمان با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی قادر است تا هرگونه سفارش متون تخصصی را در زمینه های گوناگون پذیرش کند.

ایران تایپیست با استخدام تعداد زیادی از مترجمان با تجربه در سراسر ایران قادر است تا سفارش های مختلف را پذیرش کند.

ایران تایپیست سفارش های ترجمه متون تخصصی را در زمینه های گوناگون مانند: فلسفه، پزشکی، ادبیات و زبان شناسی، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت گاز و پتروشیمی، حقوق و ... پذیرش می کند.


نویسنده: امیررضا قاسمی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 10:53:43 تعداد بازدید: 478 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی ترجمه فارسی به انگلیسی متون پیشرفته ترجمه فارسی به انگلیسی آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی ارزان قیمت مترجم پیشرفته ترجمه فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :