دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ

نویسنده: زهرا خلف زاده سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/10/16 ساعت 12:00:00 بازدید: 487 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ را می توانید از پنل کاربری خود ارسال کنید. شما می توانید در این نوع سفارش، هر نوع فایلی را ارسال کنید. فرمت پی دی اف و ورد، اکسل، تصویر، ویدیو، صوتی را می توانید از پنل کاربری خود ارسال کنید. محدودیتی در نوع فرمت فایل نیست. لازم است که حجم 250 مگابایت را رعایت کنید تا امکان دریافت فایل ها وجود داشته باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای ثبت سفارش تایپ از فایل صوتی چه کنم؟

ثبت سفارش تایپ از فایل صوتی نیز کار ساده ای است و شما می توانید فایل را از پنل کاربری خود ارسال کنید. اندازه فایل های صوتی مهم بوده و لازم است که استاندارد مجاز حجم فایل ها را رعایت کنید تا امکان دریافت فایل ها وجود داشته باشد. فایل های صوتی امروزه بین اساتید و دانشجویان مبادله می شود. دانشجویان می توانند این نوع فایل ها را به موسسه ایران تایپیست بسپارند تا سفارش تایپ  را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اگر تعداد فایل های صوتی خیلی زیاد باشد می توانید آن ها را اولویت بندی کرده و به ترتیب ارسال کنید. فایل های صوتی اخبار، آموزشی و دانستنی ها از مهمترین فایل هایی هستند که از طرف اساتید به عنوان پروژه دانشجویی مشخص شده تا انجام دهند. شما می توانید فایل های صوتی با زمینه های یکسان را در یک ثبت سفارش تایپ مشخص کرده و سفارش دهید.

فایل های صوتی براساس دقیقه محاسبه شده و امروزه از آن جایی که مردم رسانه گرا شده اند، فایل های صوتی و ویدیو بین مردم و در فضای دانشگاه مبادله می شود. فایل های صوتی در اکثر اوقات توسط اساتید از منابعی ذخیره شده و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد تا تایپ یا ترجمه شود. اساتید از دانشجویان درخواست می کنند که این نوع فایل را ترجمه یا تایپ کنند. سفارش تایپ فایل های صوتی را می توانید به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت به انجام برسد. حتی اگر چندین فایل صوتی در زمینه های متفاوت دارید را می توانید سفارش تایپ آن ها را از پنل کاربری خود در ایران تایپیست ثبت کنید. تایپ فایل های صوتی عادی و فوری با کیفیت عالی انجام می شود و می توانید آن ها را دانلود کرده و در اختیار مخاطب خود قرار دهید. 

سفارش تایپ

سفارش تایپ از فایل صوتی

سفارش تایپ آزمون های جامع مدارس

سفارش تایپ آزمون های جامع مدارس یکی از مهمترین سفارشاتی است که برای موسسه ایران تایپیست ثبت می شود. این نوع سفارش مهم بوده و دانش آموزان سال آخر مدرسه در این آزمون شرکت می کنند. از آن جایی که تعداد دانش آموزان زیاد است تهیه کردن این تعداد برگه سوالی کار سختی است و در این زمان ها می توانید سفارش تایپ را در موسسه ایران تایپیست ثبت کنید. استاندارد خاصی در آزمون های جامع مدارس وجود ندارد و از هر بخش کتاب می توان سوالاتی مطرح کرد. دبیران مدارس می توانند سفارش تایپ آزمون های جامع مدارس را برای موسسه ایران تایپیست ثبت کنند. سفارش آزمون های جامع مدارس همان آمادگی دانش آموزان برای کنکور است و به همین دلیل لازم است که سفارش در اسرع وقت و با کیفیت بالا انجام شود. در صورتی که زمان کمی برای سفارش آزمون های جامع مدارس داشته باشید می توانید آن را از نوع فوری ثبت کنید.

تحت هر شرایطی که فایل سفارش آزمون های جامع مدارس را ثبت کرده و در زمان مد نظر خود را دریافت کرده و می توانید آن را دانلود کنید. آزمون های جامع مدارس یکی از مهمترین سفارشاتی است که هر ساله برگزار می شود و در این اوقات می توانید سفارش تایپ را برای موسسه ایران تایپیست ثبت کنید. ثبت سفارش تایپ آزمون های جامع مدارس در موسسه ایران تایپیست موجب صرفه جویی در زمان مدرسه شده و اولیاء مدرسه می توانند آن ها را در بانک سوالات آپلود کنند. گاهی اوقات اولیاء مدارس می توانند در اوقاتی که امکان طرح سوالات جدید را ندارند از بانک سوالات، آن ها را دانلود کرده و از دانش آموزان امتحان بگیرند. این آزمون به کنکور شبیه بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است و در هر حال لازم است که در اسرع وقت و با کیفیت بالایی تایپ شود.  

سفارش تایپ

سفارش تایپ آزمون های جامع مدارس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ کتاب از فایل دستنویس

سفارش تایپ کتاب از فایل دستنویس را می توانید از پنل کاربری خود در سایت ایران تایپیست ثبت کنید. بسیاری از کتاب ها با تایپ فایل دستنویس چاپ شده اند. نویسندگان متن کتاب های چاپ شده را در ابتدا در فایل های دستنویس آماده می کردند. دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند فایل های دستنویس خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. دانشجویان این مقاطع در هر سال لازم است که کتاب هایی را به چاپ برسانند و در صورتی که با تنگی وقت مواجه هستند می توانند این نوع سفارشات را به این موسسه بسپارند. از آن جایی که چاپ کتاب یکی از سفارشات مهم است بنابراین تایپیست ها این موسسه سفارش تایپ فایل دستنویس کتاب را با دقت هرچه بالا انجام می دهند. فایل های دستنویس چاپ کتاب را لازم است که شماره بندی کنید تا تایپیست ها کار شما را با دقت هرچه تمام انجام دهند.

برای سفارش تایپ فایل دستنویس کتاب را لازم است که وارد پنل کاربری خود شده و فایل های دستنویس خود را آپلود کنید. خوانایی فایل های دستنویس مهم بوده و به همین دلیل لازم است که دست نوشته های شما خوانا باشد تا تایپیست ها بتوانند به راحتی فایل ها را تایپ کنند. تایپ فایل ها در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام می شود تا بدست مخاطبان برسد. مخاطبان سفارش تایپ فایل دستنویس کتاب می تواند هر نوع مخاطبی باشد. اساتید دانشگاهی و دانشجویان می توانند این سفارش را ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. کتاب شما می تواند از هر نوعی باشد و شما می توانید سفارش تایپ فایل دستنویس کتاب را از پنل کاربری خود ارسال کنید. سفارشات شما در اسرع وقت رسیدگی شده و تایپ می شود. این نوع سفارش با دقت بالایی انجام می شود.  

سفارش تایپ

سفارش تایپ کتاب از فایل دستنویس

سفارش تایپ از روی پادکست های آموزشی

سفارش تایپ پادکست های آموزشی را می توانید از پنل کاربری خود برای موسسه ایران تایپیست ثبت کنید. پادکست آموزشی یکی مهمترین موارد آموزشی است که در موسسات آموزشی و دانشگاه ها استفاده می شود. امروزه پادکست های آموزشی نیز در وب سایت های آموزشی استفاده می شود و بسیاری از کاربران آن ها را دانلود کرده و استفاده می کنند. پادکست های آموزشی در همه زمینه ها، روزانه تهیه شده و در اختیار هنرآموزان و کاربران آنلاین قرار داده می شود تا از آن ها در یادگیری و آموزش مباحث استفاده کنند. امروزه اکثر دانشجویان و دانش آموزان از پادکست آموزشی استفاده می کنند. مربیان آموزشی نیز بخاطر رسانه گرا بودن مردم ترجیح می دهند که از این ابزارهای آموزشی استفاده کنند.

پادکست آموزشی در شبکه های اجتماعی به فراوانی استفاده می شوند و به همین دلیل است که سفارش تایپ پادکست های آموزشی امروزه مهم شده و مردم ترجیح می دهند که به جای مطالعه متون از پادکست و ویدئوهای آموزشی جهت یادگیری مطالب استفاده کنند. پادکست های آموزشی در امر آموزش و یادگیری نقش سازنده ای دارند و بسیاری از مربیان آموزشی با این ابزار می توانند اختلالات آموزشی دانش آموزان را برطرف کنند. شنیدن مطالب آموزشی با هدفون خوشایند است و دانش آموزان ترجیح می دهند که به جای مطالعه سطر به سطر متون به سراغ این ابزار بروند و حتی امروزه کتاب های صوتی بهترین جایگزین کتاب های حجیم چاپی شده و مردم می توانند در هر زمان و مکانی از کتاب های صوتی استفاده کنند. سفارش تایپ پادکست های آموزشی را می توانید در هر اوقاتی از سال از پنل کاربری خود در موسسه ایران تایپیست ارسال کنید. متناسب با زمان پادکست، پیش فاکتور برای شما صادر می شود. شما می توانید تایپ پادکست های آموزشی را مطابق با اهداف خود به کار ببرید.

سفارش تایپ

سفارش تایپ پادکست های آموزشی

آیا از طریق تلگرام میتوانم سفارش تایپ ثبت کنم؟

سفارش تایپ از تلگرام فقط با هماهنگی با کارکنان شرکتی امکان پذیر است. پنل کاربری تنها محل ارسال سفارشات است و به غیر از این روش لازم است که با کارکنان شرکتی هماهنگ شوید. در صورتی که بنا به دلایلی امکان ورود به حساب کاربری وجود نداشت، می توانید در شرایط اضطراری، سفارش خود را از طریق تلگرام ارسال کنید. تلگرام امروزه علیرغم فیلترینگ یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان آنلاین است که بسیاری از وب دولوپرها در آن گروه و کانال ایجاد کرده اند تا بتوانند از این طریق بک لینک هایی را دریافت کرده و در نهایت کاربران خود را به وب سایت هدایت می کنند. در همین ارتباط نیز موسسه ایران تایپیست، کانال تلگرام خود را راه اندازی کرده تا ضمن به اشتراک گذاری اطلاعات خود در این نرم افزار پیام رسان آنلاین، امکان ارسال سفارش تایپ را نیز برای مشتریان خود نیز فراهم کرده تا در مواقع اضطراری، فایل های خود را ارسال کنند.

بعد از ارسال فایل، کارکنان شرکتی می توانند آن را در اختیار تایپیست قرار داده و انجام سفارش شروع می شود. این امکان در جهت راحتی مشتریان ایجاد شده و تنها محل ارسال سفارشات پنل کاربری است و در صورتی که مشتریان بنا به دلایلی به وب سایت ایران تایپیست دسترسی ندارند می توانند سفارشات خود را از این طریق ثبت کنند. سفارش تایپ از طریق تلگرام یک روش غیر رسمی است ولی با این وجود مشتریان می توانند فایل های سفارشات خود را به موسسه ایران تایپیست ارسال کنند. برخی از مشتریان با ارسال سفارش از تلگرام هیچ مشکلی ندارند، در این حالت امکان ارسال و دریافت سفارشات در برخی موارد وجود دارد. ارسال و دریافت و پرداخت هزینه سفارشات لازم است که با هماهنگی بخش پشتیبانی انجام شود و بهتر است که مشتری از ابتدا به سراغ این روش نباشد و حساب کاربری خود را در سایت ایجاد کند.

سفارش تایپ

سفارش تایپ از تلگرام


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از pdfتایپ فایل صوتیفوری ترین تایپ

سوالات متداول

این سفارش در کمترین مدت زمانی و با کیفیت بالا انجام می شود. مدارس می توانند در زمان نزدیک به این امتحان این سفارش را ثبت کنند.

این سفارش با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام می شود. سفارشات تمامی مشتریان با بالاترین کیفیت انجام می شود.

تمامی سفارشات با کیفیت بالا و در اسرع وقت انجام می شود تا همه مشتریان از کیفیت و سرعت انجام سفارشات راضی باشند.

این روش به عنوان یک روش کمکی حساب کاربری ایجاد شده و تنها با هماهنگی با بخش پشتیبانی می توانید فایل ها را ارسال، دریافت و هزینه ها را پرداخت کنید.


نویسنده: زهرا خلف زاده سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/10/16 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 487 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ online سفارش تایپ متون سفارش تایپ دستنویس سفارش تایپ انگلیسی سفارش تایپ فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :