چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش آنلاین تایپ ترجمه

نویسنده: پوریا عرب خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:38:30 بازدید: 1028 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش آنلاین تایپ ترجمه، دسته دیگری از سفارش‌ها و نیازمندی‌های کاربران را شامل می‌شود، که الزامات و اقتضائات خاص خود را دارد. در این یادداشت قصد داریم تا بیشتر با پروسه پردازش و پاسخگویی به این نیاز کاربران پرداخته و این دغدغه که آیا هزینه نهایی انجام کار در مراجعه حضوری مشتریان تفاوتی با ثبت سفارش آنلاین دارد را نیز پاسخ دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ و ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش آنلاین تایپ ترجمه

هر صفحه نمایشی، رایانه یا تلفن همراه، می‌تواند یک شعبه ایران تایپیست محسوب شود

بهترین مرجع سفارش آنلاین تایپ ترجمه کجاست؟

تایپ و تألیف به خودی خود، نیازمند رعایت معیارها و استانداردهای خاصی است که بدون ممارست، دقت و تمرکز بالا دستیابی به آن‌ها ممکن نیست. حال با در نظر داشتن این موضوع، می‌توان گفت قطعاً سفارش آنلاین تایپ ترجمه که آمیزه‌ای از تألیف، تایپ و ترجمه است، نیازمند دقت و تخصص مضاعفی است. ما در ایران تایپیست، با تکیه بر برترین مترجمان سطح کشور که علاوه بر شناخت عمومی نسبت به حیطه‌های مختلف ترجمه، هر یک حداقل یک حیطه تخصصی دارند، آماده پاسخگویی به انواع ثبت سفارش آنلاین تایپ ترجمه هستیم. این یعنی ما برای بهترین بودن به جای تکیه بر قول، تبلیغ و میثاق با مشتریان، با اعمال، تصمیمات و عملکرد خود، خیال مشتریان را از بابت مراجعه به بهترین مرجع تایپ ایران راحت کنیم.

سفارش آنلاین تایپ ترجمه

در خانه بمانید و در همکاری با ما، درآمدزایی کنید

چگونه در خانه سفارش آنلاین تایپ ترجمه بگیرم؟

ایران تایپیست یک سایت فعال با سازوکارهای ویژه برای ایجاد توازن بین عرضه و تقاضاست؛ این بدان معناست که ما به همان اندازه که خود را در قبال کاربران نیازمند ثبت سفارش آنلاین تایپ ترجمه مسئول می‌دانیم، به جذب و ارتقای وضعیت شغلی نویسندگان این حوزه اهمیت می‌دهیم. اما این توجه ویژه ما نسبت به جذب نویسندگان موفق، به معنی سادگی در پیوستن به این تیم تولید محتوا نیست. سازوکارها و پروسه جذب نویسندگان در ایران تایپیست به گونه‌ای طراحی شده که تنها بهترین‌ها مجاز به فعالیت در این بستر خواهند بود. پس اگر شما نیز خود را در قامت یک نویسنده خوب تصور کرده و معتقدید توانایی کافی در انجام انواع سفارش آنلاین تایپ ترجمه دارید، می‌توانید در سایت عضو شده و پس از گذراندن آزمون‌ها و دستیابی به معیارهای موجود، به تیم تولید محتوای ما بپیوندید. بدون نیاز به حضور فیزیکی، از راه دور و با یک رایانه، می‌توانید تعهد خود نسبت به کسب‌وکار را نشان داده، درآمدزایی کنید و به ترقی دست یابید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ و ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سفارش آنلاین تایپ ترجمه

بدون نیاز به مراجعه حضوری، روند پیشرفت پروژه را زیر نظر بگیرید

چگونه می‌توان از منزل سفارش آنلاین تایپ ترجمه داد؟

دورکاری و بی‌نیازی پروسه‌های کاری ایران تایپیست تنها محدود به ارجاع و انجام سفارش نیست؛ با ثبت و پیگیری سفارش آنلاین تایپ ترجمه، در عمل این امکان برای کاربران نیز فراهم شده است. این یعنی بدون در نظر داشتن محل سکونت، ساعت کاری یا مواردی از این قبیل، می‌توانید کامپیوتر را روشن، به سایت ایران تایپیست وارد شده و به ثبت سفارش آنلاین تایپ ترجمه بپردازید. ما در تمام روزهای هفته، بدون در نظر داشتن تعطیلی‌های هفتگی مقطعی یا رسمی کشور، نیازمندی‌ها خود را به سایت ارجاع دهید. تیم پشتیبانی و کارشناسی در کمترین زمان ممکن سفارش شما را پردازش کرده و پس از ارجاع به نویسنده مناسب، پروژه وارد فاز نگارش خواهد شد. با در نظر داشتن اوضاع فعلی شیوع کرونا، فراهم بودن چنین امکانی، می‌تواند گره از مشکلات و دغدغه‌های حجم زیادی از مشتریان و کاربران باز کند.

آیا تعرفه های سفارش آنلاین تایپ ترجمه و حضوری با هم متفاوت است؟

ایده اصلی و شالوده طرح ایران تایپیست برای ایجاد یک کسب‌وکار نوین، تبدیل کردن تک‌تک رایانه‌های سطح کشور به یک شعبه حضوری است. از همان ابتدا این سایت و تیم قدرتمند مدیریتی، در نظر داشت تا تمایزی میان سفارش آنلاین و سفارش حضوری قائل نشود. در ادامه همین سیاست‌ها، باید گفت هزینه ثبت سفارش آنلاین تایپ ترجمه هیچ تفاوتی با انجام این کار در حالت حضوری و با مراجعه به نمایندگی ندارد. شما در هر حال هزینه ثابتی را برای خدمات می‌پردازید. پس پیشنهاد می‌کنیم بدون در نظر گرفتن بعد مالی پروژه‌ها، در این مورد که قصد دارید به شکل حضوری سفارش خود را ثبت کنید یا به ثبت سفارش آنلاین تایپ ترجمه بپردازید، تصمیم‌گیری نکنید. البته باید خاطرنشان کرد در صورت نیاز به چاپ محتواها یا اعمال تغییراتی مانند صفحه‌آرایی، هزینه‌ها به طور جداگانه در مراجعه حضوری بر فاکتور شما اعمال می‌شود.

سفارش آنلاین تایپ ترجمه

چه آنلاین ثبت سفارش کنید، چه حضوری، نویسندگان ما همیشه به معیارهای شما پایبند هستند

آیا کیفیت سفارش آنلاین تایپ ترجمه و حضوری با هم فرقی دارد؟

همانطور که گفته شد، ایران تایپیست یک ایده پویا ودر حال توسعه، برای حذف تمایز میان انجام حضوری درخواست‌ها و دورکاری در انجام آن‌هاست. در همین راستا، باید تأکید کرد در عمل هیچ تفاوتی بین نحوه ثبت سفارش، ارجاع، پیگیری و بررسی آن‌ها وجود نداشته و شما چه حضوری ثبت سفارش کنید، چه آنلاین، در هر حال ما تلاش خود را برای ایجاد بهترین خروجی ممکن به کار می‌بندیم. پس سوای حذف دغدغه تفاوت‌های مالی و مادی پروژه، در مورد تفاوت کیفیت نیز هیچ نگرانی وجود نداشته و می‌توانید به جای حضور فیزیکی که اتفاقاً زمان و انرژی بیشتری را تلف می‌کند، ثبت سفارش آنلاین تایپ ترجمه را در دستور کار قرار دهید. تیم ایران تایپیست تنها چند لمس، چند تماس، چند کلیک و یک صفحه نمایش با شما فاصله دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ و ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمهتایپلیست هزینه ترجمهلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

در کنار تألیف صرف و تولید محتوا تک‌بعدی، ایران تایپیست با ثبت این قسم از سفارش‌ها نیز کنار شماست. نویسندگان ما تخصص ویژه‌ای در بخش ترجمه دارند.

ایران تایپیست به هیچ عنوان تمایزی بین ثبت سفارش حضوری و آنلاین قائل نشده و در عمل با یک سازوکار واحد و در عین حال پویا، تمامی سفارش‌ها پردازش می‌شوند.

پاسخ مثبت است. ما به همان اندازه که خود را نسبت به جلب رضایت مشتریان متعهد می‌دانیم، در قبال جذب بهترین نویسندگان این حیطه نیز کوشا هستیم.

تمام پروسه‌های ثبت، پردازش، پیگیری و نگارش محتوا در ایران تایپیست آنلاین است و عملاً هیچ نیازی به حضور فیزیکی در شعب شرکت ندارید.


نویسنده: پوریا عرب خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:38:30 تعداد بازدید: 1028 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ و ترجمه سفارش تایپ و ترجمه آنلاین فوری سایت سفارش آنلاین تایپ و ترجمه تایپ و ترجمه آنلاین ارزان گرفتن سفارش آنلاین تایپ ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :