شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سایت ترجمه مقاله

نویسنده: فرهاد محمدی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 12:05:55 بازدید: 1033 امتیاز 0 از 0 نظر

پیدا کردن سایت ترجمه مقاله همیشه دغدغه اصلی کاربران است. یک سایت ترجمه خوب باید ویژگی های متعددی داشته باشد، مانند ارائه ضمانت برای ترجمه با کیفیت، ارائه پشتیبانی از ابتدایی ترین مرحله تا پس از تحویل پروژه، در اختیار داشتن نمونه کارهای متعدد از سوی مترجمان حرفه ای و ارائه مطالب آموزشی در حوزه ترجمه، و غیره.  اگر به دنبال سایت ترجمه مقاله خوب و دقیق با ارائه ضمانت هستید می توانید به ایران تایپیست اعتماد کنید. اما چرا؟ ما بی دلیل به شما ضمانت نمی دهیم. برای درک بهتر، با ادامه این مطلب همراه باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سایت ترجمه مقاله

ترجمه مقاله

ارزیابی ایران تایپیست به عنوان معتبرترین سایت ترجمه مقاله

ایران تایپیست به عنوان « سایت ترجمه مقاله» دارای سالها تجربه در امر ترجمه است. این تجربه به لطف وجود مترجمان متعدد از رشته های تحصیلی مختلف و تجربه مشاوران ایران تایپیست از فعالیت در این عرصه به دست آمده که با جمع بندی مدت زمان فعالیت این گروه می توان به تخصص، تدبر و کیفیت بالا رسید. اصولا، روند ایجاد اعتماد برای بسیاری از مشتریان با هم متفاوت است.

در ایران تایپیست، هیچگونه ابهامی وجود ندارد و خواسته های شما برای ارائه تضمین یا امکان پیگیری پروژه ها از ابتدا و لحظه شروع تا به پایان رسیدن و تحویل نهایی، به طور شفاف انجام می گیرد. شما می توانید در سایت ایران تایپیست لیست مترجمان متعدد را به همراه سوابق تحصیلی به سادگی مشاهده کنید. در صورت لزوم نمونه ترجمه های سابق آنها را بررسی نمایید، نمونه کارهای قبلی در ایران تایپیست را چک کنید و نظرات مشتریان سابق مشهور ما را مطالعه نمایید.

بزرگترین سایت با مدیریت حرفه ای برای ترجمه مقاله 

مدیریت، برای بهترین سایت ترجمه مقاله حرف اول را می زند. در اصل با وجود بهترین مترجم ها و مشاوران، عدم وجود مدیریت درست، کار مشتریان را به نتیجه نمی رساند. مدیریت در ایران تایپیست نیز حرف اول را می زند. به طوری که کلیه امور پاسخگویی و انجام امور مشتریان طی قواعد خاصی صورت می گیرد و این قوانین در سایت به صورت کامل و جامع درج شده است. پیروی از این قوانین مشخص مانند پیگیری ده روزه از زمان تحویل پروژه ترجمه و بسیاری قوانین دیگر به شما مشتری گرامی این اطمینان خاطر را می دهد تا بدون ابهام و مشکل پروژه های خود را به ایران تایپیست بسپارید.

ایران تایپیست بزرگترین سایت ترجمه مقاله است که جزئیات انجام پروژه های ترجمه ی آن به طور جزئی و کامل شرح داده شده است. شما می توانید از بخش هزینه و زمان تحویل، شرایط و قوانین تا بخش درباره ما و بخش ایران تایپیست موجود در صفحه ابتدایی سایت جواب همه سوالات خود را یافته و برای شروعی بدون مشکل اقدام نمایید. توجه داشته باشید که در صورت وجود سوال نیز مشاوران ایران تایپیست پاسخگوی 24 ساعته شما در هفت روز هفته، هستند.

سایت ترجمه مقاله

سایت ترجمه مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نحوه انتخاب مترجمین برای ترجمه مقاله از طریق سایت

برای انتخاب مترجم در بهترین سایت ترجمه مقاله، یعنی ایران تایپیست می توانید بعد از ورود به حساب کاربری پروژه جدید خود را ثبت نمایید و در صورت آشنایی قبلی یا پروژه قبلی انجام شده توسط مترجمان، سفارش ترجمه مقاله خود را به وی ارجاع دهید. در صورتی که موضوع مقاله تان متفاوت از موضوع قبلی باشد، باید یک مترجم جدید انتخاب شود. البته در صورتی که تا به حال تجربه همکاری با ایران تایپیست برای ترجمه مقاله را نداشته اید، می توانید با مشاوران ارتباط برقرار کرده تا شما را برای انتخاب بهترین مترجم یاری کنند. توجه داشته باشید که این بهترین راه برای ثبت پروژه جدید در سایت است. البته، دریافت نمونه کارهای سابق مترجمان مرتبط با رشته ای که قصد دارید، ترجمه مقاله را برای آن ثبت کنید می تواند ذهنیت بهتری به شما برای شروع کار با مترجم مربوطه بدهد.

تضمین کیفیت نسبی در ترجمه مقاله را در یک سایت ترجمه  مقاله چگونه ارزیابی میشود؟

در یک سایت ترجمه مقاله معتبر و دارای مدیریت قوی، راه های متعددی برای تضمین کیفیت مقاله وجود دارد. مانند آنچه که در عنوان قبلی توضیح داده شد، میتوانید با دریافت نمونه کارهای سابق مترجم معرفی شده از سوی مشاوران ایران تایپیست از صحت و کیفیت کار نهایی خود مطلع شوید. البته راه دیگری نیز برای این امر وجود دارد. می توانید بخش کوتاهی از مقاله مورد نظر خود را برای تست به مترجم پیشنهادی دهید و سپس با دریافت نتیجه برای شروع کلی تصمیم گیری کنید. این دو راه مجزا از هم یا در کنار هم، می تواند به شما تضمین بهترین ترجمه را ارائه دهد. البته، پیگیری ترجمه مقاله بعد از تحویل آن توسط مترجم و مطرح کردن سوالات یا دریافت مشاوره از سوی شما مشتری گرامی نیز برای ضمانت بیشتر انجام خواهد شد.

تعهدات اعلامی مندرج در محتوا سایت را آیا تعهدی برای مدیر سایت ترجمه مقاله دارد؟

همانطور که توضیح داده شد، کلیه اطلاعات و توضیحات درج شده داخل سایت ایران تایپیست طوری درج شده اند که به شما اطمینان بهترین ترجمه و کیفیت بالا را خواهند داد. در صورت وجود اشکال یا نیاز به پیگیری نیز، مشاوران ایران تایپیست کلیه سوالات و پیگیری های لازم را برای مشتریان انجام خواهند داد. این به معنای تعهد به اظهارات و کلیه قوانینی است که از سمت شما و از سمت مدیریت ایران تایپیست به طور قطع پذیرفته شده است. بنابراین، مهمترین موضوعی که ایران تایپیست را به بهترین سایت ترجمه مقاله و دیگر امور مربوط به آن یا مشابه آن، تبدیل کرده است تعهد می باشد.

سایت ترجمه مقاله

سایت ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهترجمه مقاله ISIترجمه فوری مقالهلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله، شما می توانید ترجمه مقاله خود را به فرمت چاپی یا ورد یا پی دی اف و .. در سایت ترجمه مقاله دریافت نمایید.

شما می توانید از طریق صفحه اصلی سایت یا واتس آپ و یا تلگرام سفارش خود را ثبت کنید.

بله، البته هزینه ترجمه های مقالات مورد نظر بسیار مقطوع و کاملا با در نظر گرفتن رضایت کاربر می باشند.

زمانی که برای ترجمه مقالات در نظر گرفته می شوند با هم متغیر هستند و به نوع مقاله شما مربوط می شوند.


نویسنده: فرهاد محمدی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 12:05:55 تعداد بازدید: 1033 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین سایت ترجمه مقاله سایت ترجمه مقاله تخصصی سایت ترجمه مقالات علمی ارزانترین سایت ترجمه مقاله سایت ترجمه مقاله فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :