شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سایت ترجمه دانشگاهی

نویسنده: فرهاد محمدی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/22 ساعت 17:53:41 بازدید: 607 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه دانشگاهی برای کسانی که می خواهند به جدیدترین دستاوردهای علمی مربوط به رشته تحصیلی خود دسترسی داشته باشند توصیه می شود و به این نمونه از ترجمه، در اصطلاح ترجمه دانشگاهی گفته می شود. بیشترین آمار مربوط به درخواست این دست ترجمه را اساتید و دانشجویان تشکیل می دهند و همواره درخواست های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. از این روی مجموعه ایران تایپیست نسبت به ایجاد امکان ترجمه دانشگاهی اقدام کرده است که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

به طور کلی ترجمه مقالات علمی معتبر روز دنیا نیاز به دانش خاصی از زبان انگلیسی و سایر زبان های دنیا دارد. برای مثال مقاله های دانشگاهی آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی و فرانسوی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند و تسلط کامل بر چند زبان زنده دنیا شاید کار سختی باشد. از این روی می توانید ترجمه دانشگاهی این دسته از مقالات را به ما بسپارید. علاوه بر این مسئله، دانشجویانی که در زمینه الهیات و دروس مذهبی اسلامی تحصیل می کنند، نیازمند دسترسی به ترجمه مقالات عربی هستند. تمامی این خدمات توسط گروه ایران تایپیست به صورت شبانه روزی ارائه می شود و شما می توانید در کوتاه ترین زمان از آن استفاده کنید.

ترجمه دانشگاهی

ترجمه دانشگاهی

مشاوره شبانه روزی برای کاربران ترجمه دانشگاهی

یکی از مهم ترین خدمات ما که در زمینه ترجمه دانشگاهی در دسترس شما می باشد، مشاوره شبانه روزی در این زمینه می باشد. شما می توانید هفت روز هفته و 24 ساعته با اپراتورهای ایران تایپیست در تماس باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید. ترجمه از زبان های زنده دنیا به زبان فارسی یا از زبان فارسی به زبان مقصد شما به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

از مهم ترین مشخصه هایی که می تواند در جذب شما به ایران تایپیست تاثیرگذار باشد، امکان دسترسی به بهترین مترجمان مسلط به گرامر و کلمات تخصصی می تواند به شما کمک کند تا بهترین تجربه را با استفاده از خدمات ترجمه دانشگاهی این تیم داشته باشید. در ادامه بیشتر در این زمینه با شما صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را در زمینه ترجمه مقالات دانشگاهی به شما ارائه خواهیم کرد. در صورت تمایل می توانید با مشاورین ما در ایران تایپیست برای ترجمه دانشگاهی در تماس باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بهترین زمان برای انجام سفارش ترجمه دانشگاهی

بهترین زمان برای انجام سفارش ترجمه دانشگاهی، بر اساس نوع مقاله، زبان، زمان ارائه درخواست و زمان ارائه مطلب باز می گردد. برای مثال تصور کنید که مقاله شما به زبان غیر انگلیسی است، زمان ارائه درخواست نزدیک به پایان ترم می باشد و همچنین حجم مقاله بالاست، بهتر است که هرچه زودتر نسبت به ارائه درخواست ترجمه دانشگاهی خود اقدام کنید تا در نهایت بتوانید با مرور از روی ترجمه انجام شده، در صورت تمایل نسبت به دریافت خدمات مربوط به ویرایش استفاده کنید. اما همه چیز درباره ترجمه مقالات غیر انگلیسی زبان دانشگاهی، به زمان باز می گردد و شما باید حتما با کارشناسان ما در ایران تایپیست در ارتباط باشید تا درخواست شما به صورت کامل به مترجم انتقال داده شود.

یکی از خدمات ارائه شده توسط ایران تایپیست که امروزه به خصوص مورد توجه اساتید محترم دانشگاه، دانشجویان و هیئت علمی قرار گرفته است، خدمات ترجمه دانشگاهی 24 ساعته می باشد. این خدمات که به صورت ترجمه فوری شناخته می شود، برای دسترسی در کوتاه ترین زمان (تا بیست و چهار ساعت) می باشد و شما می توانید از این شیوه استفاده داشته باشید. در ادامه بیشتر در خصوص ترجمه دانشگاهی صحبت خواهیم کرد.

ترجمه دانشگاهی

همه چیز درباره ترجمه دانشگاهی

مهمترین کاربرد علمی ترجمه دانشگاهی

از مهم ترین کاربردهای علمی ترجمه های دانشگاهی می توان به استفاده از این ترجمه ها برای استفاده در مقالات اشاره کرد. برای مثال دانشجو یا استادی که می خواهد نسبت به نگارش یک مقاله ISI اقدام کند، باید اطلاعات روز دنیا در زمینه مورد نظر خود را بداند و بر این اساس نسبت به پژوهش اقدام کند. همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه نیاز به علم روز دنیا دارند و مدت زمان کافی برای ترجمه شخصی مقاله را ندارند و از این روی می توان از ترجمه دانشگاهی، خدمتی ارائه شده توسط ایران تایپیست استفاده کرد. همچنین در پژوهش های علمی مربوط به پایان نامه ارشد و تز دکترا استفاده از ترجمه دانشگاهی یکی از بهترین راه هایی است که می توانید انجام دهید و استفاده از این شیوه به شما توصیه می شود. به طور کلی می توان گفت که ترجمه دانشگاهی به خصوص برای دانشجویان، اساتید و هیئت علمی می تواند مفید واقع شود. همچنین پورتال های مربوط به دانشگاه می توانند در وب سایت خود و برای دسترسی آسان دانشجویان، ترجمه مقالات دانشگاهی را قرار دهند.

تصور کنید که اساتید و هیئت علمی علاقمند به شرکت در یک همایش هستند و می خواهند یک ارائه علمی ارائه دهند. در این صورت تمایل به ترجمه دانشگاهی برای این دسته از افراد اهمیت بسیار زیادی داشته و در نهایت می تواند باعث شود تا هیئت علمی و اساتید به بهترین و به روز ترین مقاله های روز دنیا دسترسی داشته باشند.

اگر ترجمه دانشگاهی توسط مترجم انجام شود، تقلب محسوب میگردد؟

به دانشجویانی که تمایل به استفاده از خدمات ایران تایپیست برای ترجمه دانشگاهی دارند و می خواهند از ماحصل کار به استاد خود درسی را ارائه دهند و یا پژوهشی را در پایان نامه خود داشته باشند، حتما توصیه می شود که پیش از دریافت این خدمات، با استاد راهنمای خود در زمینه تقلب بودن یا نبودن این شیوه صحبت کنند. به طور کلی می توان گفت ترجمه دانشجویی تقلب محسوب نمی شود چرا که پژوهش تازه ای انجام نشده و صرفا مقاله ای از زبانی به زبان دیگر ترجمه شده است ولی توصیه می کنیم که حتما با استاد خود در این زمینه مشورت لازم را داشته باشید.

ترجمه دانشگاهی

زمان تحویل ترجمه دانشگاهی

مبنای زمان تحویل برای ترجمه دانشگاهی بر اساس صفحات می باشد یا تعداد کلمات؟

به طور کلی می توان گفت که مبنای تحویل برای ترجمه دانشگاهی، کلمات هستند. ایران تایپیست بر اساس کلمات به شما قیمت نهایی را اعلام می کند. همچنین هزینه برای ترجمه دانشگاهی هر زبان متفاوت بوده و شما باید دقت نظر را داشته باشید که این هزینه ها را در نظر بگیرید. توصیه می کنیم که پیش از ثبت سفارش حتما با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید تا در زمینه ترجمه دانشگاهی به مشکل برخورد نکنید.

ترجمه دانشگاهی

ترجمه مقالات دانشجویی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهلیست هزینه ترجمهترجمه سریعترجمه متن

سوالات متداول

به طور کلی فردی می تواند خدمات ترجمه دانشگاهی را ارائه دهد که در زمینه رشته تحصیلی دانشجو یا هیئت علمی اطلاعات داشته باشد و بتواند به خوبی ترجمه روان کلمات تخصصی را انجام دهد.

بسته به نوع مقاله و سفارش دانشجو یا هیئت علمی زمان بندی توسط ایران تایپیست به شما اعلام خواهد شد.

در این خصوص بسته به نوع سفارش و همچنین حجم مقاله هزینه ترجمه دانشگاهی به شما ارائه می شود.

ایران تایپیست می تواند در این خصوص به شما کمک کند.


نویسنده: فرهاد محمدی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/12/22 ساعت 17:53:41 تعداد بازدید: 607 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه دانشگاهی حرفه ای ترجمه دانشگاهی ارزان ترجمه دانشگاهی علمی ترجمه دانشگاهی معتبر سفارش ترجمه دانشگاهی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :