شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سایت ترجمه

نویسنده: زهرا خلف زاده سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/30 ساعت 15:29:58 بازدید: 1008 امتیاز 0 از 0 نظر

سایت ترجمه زیادی را می توان در اینترنت مشاهده کرد و هلدینگ ایران تایپیست یکی از شناخته شده ترین سایت هایی است که در زمینه ترجمه، تایپ، چاپ کتاب فعالیت می کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بزرگترین سایت ترجمه کدام است؟

سایت ترجمه ایران تایپیست ، بزرگترین سایت بوده و در زمینه تایپ، ترجمه و چاپ کتاب فعالیت می کند. مشتریان می توانند سفارشات تایپ و ترجمه خود را در این سایت ثبت کنند. در این سایت، ترجمه به زبان های مختلف انجام می شود. بعد از ثبت سفارش، هزینه انجام کار برآورد شده و پیش فاکتور برای شما صادر می شود. کلیه خدمات تایپ و چاپ کتاب نیز در این سایت انجام می شود که به افراد حرفه ای این کار سپرده می شود. مترجمان حرفه ای سایت ترجمه کار شما را در سریع ترین زمان ممکن به انجام میرسانند و روال انجام کار در این وب سایت و موسسه است که موجب رضایت اکثر قریب به اتفاق مشتریان شده است.

سایت ایران تایپیست، بزرگترین سایت ترجمه ایران است که مترجم های حرفه ای، سفارشات را مشتریان را به انجام می رساند. براساس تخصص و تجربه هر مترجم، سفارش ارجاع می شود تا کار به بهترین شکل ممکن به انجام برسد. مراحل پیشرفت کار به مشتریان اطلاع رسانی می شود. سایت ایران تایپیست را می توان در زمره بهترین سایت های ترجمه برشمرد که خدمات خود را در هر سال بروز رسانی می کند تا بتواند برای عموم مردم و دانشجویان ارزش آفرینی کرده و دنیا به محل بهتری برای زندگی تبدیل کند. سایت ایران ترجمه در ابتدای سال جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بروزرسانی شده و خدمات جدیدی را به عموم مردم و دانش آموزان و دانشجویان ارائه می دهد. شما با سایت ایران تایپیست می توانید سفارشات خود را ثبت کرده و به موقع تحویل بگیرید. انجام دقیق سفارش مشخصه اصلی این وب سایت بوده و شما می توانید با مشاهده رضایت سایر مشتریان، تایید اجتماعی لازم را بدست بیاورید و با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید. امروزه تایید اجتماعی در سایت ترجمه و سایر سایت ها برای اکثر مردم و مشتریان مهم است.

سایت ترجمه

سایت ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چه خدماتی در سایت ترجمه ایران تایپیست ارائه میشود؟

در سایت ترجمه ایران تایپیست، خدمات ترجمه، تایپ، چاپ کتاب، ویراستاری، طراحی گرافیکی، صفحه آرایی، خدمات دانشجویی، خدمات مقاله، بازنویسی، تولید زیرنویس، دیتا انتری، گویندگی، مونتاژ ویدئو، دوبله، کارهای آزمایشگاهی، و خدمات آموزشی انجام می شود. وب سایت ایران تایپیست بزرگترین سایتی که در جستجوی آنلاین بر روی صفحه کامپیوتر نقش می بندد. این سایت را می توان یکی از بهترین سایت هایی دانست که در زمینه تایپ و ترجمه کار می کند و اکثر مشتریان از این که سفارش خود را در این سایت ثبت کرده اند، راضی هستند و مشتریان با بازاریابی ارجاعی دوستان و آشنایان خود را به این وب سایت دعوت می کنند. شرکت هلدینگ ایران تایپیست، از مترجمین و تایپیست های حرفه ای دورکار را استخدام کرده تا سفارشات را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

کنترل کیفیت ترجمه و تایپ در هر مرحله موجب رضایت هر چه بیشتر مشتریان این هلدینگ خواهد شد. دانشجویان مقاطع مختلف می توانند سفارشات خود را در این وب سایت ثبت کرده و در زمان مشخصی تحویل بگیرند. مترجمین سایت ترجمه در هر زمانی متناسب با توانایی و تخصص خود، سفارشات را دریافت کرده و کار را انجام دهند. انجام دقیق و درست کار یکی از معیارهای امتیازدهی مترجم و تایپیست است. مترجم با امتیاز بالا به طور یقین سفارشات بیشتری را دریافت می کند. سیستم موسسه بدین قرار است که مترجمان کار را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند و ویراستار موسسه نیز کیفیت کارها را به دقت کنترل می کنند. سایت ایران تایپیست با بهره گیری از مترجمین و تایپیست های حرفه ای، سفارشات مشتریان را به انجام میرساند و استخدام مترجم و تایپیست های حرفه ای همواره در طول سال توسط موسسه ایران تایپیست به انجام می رسد و از هر جهت به نفع مشتری و موسسه است. شما بعد از ثبت سفارش مطمئن باشید که کار شما به بهترین شکل ممکن به انجام خواهد رسید.

سایت ترجمه

سایت ترجمه

پرداخت قسطی هزینه ها در سایت ترجمه

مشتریان مجموعه هلدینگ ایران تایپیست می توانند هزینه های سفارشات ترجمه را به صورت قسطی پرداخت کنند. از آن جایی که هزینه در سایت ترجمه براساس کلمه محاسبه می شود، بنابراین دانشجویان و سایر مشتریان می توانند در صورتی که قادر به پرداخت یکباره هزینه ترجمه نباشند از این روش استفاده کنند. در واقع پرداخت قسطی هزینه ترجمه فقط برای ترجمه های با حجم بالا مشخص شده است. براساس این روش مشتریان و دانشجویان می توانند به محض پایان ترجمه بخشی از مقاله یا کتاب، هزینه بخش مشخص شده را پرداخت کنند تا ترجمه بخش دیگر شروع شود. در این روش اصلا لازم نیست که کل هزینه در ابتدای شروع به کار مترجم پرداخت شود.

در این روش، هزینه همان بخش از کتاب محاسبه شده و بنابراین دانشجویان و دانش آموزانی که سفارش ترجمه دارند می توانند با این روش همه سفارشات خود را در سایت ترجمه ثبت کنند. پرداخت قسطی در سایت ترجمه موجب تسهیل دریافت سفارشات مشتریان خواهد شد و این جریان به روند دریافت و پرداخت مشتریان کمک خواهد کرد.  شما براساس پرداخت قسطی می توانید به راحتی هزینه سفارش خود را به روش راحتی پرداخت کنید. با این روش دانشجویانی که امکان پرداخت به یکباره هزینه را ندارند را می توانند مبلغ سفارش را به به راحتی در سایت ترجمه پرداخت کنند. پرداخت قسطی از خیلی جهات به روش نقدی برتری هایی دارد و بسیاری از مردم از این روش استقبال کرده اند. پرداخت قسطی یکی از روش های محبوب دانشجویان و اکثر مردم است که دوست دارند تا هزینه های سفارشات بالا را به انجام برسانند. امروزه اکثر موسسات در جهت تسهیل پرداخت های مردم در سایت های خود پرداخت قسطی را لحاظ کرده اند تا مردم راحت بتوانند مبلغ خریدها و سفارشات کالا و خدمات خود را پرداخت کنند. این روش موسسه هلدینگ ایران تایپیست موثر بوده است و استقبال عموم مردم نشانگر میزان تاثیر این روش است. 

سایت ترجمه

سایت ترجمه

پشتیبانی 24 ساعته در سایت ترجمه

بزرگترین سایت ترجمه ایران، از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار بوده و دانشجویان و مشتریان می توانند 7 روز هفته و 24 ساعته از پشتیبانی خدمات استفاده کنند. پشتیبانی 24 ساعته در سایت ترجمه برای کلیه خدمات ترجمه، تایپ و چاپ کتاب برقرار است و عموم مردم می توانند از این خدمات استفاده کنند. مترجم و تایپیست ها در کلیه ایام هفته، سفارشات را به انجام میرساند تا مشتریان و دانشجویان و دانش آموزان بتوانند در کلیه ایام هفته، سفارشات خود را دریافت کرده و به دبیران آموزشی و اساتید دانشگاه تحویل دهند. پشتیبانی 24 ساعته در سایت ترجمه در جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان مشخص شده و امید است که با این خدمات، روابط مشتریان و شرکت ارائه دهنده کسب و کار توسعه و گسترش یابد. پشتیبانی 24 ساعته در سایت ترجمه موجب رضایت هر چه بیشتر مشتریان سایت خواهد بود. پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین خدماتی است که در موسسه ایران تایپیست به انجام میرسد. موسسه ایران تایپیست بخاطر تعهد به مشتریان این خدمات را مشخص کرده و به انجام می رساند.

پشتیبانی 24 ساعته یکی از بهترین خدماتی است که در این موسسه به انجام می رسد و این نوع خدمات موجب شده که بسیاری از مشتریان بتوانند در ساعت های غیر اداری نیز از خدمات موسسه استفاده کنند. این خدمات برای بسیاری از مردم و دانشجویان از مناسب بوده و بنابراین می توانند فایل ها و سفارشات کاری خود را از قبل از شروع ساعت های اداری تحویل گرفته و زودتر کارهای اداری خود را شروع کنند. امروزه اکثر شرکت ها خدمات پشتیبانی 24 ساعته را به مشتریان خود ارائه می کنند و این کار موجب خواهد شد تا میزان رضایت مشتریان نسبت به شرکت ها افزایش یابد. شما با پشتیبانی 24 ساعته می توانید همیشه سفارشات خود را دریافت و ارسال کرده و در نهایت سریع تر به کارهای و امورات اداری خود رسیدگی کنید.

سایت ترجمه

سایت ترجمه

ثبت سفارش فایلهای حجیم در سایت ترجمه چگونه است؟

ثبت سفارشات لازم است که فقط از طریق سایت ترجمه انجام شود. فرایند ثبت سفارشات ساده بوده و بعد از بررسی فایل، پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود. 60% مبلغ دریافت شده و کار شروع می شود. نکته مهم برای ثبت سفارش در سایت ترجمه این است که این جریان فقط از طریق سایت انجام می شود. ثبت سفارش فقط از طریق سایت ترجمه امکان پذیر بوده که رسمی بوده و امکان ثبت سفارش از طریق کانال های دیگری امکان پذیر نیست. کاربر لازم است که ایمیل داشته باشد تا جریان کار به او اطلاع رسانی شود. کاربر در زمان ثبت سفارش، لازم است که کلیه اطلاعات ستاره دار را ثبت کند. بعد از ایجاد حساب کاربری، مشتری می تواند از طریق آیکون الصاق، فایل (ها) را ضمیمه کرده و ارسال کند. تعداد و حجم سفارشات در سایت ترجمه البته باید مجاز باشد و بیشتر از اندازه حجم فایل را نمی توانید آپلود کرده و لازم است که اندازه مجاز آپلود فایل ها را رعایت کنید. مشتریان می توانند فایل های حجیم در سایت ترجمه را فشرده کرده و به موسسه ایران تایپیست ارسال کنند تا بعد از قیمت گذاری کار آن شروع شود.

فایل های حجیم گاهی اوقات یکی از بزرگترین مشکلات و چالش های دانشجویانی است که هنگام ارسال فایل با آن مواجه هستند. شما می توانید فایل های حجیم را فشرده کرده و از پنل کاربری خود در سایت ترجمه ارسال کنید. شما می توانید همه نوع فایل متن یا صوتی یا تصویری را از طریق پنل کاربری خود ارسال کنید. در مورد فایل های صوتی و تصویری می توانید لینک را ارسال کنید و بدین ترتیب مسئولین شرکتی می توانند هر چه سریع تر به فایل شما رسیدگی کرده و کارهای مربوطه و لازم را به انجام برسانند تا شما نیز هر چه سریع تر فایل های خود را تحویل بگیرید.

سایت ترجمه

سایت ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه فایل صوتی یا تصویریتولید زیر نویس فیلم و سریال

سوالات متداول

البته کاربر لازم است که حساب کاربری را ایجاد کرده و پارامترهای سفارش را مشخص کنید. پیش فاکتور رایگان برای کاربران ارسال می شود.

پشتیبانی 24 ساعته در سایت ترجمه موجب کیفیت بالای کارهای انجام شده خواهد بود. پشتیبانی 24 ساعته در سایت تایپیست از هر جهت به نفع مشتریان و موسسه خواهد بود.

مجموعه ایران تایپیست، امکان پرداخت قسطی هزینه ترجمه را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند راحت تر کل هزینه را پرداخت کنند.

خدمات ترجمه، تایپ، چاپ کتاب، ویراستاری، طراحی گرافیکی، صفحه آرایی، خدمات دانشجویی، خدمات مقاله، به زیر مجموعه هایی تقسیم شده و بقیه خدمات به صورت مستقل و جدا انجام می شود.


نویسنده: زهرا خلف زاده سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/30 ساعت 15:29:58 تعداد بازدید: 1008 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین سایت ترجمه سایت ترجمه تخصصی ارزانترین سایت ترجمه حرفه ای ترین سایت ترجمه سایت ترجمه مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :