دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس کلیپ

نویسنده: مهدی فاضلی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/6/15 ساعت 09:00:00 بازدید: 427 امتیاز 0 از 0 نظر

زیرنویس کلیپ های آموزشی، فان و سرگرم کننده، خبری و اجتماعی و ... خود را به ایران تایپیست بسپارید. اگر به دنبال بهترین مترجم زیرنویس کلیپ و فیلم های آموزشی و غیرآموزشی هستید، اگر مترجم هستید و آگهی های استخدام مترجم برای زیرنویس را دائما زیر و رو می کنید، دیگر نیازی به جستجوی بیشتر ندارید. ایران تایپیست پایانی برای تمام جستجو های شماست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس کلیپ های موزیک و آهنگ

ایران تایپیست به عنوان یک سایت زیرنویس، خدمات ترجمه، هماهنگ سازی و درج زیرنویس یا تهیه فایل مجزای آن از یک کلیپ را برای شما فراهم می نماید. در ایران تایپیست بنا به درخواست شما مشتری گرامی، فایل زیرنویس می تواند به صورت جدا و به فرمت srt در خروجی تحویل داده شود. یا اینکه به شکل هاردساب روی کلیپ مورد نظرتان چسبانده شود. اینکه ترجیح شما استفاده از کدام روش باشد، به سلیقه و هدفتان از تولید زیرنویس برای یک کلیپ مربوط می شود.

اگر قصد تهیه زیرنویس کلیپ های موزیک  و آهنگ را در ایران تایپیست دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که نوع زیرنویس چسبیده یا هاردساب را انتخاب کنید. زیرا معمولا کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به صورت مستقل و جداگانه در پی دانلود فایل زیرنویس ِیک کلیپ موسیقی برود. کلیپ های موسیقی شبیه فیلم ها یا سریال های خارجی طولانی نیستند. عدم فهم معنای فارسی ِآنها برای بسیاری از افراد، اهمیتی ندارد. زیرا ماهیت آنها این است که به مخاطب لذت شنیدن موسیقی را منتقل کنند. پس بهتر است برای ثبت سفارش زیرنویس کلیپ های موزیک و آهنگ، نوع زیرنویس هارد ساب یا چسبیده به کلیپ را انتخاب کنید.

در هر صورت، ثبت سفارش زیرنویس کلیپ های موزیک و آهنگ به صورت هاردساب یا سافت ساب در ایران تایپیست وابسته به سلیقه و هدف شماست. آنچه در پاراگراف بالا گفته شد، تنها یک پیشنهاد از سمت تیم ایران تایپیست است. در ایران تایپیست خدمات تولید زیرنویس کلیپ های موزیک و آهنگ به صورت نامحدود به مشتریان ارائه می شود. ما برای شما مشتری گرامی موقعیتی را ایجاد کرده ایم که می توانید بدون محدودیت (از هر نظر) در سایت ما سفارش زیرنویس ثبت کنید.

شما می توانید به صورت آنلاین در ایران تایپیست سفارش زیرنویس کلیپ های موزیک و آهنگ ثبت کنید. پس از انجام تغییرات و تهیه زیرنویس، سفارش خود را در زمان از پیش اعلام شده (باز هم به صورت آنلاین) تحویل بگیرید. در ایران تایپیست امکان تحویل فوری، یا نیمه فوری وجود دارد. اگر همین لحظه سفارش زیرنویس در ایران تایپیست ثبت کنید و بخواهید خروجی ِآن را یک الی دو ساعت بعد تحویل بگیرید، این امکان در دسترس شما قرار خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تحویل فوری، هزینه تولید زیرنویس و دریافت مشاوره رایگان، پیشنهاد می شود که حتما با کارشناسان ما تماس تلفنی بگیرید. همچنین می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

زیرنویس کلیپ

زیرنویس کلیپ های موزیک

زیرنویس کلیپ های آموزش خیاطی

برخی از زیرنویس ها برای کلیپ های موسیقی نبوده و برای کلیپ های آموزشی تولید و تهیه می شوند. مثلا شما می توانید برای ویدئو آموزشی تان در زمینه خیاطی، زیرنویس تولید کرده و در دسترس مخاطب قرار دهید تا آن را دانلود کند. اکثر ویدیوها و کلیپ های امروزی (از نوع آموزشی) به زبان انگلیسی هستند. دلیل آن هم کاملا مشخص است. زیرا درک و فهم زبان انگلیسی برای اکثر مردم دنیا آسان است. به همین خاطر است که زبان انگلیسی، یک زبان بین المللی محسوب می شود. از جمله فیلم های آموزشی که همواره با استقبال خوبی مواجه می شود، آموزش خیاطی به زبان انگلیسی است. اما نیاز است که شما به عنوان تولید کننده چنین محتوایی، آن را به همراه زیرنویس چسبیده و کاملاً هماهنگ با کلیپ در اختیار مخاطب قرار دهید.

کلیپ های آموزشی نیز جزء آن دسته از محتواهای تصویری هستند که اگر با زیرنویس هماهنگ فارسی در دسترس مخاطبین قرار داده شوند، با استقبال خوبی مواجه خواهند شد. وقتی یک کلیپ آموزش خیاطی را به همراه زیرنویس کاملا هماهنگ چسبیده در اختیار مخاطبان و علاقه مندان ِخیاطی قرار دهید، به آنها کمک می کنید که بهتر بتوانند از این کلیپ آموزشی بهره برداری کنند. همین مسئله باعث می شود تا محتواهای ویدئویی شما از نگاهِ مخاطب جذاب و دوست داشتنی باشد. آیا این مسئله اهمیت ندارد؟ نتیجه گیری بر عهده خودتان است!

البته اگر برای ثبت سفارش زیرنویس کلیپ های آموزش خیاطی به زبان های دیگر هم در ایران تایپیست اقدام کنید، این امکان را خواهید داشت تا سفارشتان را به ما بسپارید. زیرا ما از کلیه زبان ها برای ترجمه و تولید زیرنویس پشتیبانی می کنیم. همانطور که اشاره شد، در ایران تایپیست هیچ محدودیتی تعریف شده نیست. چه از نظر زمان و مکان و چه از نظر زبان ِزیرنویس برای ترجمه و هماهنگ سازی ِکلی.

زیرنویس کلیپ

زیرنویس کلیپ های آموزشی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش آنلاین زیرنویس کلیپ های آموزش نرم افزار

سفارش آنلاین زیرنویس کلیپ های آموزش نرم افزار هایتان را در ایران تایپیست به ثبت برسانید. زیرنویس کلیپ های آموزش نرم افزار مانند هر نوع زیرنویس دیگری به درک بهتر مفاهیم ِکلیپ و موضوعاتی که داخل آن بیان می شود، کمک می کند. آموزش نرم افزار های مختلف، مبحثی پیچیده است. به همین خاطر نمی توان یک کلیپ آموزشی که هیچ زیرنویس ترجمه شده یا زبان اصلی ندارد را مشاهده کرد. 

به این خاطر که هنرجو، نمی تواند به طور دقیق متوجه منظور ِمربی شود. به همین خاطر، برای هر کلیپ آموزشی به یک زیرنویس با کیفیت نیاز است. موارد بسیار زیادی وجود دارد که در آنها کلیپ های آموزش نرم افزار فاقد زیرنویس ترجمه شده به زبان فارسی یا به زبان انگلیسی (زبان اصلی) بوده اند. بسیاری از افراد پس از دیدن این کلیپ ها (از روی ناچاری) تنها توانسته اند 20 درصد از جملات و مفاهیمی که در کلیپ بیان می شود را درک کنند. اما وقتی کلیپ آموزشی مورد نظر را با زیرنویس مناسب در اختیار آنها قرار داده اند، درک ِآنها از مفاهیمی که داخل کلیپ آموزشی گفته می شده است تا 100 درصد و به طور کامل ارتقا پیدا کرده است.‌ این همان مسئله ای است که درج زیرنویس برای کلیپ ها را به امری ضروری و مهم تبدیل می کند.

پس پیشنهاد می کنیم همین حالا برای ثبت سفارش زیرنویس کلیپ های آموزش نرم افزار در ایران تایپیست اقدام نمایید. اگر کانالی در یوتیوب، وب سایتی فعال، پیجی در اینستاگرام و غیره دارید که داخل آن کلیپ های آموزشی می گذارید، حتما باید به فکر درج زیرنویس روی آن کلیپ ها باشید. ایران تایپیست برای تولید زیرنویس برای کلیپ های آموزشی ِخارجی و حتی داخلی در کنار شماست.

شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین و با پرداخت هزینه کم، فایل زیرنویس کلیپ آموزشی تان را تهیه کنید. راه دیگر این است که کلیپ را به صورت هاردساب و با زیرنویس چسبیده از ما دریافت کنید. باز هم مانند آنچه تا به اینجای مطلب گفته شد، پیشنهاد ما این است که نوع زیرنویس هاردساب را برای کلیپ آموزشی تان انتخاب کنید. زیرا مانند کلیپ های موسیقی و موزیک، کمتر کسی به سراغ دانلود زیرنویس ِکلیپ های آموزشی می رود. پیشفرض این است که یک کلیپ آموزشی دارای زیرنویس چسبیده باشد. اگر کانالی در تلگرام دارید یا وب سایتی که در زمینه درج کلیپ های آموزشی فعالیت می کند، می توانید با تهیه فایل جداگانه زیرنویس مربوط به هر کلیپ، آنها را داخل سایت خود آپلود کنید. تنها به این واسطه، مخاطبان و دنبال کنندگان محتوای شما می توانند از فایل زیرنویسِ جداگانه کلیپ آموزشی تان بهره مند شوند.

زیرنویس کلیپ

نرم افزار تولید زیرنویس کلیپ

خدمات تولید زیرنویس کلیپ با کمترین هزینه

عواملی که بر روی تعیین هزینه ی خدمات تولید زیرنویس موثر هستند، شبیه سه جزء از یک مثلث می باشند. مثلا زبان زیرنویس، باعث می شود تا هزینه تولید آن افزایش پیدا کند. یا مثلا اگر کلیپ مورد نظر به زبان انگلیسی باشد، هزینه تولید ِآن کمتر از یک کلیپ به زبان فرانسوی است. زیرا معمولا تولید زیرنویس ترجمه شده برای زبان فرانسوی دشوارتر از زبان انگلیسی است.

 پس کاملا طبیعی است که زبان ِکلیپ را عامل مهمی در تعیین هزینه به حساب آوریم. مورد بعدی، مدت زمانی است که شما به عنوان مشتری برای انجام کار به تولید کننده‌ ی زیرنویس  می دهید. مثلا یک مشتری می تواند زمان تحویل را دو الی سه ساعت پس از ثبت سفارش تعیین کند. در عین حال ممکن است مشتریِ دیگری زمان تحویل را یک الی دو روز پس از ثبت سفارش انتخاب کند. روال تحویل سفارش های زیرنویس در ایران تایپیست معمولا سه حالتِ فوری، نیمه فوری  و عادی دارند. انتخاب هریک از این حالات می تواند روی محاسبه هزینه سفارش شما تاثیر بگذارد.

سوال بسیاری از مشتریان ِما این است که آیا نرم افزاری که برای تولید یا چسباندن زیرنویس کلیپ به آن مورد استفاده قرار می گیرد می تواند روی هزینه تاثیر بگذارد؟ به طور معمول، از نرم افزار های مختلفی در دنیا برای تولید زیرنویس استفاده می شود. در ایران تایپیست شما محدودیتی از نظر انتخاب ِنرم افزار برای تولید زیرنویس ندارید. کل این نرم افزار های محبوب برای تولید زیرنویس در ایران تایپیست پوشش داده می شوند. به همین خاطر، شما می توانید یک نرم افزار خاص را برای تولید زیرنویس انتخاب کنید. اما در هر صورت، نرم افزاری که شما یا تولید کننده زیرنویس برای کار انتخاب می کند، تاثیری در تعیین هزینه نهایی نخواهد داشت. *

عامل بعدی که برای تعیین هزینه خدمات تولید زیرنویس کلیپ در ایران تایپیست نقش بسزایی دارد، حجم پروژه است. این، مهم ترین عامل در تعیین هزینه خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست است. حجم کلیپ شما، میزان زیرنویسی که باید به ازای هر دقیقه برای آن تهیه شود را مشخص می کند. بنابراین شما حتما باید در زمان ثبت سفارش زیرنویس، کلیپ مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید. ما بر اساس حجم ِآن کلیپ هزینه سفارش شما را تعیین می کنیم. این سه عامل تنها فاکتور های مهم برای تعیین هزینه خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست هستند.

زیرنویس کلیپ

زیرنویس

زیرنویس کلیپ های خبری خارجی

کلیپ ها انواع مختلفی دارند. برای تهیه و تولید زیرنویس کلیپ ها براساس موضوعی که دارند، تصمیم گیری انجام می شود. یکی از جمله کلیپ هایی که برای تولید زیرنویس ِآنها سفارشات متعددی در ایران تایپیست ثبت می شود، می توان به کلیپ های خبری خارجی اشاره کرد. تولید زیرنویس برای این کلیپ ها باید با دقت و کیفیت بالا انجام پذیرد. چه تیمی بهتر از ایران تایپیست میتواند کلیپ های خبری ِخارجی شما را ترجمه و برای تولید ِزیرنویس برای آنها اقدام کند؟ آن هم با هزینه کم و بسیار مقرون به صرفه. اگر به عنوان یک دانشجو نیاز به تهیه و تولید زیرنویس کلیپ های خارجی خبری دارید، کافی است در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کرده و منتظر دریافت نتیجه باشید.

شما می توانید برای ثبت سفارش تهیه و تولید زیرنویس کلیپ در ایران تایپیست در سایت ما پروفایل کاربری جدید بسازید. سپس در پنل خود برای ثبت سفارش تهیه و تولید زیرنویس کلیپ ها اقدام کنید. شما به هر شکلی که بخواهید می توانید به شکل موازی، برای ثبت چندین سفارش تهیه و تولید زیرنویس کلیپ اقدام کنید. پس تنها به یک پروفایل کاربری در ایران تایپیست نیاز دارید. سپس می توانید چندین سفارش مختلف (و نه فقط زیرنویس) در سایت ما به صورت آنلاین ثبت کنید. تک تک سفارشاتی که برای تولید زیرنویس در ایران تایپیست به ثبت می رسانید، به چند شخص ِمختلف (تحت عنوان فری لنسر)، سپرده می شود. هر یک از این افراد موظف هستند تا فایل زیرنویس شما را طبق درخواست تان در موعد مقرر تهیه کنند.

خدمات تهیه و تولید زیرنویس کلیپ ها در ایران تایپیست مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبان ِما واقع شده است. ما به این موضوع مفتخریم و سعی می کنیم تک تک این سفارش ها را با بهترین کیفیت خدمت شما تحویل دهیم. منتظر دریافت سفارش های شما هستیم.

زیرنویس کلیپ

زیرنویس کلیپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویس گویندگی یا روخوانیتدوین ویدئودوبله

سوالات متداول

بله، یک فاکتور آنلاین، درست 5 دقیقه پس از ثبت سفارش برایتان ارسال می شود.

با کارشناسان ما در ایران تایپیست تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان ارائه کنند.

خیر، عضویت در سایت ما رایگان است.

برای کلیه زبان ها قابل انجام است.


نویسنده: مهدی فاضلی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/6/15 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 427 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش زیرنویس کلیپ زیرنویس کلیپ خارجی زیرنویس چسبیده کلیپ زیرنویس srt کلیپ سابتایتل کلیپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :