یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس سریع

نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/7/28 ساعت 09:00:00 بازدید: 1046 امتیاز 0 از 0 نظر

تولید زیرنویس سریع و با کیفیت یکی از جمله خدمات برتر ایران تایپیست به شمار می آید. شما می توانید سفارشات تولید زیرنویس خود را به ما بسپارید. ما تمامی آنها را با نهایت سرعت و کیفیت بالا به انجام می رسانیم. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در این زمینه داشتید تنها کافی است که با شماره های درج شده در انتهای صفحه اصلی سایت ایران تایپیست تماس حاصل کنید. ارائه مشاوره و پاسخدهی به سوالات شما مشتریان گرامی در 7 روز ِهفته و به صورت بیست و چهار ساعته انجام می پذیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تولید زیرنویس سریع و فوری برای کلیه فیلم ها، ویدئو ها و یا کلیپ های کوتاه انجام می شود. اگر تولید کننده محتوا هستید، اگر دانشجو هستید، اگر از سمت یک شرکت یا یک ارگان خاص در ایران تایپیست سفارش ثبت می کنید، تفاوتی ندارد. ما به شما خدمات ارزان و با کیفیت ارائه می کنیم. کلیه ی تولیدکنندگان زیرنویس در مجموعه ایران تایپیست از میان افراد زبده انتخاب شده اند. آنها دارای نمونه کارهای قوی و تجربه بالا در این زمینه هستند.

تولید زیرنویس سریع را به کدام موسسه بسپاریم؟

امروزه تولید زیرنویس سریع برای بسیاری از تولید کنندگان محتوا و ادمین پیج ها و کانال های شبکه های اجتماعی در اولویت است. دیگر تولید زیرنویس، مربوط به فیلم ها و سریال های سرگرم کننده‌ی تاریخی، اجتماعی، هنری، علمی و ... نیست.

زیرنویس سریع برای تولید ویدیوها و کلیپ هایی که در شبکه های اجتماعی آپلود و دست به دست می شوند هم اهمیت بسیار بالایی دارد. منظور در اینجا لزوما ترجمه و پیاده سازی ِزیرنویس نیست. بسیاری از ویدئو های فارسی زبان هم نیاز به زیرنویس دارند. زیرا بسیاری از افراد ناشنوا بدون تولید زیرنویس ِفارسی برای یک ویدئو یا کلیپ، نمی توانند آن را مشاهده کنند. از سویی دیگر، درج زیرنویس فارسی یک کلیپ یا ویدئو کوتاه یا بلند به درک مفهوم آن کمک شایانی می کند. اگر به هر دلیلی راوی یا فردی که در ویدئو در حال صحبت است بیان فصیح و گویا نداشته باشد، می توان با درج زیرنویس در آن ویدئو، از فهم اشتباه جملات توسط مخاطب جلوگیری کرد.

امروزه پست ها و مطالب تصویری متعددی در رسانه های اجتماعی منتشر می شوند. ما به خدمات زیرنویس سریع نیاز داریم تا بتوانیم به موقع و به صورت فوری محتواها را آماده کرده و در دسترس مخاطب قرار دهیم. اگر به دریافت خدمات زیرنویس سریع نیاز دارید، ایران تایپیست اینجاست تا به شما کمک کند. شما می توانید با سپردن ویدئو یا کلیپ یا حتی فیلم و سریال مورد نظرتان به ایران تایپیست از خدمات تولید زیرنویس سریع بهره مند شوید. سپردن سفارش زیرنویس فوری به ایران تایپیست نه هزینه گزافی دارد و نه نیازمند مراجعه حضوری است. هرکجای ایران که باشید می توانید سفارش تان را به ما بسپارید تا آن را برای شما انجام دهیم؛ آن هم با نهایت سرعت و کیفیت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، توصیه می کنیم ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا پاسخ سوالات تان را پیدا کنید.

زیرنویس سریع

تولید زیرنویس سریع

کیفیت تولید زیرنویس سریع در چه حدی است؟

کیفیت تولید زیرنویس برای بسیاری از شرکت ها و برند ها و افراد اهمیت دارد. ما در ایران تایپیست به این موضوع واقف هستیم و سعی در تولید و ارائه زیرنویس هایی داریم که می توانند رضایت تمامی مشتریان مان را به سمت خود جلب کنند. بنابراین جای هیچ نگرانی از بابت میزان کیفیت زیرنویس هایی که در ایران تایپیست تولید می شوند، نداشته باشید.

شما می توانید موقع ثبت سفارش در ایران تایپیست درخواست کنید تا زیرنویس فیلم یا سریال یا کلیپ ِمورد نظرتان به صورت تحویل فوری انجام شود. منظور از تحویل فوری این است که فایل زیرنویس 2 برابر سریع تر از حالت عادی تولید شده و به شما ارائه خواهد شد. با این کار می توانید در سریع ترین زمان ممکن فایل زیرنویس ِسفارش خود را تحویل بگیرید. به علاوه می توانید تمامی سفارش های خود را به حالت تحویل فوری ثبت کنید تا تولید کننده ی زیرنویس با نهایت کیفیت و سرعت آن را به شما تحویل دهد. 

به این واسطه، دیگر هیچ نگرانی بابت تاخیر در تحویل سفارشات زیرنویس ِخود نخواهید داشت. تولید زیرنویس در ایران تایپیست هرچقدر هم که سریع باشد، باز هم از کیفیت ِآن کاسته نخواهد شد. یعنی ما هر نوع فایل زیر نویس را که بخواهید با سرعت و با کیفیت بالا به شما تحویل خواهیم داد. در هر صورت، انتخاب با شماست. شما می توانید درخواست ثبت سفارش زیرنویس سریع را با تحویل فوری در سایت ما ثبت کنید. یا اینکه تحویل عادی را انتخاب کنید. در هر دو حالت کیفیت زیرنویس ها، ثابت و عالی باقی می مانند.

شما می توانید برای ثبت سفارش آنلاین زیرنویس سریع و فوری بدون محدودیت زمانی و مکانی در سایت ما اقدام نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه اصلی سایت ما مراجعه نمایید. سپس گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید. اگر قبلا در سایت ما ثبت نام نکرده اید باید مراحل ثبت نام را به پایان برسانید. سپس می توانید برای ثبت سفارش زیرنویس سریع و فوری اقدام کنید. ثبت سفارش آنلاین در سایت ایران تایپیست، به همراه صدور فاکتور و پرداخت آنلاین کمتر از ده دقیقه از شما وقت می گیرد.

زیرنویس سریع

تولید زیرنویس عالی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زیرنویس سریع برای کدام زبانها ارائه میشود؟

تولید زیرنویس سریع و فوری معمولا هزینه زیادی دارد. مخصوصا اگر بخواهید به طور روزانه یا هفتگی چندین کلیپ یا ویدئو یا سریال را برای تولید زیرنویس برون سپاری کنید. اما اگر روال ترجمه، پیاده سازی و تولید زیرنویس را  به تیم ایران تایپیست بسپارید، می توانید مطمئن باشید که با پرداخت هزینه کم، از خدمات با کیفیت و نامحدود ما بهره مند می شوید. این نامحدود بودن فقط معطوف به زمان و مکان برای ثبت سفارش زیرنویس سریع و فوری نیست. ما عدم محدودیت را برای کلیه جنبه های ثبت و درج سفارشات مان لحاظ کرده ایم.

مثلا شما می توانید سفارش زیرنویس سریع و فوری را در سایت ایران تایپیست به هر زبانی ثبت کنید. معمولاً سفارش هایی که برای ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس ثبت می شوند انگلیسی به فارسی هستند. اما ما این امکان را در اختیار شما قرار می دهیم تا برای ثبت سفارش به سایر زبان ها هم در ایران تایپیست اقدام کنید. مثلا آلمانی به فارسی، عربی به فارسی، ترکی به فارسی و غیره. اگر نیاز به ترجمه برعکس یعنی فارسی به عربی یا فارسی به انگلیسی نیز داشتید، ما آماده خدمت رسانی به شما مشتری گرامی هستیم. همچنین اگر هدفتان از ثبت سفارش درج زیرنویس فقط پیاده سازی (و نه ترجمه است) باز هم می توانیم به شما خدمات نامحدود ارائه کنیم. مثلا پیاده سازی زیرنویس انگلیسی، ترکی، فرانسوی، آلمانی، کره ای و غیره.

تولیدکنندگان زیرنویس در شرکت ایران تایپیست موظف هستند که کلیه سفارش های مربوط به زیرنویس سریع و فوری را به شکل با کیفیت تولید کنند. منظور از «با کیفیت» بودنِ زیرنویس ها، هماهنگی کامل آنها با ویدئو یا کلیپ مورد نظر است. همچنین تمامی زیرنویس هایی که در ایران تایپیست تولید می شوند قبل از تحویل به مشتری از نظر کیفی و برآورده کردن ِالزامات اولیه مورد بررسی قرار می گیرند. پس خیالتان از بابت کیفیت زیرنویس ها می تواند راحت باشد. همچنین اگر نیاز به ترجمه زیرنویس باشد، مترجم زیرنویس موظف است تا ترجمه ای کاملا دقیق، روان و قابل فهم انجام دهد. اگر سوال یا ابهامی در این خصوص دارید می توانید با برقراری تماس تلفنی آن را از کارشناسان ما بپرسید.

زیرنویس سریع

ترجمه زیرنویس

آیا برای فیلمهای طولانی میتوان درخواست تهیه زیرنویس سریع داد؟

منظور از فیلم های طولانی چیست؟ در حقیقت، فیلم های طولانی، بیشتر از نیم ساعت هستند و حتی تا 4 الی 5 ساعت را شامل می شوند. تولید زیرنویس سریع و فوری برای این نوع از فیلم ها بسیار چالش برانگیز است. اگر شما نیاز داشته باشید تا زیرنویس مخصوص این فیلم ها یکی دو ساعته تهیه شود، باید هزینه بیشتری بپردازید. چون تولید کننده زیرنویس ملزم است به صورت فشرده کار کرده و ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس را انجام دهد. 

در صورتی که برای ترجمه، زیرنویس زبان اصلی ِفیلم طولانی ِشما در دسترس نباشد، این هزینه افزایش پیدا خواهد کرد. در ایران تایپیست محاسبه هزینه هر سفارش تولید زیرنویس برای فیلم های بسیار طولانی، با معیار ِ«دقیقه» محاسبه خواهد شد. ممکن است در یک فیلم در طی یک دقیقه دیالوگ های متعددی وجود داشته باشد. گاهی هم پیش می آید که در ده الی بیست دقیقه از فیلم نهایتا یکی دو دیالوگ داشته باشیم. این موضوع امری اجتناب ناپذیر است. در هر صورت ما حجم پروژه را براساس حجم فیلم طبق دقیقه و ساعت در نظر می گیریم.

برای تولید زیرنویس سریع و بسیار فوری ِفیلم های طولانی (چند ساعته) می توانید به تیم ایران تایپیست اعتماد کنید. از آنجایی که ما تجربه همکاری با افراد و شرکت های مختلف در این زمینه را داریم، می توانیم فایل های زیرنویس تان را با بهترین کیفیت و در همان ساعت یا روزی که شما تعیین کرده اید، به شما تحویل دهیم. سفارش و تحویل زیرنویس فیلم های طولانی در عرض یکی دو ساعت تا یک الی دو روز امکان پذیر است. به عنوان مثال، اگر باید فایل زیرنویس سریال یا فیلمی که جدیدا ریلیز شده است را به دست مخاطبان کانال یا سایت خود برسانید، پیشنهاد میکنیم حتما از خدمات تحویل فوری زیرنویس در ایران تایپیست استفاده کنید. فیلم مورد نظر شما دارایِ هر ژانر و موضوعی که باشد، فرقی نمی کند. ما خدمات تولید زیرنویس را برای آن انجام می دهیم.

 

زیرنویس سریع

سفارش تولید زیرنویس

هزینه تهیه زیرنویس سریع چقدر است؟

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم، شما باید بتوانید برای تولید زیرنویس سریع و فوری هزینه بسیار زیادی بپردازید. اگر سفارش خود را به یک مجموعه با نرخ های گران و سرسام آور بسپارید، کاملا عادی است که هزینه انجام فوری سفارش زیرنویس تان بسیار زیاد شود. اما در ایران تایپیست نرخ انجام زیرنویس به صورت تحویل عادی بسیار کم است. 

حال تصور کنید که در سایت ما سفارش زیرنویس سریع ثبت کنید. قطعا شما ملزم به پرداخت هزینه گراف نخواهید بود. می توانید نرخ های ایران تایپیست را برای قیمت گذاری ترجمه یا پیاده سازی ترجمه داخل منوی «هزینه و زمان» یا «لیست خدمات» بررسی کنید. در صورتی که هزینه سفارش تان بسیار زیاد شد ما برای شما تسهیلاتی در نظر گرفته ایم.

اگر سفارش زیرنویس سریع در ایران تایپیست ثبت کردید و هزینه ی آن زیاد شد می توانید از خدمات پرداخت قسطی یا تخفیف ویژه بهره مند شوید. پرداخت قسطی به این صورت است که شما با یکی از کارشناسان ما تماس حاصل می کنید. سپس اعلام می کنید که هزینه انجام سفارش تان بسیار زیاد شده است. پس از ایجاد هماهنگی با کارشناس مورد نظر، می توانید هزینه ی پرداخت سفارش زیرنویس سریع و فوری تان را قسط بندی کنید. شما ملزم هستید در موعد هایی که تعیین می شود، نسبت به پرداخت قسط خود  اقدام کنید.

راه دیگری که برای بهره مندی از تسهیلات پرداخت هزینه ی سفارشات زیرنویس سریع‌ به شما پیشنهاد می دهیم بهره مندی از تخفیف ویژه است. شما می توانید با معرفی ایران تایپیست به دوستان خود از تخفیف بهره مند شوید. برای اطلاع از شرایط و ضوابط بهره مندی از تخفیف می توانید با ما تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان ارائه کنیم.

شما همچنین می توانید برای بهره مندی از مزایای ویژه در صورتی که کُد معرف در اختیار دارید، موقع ثبت نام در ایران تایپیست آن کد را در فُرم وارد کنید تا از مزایای همکاری با ما بهره مند شوید.

زیرنویس سریع

تولید زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویستولید زیر نویس فیلم و سریالدوبلهگویندگی یا روخوانی

سوالات متداول

بله شما می توانید هم فایل فیلم و هم لینک آن را (هر کدام که ترجیح می دهید) برای ما ارسال کنید.

هزینه تولید زیرنویس سریع به حجم فیلم یا ویدئو مورد نظر، زبان مبدا و مقصد و مدت زمان انجام کار وابسته است. با توجه به سریع و فوری بودنِ انجام برخی سفارشات تولید زیرنویس، هزینه برای آنها دو برابر بیشتر از حالت عادی محاسبه خواهد شد.

هر نوع فیلمی می توانید سفارش زیرنویس سریع ثبت کنید. شما هیچ محدودیتی در این مورد ندارید.

بله، شما می توانید برای درج زیرنویس فوری برای کلیه فیلم ها با هر طول و اندازه ای در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید.


نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/7/28 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1046 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تولید زیرنویس فوری تولید سابتایتل تولید زیرنویس چسبیده تولید زیرنویس srt ترجمه زیرنویس سریع

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :