دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس انگلیسی فیلم

نویسنده: شیرین کرم خانی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/8/15 ساعت 09:00:00 بازدید: 1136 امتیاز 0 از 0 نظر

تولید زیرنویس انگلیسی فیلم در ایران تایپیست هزینه چندانی برای شما نخواهد داشت. اگر به فکر ترجمه یا پیاده سازی با کیفیت ِ زیرنویس یک فیلم یا سریال هستید، می توانید آن را به ما بسپارید تا برای شما انجام دهیم. موضوع فیلم شما هر چه که باشد، آموزشی یا سرگرم کننده، بسیار طولانی یا بسیار کوتاه، تفاوتی ندارد. تولید زیرنویس برای آن در اسرع وقت و با کیفیت زیاد انجام خواهد شد. برای دریافت مشاوره به صورت رایگان پیشنهاد میکنیم که با ما تماس حاصل کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تولید زیرنویس انگلیسی فیلم به صورت آنلاین

تولید زیرنویس انگلیسی فیلم و سریال خود را در ایران تایپیست به ما بسپارید. بسیاری از کسانی که در حال آموختن زبان های جدید هستند، با کمک زیرنویس انگلیسی می توانند مهارت های چهارگانه خود یعنی ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ را بهبود ببخشند. اگر در زمینه تولید زیرنویس فیلم های آموزشی یا سرگرم کننده فعالیت می کنید، می توانید سفارش پیاده سازی آن را به ما بسپارید.

در حقیقت، انجام و پیاده سازی زیرنویس انگلیسی فیلم ها و سریال ها به دو شکل متفاوت در ایران تایپیست انجام می شود. روش اول این است که فیلمی را به زبان دیگری، مثلا عربی، ترکی، آلمانی، فرانسوی و ... برای ما موقع ثبت سفارش ارسال کنید. سپس درخواست کنید که آن را به انگلیسی ترجمه کرده و برای شما پیاده سازی کنیم. پیاده سازی زیرنویس های انگلیسی روی فیلم ها می تواند به دو صورت چسبیده یا هاردساب و سافت ساب یا قابل جدا کردن انجام شود. بسیاری از فیلم های آموزشی دارای زیرنویس هارد ساب هستند. زیرا به طور معمول پیدا کردن زیرنویس مخصوص فیلم های آموزشی کار چندان ساده ای نیست. در عین حال،  تعداد مخاطبان بیشتری را می توانید پیدا کنید که به دنبال دانلود زیرنویس فیلم ها و سریال های سرگرم کننده باشند.

برخی از سفارشاتی که در ایران تایپیست برای تولید زیرنویس انگلیسی فیلم ثبت می شوند، صرفا با درخواست پیاده سازی به ثبت می رسند. در این روش، مشتری از ما درخواست می کند تا دیالوگ ها یا آنچه داخل فیلم گفته می شود را به صورت دقیق و بدون ترجمه پیاده سازی کنیم و سپس فایل ترجمه را برای وی ارسال نماییم. انجام این کار معمولا به افرادی سپرده می شود که در زبان انگلیسی توانایی بالایی دارند و می توانند جملات را سریعا به متن تبدیل کنند.

تولیدکنندگان زیرنویس در شرکت ایران تایپیست کلیه سفارش های شما را با کیفیت بالا به انجام میرسانند. کلیه زیرنویس هایی که در ایران تایپیست تولید می شوند دارای کیفیت بالا هستند. به این معنا که تمامی آنها با فیلم هماهنگ هستند و هیچ گونه تاخیری در نمایش آنها وجود ندارد. تمامی زیرنویس هایی که در ایران تایپیست تولید می شوند از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می گیرند. سپس به مشتری تحویل داده می شوند. همچنین اگر نیاز به مطرح کردنِ سوال یا ابهامی در این خصوص دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و سوالات خود را بپرسید.

زیرنویس انگلیسی فیلم

تولید زیرنویس

تبدیل زیرنویس انگلیسی فیلم به فارسی

ترجمه ی زیرنویس انگلیسی فیلم ها و سریال ها و سپس پیاده سازی آنها یکی دیگر از خدمات ایران تایپیست به شمار می آید که نباید آن را به هیچ وجه از دست بدهید. اگر سایتی دارید که داخل آن فایل های زبان اصلی یا فایل های زیرنویس ترجمه شده را قرار میدهید، می توانید طی همکاری بلند مدت با ایران تایپیست، از مزایای ویژه بهره مند شوید. در صورتی که خودتان فیلم تهیه و تولید کرده اید و نیاز به ثبت زیرنویس انگلیسی و فارسی برای آن دارید، باز هم می توانید با ثبت سفارش از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید. شما می توانید با کمک تسهیلات پرداخت هزینه سفارشات ِمربوط به تولید زیرنویس انگلیسی فیلم یا ترجمه ی آن به زبان فارسی، هزینه کمتری بپردازید. در ادامه به توضیح بخشی از این تسهیلات پرداخته ایم.

اگر سفارش تولید یا پیاده سازی زیرنویس انگلیسی فیلم در ایران تایپیست ثبت کردید نگران هزینه های آن نباشید. ما هزینه تولید و پیاده سازی زیرنویس انگلیسی فیلم ها و سریال ها را تا حد امکان کاهش داده ایم. یکی از مزایای همکاری با تیم ایران تایپیست، پرداخت قسطی است. پرداخت قسطی به این معنا است که شما با یکی از کارشناسان ایران تایپیست ارتباط برقرار می کنید. سپس درخواست خود را مبنی بر پرداخت قسطی مطرح می کنید. کارشناس مربوطه در ابتدا شرایط سفارش شما را بررسی خواهد کرد. سپس در صورتی که هزینه سفارش تان بسیار زیاد باشد، می توانید آن را قسط بندی کنید.

اگر نیاز به دریافت فوری تان سفارش زیرنویس انگلیسی فیلم تان دارید نیز می توانید در زمان ثبت سفارش درخواست کنید که تحویل فوری برای شما در نظر گرفته شود. در صورتی که سوالات بیشتری در این مورد داشتید می توانید با کارشناسان ما آن را مطرح کنید تا به شما پاسخ دهند.

زیرنویس انگلیسی فیلم

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تهیه زیرنویس انگلیسی فیلم چقدر هزینه دارد؟

هزینه ها همیشه موجب نگرانی مشتریان می شوند. هزینه زیرنویس انگلیسی فیلم یا ترجمه ی آن هم یکی از آنها است. اگر شخصی دائما نیاز داشته باشد تا فیلم های مختلف کوتاه یا بلند را برای تولید زیرنویس به یک مرکز مطمئن مانند ایران تایپیست بسپارد، باید هزینه بپردازد. پرداخت هزینه گزاف برای این گروه از افراد ابدا به صرفه نیست. برای همین ما همیشه به مقرون به صرفه بودن هزینه های خود تاکید می کنیم. زیرا به خوبی می دانیم که بسیاری از مشتریان مان تا حد نیازمند دریافت خدمات ارزان اما با کیفیت هستند.

پس اگر دائما به تولید زیرنویس انگلیسی فیلم یا ترجمه آن نیاز دارید و نمی توانید بودجه ی بسیار زیادی برای آن صرف کنید، می توانید به خدمات تولید زیرنویس انگلیسی فیلم، ترجمه زیرنویس انگلیسی فیلم در ایران تایپیست اعتماد کنید. به جز پیاده سازی و ترجمه زیرنویس های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ما برای سایر زبان ها مانند آلمانی، عربی، ترکی و .. نیز خدمات تولید زیرنویس ارائه می کنیم.

شما می توانید سفارش زیرنویس انگلیسی فیلم را در سایت ایران تایپیست به هر زبانی ثبت کنید. به طور رایج، سفارش هایی که برای ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس در سایت ما ثبت می شوند یا انگلیسی به فارسی و یا فارسی به انگلیسی می باشند. اما تیم ایران تایپیست به شما کمک می کند تا برای ثبت سفارش به سایر زبان ها هم بتوانید اقدام کنید. اگر نیاز به ترجمه های غیر رایج داشتید، ما آماده خدمت رسانی به شما مشتری عزیز هستیم.

از جمله ی  این ترجمه ها می توان به ترجمه عربی به انگلیسی یا انگلیسی به آلمانی و ... و سپس پیاده سازی آنها اشاره کرد. همچنین اگر خواستید تا ترجمه را به صورت زیرنویس هارد ساب و کاملا چسبیده در اختیار شما قرار دهیم می توانید موقع ثبت سفارش درخواست خود را اعلام کنید. از سویی دیگر در ایران تایپیست امکان تولید زیرنویس سافت ساب در یک فایل srt به صورت جداگانه هم وجود دارد. نوع زیرنویس را شما انتخاب کنید، ما آن را برایتان پیاده سازی خواهیم کرد.

زیرنویس انگلیسی فیلم

تهیه زیرنویس فیلم

تهیه زیرنویس انگلیسی فیلم های آموزشی برای درج در یوتیوب

اگرچه یوتیوب پلتفرمی است که به کاربران اجازه می دهد به طور خودکار زیرنویس مربوط به هر فیلم را (حتی به فارسی) به صورت آنلاین مشاهده کنید، اما انجام ترجمه و پیاده سازی زیرنویس توسط یوتیوب به صورت ماشینی انجام می شود و گاهی ترجمه ها دقیق در نمی آیند. برای اینکه کار کاربران را ساده کنید می توانید به جای یوتیوب، خودتان از قبل برای درج زیرنویس ِانگلیسی یا فارسی آنها اقدام کنید. 

مثلا اگر ویدئو به زبان انگلیسی است پیشنهاد می شود برای درج زیرنویس انگلیسی و فارسی ِآنها به طور همزمان اقدام کنید. در غیر این صورت می توانید برای ترجمه یا پیاده سازی یک زبان خاص مانند انگلیسی یا فارسی در ایران تایپیست سفارش ثبت کنید. شما می توانید موقع ثبت سفارش زیرنویس انگلیسی فیلم یا زیرنویس فارسی، نوع تحویل فوری را انتخاب کنید. در این صورت، زیرنویس مورد نظر در سریع ترین شکل ممکن به شما تحویل داده می شود.

برای تولید زیرنویس انگلیسی فیلم به شکل فوری می توانید به تیم ایران تایپیست اعتماد کنید. مخصوصا اگر فیلم مورد نظرتان بسیار طولانی است – مثلا در حد 5 تا 8 ساعت یا بیشتر. از آنجایی که ما تجربه همکاری با افراد و شرکت های مختلف را داریم، می توانیم فایل های زیرنویس شما را در طی چند ساعت آماده کرده و سپس به شما تحویل دهیم. سفارش و تحویل زیرنویس فیلم ها و سریال های آموزشی بسیار حجیم و طولانی در عرض چند ساعت امکان پذیر است. اگر احساس می کنید که ادعای ما بسیار عجیب و غریب است، کافی است در سایت مان سفارش ثبت کنید تا مطمئن شوید. موضوع یا زمینه ی فیلمی که به ایران تایپیست می سپارید اهمیتی ندارد. هر نوع فیلم آموزشی یا علمی را می توانید به ما سپرده و از خدمات نامحدود در ایران تایپیست بهره مند شوید.

زیرنویس انگلیسی فیلم

تولید زیرنویس انگلیسی

تولید زیرنویس انگلیسی برای فیلم های کوتاه در جشنواره

تولید زیرنویس انگلیسی فیلم یکی از چالش های پیش روی افراد در دنیای امروز است. اما ما در ایران تایپیست این چالش را حل کرده ایم. در حقیقت با در نظر گرفتن مشکلات و موانعی که در این زمینه وجود دارد، تصمیم گرفته ایم تا با ارائه خدمات نامحدود به کلیه ایرانیان کمک کنیم از این خدمات به شکل با کیفیت و موثر با پرداخت هزینه ی کم بهره مند شوند. چه چیزی بهتر از این؟ شما می توانید موقع ثبت سفارش در ایران تایپیست درخواست کنید تا زیرنویس فیلم یا سریال یا کلیپ ِمورد نظرتان برای ارسال به یک جشنواره بین المللی، بسیار سریع تحویل داده شود.

در صورت انتخاب روش تحویل فوری برای یک سفارش تولید زیرنویس انگلیسی فیلم یا زیرنویس فارسی، از شما 2 برابر بیشتر از حالت تحویل عادی هزینه دریافت خواهد شد. بنابراین با علم به این موضوع و با در نظر گرفتن این نکته که باید فیلم خود را به یک جشنواره برسانید، پیشنهاد می کنیم تحویل سریع را انتخاب کنید. با این کار می توانید در سریع ترین زمان ممکن فایل زیرنویس ِسفارش خود را تحویل بگیرید. به شما اطمینان خاطر می دهیم که هیچ یک از شیوه های تحویل در ایران تایپیست، یعنی تحویل فوری، یا نیمه فوری با کاهش کیفیت به شما تحویل داده نخواهند شد. همچنین شما می توانید کل سفارش های خود را به حالت تحویل فوری ثبت کنید تا آنها را در اسرع وقت خدمت تان تحویل دهیم.

اگر برای ارسال فیلم خود به همراه زیرنویس انگلیسی فیلم عجله ای ندارید، حالت تحویل عادی را انتخاب کنید. در صورت انتخاب تحویل فوری یا عادی، کیفیت سفارش حفظ خواهد شد. همچنین در زمانی که موقع ثبت سفارش به شما اعلام می شود، فایل زیرنویس را خدمتتان تحویل خواهیم داد. شما می توانید برای ثبت سفارش و پرداخت آنلاین هزینه ی آن، از طریق صفحه اصلی ما اقدام کنید. منتظر دریافت سفارشات شما مشتری گرامی هستیم.

زیرنویس انگلیسی فیلم

تولید زیرنویس فیلم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویستولید زیر نویس فیلم و سریالدوبلهتدوین ویدئو

سوالات متداول

موقع ثبت سفارش تولید زیرنویس انگلیسی فیلم برای شما فاکتور آنلاین صادر می شود. به این وسیله می توانید از هزینه تولید زیرنویس برای فیلم تان مطلع شوید.

بله، کارشناسان ما قبل از تحویل پروژه آن را از نظر کیفی بررسی می کنند.

شما می توانید لینک آن را برای ما ارسال کنید.

زمان تحویل هر سفارش تولید زیرنویس با توجه به حجم آن تعیین می شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/8/15 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1136 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: زیرنویس انگلیسی کلیپ زیرنویس انگلیسی ویدئو تولید زیرنویس سابتایتل فیلم زیرنویس انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :