دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

زیرنویس انگلیسی

نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/8/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 833 امتیاز 0 از 0 نظر

ساخت زیرنویس انگلیسی در مجموعه ی ایران تایپیست، جزو یکی از خدمات محبوب ما به شمار می آید. معمولا تعداد سفارشاتی که برای ساخت زیرنویس انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی یا ترجمه از سایر زبان ها مانند آلمانی، ترکی و ... به انگلیسی در ایران تایپیست ثبت می شوند، بیشتر هستند. اگر نیاز دارید تا زیرنویس با کیفیت و کاملا هماهنگ با فیلم/ ویدئو/ سریال/ کلیپ خود داشته باشید، به تیم ایران تایپیست اعتماد کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ساخت زیرنویس انگلیسی چگونه است؟

ساخت زیرنویس انگلیسی یکی از مهمترین خدمات ایران تایپیست به شمار می آید. در واقع ما به خوبی به این حقیقت واقف هستیم که ارائه خدمات تولید زیرنویس انگلیسی، فارسی و سایر زبان ها به صورت مستقیم و با پرداخت هزینه ی شفاف انجام نمی شود.  به همین خاطر تلاش کردیم تا با ارائه ی خدمات تولید زیرنویس مشکلات افراد را در این زمینه حل کنیم. به همین خاطر اگر نیاز به دریافت خدمات پیاده سازی، تولید و ترجمه زیرنویس انگلیسی دارید می توانید در ایران تایپیست سفارش جدید ثبت کنید تا به آن رسیدگی شود. ارائه خدمات تولید زیرنویس به شما در ایران تایپیست کاملا نامحدود و به صورت باکیفیت انجام می شود.

روال ثبت سفارش ساخت زیرنویس انگلیسی به صورت کاملا آنلاین انجام می شود. یعنی کل مراحل ثبت کردن سفارش به صورت آنلاین است. انجام پرداخت (در دو مرحله) توسط شما مشتری گرامی به صورت آنلاین انجام می شود، و سپس تحویل سفارش به صورت آنلاین و کاملا غیر حضوری می باشد. ارائه خدمات غیر حضوری در هیچ یک از این مراحل نامبرده رخ نخواهد داد. بلکه همگی به صورت کاملا آنلاین انجام خواهند شد تا رضایت شما مشتری گرامی به طور کامل جلب شود.

شما می توانید هم پرداخت هزینه‌ی سفارش خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید و هم از مزایای پرداخت قسطی غیر حضوری بهره مند شوید. پرداخت قسطی غیر حضوری به سفارشاتی مربوط می شود که حجم بسیار بالایی دارند. بنابراین تمامی مراحل به صورت آنلاین و کاملا نامحدود انجام می شوند. اگر به دنبال یک شرکت با تیم مجرب و زبده هستید می توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید. ما به واسطه سالها تجربه و تخصص به شما کمک می کنیم تا بدون محدودیت و در اسرع وقت زیرنویس انگلیسی فیلم ها، ویدئو ها، کلیپ ها و ... را تحویل بگیرید.

زیرنویس انگلیسی

تولید زیرنویس فیلم

زیرنویس انگلیسی هاردساب بهتر است یا سافت ساب؟

شما باید موقع ثبت سفارش زیرنویس انگلیسی قید کنید که به چه نوع زیرنویسی نیاز دارید. یعنی اینکه زیرنویس به صورت چسبیده و هاردساب باشد یا سافت ساب و در یک فایل جداگانه در قالب srt. تعیین نوع زیرنویس از جانب شما، به ما کمک می کند تا خدمات بهتری به شما مشتری گرامی ارائه کنیم. پس از اینکه پرداخت اولیه هزینه زیرنویس انگلیسی را انجام دادید، سفارش تان به یک تولید کننده ی زیرنویس در ایران تایپیست سپرده خواهد شد. پس از آن در تاریخی که در فاکتور به شما اعلام شده است، سفارش تان را خدمت تان تحویل خواهیم داد. روال ارائه ی فایل خروجی زیرنویس یک فیلم یا ویدئو در ایران تایپیست کاملا به موقع و سر وقت انجام می شود. هیچ تاخیری از جانب ایران تایپیست و تولید کنندگان زیرنویس که به صورت دورکاری با ما همکاری می کنند برای تحویل سفارشات شما وجود ندارد.

اگر به تولید زیرنویس انگلیسی هاردساب نیاز داشتید، می توانید موقع ثبت سفارش این درخواست را مطرح کنید تا به آن رسیدگی شود. زیرنویس هارد ساب روی فیلم یا ویدئو به صورت مستقیم قرار می گیرد و قابل جدا کردن از آن نیست. این روش تولید زیرنویس برای برخی از فیلم ها یا ویدئو ها مناسب است. مثلا ویدئو های آموزشی که در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و غیره قرار داده می شود. همچنین شما می توانید برای فیلم های سرگرم کننده و طولانی سینمایی هم سفارش زیرنویس چسبیده ی انگلیسی ثبت کنید. برای این منظور فقط کافی است که در ایران تایپیست سفارش ثبت کرده و درخواست خود را به صورت آنلاین مطرح کنید. البته در ایران تایپیست فقط زیرنویس هاردساب برای فیلم ها و ویدئو ها تولید نمی شود!

بلکه شما می توانید درخواست کنید که زیرنویس انگلیسی فیلم یا سریال یا ویدئوی مورد نظرتان به صورت سافت ساب در یک فایل srt به صورت جداگانه تولید شده و سپس به شما تحویل داده شود. زیرنویس های هاردساب از فیلم یا ویدئو یا سریال مورد نظر به راحتی جدا می شوند. همچنین امکان add کردن آنها روی فیلم یا ویدئو کار چندان سختی نیست. در هر صورت اگر قصد دارید فیلم یا ویدئو مورد نظر را داخل اینستاگرام یا مثلا یوتیوب آپلود کنید توصیه می کنیم از خدمات تولید زیرنویس هارد ساب چسبیده در ایران تایپیست استفاده کنید.

زیرنویس انگلیسی

تولید زیرنویس فیلم آموزشی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش زیرنویس انگلیسی برای ویدئو کلیپ های آموزشی

کلیپ های آموزشی، به دلیل تولید با سرعت تر و دسترسی پذیری بیشتر، به تولید زیرنویس فوری و سریع نیاز دارند. اگر فیلمی دارید که به زبان انگلیسی است، می توانید سفارش ترجمه آن را در ایران تایپیست ثبت کنید. اگر فیلم به زبان های دیگر مانند عربی، فرانسوی، ترکی و ... است می توانید باز هم برای ثبت سفارش زیرنویس انگلیسی اقدام کنید تا برای آن خدمات ترجمه و پیاده سازی زیرنویس انجام شود.

در هر صورت، شما می توانید در سایت ما سفارش تولید زیرنویس انگلیسی برای فیلم ها و کلیپ های آموزشی ثبت کرده و درخواست کنید که روی آن ترجمه انجام شود. حتی اگر یک ویدئو فارسی زبان دارید و قصد دارید برای آن زیرنویس انگلیسی تولید کنید و داخل شبکه های اجتماعی قرار دهید، می توانید در سایت ما سفارش جدید ثبت نمایید.

فیلم های آموزشی ِنیازمند زیرنویس موضوعات مختلفی دارند. برخی از این فیلم ها مربوط به آموزش زبان انگلیسی هستند و گروه دیگری از آنها برای آموزش نرم افزار ها، مهارت ها و غیره. اهمیتی ندارد که موضوع فیلمی که برای تولید زیرنویس به ما می سپارید چه باشد. در اصل در ایران تایپیست محدودیت موضوعی وجود ندارد.

هر شخص یا شرکتی می تواند در سایت ما سفارش جدید تولید زیرنویس انگلیسی ثبت کند. البته شایان ذکر است که در ایران تایپیست هرگز اقدام به تولید زیرنویس برای فیلم های فاقد مضامین اخلاقی، توهین آمیز برای گروه یا عده ای خاص، و ... تولید نمی شود. کلیه فعالیت های تیم ایران تایپیست برای تولید زیرنویس در جهت چارچوب ها و قوانین وضع شده در کشور ایران است.

اگر در زمینه تولید و ترجمه فیلم های آموزش زبان فعالیت می کنید می توانید تولید زیرنویس انگلیسی یا ترجمه از انگلیسی به فارسی را به ما در تیم ایران تایپست بسپارید. بسیاری از کسانی که در حال آموختن زبان های جدید هستند، با کمک این زیرنویس ها می توانند زبان خود را تقویت کنند. پس اگر تولید کننده ی محتواهای آموزشی هستید، می توانید در همکاری با ایران تایپیست در زمینه ی تولید زیرنویس فیلم ها و ویدئوهای آموزشی از خدمات نامحدود و ارزان قیمت بهره مند شوید.

زیرنویس انگلیسی

تولید زیرنویس فیلم و سریال

برای سفارش زیرنویس انگلیسی فایلم را چگونه ارسال کنم؟

پیاده سازی زیرنویس انگلیسی روی فیلم ها بر اساس ویژگی های آنها انجام می پذیرد. مثلا اگر یک فیلم سینمایی دارید و میخواهید زیرنویس فارسی برای آن تولید کنید یا می توانید آن را مستقیما برای ما ارسال کنید یا اینکه آن را در یک سرور آپلود کرده و لینک آن را به ما تحویل دهید. ما بر اساس لحن و شرایط فیلم آن را برای شما ترجمه کرده و سپس پیاده سازی می کنیم. این روال برای تولید زیرنویس فیلم های آموزشی هم انجام می شود. اگر یک فیلم آموزشی بسیار حجیم دارید که نمی توانید آن را روی ایران تایپیست آپلود کرده یا داخل پیام رسان ها برای کارشناسان ما ارسال کنید، می توانید لینک آن را به ما بدهید تا روال پیگیری تولید زیرنویس برای آن، انجام شود.

بسیاری از مشتریان ِما این روش – یعنی ارسال لینک – را انتخاب می کنند. شما می توانید یا در زمان ثبت سفارش لینک را برای ما ارسال کنید یا اینکه با یکی از کارشناسان ما ارتباط گرفته و لینک را برای ایشان ارسال کنید. بسیاری از مشتریانی که قبل از ثبت سفارش با ایران تایپیست تماس می گیرند تا از مشاوره رایگان بهره مند شود، می توانند پس از بیان کردن سوالات خود و دریافت جواب، لینک فیلم یا ویدئو مورد نظرشان را برای ما ارسال کنند. با توجه به نوع فیلم، ما روال ِتولید زیرنویس را برای آن انجام خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تولید زیرنویس انگلیسی و یا ترجمه ی آن در ایران تایپیست می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. یا اینکه نگاهی به منوی «لیست خدمات» در سایت ما یعنی ایران تایپیست بیندازید. تمامی اطلاعاتی که لازم دارید، موقع برقراری تماس تلفنی جهت برخورداری از مشاوره رایگان، یا بررسی منوی لیست خدمات به شما ارائه داده می شود. این اطلاعات به شما کمک می کنند تا با درک بهتر از شرایط خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست، سفارش آنلاین ثبت کرده و برای پرداخت هزینه اقدام کنید.

زیرنویس انگلیسی

تولید زیرنویس فیلم و ویدئو

تولید زیرنویس انگلیسی نیاز به چه مهارتهایی دارد؟

اگر در زمینه تولید زیرنویس انگلیسی، ترجمه یا پیاده سازی آن مهارت دارید می توانید در ایران تایپیست مشغول به کار شوید. شما می توانید با مراجعه به صفحه‌ ی استخدام کارمند اینترنتی شرایط و ضوابط ِما را مطالعه کرده و سپس با پُر کردن فرم اعلام کنید که قصد همکاری با ما را دارید. سپس با شما تماس گرفته خواهد شد. تمامی کسانی که به صورت دورکاری با ایران تایپیست در زمینه تولید زیر نویس فعالیت می کنند در این زمینه تبحر و تجربه ی کافی را دارند. آنها می توانند در عرض چند ساعت تا یک روز فایل های زیرنویس شما را آماده کرده و تحویل دهند. به دلیل اینکه ارائه خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست محدود به زبان و زمان خاصی نیست، شما می توانید هر زمان که نیاز داشتید در سایت ما سفارش ثبت کنید. سپس منتظر ارسال فاکتور آنلاین بمانید.

کلیه کسانی که در ایران تایپیست در زمینه تولید زیرنویس انگلیسی (یا سایر زبان ها مانند ترکی، فارسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و ...) فعالیت می کنند با کلیه نرم افزار های رایج در این زمینه آشنایی دارند و می توانند سفارشات شما را با نهایت کیفیت خدمت تان تحویل دهند.

اگر سوال یا ابهامی در مورد خدمات ترجمه یا تولید زیرنویس انگلیسی فیلم ها، سریال ها یا ویدئو ها دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و سوالات خود را بپرسید. کارشناسان ما به سوالات شما در این زمینه پاسخ می دهند. راه های ارتباطی با ایران تایپیست در انتهای صفحه ی اصلی سایت ما قرار گرفته است. در انتهای صفحه اصلی سایتمان، تمامی اطلاعاتی که برای برقراری ارتباط لازم دارید را درج کرده ایم. شما مشتری گرامی می توانید هم از مشاوره رایگان سایت ما بهره مند شوید و هم می توانید سوالات و ابهام هایی که در مورد هزینه و شرایط تولید زیرنویس دارید را مطرح کنید تا به آنها جواب دهیم. توجه داشته باشید که شما می توانید هر زمان که نیاز داشتید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. زیرا ما به طور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم.

زیرنویس انگلیسی

تولید زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تولید زیرنویسترجمه فایل صوتی یا تصویریگویندگی یا روخوانیدوبله

سوالات متداول

بله، این یکی از خدمات محبوب و پرطرفدار ما در ایران تایپیست است. شما می توانید زبان مبدا و مقصد را انتخاب کرده و در سایت ما سفارش ثبت کنید.

بله، خارجی یا ایرانی بودن سروری که فایل خود را روی آن آپلود می کنید اهمیتی ندارد.

خیر، صدور فاکتور هم کاملا رایگان خواهد بود.

بله، تایم ویدئو شما هرچه که باشد، مهم نیست. ما خدمات ساخت انواع زیرنویس را برای آن ارائه می دهیم.


نویسنده: دنیا ذاکری زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/8/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 833 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش زیرنویس انگلیسی تولید زیرنویس انگلیسی تولید سابتایتل انگلیسی زیرنویس انگلیسی فیلم زیرنویس چسبیده انگلیسی زیرنویس SRT انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :