جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش رفرنس نویسی apa برای منابع غیر از مقاله

نویسنده: دنیا ذاکری رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 09:00:00 بازدید: 1137 امتیاز 0 از 0 نظر

از روش رفرنس نویسی apa علاوه بر مقاله در منابع دیگری مانند: پایان نامه ها، کتاب ها، مجلات و ... نیز استفاده می شود. در نگارش و رفرنس نویسی کتاب ها معمولا از رفرنس های معتبر و کتاب های مرجع استفاده می شود. در روش رفرنس نویسی apa برای کتاب ها باید مواردی مانند: نام نویسنده یا نویسندگان، زمان چاپ و انتشار کتاب، موضوع کتاب با فونت Italics، محل چاپ کتاب و نام ناشر ذکر شود. فونت موضوع در روش رفرنس نویسی apa حتما به صورت خمیده می باشد. خمیدگی فونت سبب می شود تا مخاطبان به موضوع رفرنس توجه بیشتری کنند. این کار همچنین سبب زیبایی متن نیز می شود. در منابع غیر از مقاله نیز باید بر اساس حرف الفبا منابع آورده شوند. بنابراین پژوهشگران می توانند از حرف اول نام نویسندگان برای روش رفرنس نویسی apa استفاده کنند. در صورت مشخص نبودن نام نویسنده، موضوع منبع نسبت به سایر بخش ها اولویت خواهد داشت. در روش رفرنس نویسی apa ابتدا نام خانوادگی نویسنده و سپس حرف اول اسم کوچک نویسنده آورده می شود. بنابراین منظور از ترتیب حروف الفبا در رفرنس نویسی حرف اول نام خانوادگی نویسنده اثر می باشد. پژوهشگران ایران تایپیست کاملا با تمامی قواعد و قوانین رفرنس نویسی apa برای منابع گوناگون آشنا می باشند. سطح کیفی پژوهشگران ایران تایپیست آنقدر بالا می باشد که قادر به رفرنس نویسی منابع گوناگون در کوتاه ترین زمان ممکن می باشند.

مشتریان برای اطمینان از صحت این ادعا می توانند با مراجعه به سایت ایران تایپیست نمونه کار های قبلی این موسسه را مورد ارزیابی قرار دهند. آنها همچنین با دادن سفارش های کوتاه می توانند از کیفیت رفرنس نویسی را در موسسه ایران تایپیست اطمینان حاصل کنند. ایران تایپیست با داشتن جوانان خلاق و حرفه ای در زمین های مختلف آماده هر گونه چالش از طرف مشتریان می باشد. کیفیت خدمات در این موسسه نسبت به سایر فاکتور ها اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل تمامی اعضای ایران تایپیست می کوشند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه دهند.

روش رفرنس نویسی apa برای منابع غیر از مقاله

روش رفرنس نویسی apa برای منابع مختلف

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیخدمات مقالهصفحه آرایی

سوالات متداول

در رفرنس نویسی apa باید به مواردی مانند: نام نویسنده یا نویسندگان، زمان چاپ و انتشار کتاب، موضوع کتاب با فونت Italics، محل چاپ کتاب و نام ناشر توجه شود.

زیرا فونت خمیده علاوه بر زیبایی متن، سبب جلب توجه مخاطبان نیز می شود.

مشتریان می توانند با سفارش های کوتاه و یا بررسی نمونه کار های قبلی ایران تایپیست از کیفیت خدمات این موسسه اطمینان حاصل کنند.

 تمامی پژوهشگران ایران تایپیست از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند. تمامی اعضای ایران تایپیست می کوشند تا خدمات با کیفیت، هزینه مناسب و در مدت زمان کوتاه به مشتریان ارائه دهند.


نویسنده: دنیا ذاکری رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/8/13 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1137 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش رفرنس نویسی apa با ورد روش رفرنس نویسی apa با مندلی روش رفرنس نویسی apa با اندنوت روش رفرنس نویسی apa با زوترو روش رفرنس نویسی apa به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :