یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی

نویسنده: سهیل آریانپور خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/27 ساعت 11:00:00 بازدید: 521 امتیاز 5 از 1 نظر

روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی انجام شده در ایران تایپیست محتواهایی را تولید نموده که در کلاس ها و همایشها به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند. افراد در همایش ها و کلاسهای آموزشی و جلسات سخنرانی تخصصی نیاز دارند آخرین مقالات تخصصی منتشر شده را در اختیار داشته باشند.

 آنان می خواهند با کمک آخرین دستاوردهای حاصله در دنیا بتوانند مطالبی را ارائه دهند که برای مخاطبان جذاب و مفید باشد. خلاصه نویسی متون مقالات تخصصی برای همایشها و کلاس ها تنها یکی از سفارشات  این نوع  خلاصه نویسی در ایران تایپیست است. برای نوشتن پایان نامه ها و رساله ها و کارهای تحقیقاتی یکی از کارهایی که همواره دانشجویان انجام می دهند سفارش خلاصه مقالات جهت بررسی منابع و سایر بخش ها می باشد. مقالات تخصصی که قرار است پایه تحقیقات را تشکیل دهند.

 خلاصه این مقالات داده هایی را در اختیار افراد قرار میدهند که بتوانند هم دانش خود را افزایش دهند و هم دانش مخاطبان را بیشتر نمایند. لذا در ایران تایپیست کارهای چکیده ای عرضه می گردد که قابل اتکا بوده و در عین اینکه جملات کوتاه و روان هستند و از توضیحات اضافی دوری شده، اطلاعات مفید ذکر شده است.

روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی

روش خلاصه نویسی متن

 

 داشتن چنین اعتمادی به چکیده تهیه شده از آن جهت ارزش بالایی دارد که بسیاری از پزشکان و مهندسین و متخصصین از این چکیده ها در حرفه خود بهره می برند. لذا اگر مقاله خلاصه شده به درستی خلاصه نشده باشد و نکات مهم ذکر نشده باشند و یا به علت حذف مطلبی، ارائه داده ای با دشواری روبرو شود و یا مقصود نویسنده به درستی منتقل نگردد، کاملا طبیعی است که سفارش دهنده چکیده متضرر خواهد شد.

در همین راستا روش خلاصه نویسی متنی که در ایران تایپیست مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس یک نقشه ذهنی می باشد که همکاران متخصص  این مجموعه به خوبی آن را پیاده می کنند. آنان با توجه به اشرافي که به موضوع دارند، توانایی ارائه یک چکیده مورد قبول را دارند.

سوالات متداول

در روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی، نکات مهم مقاله استخراج و  یادداشت می شوند و به ترتیب از ریشه تا برگهای درخت جایگذاری می گردند.

خیر، در ایران تایپیست برای تمامی مقالات از بهترین روش خلاصه نویسی متن توسط متخصصین استفاده می شود.

بله متخصصین با تجربه و حرفه ای از بهترین روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی پزشکی به گونه ای استفاده می کنند که کیفیت بسیار بالا باشد.

خیر، روش خلاصه نویسی متن مقالات تخصصی در ثبت سفارش آنلاین و  حضوری در ایران تایپیست  بهترین روش خلاصه نویسی است.


نویسنده: سهیل آریانپور خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/27 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 521 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی متن تخصصی خلاصه نویسی متن مقاله خلاصه نویسی مقالات روش خلاصه نویسی مقاله چگونگی خلاصه نویسی متن

دیدگاه کاربران

آرام توکلیان | 1400-7-17 ساعت 09:17:52 امتیاز :

خلاصه نویسیون حرف داشت. هیچی جا نیفتاد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :