یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

روش خلاصه نویسی متن برای شب های امتحان

نویسنده: زهرا خلف زاده خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/26 ساعت 20:00:00 بازدید: 1000 امتیاز 5 از 1 نظر

روش خلاصه نویسی متن برای شب های امتحان به تهیه متونی می پردازد که نشان داده به افراد در موفقیت کمک می نماید، به همین دلیل در ایران تایپیست بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. چنین خلاصه هایی در اختیار افراد قرار داده میشوند تا به خوبی برای امتحانات مختلف آماده شوند.

 سالانه آزمونها و امتحانات بسیاری در سراسر کشور برگزار می شوند، آزمونهای ورودی مدارس خاص و دانشگاه ها در مقاطع مختلف تا امتحانات مختلف مدارس و دانشگاه همگی موقعیت های هستند که افراد را به فکر مطالعه متون خلاصه شده ای می اندازد که در به خاطر سپردن نکات طلایی و مهم، نقش بسیار موثری را بازی می کنند. کتابها و جزوه های پر حجم و متعدد همگی پر از انبوهی از مطالب هستند که نکات مهم در میان این حجمی از  مطالب که به عنوان توضیح و تشریح آنها هستند، می توان گفت گم می شوند؛ توضیحات و تشریح هایی که مطالعه آنها  زمان بر هم هستند.

 از سوی دیگر پراکندگی نکات مهم هم سبب بر هم خوردن تمرکز می گردند، لذا همگی در کنار هم دشواری های زیادی  را پیش روی افراد قرار می دهند؛ بنابراین می بینیم با چنین مشکلاتی، مطالعه و یادگیری کامل همواره زیر سوال خواهد بود. باید پذیرفت؛ زمانبر بودن مطالعه مطالب پر حجم، در بسیاری از مواقع سبب می شود کتابها ناتمام بمانند، جزوات بدون تمرکز و یادگیری، تنها با هدف اتمام جزوه مطالعه شوند و پراکندگی  زیاد نکات طلایی در کتابها و جزوات نیز سبب می شود خواننده نتواند یک نقشه ذهنی در خیال خود ترسیم نموده و به مطالب تسلط پیدا کند.

روش خلاصه نویسی متن برای شب های امتحان

هزینه روش خلاصه نویسی متن

 

بسیاری از این امتحانات توانسته اند مسیر زندگی افراد را تغییر دهند، چه بسا کسب نمره بالا در یک امتحان توانسته است پله ای برای دست یافتن به موقعیت خوبی گردد و یا عدم قبولی در امتحانی توانسته مسیر زندگی شخص را به سمتی ناخوشایند هدایت نماید. ما کم افرادی را ندیده ایم که بعد از عدم موفقیت در امتحانات تحصیلی، حتی ترک تحصیل نموده اند. لذا طبیعی است ایران تایپیست به این خدمت توجه خاصی مبذول نماید.

سوالات متداول

بهترین روش خلاصه نویسی متن کتاب ها برای امتحانات، مطالعه دقیق کتاب ها و یادداشت برداری نکات مهم و ذکر علت و معلول به دنبال هم است.

بله، اگر از روش  خلاصه نویسی متن کتاب ها  برای امتحانات راضی نباشید، ایران تایپیست ویرایش مطالب را به سرعت انجام می دهد.

بله، در ایران تایپیست بهترین روش خلاصه نویسی متن برای خلاصه نمودن کتابها برای امتحانات استفاده می شود، بنابراین امکان چاپ وجود دارد.

بله، متخصصین باتجربه در  ایران تایپیست کار خلاصه نویسی را انجام می دهند، لذا بهترین روش خلاصه نویسی متن را استفاده می کنند


نویسنده: زهرا خلف زاده خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/26 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 1000 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی متن امتحان خلاصه نویسی متن دروس خلاصه نویسی کنکوری روش تخصصی خلاصه نویسی روش برتر خلاصه نویسی

دیدگاه کاربران

بهنوش ثابت | 1400-7-17 ساعت 09:22:15 امتیاز :

با خلاصه نویسی شما همه چی تو ذهنم موند. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :