سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی ونکوور کتاب برای مقالات فارسی

نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/27 ساعت 12:00:00 بازدید: 4281 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی با استفاده از کتاب ها به نوعی اعتبار مقاله را افزایش می دهد. اما رفرنس نویسی کتاب برای مقاله کمی دشوار می باشد و شما باید قوانین رفرنس دهی کتاب آشنا باشید. به طور مثال در روش رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی اگر کتاب مورد نظر تنها یک نویسنده داشت شما می توانید از ساختار نام خانوادگی، حرف اول اسم کوچک، موضوع کتاب، مرکز انتشار، اسم ناشر و سال انتشار اثر استفاده کنید. گاها کتاب ها دارای چند نویسنده می باشند، اگر کتاب مورد نظر دارای 2 تا 6 نویسنده بود. شما باید ساختار خود را تغییر دهید. برای رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی کتاب های 2 تا 6 نویسنده شما باید از ساختار نام خانوادگی و حرف اول اسم کوچک تمامی نویسندگان را به ترتیب بیاورد و سپس از موضوع، مرکز انتشار، اسم ناشر و سال ناشر استفاده کنید. اما برای کتاب هایی که بیش از 6 نویسنده دارند پس از نام نویسنده ششم از عنوان al et یا همکاران استفاده کنید. گاها نویسنده کتاب ها یک شخص نمی باشد و کتاب مربوط به یک سازمان می باشد. در این گونه شرایط ساختار رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی به این شکل خواهد بود که ابتدا نام سازمان و سپس مواردی مانند: موضوع کتاب، مرکز انتشار، اسم ناشر و سال انتشار خواهد آمد.

اغلب کتاب ها دارای چند ویراستار حرفه ای می باشند در این شرایط ساختار رفرنس نویسی ونکوور برای مقالات فارسی به این صورت است که نام تمامی ویراستاران مانند نویسندگان ( ابتدا نام خانوادگی و سپس حرف اول اسم کوچک) آورده می شود. سپس در ادامه نیز موضوع کتاب، مرکز انتشار، اسم ناشر و سال انتشار آورده خواهد شد. اگر شما تنها از یک فصل خاص کتابی استفاده کرده اید و می خواهید تنها نام همان فصل را بیاورید می توانید به ترتیب رفرنس را با عواملی مانند: نام نویسندگان، موضوع فصل مورد نظر، نام ویراستاران، موضوع کتاب، مرکز انتشار، نام ناشر، سال انتشار و شماره صفحات بنویسید. ایران تایپیست با داشتن پژوهشگران حرفه ای بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه خواهد کرد.

رفرنس نویسی ونکوور کتاب برای مقالات فارسی

رفرنس نویسی با استفاده از کتاب ها

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیتحلیل آماریویراستاریخدمات مقاله

سوالات متداول

ساختاری رفرنس نویسی با استفاده کتاب های دارای ویراستاران زیاد به این صورت است که نام خانوادگی و حرف کوچک اسم ویراستاران، موضوع کتاب، مرکز انتشار، نام ناشر و سال انتشار آورده می شود.

برای این شرایط شما می توانید از ساختار نام خانوادگی، حرف اول اسم کوچک، موضوع کتاب، مرکز انتشار، اسم ناشر و سال انتشار اثر استفاده کنید.

بله، در این شرایط ابتدا نام سازمان، موضوع کتاب، مرکز انتشار، نام ناشر، سال انتشار آورده خواهد شد.

بله، ایران تایپیست با داشتن پژوهشگران حرفه ای از سراسر ایران قادر است تا رفرنس نویسی را در زمینه های گوناگون انجام دهد.


نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/27 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 4281 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس دهی ونکوور به کتاب رفرنس نویسی Vancouver در مقاله رفرنس دهی Vancouver به کتاب سفارش رفرنس نویسی Vancouver در مقاله رفرنس دهی ونکوور از کتاب در مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :