چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی و نحوه ارجاع به مقاله در متن به روشapa

نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/19 ساعت 11:00:00 بازدید: 1358 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی به روش apa  و نیز ارجاع دهی درون متنی آن به همین روش در مقاله ها با کتب مختلف تفاوت های محسوسی دارد. نویسندگان و دانشجویان یا پژوهشگرانی که می خواهند مقاله های مختلف و بسیار زیادی را به اسم خود به ثبت برسانند؛ می بایست به خوبی به این مسئله واقف باشند و اصول استاندارد و دقیق ارجاع دهی و رفرنس نویسی به روش apa  را در مقالات خویش تا پیش از ارسال آن ها به مجله های مختلف رعایت کنند. چرا که در غیر این صورت احتمال رد شدن مقاله های آن ها وجود دارد و ممکن است تمامی زحمات خود را به باد دهند. به همین جهت رعایت کردن استاندارد رفرنس نویسی و ارجاع دهی برای هر یک از مقاله های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. موسسه ایران تایپیست به جهت همین اهمیت بالای ارجاع دهی درون متنی و رفرنس نویسی به روش apa  در صورت پذیرش سفارش های شما در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با کمک افراد متخصص در این زمینه در شرکت خویش خدمات خاص و منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه دهد. ارجاع دهی مقالات که به صورت درون متنی به روش مذکور انجام می شود؛ بدین صورت است که برای نقل قول های غیرمستقیم داخل پرانتز تنها نام خانوادگی نویسنده یا پژوهشگر مورد نظر و سال چاپ آن اثر قید می شود و در نقل قول های مستقیم، شماره صفحه استخراج شده به همراه نام خانوادگی و سال چاپ داخل گیومه قید می گردد که تفاوتی میان هر یک از نقل قول های مختلف باشد. برای رفرنس نویسی به روش apa  یا همان نوشتن منابع پایانی نیز می بایست طبق ترتیب: نام خانوادگی و نام نویسنده، سال چاپ داخل پرانتز، اسم یا عنوان مقاله، نام مجله مورد نظر، شماره صفحه استخراج شده، نام شهر یا کشور چاپ مقاله، تاریخ آن و نیز دانشگاه مورد نظر اصول رفرنس نویسی رعایت گردد.

رفرنس نویسی و نحوه ارجاع به مقاله در متن به روشapa

رعایت رفرنس نویسی برای مقالات مختلف

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیخدمات دانشجوییتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه به موسسه ایران تایپیست با سال ها تجربه و تخصص بسپارید. 

تقریبا اصول ارجاع دهی و رفرنس نویسی در هر یک از مقالات یکسان است؛ با این توضیح که در برخی مجلات ممکن است تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند. 

چرا که هر مقاله در صورت رعایت نکردن این اصول امکان چاپ در مجله های معتبر را نخواهند داشت.

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه ها در این خصوص دانست. 


نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/19 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1358 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی مقاله به روش apa رفرنس نویسی مقالات با شیوه apa رفرنس نویسی مقاله به سبک apa رفرنس نویسی مقاله با apa سفارش رفرنس نویسی به روش apa

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :