جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی و رفرنس دهی از مقاله برای نگارش اسناد علمی

نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 714 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی از مقاله‌های مختلف دارای اهمیت بسیار زیادی است. اهمیت این مسئله را دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به خوبی می دانند. چرا که آن ها برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود، نیاز به رعایت شیوه رفرنس نویسی دارند. برای این منظور شما می توانید سفارش های خود را در زمینه رفرنس نویسی از مقاله های مختلف به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا از کیفیت ارائه خدمات در این موسسه بهره مند گردید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس دهی به مقاله های علمی چگونه است؟

رفرنس نویسی از مقاله های مختلف از جمله: مقاله های علمی – پژوهشی و همایشی و تخصصی و... ترتیب بندی ها و اصول استاندارد مخصوص به خود را دارد. بنابراین در صورتی که بخواهید مقاله ای را به رشته نگارش درآورید و در عین حال اصول استاندارد مربوط به رفرنس نویسی را در آن اعمال کنید؛ می بایست طبق در دستورالعمل های استاندارد و ترتیب بندی خاص به این مهم مبادرت ورزید. چرا که در غیر این صورت، مقاله شما حاوی ایرادات نگارشی خواهد شد و همین مسئله ممکن است سبب رد مقاله شما در کنفرانس یا نشریه مورد نظر برای چاپ گردد.

به دلیل همین حساسیت بالاست که بهتر است با ارجاع دهی درون متنی و نیز نوع نگارش منابع استخراج شده در مقاله خود آگاه باشید تا بتوانید به خوبی دست به این اقدام بزنید. رفرنس نویسی از مقاله به دو صورت ارجاع دهی درون متنی و نوشتن بخشی برای منابع می باشد که برای ارجاع دهی درون متنی، می بایست در اثنای نگارش خود در مقاله مذکور، به جهت اصل وفاداری، به منابعی که از آن ها استفاده کردید؛ رفرنس دهید که برای این کار داخل پرانتز تنها نام خانوادگی نویسنده، سال چاپ و شماره صفحه استخراج شده را می بایست به ترتیب بنویسید و همین منبع استفاده شده را در قسمت منابع به طور کامل تر طبق ترتیب بندی خاص بیشتر معرفی سازید. در مقالاتی که از رفرنس های زیادی استفاده شده است؛ رعایت کردن و اشاره کردن به تمامی منابع نیاز به دقت نظر زیادی دارند.

در صورتی که بخواهید بدون کمترین عیب و ایراد؛ اصول رفرنس نویسی از مقاله های خود را رعایت کنید؛ می توانید اجرای این فرآیند را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. در این موسسه افراد برجسته و متخصصی وجود دارند که می توانند بر حسب تجربه و تخصص بالای خود به بهترین نحو ممکن سفارش های رفرنس نویسی از مقاله های شما را صورت بخشیده و آن ها را طبق استانداردهای رایج رفرنس نویسی در موعد مقرر شده تحویل شما دهند.

رفرنس نویسی و رفرنس دهی از مقاله برای نگارش اسناد علمی

رفرنس نویسی از مقاله

بهترین سایت رفرنس نویسی از مقاله

سایت های بسیار زیادی برای رفرنس نویسی از مقاله و پایان نامه وجود دارند که شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خود را در آن ها به ثبت برسانید تا بدین ترتیب از وجود رعایت کردن اصول استاندارد رفرنس نویسی در آن ها بر حسب تجربه و تخصص بالای آن ها بتوانید بهره مند گردید. اما در این بین نمی توان به هر وب سایتی در این زمینه هم اعتماد داشت. تا پیش از به ثبت رساندن سفارش های خود حتما می بایست در خصوص متخصصین موجود در آن وب سایت و رزومه آن ها تحقیقات گسترده ای را صورت داد تا به اطمینان خاطر تمام در خصوص تبحر و مهارت بالای آن ها دست یافت.

موسسه ایران تایپیست یکی از بهترین موسسه ها و مراکزی است که در طی سال ها تلاش و کوشش در ارائه خدمات برتر به مشتریان خویش توانسته است رضایت حال مشتریان بسیار زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند. برای این منظور شما می توانید به جای سپردن سفارش های رفرنس نویسی از مقاله خود به سایر مراکز و موسسه های بی نام و نشان، سفارش های خود را به این موسسه معتبر و مطرح بسپارید تا از انجام خدمات شایسته آن ها نهایت بهره را ببرید. سایت ایران تایپیست پیش روی تمامی افراد قرار گرفته است تا آن ها بتوانند در هر زمان و مکانی وارد وب سایت مربوطه شوند و درخواست های مختلف خود را از جمله: درخواست رفرنس نویسی از مقاله یا پایان نامه های خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در این وب سایت اینترنتی معتبر به ثبت برسانند و در أسرع وقت منتظر دریافت سفارش های با کیفیت خود باشند.

بنابراین شما نیز می توانید از خدمات غیر حضوری موسسه ایران تایپیست در زمینه رفرنس نویسی از مقاله بهره مند شوید و سفارش های خود را به دست این افراد متخصص و کاربلد بسپارید.

رفرنس نویسی و رفرنس دهی از مقاله برای نگارش اسناد علمی

سایت معتبر ایران تایپیست برای رفرنس نویسی از مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس نویسی از مقاله برای نگارش اسناد علمی چقدر زمان می برد؟

اگر زمان زیادی برای رعایت ساختن اصول رفرنس نویسی از مقاله های خود را ندارید و می خواهید در کمترین زمان ممکن از وجود کیفیت بالای سفارش های خود در یک مرکز معتبر و مطمئن بهره مند شوید؛ می توانید سفارش های خود را به یک مرکز معتبر همچون ایران تایپیست بسپارید. هر چند که نمی توان به طور دقیق زمان دریافت سفارش های مختلف رفرنس نویسی از مقاله برای نگارش اسناد علمی را به مانند سایر سفارش های دیگر در این زمینه به مشتریان مختلف برآورده نمود؛ اما با توجه به تجربه و تخصصی که این موسسه با وجود افراد برجسته موجود در خود کسب کرده است؛ می توان این اطمینان حاصل را به مشتریان این شرکت مطرح داد که در موسسه ایران تایپیست سفارش های شما در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به شما عودت داده می شود.

مدت زمان ارائه برای رعایت سازی اصول استاندارد رفرنس نویسی از مقاله های مختلف برای نگارش اسناد علمی با سایر مقاله های دیگر متفاوت است. به طور کلی با توجه به وجود رفرنس های های متغیر در هر یک از مقاله های مختلف، نمی توان زمان مشخصی را برای دریافت هر یک از سفارش ها به مشتری اعلام کرد. اما با این وجود موسسه ایران تایپیست با توجه به ضیق وقت دانشجویان و پژوهشگران در حوزه های مختلف و رشته های متفاوت و گوناگون همواره در تلاش بوده است تا بتواند در سریعترین زمان ممکن نیاز مشتریان خویش را به خوبی پاسخ گوید. تجربه چندین و چند ساله اخیر این موسسه خود نشان دهنده کیفیت بالای ارائه خدمات در این موسسه در کنار ارسال سریع و به موقع سفارش ها به دست مشتریان خویش می باشد. هر چند منابع استخراج شده در مقالات شما کمتر باشد؛ طبیعتا زمان دریافت سفارش های شما نسبت به سفارش هایی که از منابع بیشتری استفاده کرده اند؛ زودتر به دست شما می رسد.

ولی به طور کلی موسسه ایران تایپیست با توجه به تجربه بالای خود در زمینه رفرنس نویسی از مقاله، تمامی سفارش ها را سعی کرده است در سریعترین زمان ممکن آماده و تحویل مشتریان خود دهند.

رفرنس نویسی و رفرنس دهی از مقاله برای نگارش اسناد علمی

ارسال سریع و با کیفیت رفرنس نویسی در ایران تایپیست به دست مشتری

رفرنس دهی به مقاله به روش آی تریپل ای

اصول رفرنس نویسی از مقاله را می توانید با استفاده از روش های مختلفی در مقالات و پایان نامه های خود پیاده سازی نمایید. در هر یک از این روش ها سعی شده است تا کاربر بتواند خیلی سریعتر از روش دستی اصول استاندارد رفرنس نویسی را در مقالات خود اعمال کند. یکی از همین روش ها، سبک آی تریپل ای یا IEEE Reference می باشد.

از این روش بیشتر برای رفرنس نویسی از مقاله های رایج در رشته های مهندسی و کامپیوتر استفاده می کنند. در این روش از رفرنس نویسی برای ارجاع دهی درون متنی از در متن اصلی از اعداد استفاده می شود تا در بخش نوشتن منابع نیز با استفاده از این روش بتوان سریعتر اصول رفرنس نویسی از مقاله را به پیش برد. در روش آی تریپل ای با استفاده از این اعدادی که جلوی هر منبع نوشته می شود؛ به جای نوشتن آدرس کامل آن منبع و تکرار آن در اثنای مقاله مورد نظر، می توان ضمن رعایت کردن اصول رفرنس نویسی از مقاله، آن ها را با سرعت عمل بیشتری به پیش برد. در خصوص نوشتن منابع پایانی به این سبک و روش نیز بهتر است یادآور شد که ابتدا منابع فارسی و سپس منابع انگلیسی بایستی آورده شوند. ترتیب آن ها نیز به قرار زیر است:

نام خانواده و سپس نام نویسنده و پژوهشگر، عنوان کتاب، شماره جلد، شماره ویرایش، محل نشر، نام نشر و تاریخ انتشار

البته باید در نظر داشت که رفرنس نویسی از مقاله به این روش، قواعد و قوانین خاص و استثنائات مخصوصی هم دارد که بایستی تمامی آن ها را در مقالات خود رعایت کنید. در هر صورت شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا به روش مذکور و یا سایر روش های شایع دیگر بتوانند اصول رفرنس نویسی را در مقالات شما پیاده سازی نمایند.

رفرنس نویسی و رفرنس دهی از مقاله برای نگارش اسناد علمی

رعایت کردن اصول رفرنس نویسی به روش آی تریپل ای

آیا هزینه رفرنس نویسی از مقاله به سبک های مختلف متفاوت است؟

همان طور که گفته شد؛ اصول رفرنس نویسی از مقاله را می توان با استفاده از روش های مختلف و متعددی انجام داد. به طور کلی این روش ها را می توان به دو دسته روش دستی و خودکار با استفاده از نرم افزارها و برنامه های خاص تقسیم بندی کرد. حال سوال اینجاست: آیا هزینه رفرنس نویسی از مقاله در قالب هر یک از این روش ها با همدیگر یکسان می باشد یا تفاوت هایی از نظر هزینه با همدیگر دارند؟ یا به تعبیری دیگر هزینه هر یک از روش های مختلف رفرنس نویسی در مقاله های مختلف با یکدیگر یکسان هستند یا خیر؟

در پاسخ به این سوال می بایست؛ اذعان داشت که هر چند هزینه رفرنس نویسی در قالب هر یک از روش های مذکور با یکدیگر تفاوت دارند؛ ولی تفاوت قیمتی آن ها با یکدیگر چندان محسوس نیست. به ویژه در صورت که شما روش های خودکار و اتوماتیک رفرنس نویسی را برای مقالات خود برگزیده باشید؛ خیلی متوجه تفاوت قیمت های ارائه شده در هر یک این سبک های رفرنس نویسی از مقاله های خود نخواهید شد. در هر صورت با توجه به قیمت های به صرفه ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، بهتر است به جای سپردن سفارش های خود در این زمینه در موسسه ها و مراکز مختلف، آن ها را در موسسه ایران تایپیست به صورت حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید تا با کمترین و به صرفه ترین هزینه های ممکن بتوانید از رعایت کردن اصول رفرنس نویسی از مقاله های خود نهایت بهره را برده باشید.

البته بهتر است به این نکته نیز اشاره شود که هزینه هر یک از سفارش های مختلف علی رغم سبک های مختلف با توجه به مدت زمان مورد نیاز برای رعایت کردن اصول رفرنس نویسی متفاوت می باشد تا بدین ترتیب اگر اصول رفرنس نویسی در مقاله ای زمانبر بود؛ هزینه آن بیشتر باشد.

رفرنس نویسی و رفرنس دهی از مقاله برای نگارش اسناد علمی

هزینه های به صرفه رفرنس نویسی در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رفرنس نویسیرفرنس نویسیخدمات دانشجوییخدمات مقاله

سوالات متداول

بله؛ رفرنس نویسی از مقالات با پایان نامه و کتاب ها اندکی متفاوت می باشد که می بایست طبق دستورالعمل های مقالات، رفرنس نویسی آن ها رعایت گردد.

بر حسب تجربه می توان وب سایت طراحی شده شرکت ایران تایپیست را به عنوان بهترین سایت اینترنتی در این زمینه معرفی کرد. 

در صورتی که شما سفارش های خویش را در این زمینه در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید؛ می توانید سریعتر از حد معمول سفارش های خود را دریافت کنید. 

خیر؛ چندان تفاوتی از نظر هزینه های سبک های مختلف حس نمی شود.


نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 714 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی مقاله رفرنس دهی به مقاله ارجاع دهی به مقاله رفرنس نویسی از مقاله های ایرانی رفرنس نویسی از مقاله انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :