جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی و ایجاد منابع در ورد با مندلی

نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/18 ساعت 09:00:00 بازدید: 1774 امتیاز 0 از 0 نظر

با استفاده از نرم افزار مندلی نیز می توان به رفرنس نویسی در ورد و ایجاد منابع مبادرت ورزید. این نرم افزار هم یکی از بهترین نرم افزار رایج در خصوص رفرنس نویسی و منابع نویسی به شمار می آید. بنابراین در صورتی که می خواهید بخش منابع مقالات، پایان نامه و هر یک از کتاب های خود را در سریعترین حالت ممکن با رعایت ترتیب بندی اصولی و استاندارد خود به پیش ببرید؛ می توانید از نرم افزار مندلی در این زمینه استفاده به عمل آورید. نوشتن بخش منابع هر یک از کارهای تالیفی به ویژه کارهایی که از منابع بسیار زیادی در آن ها استفاده شده است؛ به صورت دستی زمان بر می باشد و ممکن است در روند نگارش منابع یا همان رفرنس نویسی در ورد کاستی هایی صورت بگیرد. اینجاست که نرم افزار مندلی به کمک پژوهشگران و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی آمده است تا هر یک از آن ها بتوانند با استفاده از نرم افزار مربوطه در کمترین زمان ممکن بتوانند بخش منابع هر یک از تالیفات خویش را با سرعت و کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به روش دستی به رشته نگارش درآوردند. ضمن اینکه رفرنس نویسی با ورد با استفاده از نرم افزار مندلی که در موسسه ایران تایپیست با دقت نظر و حساسیت بالایی در این مرکز انجام می شود؛ با قیمت های به صرفه ای به مشتریان مختلف ارائه می گردد تا بدین ترتیب شما بتوانید خیلی سریع نیاز خود را در این زمینه برطرف سازید. بنابراین در صورتی که دانشجو هستید و یا فرصت انجام رفرنس نویسی به صورت دستی را ندارید و می خواهید تمامی اصول رفرنس نویسی در ورد و منبع نویسی مربوط به هر یک از تالیفات خویش را به دست یک مرکز با سابقه بسپارید؛ می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را اینترنتی در این مرکز به ثبت برسانید تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید اصول رفرنس نویسی در ورد را با استفاده از یک نرم افزار حرفه ای در تالیفات خویش پیاده سازی نمایید.

رفرنس نویسی و ایجاد منابع در ورد با مندلی

رفرنس نویسی و ایجاد منابع

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیتحلیل آماریخدمات مقاله

سوالات متداول

نرم افزار مندلی، کار رفرنس نویسی را راحت کرده است تا شما بتوانید به صورت خودکار با استفاده از این برنامه، از وجود رفرنس نویسی با سرعت و کیفیت بالاتر بهره مند شوید. 

بله؛ نرم افزار مندلی یکی از برنامه های کاربردی و حرفه ای می باشد که با کوچکترین عیب و ایراد روند رفرنس نویسی را برای شما به سرانجام می رساند.

برای این منظور می بایست وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را آنلاین سفارش دهید. 

 بر حسب تجربه می توان هلدینگ ایران تایپیست را یکی از بهترین موسسه ها در این خصوص دانست. 


نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/18 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1774 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی در ورد با مندلی رفرنس نویسی در ورد با Mendeley رفرنس دهی در ورد با Mendeley رفرنس دهی در word با مندلی رفرنس نویسی مقاله در ورد با مندلی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :