پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت

نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/11/5 ساعت 18:00:00 بازدید: 3311 امتیاز 0 از 0 نظر

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت یکی از خدمات محبوب ایران تایپیست می باشد. این رفرنس نویسی در بین دانشجویان و محققان به دلیل سادگی و انجام سریع ارجاع دهی طرفداران زیادی دارد. امروز قصد داریم تا شما را با برخی از خدمات ایران تایپیست به ویژه رفرنس نویسی فارسی در اندنوت آشنا کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت با کدام استایل ها ممکن است؟

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت با روش های گوناگونی انجام می شود. از مهمترین روش های رفرنس نویسی فارسی در اندنوت می توان به Turabian، SIST02، Harvard، GOST، IEEE، ISO 690، MLA، GB7714، Chicago، APA، OSCOLA و ... اشاره کرد. پژوهشگران هلدینگ ایران تایپیست به این روش ها کاملا مسلط می باشند. آنها می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن کتاب‌ها، مقالات، پایان نامه ها، مجلات و نوشته های شما را رفرنس نویسی کنند. یکی از سوالات پر تکرار دانشجویان و محققان این است که چه روشی برای پایان نامه، مقاله و نوشته های ما بهتر می باشد؟ در حقیقت این سوال اشتباه می باشد. زیرا انتخاب روش رفرنس نویسی به صورت دلخواه نمی باشد. بنابراین دانشجویان و محققان بر اساس روش مورد پذیرش مجله و یا دانشگاه مورد نظر که قصد چاپ نوشته شما را دارد، باید روش رفرنس نویسی خود را انتخاب کنند.

روش های رفرنس نویسی در مجلات و دانشگاه ها متفاوت می باشد و همین امر سبب می شود تا اگر نوشته شما در یک مقاله Reject شد، شما باید مجدد متن مورد نظر را رفرنس نویسی کنید. رفرنس نویسی سریع در اندنوت حتی برای دانشجویان آشنا با روش های ارجاع دهی نیز مشکل می باشد. به همین دلیل بهتر است که رفرنس نویسی سریع را به افراد با تجربه تر در زمینه ارجاع دهی بسپارید. پژوهشگران ایران تایپیست علاوه بر نرم افزار تخصصی اندنوت قادر به انجام روش های ارجاع دهی با نرم افزار های Zotero، Word، Mendeley و ... می باشند. بزرگترین هدف موسسه ایران تایپیست به دست آوردن رضایت شما مشتریان گرامی می باشد. رضایت مشتریان با ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به دست خواهد آمد. به همین دلیل اعضای تیم ایران تایپیست به صورت 24 ساعته تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت با روش های گوناگون

رفرنس نویسی فارسی در ورد با اندنوت

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت را می توان با کمک نرم افزار ورد نیز انجام داد. شاید این سوال را مطرح کنید که چرا باید برای ارجاع دهی از دو نرم افزار حرفه ای استفاده کنیم؟ در حقیقت نرم افزار ورد یکی از نرم افزار های محبوب شرکت مایکروسافت است که بسیاری از دانشجویان تمایل دارند با استفاده از این نرم افزار مقالات و پایان نامه های خود را انجام دهند. از طرفی نرم افزار اندنوت نیز در رفرنس نویسی فارسی منابع بسیار عملکرد بهتری نسبت به نرم افزار ورد دارد. به همین دلیل برای رفرنس نویسی پایان نامه ها و مقالات توصیه می شود که از هر دو نرم افزار حرفه ای استفاده شود. شاید این موضوع کار دانشجویان و محققان را دشوار کند و یا آنها وقت کافی را برای رفرنس نویسی فارسی در اندنوت و سپس وارد کردن آنها به نرم افزار ورد را نداشته باشند. در اینگونه مواقع بهتر است که شما از موسسات ارجاع دهی کمک بگیرید.

امروزه با افزایش موسسه های ارجاع دهی و ارائه خدمات بی کیفیت فراوان اعتماد بسیاری از افراد نسبت به موسسات رفرنس نویسی کم شده است. اما چگونه می توان یک موسسه ارجاع دهی با خدمات با کیفیت را انتخاب کرد؟ مشتریان برای انتخاب یک موسسه رفرنس نویسی می توانند به دو روش عمل کنند. روش اول سفارش های کوتاه رفرنس نویسی فارسی در اندنوت می باشد. این کار سبب می شود تا مشتریان علاوه بر کیفیت رفرنس نویسی فارسی در اندنوت از منظم بودن یا نبودن موسسه، هزینه ارجاع دهی، برخورد اعضای موسسه و ... اطلاع پیدا کنند. روش دوم بررسی نمونه کار های قبلی رفرنس نویسی فارسی در اندنوت می باشد. مشتریان با مراجعه به سایت ایران تایپیست می توانند نمونه کارهای قبلی رفرنس نویسی فارسی در اندنوت را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند. نمونه کار های ارجاع دهی با روش های گوناگون به مشتریان کمک می کند تا با آگاهی بیشتری اقدام به ثبت سفارش های خود کنند.

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت

رفرنس نویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت با نرخ دانشجویی

ایران تایپیست رفرنس نویسی فارسی در اندنوت را با هزینه مناسب به دانشجویان و محققان ارائه می کند. دلیل اصلی هزینه مناسب این موسسه برای خدمات رفرنس نویسی فارسی در اندنوت، سیاستگذاری های صحیح و برنامه ریزی های مدرن توسط مدیریت ایران تایپیست می باشد. این موسسه با برگزاری آزمون های آنلاین رفرنس نویسی توانسته است که تعداد زیادی از پژوهشگران با تجربه را از سراسر کشور استخدام کند. این موضوع سبب شده است تا سفارش های رفرنس نویسی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود از طرفی این موضوع به ایران تایپیست کمک می کند تا خدمات خود را با کیفیت بسیار بالا به مشتریان ارائه دهد. ایران تایپیست با کمک کارشناسان حرفه ای خود نیز فایل های رفرنس نویسی شده در اندنوت را مورد ارزیابی قرار می دهد.

اگر این فایل ها از نظر کیفیت استاندارد نباشند، کارشناسان فایل را برای پژوهشگران ارسال خواهند کرد تا اصلاحات انجام شود. این روند تا زمانی که فایل به طور کاملا اصلاح نشود، ادامه خواهد داشت. هزینه رفرنس نویسی فارسی در اندنوت به عوامل گوناگونی مانند: نوع روش ارجاع دهی، فارسی یا انگلیسی بودن منابع، مدت زمان تحویل سفارش، تعداد منابع و ... بستگی دارد. هزینه سفارش های رفرنس نویسی فارسی در اندنوت به صورت فوری نسبت به هزینه سفارش های رفرنس نویسی معمولی بیشتر می باشد. دلیل اصلی این افزایش هزینه دشواری کار پژوهشگران برای انجام رفرنس نویسی در مدت زمان کوتاه می باشد. ایران تایپیست امکان برقرار ارتباط مشتریان با پژوهشگران را از طریق وب سایت در سفارش ها فراهم کرده است. البته ناگفته نماند که مشتریان در سفارش های آنلاین می توانند از طریق شبکه های اجتماعی نیز با پژوهشگران خود ارتباط برقرار کنند. مشتریان برای اطلاع از هزینه سفارش های خود می توانند به سایت ایران تایپیست مراجعه کنند و با مشاهده قیمت خدمات این موسسه هزینه سفارش خود را تخمین بزنند.

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت

رفرنس نویسی با هزینه مناسب

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت به سبک TURABIAN

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت را می توان با سبک های مختلفی انجام داد. یکی از این سبک ها، Turabian می باشد. این روش  در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی به ویژه رشته علوم اجتماعی طرفداران زیادی دارد. رفرنس نویسی فارسی در اندنوت با روش Turabian نیز مانند دیگر روش های رفرنس نویسی دارای دو قسمت درون متنی و انتهایی می باشد. رفرنس نویسی فارسی در اندنوت با روش Turabian از سبک های نشانه گذاری و نام نویسنده به همراه تاریخ انتشار اثر استفاده می کند. سبک نشانه گذاری رفرنس نویسی فارسی در اندنوت به صورت پاورقی انجام می شود و مشخصات منابع اصلی در پاورقی آورده می شود. رفرنس نویسی فارسی در اندنوت با هر دو سبک به مخاطبان کمک می کند تا به راحتی بتوانند منابع اصلی را پیدا کنند. در حقیقت رفرنس نویسی فارسی در اندنوت به منظور تقدیر از نویسندگان و پژوهشگران اثر هایی است که به محققان دیگر در تکمیل نوشته هایشان کمک می کنند. رفرنس نویسی برای جلوگیری از سرقت علمی نیز انجام می شود.

زیرا آیندگان باید پژوهشگران پرتلاش زمان گذشته را بشناسند و از زحمات آنها قدردانی کنند. اگر رفرنس نویسی با روش های گوناگون انجام نمی شد، هر یک از افراد مدعی کشف موضوعات گوناگون می شدند. بنابراین نقش رفرنس نویسی فارسی در اندنوت بسیار ارزشمند می باشد.  رفرنس نویسی Turabian نیز مانند دیگر روش های ارجاع دهی از نام نویسندگان، عنوان اثر، تاریخ انتشار، محل انتشار، تعداد صفحات، تعداد جلد، آدرس وب سایت و ... استفاده می کند. استفاده از آدرس وب سایت معمولا برای ارجاع دهی منابع الکترونیک انجام می شود. در روش های رفرنس نویسی از کلمات « و همکاران» و «et. al.»  استفاده می شود. این موضوع در روش های مختلف با یکدیگر یکسان نمی باشند. به طور مثال در روش ونکوور زمانی از این کلمات استفاده می شود که اثر مورد نظر بیش از 6 نویسنده داشته باشد. رفرنس نویسی با روش Turabian مانند روش شیکاگو می باشد.

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت

رفرنس نویسی با روش Turabian

رفرنس نویسی فارسی برای رشته های حقوق در اندنوت به روش OSCOLA

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت برای تمامی رشته های و روش های ارجاع دهی قابل انجام می باشد. در حقیقت اندنوت نرم افزار حرفه ای است که به پژوهشگران کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نوشته ها را به منابع اصلی ارجاع دهی کنند. OSCOLA یکی از روش های رفرنس نویسی است که از این روش برای ارجاع دهی مقالات و پایان نامه های مرتبط با رشته حقوق استفاده می شود. رفرنس نویسی فارسی در اندنوت با روش OSCOLA به صورت درون متنی از سبک عددی کمک می گیرد. روش عددی به مخاطبان کمک می کند تا بر اساس اعداد به انتهای متن مراجعه کنند و به مشخصات اصلی منابع دسترسی پیدا کنند. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت ایران تایپیست درخواست خود را در مدت زمان کوتاه (معمولا کمتر از 5 دقیقه) ثبت کنند. کارشناسان ایران تایپیست پس از اینکه درخواست مشتریان در سامانه ثبت شد؛ با آنها تماس می گیرند و مشتریان را با نحوه صحیح ثبت نهایی سفارش آشنا خواهند کرد.

کارشناسان با بررسی دقیق سفارش رفرنس نویسی فارسی در اندنوت هزینه سفارش را محاسبه می کنند و پیش فاکتور سفارش را به صورت کاملا رایگان برای مشتریان صادر خواهند کرد. مشتریان پس از مشاهده پیش فاکتور می توانند همکاری خود را با ایران تایپیست قطع و یا سفارش را ادامه دهند. با ادامه سفارش فایل درخواست در پنل کاربری پژوهشگران نمایش داده خواهد شد. پس از پذیرش سفارش توسط یکی از پژوهشگران مشتریان می توانند با پژوهشگر مورد نظر ارتباط برقرار کنند. ایران تایپیست همچنین مشاوره های تخصصی را در زمینه رفرنس نویسی به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین مشتریان با استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان و پژوهشگران می توانند سفارش های خود با شناخت بیشتری نسبت به روش ها و نرم افزار های ارجاع دهی ثبت کنند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد، شما را با برخی از خدمات ایران تایپیست به ویژه رفرنس نویسی فارسی در اندنوت آشنا کند.

رفرنس نویسی فارسی در اندنوت

رفرنس نویسی با روش OSCOLA


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه رفرنس نویسیخدمات دانشجوییرفرنس نویسیتهیه پاورپوینت

سوالات متداول

از روش های گوناگون مانند به Turabian، SIST02، MLA، Harvard، GOST، IEEE، ISO 690، GB7714، Chicago، APA، OSCOLA و ... می توان در نرم افزار اندنوت برای ارجاع دهی استفاده کرد.

خیر، روش های ارجاع دهی در مجلات و دانشگاه ها با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین دلیل افراد باید طبق روش مورد تایید موسسه مورد نظر ارجاع دهی را انجام دهند.

دلیل اصلی افزایش هزینه رفرنس نویسی های فوری، دشواری کار پژوهشگران می باشد. آنها باید سفارش را در مدت زمان بسیار کوتاهی به مشتریان ارائه دهند.

روش Turabian برای رفرنس نویسی درون متنی از سبک های نشانه گذاری و تاریخ انتشار به همراه نام نویسنده استفاده می کند.


نویسنده: سارا اخلاقی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/11/5 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 3311 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی فارسی در endnote رفرنس دهی فارسی در اندنوت رفرنس نویسی با اندنوت منبع نویسی فارسی در اندنوت ارجاع دهی فارسی در اندنوت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :