یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی در پروپوزال چگونه است؟

نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 1011 امتیاز 5 از 1 نظر

در پروپوزال رفرنس نویسی چگونه است؟ با توجه به این مسئله که در پروپوزال نیز ممکن است به منابعی اشاره شود؛ بهتر است به آن اشاره شود. بنابراین در این بخش به این سوال پرداخته می شود که در در پروپوزال رفرنس نویسی چگونه است؟ پروپوزال به عنوان طرح اولیه پایان نامه یا رساله شما می باشد که در طرح اولیه آن شما می بایست در حدود کمتر از 10 صفحه موضوع و هدف خود را از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مشخص کنید. اما در پروپوزال رفرنس نویسی چگونه است؟ طبیعتا در ده صفحه پروپوزال که چندین صفحه آن هم به موضوع، چکیده و طرح اولیه اختصاص می یابد؛ کمتر نیازی به ارجاع درون متنی می باشد. اما با این وجود در صورتی که در مقدمه به جهت مستدل آوردن مطالب به منابع بسیار مهمی اشاره شود؛ می بایست درست طبق رفرنس نویسی مقاله، پایان نامه و کتب مختلف، در پروپوزال نیز رفرنس نویسی رعایت گردد و منبع استخراج شده را یک بار به صورت ارجاع مستقیم و غیر مستقیم در دل متن داخل پرانتز یا گیومه و یک بار به صورت کامل در بخش منابع ذکر کرد.

چرا که در پروپوزال یا طرح اولیه هر رساله و پایان نامه ای می بایست حتما به یک سری منابع اشاره شود. هر چقدر منابع موجود در بخش رفرنس نویسی پروپوزال قوی تر باشد؛ نشان دهنده تلاش پژوهشگر در یافتن منابع بیس و استاندارد می باشد که خود نشانه پخته شدن و قوی بودن متن نگارشی مورد نظر می باشد. پس در پروپوزال رفرنس نویسی چگونه است؟ در پروپوزال نیز رفرنس نویسی به همان حالت معمول می باشد که در هر صورت شما می توانید سفارش خود را در هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در امر سرویس دهی پژوهشگران به ثبت رسانید تا از کیفیت کار آن ها به خوبی بهره لازم را ببرید. بنابراین در صورتی که نمی دانید در پروپوزال رفرنس نویسی چگونه است؟ و در عین حال می خواهید سفارش خود را در یکی از مراکز معتبر به ثبت رسانید؛ می توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید.  

رفرنس نویسی در پروپوزال چگونه است؟

رفرنس نویسی در پروپوزال

سوالات متداول

رفرنس نویسی در پروپوزال نیز همانند رساله و مقاله دارای اصول خاص خود می باشد که تا پیش از دفاع از آن باید نکات آن رعایت گردد.

در ارجاع دهی پروپوزال نیز می بایست مطابق شیوه نامه دانشگاه، متن استخراج شده داخل پرانتز یا گیومه قرار گیرد.

رفرنس نویسی اعمال شده در ایران تایپیست نسبت به سایر مراکز دیگر بسیار عالی و چشمگیر می باشد. 

برای ثبت سفارش رفرنس نویسی پروپوزال می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و سفارش خود را اینترنتی و آنلاین ثبت کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1011 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی در پروپوزال سفارش رفرنس دهی پروپوزال رفرنس دهی آنلاین پروپوزال سایت رفرنس نویسی پروپوزال رفرنس نویسی دانشجویی

دیدگاه کاربران

حسن معروفی | 1400-7-3 ساعت 16:10:45 امتیاز :

پروپوزالم به کمک شما رفرنس نویسی شد. نظر استادامو جلب کرد. خیلی ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :