جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رفرنس نویسی به روش ونکوور برای مقالات فارسی به صورت فوری

نویسنده: دنیا ذاکری رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/10 ساعت 20:00:00 بازدید: 739 امتیاز 5 از 1 نظر

اگر می خواهید خیلی سریع و فوری اصول رفرنس نویسی به روش ونکوور را در مقالات خود طبق استانداردهای اولیه به خوبی پیاده سازی کنید؛ می توانید سفارش های خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا که افراد متخصص و بسیار ماهر و زبردستی سالیان سال در این موسسه مشغول به کار و فعالیت بوده اند و به خوبی اصول استاندارد رفرنس نویسی به روش ونکوور را می شناسند و می توانند آن ها را در مقالات فارسی شما پیاده سازی نمایند. اگر مقاله فارسی خود را می خواهید در یک مجله ای به چاپ برسانید که از منابع انگلیسی بسیار زیادی هم استفاده کرده اید؛ رفرنس نویسی به روش ونکوور در این زمینه می بایست دارای اصول زیر باشد:

ابتدا نام خانوادگی نویسنده پس از آن حرف اول نام کوچک نویسنده وارد می شود. هر یک از آن ها با یک کاما از یکدیگر جدا می شوند. پس از آن عنوان مقاله با فاصله، عنوان اختصاری مجله با فاصله، سال انتشار با علامت؛ دوره یا جلد با علامت «:» و در آخر فاصله شماره صفحات و نقطه درج می گردد. این نکته در کنار سایر نکات و اصول رفرنس نویسی به روش ونکوور می بایست به خوبی در هر یک از مقالات رعایت گردد. تمامی این نکات و اصول استاندارد رفرنس نویسی به روش مذکور با دقت نظر بسیار زیاد و سرعت عمل بالایی در موسسه ایران تایپیست انجام می شود. بنابراین در صورتی که می خواهید خیلی سریع و بدون هیچ گونه کم و کاستی اصول رفرنس نویسی به روش ونکوور را در مقاله های خود پیاده سازی کنید؛ می توانید سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید تا از وجود سطح کیفی بالای ارائه شده در این موسسه و نیز سرعت عمل بالای آن ها نهایت بهره را ببرید.

رفرنس نویسی به روش ونکوور برای مقالات فارسی به صورت فوری

رفرنس نویسی مقالات فارسی به صورت فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیبازنویسیویراستاری

سوالات متداول

بله؛ در صورتی که سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست با افراد متخصص و کارکشته موجود در آن ها بسپارید؛ می توانید خیلی سریع سفارش خود را تحویل بگیرید. 

خیر؛ در موسسه ایران تایپیست رفرنس نویسی با سرعت و دقت بالا و هزینه های به صرفه ای ارائه می گردد. 

شما می توانید برای این منظور وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و سفارش های خود را در بستر اینترنت به ثبت برسانید. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین موسسه ها با سرعت عمل بالا دانست


نویسنده: دنیا ذاکری رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/10 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 739 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی فوری به روش ونکوور رفرنس نویسی سریع به روش ونکوور رفرنس نویسی فوری به روش Vancouver سریعترین رفرنس نویسی ونکوور رفرنس دهی فوری با استایل ونکوور

دیدگاه کاربران

آریا میرعالی | 1400-9-11 ساعت 08:12:38 امتیاز :

مرسی از اجرای اصولی واسه مقالم. دستتون درد نکنه

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :