شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رابطه هدف بازنویسی و عدم تشابه در پایان نامه

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/23 ساعت 22:00:00 بازدید: 608 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از مهم‌ترین انواع بازنویسی که کاربرد بسیار بالایی دارد بازنویسی پایان‌نامه است. هدف بازنویسی حتی در چنین بازنویسی‌هایی نیز مطرح است و می‌بایستی به جد گرفته شود. اما چه رابطه‌ای بین هدف بازنویسی و نگارش پایان‌نامه به کمک بازنویسی وجود دارد؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بیایید در ابتدا هدف از بازنویسی پایان‌نامه را مشخص کنیم سپس به سراغ هدف بازنویسی برویم. هدف بازنویسی پایان‌نامه ارائه مقاله‌ای معتبر با موضوعی مشخص به دانشگاه است. این مقاله به استادهای مربوطه ارائه می‌شود و پس از تایید شما فارغ التحصیل می‌شوید. اما اگر در بازنویسی پایان‌نامه خطایی وجود داشته باشد پایان‌نامه تایید نشده و برای بررسی‌های مجدد به دانشجو ارجاع داده می‌شود. از مهمترین مسائلی که به عدم تایید پایان‌نامه منجر می‌شود، تشابه مقاله بازنویسی شده به مقالات و یا کتب منبع است که اصطلاحا به آن سرقت ادبی گفته می‌شود. در این میان هدف بازنویسی و رابطه آن با نگارش پایان‌نامه قدم پیش می‌گذارد. چرا که هدف بازنویسی نگارش مقالات و متونی است که به متن اصلی نزدیک نباشد و اتهام سرقت ادبی را نیز رفع کند. همانطور که مستحضر هستید بروز سرقت ادبی از شایع‌ترین عوامل عدم تایید مقالات پایان‌نامه است. اما جلوگیری از بروز چنین مواردی نیز راهکارهای خود را دارد و آن نیز بهره‌مندی از تکنیک‌های مختلف بازنویسی است. زمانی که هدف بازنویسی وجود داشته باشد قطعا تکنیک بازنویسی نیز وجود دارد. این تکنیک‌ها رو مقالات منبع پیاده می‌شوند و در بازنویسی متن به نحوی که متن اصلی شبیه نباشد کمک می‌کند. چنانچه همچنان در بازنویسی مقالات پایان‌نامه و آماده‌سازی آنها مشکل دارید می‌توانید ایران تایپیست را انتخاب کنید. این مجموعه از نامی‌ترین و پر‌آوازه‌ترین موسسه‌هایی است که می‌تواند در مسیر بازنویسی مقاله پایان‌نامه‌تان در کنار شما باشد. تیم ایران تایپیست به تمام موضوعات تخصصی و عمومی در حوزه نگارش پایان نامه واقف است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

رابطه هدف بازنویسی و عدم تشابه در پایان نامه

هدف بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتایپ از دستنویسدیتا اینتری

سوالات متداول

بله، چنانچه تمام تمرکزتان روی هدف بازنویسی و تکنیک‌های بازنویسی باشد به راحتی می‌توانید پایان نامه هایی را نگارش کنید که هیچ ایرادی نمی توان به آنها وارد کرد.

بله ایران تایپیست از سری مجموعه‌هایی است که در ارائه و نگارش انواع مقالات پایان نامه با توجه به هدف بازنویسی بسیار موفق است. برای سفارش انواع مقالات پایان نامه با ایران تایپیست در تماس باشید.

هزینه بازنویسی مقالات پایان نامه در ایران تایپیست به نحوی که اصول و اهداف بازنویسی در آن پیاده شده باشد بستگی به نوع و حجم مقاله دارد.

مدت زمانی که برای بازنویسی انواع مقالات از جمله پایان نامه در نظر گرفته می‌شود به حجم مقاله بستگی دارد. میزان تخصصی بودن موضوع مقاله نیز از دیگر فاکتورهاست.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/23 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 608 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هدف بازنویسی در پایاننامه سفارش بازنویسی مقالات کاربرد بازنویسی در پایان نامه هدف پارافرایز در پایان نامه هدف پارافرایز در مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :