یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

دیتا ساینس و تحلیل آماری ادارات و سازمان ها با پایتون

نویسنده: افشین نادری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/2 ساعت 09:00:00 بازدید: 980 امتیاز 5 از 1 نظر

دیتا ساینس در تحلیل آماری با پایتون این روزها بسیار به گوش می‌خورد. وقتی هم که پای تحلیل آماری متغیرها به وسط کشیده می‌شود؛ اکثر مردم به یاد لیستی از پرسشنامه‌های می‌افتند که در قالب اکسل طراحی می‌شود و همان کار آماریست را راه می‌اندازد. در حالی‌که در حقیقت این گونه نیست. آماریست‌های حرفه‌ای و خبره با ابر داده‌هایی کار می‌کنند که نیاز به پردازش بسیار و فرآیند طولانی و زمان‌بری دارد. به همین دلیل است که اکثر افراد برای تحلیل آماری ادارات و سازمان‌ها، به آمارشناسان متخصص و کاردان روی می‌آورند. چرا که این ادارات و سازمان‌ها، بخصوص اگر خدمت‌رسانی به جامعه‌ی هدف گسترده‌ای را بر عهده داشته باشند؛ داده‌های بزرگ و کلانی را نیز برای تحلیل آماری با پایتون پیش روی آماریست قرار می‌دهد؛ که هر متخصصی می‌بایست به درستی راه دست و پنجه نرم کردن با آن و هدایت متغیرها در جهت مورد انتظار پژوهشگر را از بر باشد.

اگر تا به حال با بی‌قراری دنبال مرکز آمار شناسی معتبر و مناسبی برای انجام پروژه‌های تحلیل آماری با پایتون می‌گشتید؛ تا به نحو احسن از پس داده‌های غول و کمرشکن بر بیایند؛ مقصد شما مستقیما به ایران تایپیست خواهد خورد. شاید تعجب کرده باشید که چند داده چه تاثیری می‌توانند در نتیجه گیری از موضوع پروژه‌ای داشته باشند که دارید روی آن کار می‌کنید. متغیرهای آماری، بخصوص اگر بخواهید با برنامه‌های حرفه‌ای و آکادمیکی مانند پایتون کار کنید، اساس و شالوده‌ی تحلیل آماری شما به شمار می‌روند. حتما از قدیم این ضرب المثل معروف را شنیده‌اید که می‌گویند: خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج! جای تعجبی ندارد که می‌بایست برای گرفتن بهترین و دقیق‌ترین نتیجه در روند تحلیل آماری با پایتون، خشت اول را به درستی و کاملا دقیق بنا کنید. با همین دقت و تیزبینی سایر متغیرها را در کنار هم بچینید و در نهایت به نتایج مورد انتظار خود برسید.

دیتا ساینس و تحلیل آماری ادارات و سازمان ها با پایتون

تحلیل آماری یک پروسه‌ی بسیار حساس و مهم است.

سوالات متداول

ایران تایپیست با سال‌ها تجربه در زمینه‌های متعدد تحلیل آماری با پایتون و بکارگیری آماریست‌های حرفه‌ای و همه فن حریف، آماده‌ی خدمت رسانی به شماست.

بله. منتهی کار کردن با این نرم افزار نیازمند دانش عمیق و کاملا کاربردی و حرفه‌ای‌ست که ایران تایپیست آن را کاملا در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مجموعه با سرعتی باور نکردنی، تیم آماریست‌های برتر ایرانی که به صورت ویژه گلچین شده‌اند و مشاور هایی کاملا حرفه‌ای آماده‌ی خدمت به شما هستند. علاوه بر این می‌توانید در مسیر کار خود کاملا نظارت داشته باشید و در 24 ساعت شبانه روز از پشتیبانی این مجموعه بهره‌مند گردید.

البته. روند کار بر روی پروژه‌ی تحلیل آماری، کاملا تحت نظارت شما انجام می‌شود.


نویسنده: افشین نادری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/2 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 980 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری ادارات با پایتون تحلیل آماری سازمانها با پایتون تحلیل آماری شرکت ها با پایتون مرکز تخصصی تحلیل آماری با پایتون تحلیل داده های آماری با پایتون

دیدگاه کاربران

حمید زارع | 1400-7-11 ساعت 09:09:10 امتیاز :

مثل قبل تحلیل آماریمونو با دقت و حرفه ای انجام دادین. دست مریزاد

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :