چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

در ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی قیمت سفارش فوری چه تاثیری بر هزینه ها دارد؟

نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/22 ساعت 09:00:00 بازدید: 360 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از خدمات مهم ارائه شده در ایران تایپیست برای ترجمه متون تخصصی از زبان انگلیسی به فارسی، ترجمه متون به شکل فوری است. برای مثال دانشجویانی که از مقالات و کتب تخصصی برای تهیه جزوه و یا جهت ارائه پروژه‌ها و پایان نامه‌های تحصیلی خود استفاده می‌کنند، تمایل دارند تا منابع مورد نیاز آن‌ها برای تهیه و ارائه پروژه‌های تحصیلی و پایان نامه خود خیلی سریع به دستشان برسد. به همین دلیل نیاز خواهند داشت تا کار ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی برای آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. اما آیا این مدت زمان کوتاه و تحویل سریع متن ترجمه شده، تاثیری در تعیین قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی می‌گذارد؟ بله. پیش‌تر نیز اشاره کردیم که زمان تعیین شده برای انجام کار ترجمه، از جمله عواملی است که در قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی تاثیر می‌گذارد. از آنجایی که در ترجمه تخصصی فوری مترجم باید قدرت این را داشته باشد که کار ترجمه متن مورد نظر را به شکل سریع انجام دهد، سرعت بالا و قدرت ترجمه تخصصی را باید در انجام کار ترجمه تخصصی به طور همزمان در نظر داشته باشد.

در واقع مترجم باید بتواند در عین ترجمه متن تخصصی به شکل کاملا روان و با کیفیت بسیار بالا، کار ترجمه را خیلی سریع انجام دهد. مطمئنا حفظ کیفیت در کنار سرعت بالای ترجمه تخصصی می‌توان سخت و چالش برانگیز باشد. به همین دلیل منصفانه است که قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی به شکل فوری، بیشتر از پروژه‌های دیگر ترجمه تخصصی باشد. با وجود این که ایران تایپیست قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی را به شکل کاملا مناسب و ارزان تعیین می‌کند، عواملی مانند زمان ترجمه و انجام کار ترجمه تخصصی به شکل فوری و در کوتاه‌ترین فاصله زمانی می‌تواند قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی را بیشتر کند. لذا ترجمه تخصصی را می‌توان عامل موثری در تعیین هزینه ترجمه تخصصی دانست.

در ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی قیمت سفارش فوری چه تاثیری بر هزینه ها دارد؟

قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی به شکل فوری

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیترجمه دانشجوییدریافت نمونه ترجمه رایگانترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

با در نظر گرفتن زمان تحویل، هزینه دریافتی برای ترجمه ممکن است تغییر کند.

در ایران تایپیست کار ترجمه تخصصی به نسبت دیگر مراکز ترجمه مناسب‌تر است.

حجم مقاله، زبان مبدا و مقصد ترجمه، موضوع ترجمه.

هزینه ترجمه به عوامل مختلفی همچون تعداد کلمات، زبان مبدا و مقصد و زمان ترجمه متغیر است.


نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/22 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 360 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه تخصصی فوری انگلیسی به فارسی تعرفه ترجمه تخصصی فوری انگلیسی به فارسی قیمت ترجمه تخصصی سریع انگلیسی به فارسی کمترین قیمت ترجمه تخصصی فوری قیمت ترجمه فوری متون تخصصی انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :