پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی دروس ویژه گروه انسانی

نویسنده: امیررضا قاسمی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/20 ساعت 12:00:00 بازدید: 524 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی درس های رشته های مختلف و به ویژه علوم انسانی در ایران تایپیست بارها ثابت نموده است خلاصه نویسی کمک می کند مطالب بهتر به خاطر سپرده شوند، به طوری که اگر کسی  بخواهد درسی را به خوبی یاد بگیرد  باید به خلاصه نمودن آن اهمیت دهد.

باید این حقیقت را بپذیریم  دروس علوم انسانی در میان دروس سایر رشته ها محفوظات بیشتری دارند، لذا پر از توضیحات اضافی هستند که سبب گم شدن نکات اصلی در میان انبوهی از توضیحات می باشد؛ بنابراین وقتی کسی دروس علوم انسانی را میخواهد به خوبی به خاطر بسپارد باید این مطالب اضافی را همانند خطوط اضافه اطراف یک تصویر اصلی پاک نماید تا تصویر برجسته شده و به خوبی در ذهن ماندگار گردد. خلاصه نویسی در حقیقت روشی است که با حذف نکات اضافی به بیان عصاره مطالب می پردازد تا نکات طلایی برجسته شده و راحتتر به خاطر سپرده شوند.

اگر بخواهیم به ویژگی یک خلاصه نویسی حرفه ای برای دروس رشته های علوم انسانی بپردازیم باید بگوییم خلاصه نویس درس به صورت حرفه ای  یک نقشه ذهنی ترسیم  می کند و مطالب را طبق یک نقشه به دنبال هم بدون نکته اضافی و بدون پراکندگی با یک پیوستگی مناسب در اختیار مخاطب قرار می دهد. لذا می بینیم پیچیده ترین دروس به صورت ساده؛ اما روان و سلیس و دقیق خلاصه شده اند. وقتی شخص شروع به مطالعه چکیده می کند کاملا به علت و معلول ها پی برده و آن ها را به خاطر خود می سپارد.

چنین ویژگی را در خلاصه نویسی های غیرحرفه ای نمیبینیم، به همین دلیل ایران تایپیست بر روی رشته علوم انسانی که با محفوظات بسیاری است حساسیت داشته و از کسانی دعوت به همکاری نموده که متخصص و دانش آموخته دروس علوم انسانی می باشند، تسلط آنان بر محتوا کمک می کند بتوانند نقشه ذهنی درستی را در ذهن خود ترسیم نموده و طبق آن پیش بروند.

خلاصه نویسی دروس ویژه گروه انسانی

   خلاصه نویسی درس

سوالات متداول

خلاصه نویسی درس های گروه انسانی در ایران تایپیست تنها توسط کسانی انجام می گردد که تجربه کافی در این زمینه دارند.

خلاصه نویسی درس های گروه انسانی به علت محفوظات زیادی که  این رشته دارد طبق یک نقشه ذهنی انجام می گیرد تا  مطالب در عین خلاصه بودن پیوستگی داشته باشد.

تمامی دروس رشته علوم انسانی با حضور دانش آموختگان دروس مختلف در ایران تایپیست خلاصه نویسی می شوند.

خلاصه نویسی درس های گروه انسانی به علت حجم بالای مطالب و توضیحات بسیاری که دارند نیاز به پیروی دقیق از الگوی درختی دارند.


نویسنده: امیررضا قاسمی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/20 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 524 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی درس دانشگاه خلاصه نویسی دروس انسانی خلاصه نویسی درس حرفه ای خلاصه نویسی درس تخصصی بهترین خلاصه نویسی درس

دیدگاه کاربران

نیلوفر لاری | 1400-7-20 ساعت 09:16:38 امتیاز :

چقدر استادانه همه نکاتو خلاصه کردین. مرسی ازتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :