دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی درس برای آمادگی در آزمون ها

نویسنده: افشین نادری خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/21 ساعت 11:00:00 بازدید: 955 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی درس برای آمادگی در آزمون ها در ایران تایپیست در اختیار خوانندگان زیادی قرار می گیرد؛ آزمون هایی که در دانشگاه ها برگزار می گردد، آزمون های ورودی دانشگاه ها در مقاطع مختلف مانند کنکور دانشگاه، کنکور کاردانی به کارشناسی، کنکور کارشناسی به ارشد و ارشد به دکتری و آزمون های شغلی همگی موقعیت هایی هستند که افراد برای موفقیت در آنها باید به مطالب مهم و تخصصی تسلط داشته باشند. به همین دلیل می بینیم تنها کسانی موفق می شوند که به خوبی کتب و جزوات را مطالعه کرده باشند.  کسی که مطالب مهم را به خوبی مطالعه نکرده باشد در آزمون ها کسب موفقیت برای او بسیار دشوار می باشد.  ارائه یک چکیده مفید و درست کمک می کند تمامی افرادی که باید امتحان دهند به مطالب تسلط پیدا کرده و به راحتی سوالات را پاسخ دهد.

در سوی دیگر کسانی که سفارشات متعددی به ایران تایپیست می دهند اساتید و معلمان می باشند؛ در دنیایی که مقالات و کتب متعدد علمی و تحقیقی سالانه منتشر می شوند و نیاز است همواره دانش روز تدریس گردد، محدود کردن خود به تدریس کتب قدیمی و جزواتی که سال هاست تدریس می شوند، هم تدریس را ملال آور می کنند و هم کلاس های درس آمادگی برای آزمون ها چندان پربار نخواهد بود، لذا استفاده از خلاصه کتب به عنوان جزوه، گزینه ای است که اساتید و معلمان انتخاب می کنند.

 آنان برای آماده کردن دانش آموزان و دانشجویان خود برای موفقیت در آزمون ها، خلاصه ای را در اختیار آنان قرار  می دهند که نکات مورد سوال به خوبی در ذهنشان ماندگار شود. این امتحانات  گاهی مسیر زندگی یک فرد را برای همیشه عوض می کنند، لذا در همین راستا خلاصه نویسی دروس برای آزمون ها بسیار اهمیت داشته و با توجه به این اهمیت در ایران تایپیست بسیار باکیفیت تهیه میشود و قابل ذکر است برای این منظور تنها  توسط متخصصین تهیه می گردد. این متخصص باید کاملا به مطالب دروس تسلط داشته  و چکیده ای سلیس و روان تهیه نماید.

خلاصه نویسی درس برای آمادگی در آزمون ها

متخصص خلاصه نویسی درس

سوالات متداول

صدور فاکتور خلاصه نویسی درس در ایران تایپیست به صورت آنلاین به سرعت و کمتر از 5 دقیقه طول می کشد.

برای برآورد هزینه خلاصه نویسی درس هایی که فرمول دارند ابتدا در سایت ثبت نام نموده و سپس ثبت سفارش کنید.

هزینه خلاصه نویسی درس های آزمون ها در ایران تایپیست بر طبق استاندارد های منصفانه و رقابتی محاسبه می شود.

بله هزینه خلاصه نویسی درس های آزمون ها با افزایش حجم کار در راستای مشتری مداری کاهش می یابد.


نویسنده: افشین نادری خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/21 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 955 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: هزینه خلاصه نویسی درس خلاصه نویسی درس امتحانی خلاصه نویسی دروس حجیم خلاصه نویسی اصولی درس مرکز خلاصه نویسی دروس

دیدگاه کاربران

هوشنگ میرحسینی | 1400-7-19 ساعت 09:28:56 امتیاز :

اگه خلاصه نویسی پرفکت شما نبود من اصلا نمیرسیدم تا آزمون تموم کنم. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :