چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خلاصه نویسی جزوات درسی به صورت آنلاین

نویسنده: ندا احمدی فر خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/21 ساعت 12:55:42 بازدید: 3874 امتیاز 4 از 1 نظر

خلاصه نویسی درس و جزوه درسی برای بسیاری از افراد که  زمان کافی برای مطالعه ندارند و یا دروس مربوطه اهمیت زیادی دارند، در ایران تایپیست بسیار ثبت سفارش می شود. دانش آموزان و دانشجویان همواره در طول تحصیل خود با دروس و کتب و جزوه های متعددی درگیر می باشند. در این میان در بسیاری از اوقات که دانشجویان شاغل می باشند آنان نمی رسند  جزوات و کتب  را به صورت کامل مطالعه نمایند، آنان نیاز دارند مطالبی را که یاد گرفته اند برای امتحانات خلاصه کرده و این چکیده را مطالعه نمایند، لذا دانشجویان و دانش آموزانی که برای آزمون کنکور آماده می شوند همواره به خلاصه دروس احساس نیاز می کنند.

آنان  در بسیاری  از اوقات حتی وقت نمیکنند تمام فصول یک کتاب پر حجم را برای امتحان به خوبی مطالعه نمایند، لذا خلاصه نویسی در قالب نمودار و یا چارت این افراد را قادر می سازد بر روی نکات و مفاهیم اساسی تمرکز نموده و آنچه که سخن اصلی است به خوبی درک کنند. یادگیری مطلب یک درس همواره کمک می کند دروس بعدی که با آن ارتباط دارند بهتر به خاطر سپرده شوند، به همین دلیل خلاصه نویسی اصولی با ترسیم یک نمودار درختی از مطالب، تمرکز را بر روی مطالب اصلی بیشتر کرده و کمک می کند در همان فرصت کوتاه برای مطالعه نیز یادگیری اتفاق افتد.

همچنین قابل ذکر است آزمون های شغلی نیز جزو آزمون هایی می باشند که افراد برای قبولی در آنها نیاز به یادگیری و تسلط بر نکات مهم جزوات درسی دارند، برای موفقیت در آزمون ها جزوات متعدد باید مطالعه گردند جزواتی که هر کدام نکات مهمی را در بر دارند که مورد سوال واقع می شوند، در حالی که معمولا فرصت برای مطالعه همه آنها و یادگیری بسیار محدود می باشد.

خلاصه نویسی جزوات درسی به صورت آنلاین

قیمت خلاصه نویسی درس

 

لذا خلاصه نمودن جزوات دروس به صورتی که نکات مورد سوال در آزمون ها در آنها ذکر گردند یکی از راه های موثر برای موفقیت در آزمون ها است و ایران تایپیست سعی می کند به صورت عالی انجام دهد.

سوالات متداول

بله با توجه به دقتی که در خلاصه نویسی درس و جزوه درسی لحاظ می گردد امکان چاپ این مطالب وجود دارد.

خیر، افرادی که کار خلاصه نویسی درس و جزوه درسی را در ایران تایپیست انجام می دهند متعدد بوده و دورکار هستند، لذا محدودیتی در حجم و موضوع وجود ندارد.

زبان خلاصه نویسی درس و جزوه درسی توسط متخصصین ساده، سلیس و روان است و در قالب یک نقشه ذهنی مطالب به مخاطب منتقل می شود.

خلاصه نویسی درس و جزوه درسی در سایت ایران تایپیست در روزهای تعطیل نیز ثبت سفارش شده و به علت دورکاری همکاران خلاصه کننده، در روز تعطیل نیز انجام می شود.


نویسنده: ندا احمدی فر خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/21 ساعت 12:55:42 تعداد بازدید: 3874 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی درس آنلاین خلاصه نویسی درس اینترنتی خلاصه نویسی درس ارزان خلاصه نویسی درس غیرحضوری سایت خلاصه نویسی درس

دیدگاه کاربران

افسانه شهریاری | 1400-7-19 ساعت 09:30:33 امتیاز :

تو یه روز 2 تا امتحان داشتم ولی با خلاصه نویسی شما از هر دو نمره خوبی گرفتم. ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :