دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات طراحی گرافیکی

نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/1/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 761 امتیاز 0 از 0 نظر

به طور کلی می توان گفت رشته طراحی گرافیک ‏ از جمله رشته هایی است که امروزه شاهد پیشرفت و بروزرسانی آن هستیم. بنابراین تقاضا برای انواع خدمات طراحی گرافیکی بسیار بالاست. حال اگر به دنبال فردی هستید که در حوزه طراحی گرافیکی متخصص باشد و با انواع طراحی آشنایی کافی داشته باشد و شما هم بخواهید که در این حوزه بیشتر آگاه شوید بهتر است فریلنسر مناسب با حوزه کاری خودتان را بیابید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات طراحی گرافیکی چیست؟

طراحی گرافیک ‏ به طور کلی یک ارتباط بصری است که می ‌تواند از طریق عکس های متنی، کارهای هنری و نمادها به تصویر کشیده شود. انجام این وظایف به عهده یک طراح گرافیک متخصص است.

طراحی گرافیکی ‏ زمانی رخ می ‌دهد که شما نیاز خود را بشناسید. به این ترتیب طراحان توانایی خودشان را با توجه به این موارد بتوانند با ما به اشتراک بگذارند.

گرافیک هنری نیست که الان به وجود آمده باشد به طوری که در گذشته های دور هم ما شاهد آن بوده ایم. در حال حاضر نیز این هنر به اوج شکوفایی خود رسیده است. طراحی گرافیکی با توجه به نوع تبلیغات صورت می ‌گیرد و با توجه به نیاز به این خدمت، می توانیم طراحی گرافیکی آن را انتخاب کنیم.

مسیر انتخاب خدمات طراحی گرافیکی با توجه به پیشبرد اهداف گرافیک را می ‌توان یک جزء جدایی ناپذیر از دیجیتال مارکتینگ دانست.

خدمات طراحی گرافیکی یک صدای آشنا برای تمام افرادی است که به خوبی درباره آن اطلاعات دارند. دنیای امروز ما هر چقدر نسبت به گذشته زیبا شده؛ آن را مدیون تمام افرادی است که خلاقیت و هنر های خودشان را در قالب طراحی گرافیکی پیاده سازی کرده اند. طراحان، دنیای امروز ما را از آن چیزی که در گذشته بوده زیباتر کرده و این زیبایی ها در نقش تمام شاهکارهای هنری این اشخاص به وفور مشاهده می شود.

خدمات طراحی گرافیکی در تمامی کسب و کارها به طور کامل می تواند شامل موارد زیر باشد.

طراحان گرافیکی از این طرح‌ ها و خدمات طراحی به معرفی برند سازمان یا کسب و کار می ‌پردازند. طراح گرافیک با توجه به تمامی خدمات گرافیکی به ارائه آن ها از طریق طراحی تبلیغات می‌ پردازد. تبلیغات با استفاده از تمامی این نقشه های بصری و گرافیکی موجب می شود که کسب و کار و برند خیلی بهتر دیده شود. در نتیجه این کار در ذهن مخاطبان ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

به همین خاطر، خدمات طراحی گرافیکی در پیشرفت کسب و کار ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 می توانیم از مهمترین خدمات طراحی گرافیکی به موارد زیر اشاره کنیم که شامل:

  • طراحی کاتالوگ و بروشور
  • ساخت انواع تیزر تبلیغاتی
  • طراحی ظاهری و پالت بندی وب‌سایت‌ها
  • طراحی لوگو
  • تهیه سررسید

و...

خدمات طراحی گرافیکی هر کدام از موارد نامبرده شامل توضیحات مختصر مربوط به محصول و یا برند هستند که با توجه به آن دسته بندی می شوند.

خدمات طراحی گرافیکی

خدمات طراحی گرافیکی

خدمات طراحی گرافیکی شامل چیست؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم خدمات طراحی گرافیکی شامل موارد مختلفی است که پیشتر از آن ها نام  بردیم. خدمات طراحی گرافیکی می ‌توانند در نشان دادن و دیده شدن آن کسب و کار یا محصول نقش بسزایی داشته باشند.

لوگو یکی از خدمات طراحی گرافیکی محسوب می شود. بنابراین داشتن یک ‏ لوگو زیبا و جذاب می تواند یک عنصر مهم از معرفی یک شرکت محسوب شود و هر بیننده‌ای را به خود جذب کند. با توجه به این که لوگو هویت اصلی یک برند است موجب جلب اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد. البته ناگفته نماند در ذهن مخاطبان بیشتر می توان آن لوگو و برند را ماندگار کرد.

خدمات طراحی گرافیکی

خدمات طراحی گرافیکی 

  • کاتالوگ

یکی از طرح های گرافیکی، طراحی کاتالوگ می باشد. این طراحی یکی از بهترین روش ها برای ارائه محصولات با توضیحات کامل است. با توجه به استفاده از کاتالوگ، مشتریان به راحتی می توانند با جزئیات محصولات آشنا شوند و بیشتر به خرید تشویق شوند. با استفاده از کاتالوگ مشخصات کامل یک محصول طراحی می شود و به صورت کاملاً زیبا و ماندگار در ذهن مخاطب خواهد ماند. در کنار کاتالوگ، بروشور ها هم برای معرفی محصولات کاربردی هستند. در بروشور شما می توانید به ارائه و معرفی چندین محصول در یک فضای طراحی شده بپردازید و آنها را به مخاطبان به صورت همزمان به تعامل و به اشتراک بگذارید.

  • کارت ویزیت

از دیگر خدمات طراحی گرافیکی کارت ویزیت است که به معرفی یک سازمان می‌پردازد. در واقع با توجه به نوع کارکرد سازمان یا حتی شخص به شرح و معرفی می‌ پردازد. کارت ویزیت یکی از راهکار هایی است که مخاطبان برای اشتراک گذاری اطلاعات خود در کارت ویزیت اعم از؛ شماره تلفن، آدرس و اطلاعات برند و یا کسب و کار را با توجه به عناصر گرافیکی، درخواست طراحی می دهند. مشتریان نیز با توجه به این اطلاعات به راحتی می‌ توانند با کسب و کار یا شخص ارتباط برقرار کنند.

  • تقویم و سررسید

یکی از خدمات طراحی گرافیکی، طراحی تقویم و سررسید است که با توجه به رنگ برند سازمان یا کسب و کار طراحی می شود. به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌توان از تقویم و سررسید آن شرکت یا سازمان و کسب و کار استفاده کرد. همین موضوع به ماندگاری برند در ذهن مخاطب کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

طراحی گرافیکی که به این بخش اختصاص دارد، انواع وب‌سایت‌ ها و تبلیغات مجازی با توجه به انواع و طراحی کاراکتر در یک طراحی با توجه به این مورد خدمات، به صورت تخصصی جلوه خواهند داد. بنابراین با استفاده از این روش اعتبار برند افزایش پیدا کرده و اعتماد مخاطبین نیز بالاتر خواهد رفت.

طراحی جلد کتاب، طراحی لوگو، طراحی کاراکتر، طراحی بنر، طراحی لوگوموشن، طراحی سربرگ، طراحی پوستر، طراحی موشن گرافی، طراحی کارت پستال و تصویرگری کتاب کودک نیز از جمله خدمات ارائه شده در حوزه خدمات طراحی گرافیکی است.

نیاز به خدمات گرافیکی

با توجه به مشاغلی که این روزها در کشور شاهد آن هستیم و اینکه این مشاغل نیاز به دیده شدن بیشتر برای مخاطبانشان هستند و از طرفی می خواهند اعتبار برند کسب و کار خودشان را افزایش دهند به یک طراحی حرفه ای نیازمند هستند.

 این طراحی حرفه ای با توجه به خدمات طراحی گرافیکی فرصتی است برای انواع تبلیغات با کیفیت، تا بتوان با استفاده از آنها به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنیم. برای مثال خیلی از مشاغل و کارخانجات های معتبر در کشور نیاز به یک طراحی حرفه ای برای بسته بندی محصولات خودشان با توجه به سلیقه و ذائقه مشتریان دارند. بنابراین نیازمند طراحی کاتالوگ و بروشور جهت معرفی محصولات به متقاضیان و مخاطبان خواهند داشت و با استفاده از این طراحی مخاطبان را در رابطه با محصولات آگاه تر خواهند کرد و مسلماً مشتریان، خرید بهتری را تجربه می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین سایت ارائه خدمات طراحی گرافیکی

مطمئنا شما به عنوان یک طراح گرافیک به دنبال یک منبع معتبر برای طراحی گرافیک خود هستید و نمی خواهید که فایل های خراب به شما تحویل داده شود. بنابراین ما بنا داریم بهترین وب سایت برای طراحی گرافیک برای خدمات طراحی گرافیکی را به شما معرفی کنیم.

 شاید برای شما سوال پیش بیاید که بهترین منابع طراحی گرافیک چطور مشخص می ‌شوند؟ قبل از اینکه بخواهیم به خود منابع طراحی گرافیک بپردازیم بهتر است اندکی مواردی را بررسی کنیم. طراح گرافیک همان طور که اعلام کردیم به منابع مختلفی نیاز دارد تا بتواند با توجه به آنها آیکون ها و طرح های متفاوتی را در پروژه های خودش به کار ببرد؛ وب سایتی که در لیست بهترین منابع طراحی گرافیک قرار دارد می تواند به طراحان گرافیکی کمک کند تا عملکرد بسیار مناسبی داشته باشند. یک سایت معتبر بایستی لیست کامل از طراحی ها و طرح های گرافیکی را به صورت اولیه در اختیار طراحان گرافیک بگذارد.

 بهترین وب سایت به طور موثر، طوری طراحی شده است که کاربران به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی می توانند طراحی گرافیکی خودشان را در آن قرار دهند تا دیگران بتوانند از آن استفاده کنند. کیفیت عکس هایی که در این وب سایت به کار برده شده باید به صورت مناسب باشند. برخی از این وب سایت ها خدمات طراحی را به صورت رایگان با دیگران به اشتراک می گذراند. برخی دیگر از آن ها نیز  فاکتورها، طراحی ها و تصاویر را به صورت پولی در اختیار مخاطبان خواهند گذاشت. اما شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک خدمات مربوط به این طراحی‌ ها و منابع را دریافت کنید.

خدمات طراحی گرافیکی

بهترین سایت ارائه خدمات طراحی گرافیکی

کاربرد طراحی گرافیکی

کاربرد های دارای طراحی گرافیک،  بسیار رایج هستند که از جمله آن ‌ها می‌توان به: لوگو، انتشارات، تبلیغات چاپ بیلبوردها، گرافیک وب سایت، پوسترها، بسته بندی محصولات و علائم اشاره کرد.

طراحی گرافیکی در واقع مهارت استفاده از تصاویر متنی، عکس، رنگ و ابعاد مورد نظر برای خلق یک اثر بی نظیر و خارق العاده است. در واقع ماهیت طراحی از پایه اصلی خطا، شکل و نقطه سرچشمه می ‌گیرد و در تبلیغات آموزشی و سرگرمی به کار برده می شود. یک روند بی نظیر برای دیده شدن محتوای مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد.

 طراحی گرافیک به طور کلی می تواند به صورت فیزیکی در قالب کتاب و مجلات و حتی به صورت مجازی و دیجیتال و یا ترکیبی از این دو در دسترس قرار بگیرد تا به مخاطبان مفهوم یک ایده یا انتقال یک ایده را به دنبال داشته باشد. انواع مختلف طرح گرافیکی که اشاره کردیم با توجه به مهارت طراحی گرافیک متغیر است. زیرا ممکن است طراح گرافیک به یکی از انواع آن تسلط کافی داشته و در آن متخصص باشد و برای انتقال یک پیام از یک نوع طرح گرافیکی استفاده کند.

 انواع طراحی گرافیک در دو دسته اصلی پیکسل و وکتور قرار دارد که به سطح پیکسل، عامیانه طرح واقعی هم گفته می شود که حجم بالا و کیفیت پایین بزرگنمایی را دارد. در این رسته قدرت فتوشاپ برای پردازش کاملا شگفت انگیز خواهد بود. اما در رسته وکتور نام دیگر آن گرافیک برداری است، خروجی آن حالت غیر واقعی و حجم کمی را دارد ولی کیفیت بزرگنمایی بالایی خواهد داشت که امروزه از نرم افزارهای قدرتمندی مثل فتوشاپ برای پردازش کردن استفاده می شود.

خدمات طراحی گرافیکی

کاربرد طراحی گرافیکی

ثبت سفارش آنلاین خدمات طراحی های گرافیکی

 با توجه به نیاز عموم و پیشرفت تکنولوژی خدمات غیر حضوری و آنلاین در این روزها بیشتر شده است. با توجه به پیشامد دوران کرونا، اکثر کسب و کارها به سمت آنلاین و خدمات غیر حضوری روی آوردند. از این رو خدمات طراحی گرافیکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به جذب ثبت سفارش آنلاین خدمات طرح گرافیکی پرداخته است. در ثبت سفارش آنلاین خدمات طراحی گرافیکی، رضایت مشتری در اولویت و یکی از مهمترین موارد برای هر کسب و کار خدماتی محسوب می شود.

ثبت سفارش آنلاین خدمات طراحی گرافیکی توسط تیم ما با تجربه بالایی صورت می گیرد و امور گرافیکی و خدمات شامل: طراحی قالب سایت، لوگو، کارت ویزیت، سربرگ اداری، ست اداری، کاتالوگ، کتاب، تراکت و غیره که از جمله مهمترین خدمات ما در این زمینه می باشند.

 پس از اینکه شما خدمات مورد نظر خودتان را انتخاب و ثبت سفارش را انجام دادید، سفارش برای شما در اسرع وقت آماده می ‌شود. شما می ‌توانید با توجه به سفارش های آماده فایل های مورد نظر خودتان را دانلود نمایید. این فایل ها در تعداد متفاوت و حتی ویرایش های مختلفی برای شما ارائه می شوند که به صورت لایه باز هستند. بنابراین شما می توانید این فایل ها را با نرم افزار فتوشاپ باز و بر روی آنها تغییرات لازم را انجام دهید.

 شما می توانید با توجه به نیاز خودتان سفارش های طراحی گرافیک را به طراحان متخصص ما بسپارید به صورت آنلاین سفارش شما ثبت و آماده خواهد شد.

خدمات طراحی گرافیکی

خدمات طراحی گرافیک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه طراحی گرافیکیطراحی گرافیکیطراحی کاتالوگطراحی لوگو

سوالات متداول

طراحی گرافیک هویت بصری، طراحی گرافیک تبلیغاتی و بازاریابی، طراح گرافیکی رابط کاربری، طراحی گرافیکی در حوزه نشر، طراحی گرافیک بسته بندی، طراحی موشن گرافیک، طراحی گرافیک محیطی، هنر و تصویرسازی برای طراحی گرافیکی.

با توجه به اصول گرافیکی خاص می توان گفت عنصر ابتدایی هر طرح گرافیکی تشکیل شده از خط، بافت، رنگ و... می باشد. در طرح های گرافیکی شاهد ریتم، تعادل، تناسب و تضاد خواهید بود.

نرم افزارهای تخصصی، تصاویر و تایپوگرافی از ابزار های مهم در طراحی گرافیک می باشند.

در بازار کار گرافیک، مشاغلی چون: طراحی برند، لوگو، نشریات، طراحی پارچه، تصویر سازی، بسته ‌بندی و... شاخه های آن محسوب می شود که طراح گرافیک با توجه به علاقه خود می تواند هر کدام را حرفه ای دنبال و ارائه دهد.


نویسنده: بهرام حسینی طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/1/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 761 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات آنلاین طراحی گرافیکی خدمات حرفه ای طراحی گرافیکی طراحی گرافیکی فوری طرح های گرافیکی سفارش طراحی گرافیکی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :