دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات زیرنویس

نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/15 ساعت 18:00:00 بازدید: 780 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات زیرنویس ایران تایپیست جزء ارزانترین و بهترین خدمات در کل ایران به حساب می آیند. شما می توانید برای ثبت سفارش با کیفیت با قیمت کم در سایت ایران تایپیست اقدام نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات زیرنویس ایران تایپیست شامل چه مواردی است؟

ارائه ی خدمات زیرنویس ایران تایپیست شامل تمامی فیلم ها، ویدئو ها یا کلیپ هایی که بیشتر از 7 دقیقه طول (یا اندازه) دارند می شود. همچنین فرقی نمی کند که موضوع فیلم شما چه باشد.

چرا که می توانید از خدمات زیرنویس ایران تایپیست استفاده کنید. ما آماده ی پذیرشِ فیلم های آموزشی، خبری، سرگرم کننده، مستند و ... از جانب شما برای تولید زیرنویس در ایران تایپیست هستیم. شما می توانید برای تهیه و تولید زیر نویس فیلم یا ویدئو کوتاه مورد نظر خود در سایت ما به صورت آنلاین سفارش ثبت کنید. روال ثبت سفارش آنلاین در ایران تایپیست چندان وقت گیر نیست. کمتر از 10 دقیقه لازم است تا سفارش تولید زیرنویس را در سایت ما ثبت کنید. ما برای ارائه‌ی اطلاعات دقیق و شفاف به شما مشتری گرامی اقدام به ارائه فاکتور آنلاین می کنیم. با کمک فاکتور آنلاین می توانید از جزئیاتی که روی هزینه سفارش تان موثر است، آگاه شوید.

خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای تمامی شرکت ها و افراد به صورت یکسان ارائه می شود. به این معنا که شما به عنوان یک شرکت یا یک فرد به راحتی می توانید در سایت ما سفارش ثبت کنید. نیاز به هیچ کد مُعرف یا کد تخفیف برای ثبت سفارش در ایران تایپیست ندارید. اگر کد معرف داشته باشید می توانید از خدمات تسهیلات پرداخت مانند بهره مندی از تخفیف ویژه استفاده کنید. همچنین اگر ایران تایپیست را به تعداد قابل توجهی از دوستانتان معرفی کنید می توانید از تخفیف ویژه بهره مند شوید. اما در هر صورت، هزینه ی ثبت سفارش زیرنویس در ایران تایپیست بسیار کم است. به همین خاطر عملا شما نیازی به کد تخفیف ندارید.

خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای کلیه ی فیلم ها، سریال ها و ویدئو ها با کیفیت بالا و به هر زبانی قابل انجام است. تولید زیرنویس برای تمامی زبان های رایج و غیر رایج در ایران تایپیست انجام می شود. به عنوان مثال شما می توانید به جز برون سپاری تولید زیرنویس فارسی و تولید زیر نویس انگلیسی از خدمات تولید یا ترجمه زیر نویس زبان های آلمانی، ترکی، کره ای، عربی، اسپانیایی، فرانسوی و غیره، بهره مند شوید. حتی شما می توانید برای زبان های غیر رایج هم در سایت ما سفارش ِآنلاین ثبت کنید. ما بالاترین و بهترین کیفیت را برای تولید زیرنویس ِ فیلم ها یا سریال ها یا ویدئو های شما در نظر می گیریم. شما می توانید نمونه کارهای قبلی ما و میزان رضایت مشتریان ِسابق مان را بررسی کنید. سپس برای ثبت اولین سفارش خود اقدام کنید.

خدمات زیرنویس

خدمات زیرنویس

خدمات زیرنویس برای تمامی زبانهای زنده دنیا

همانطور که بالاتر به این موضوع اشاره کردیم، خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای کلیه زبان ها انجام می شود. به طور معمول زبان ها به دو دسته ی مختلف تقسیم بندی می شوند. یک گروه از آنها زبان های زنده ی دنیا هستند و گروه دوم زبان هایی که رواج کمتری دارند. رایج ترین و محبوب ترین زبان بین تمام دنیا که تقریبا اکثر مردم دنیا به آن مسلط هستند، زبان انگلیسی و پس از آن زبان فرانسوی است. اما در یک کشور اروپایی یا آمریکایی کمتر کسی را می توان یافت که به زبان چینی یا اردو یا هندی مسلط باشد. این زبان ها غیر رایج هستند. به همین خاطر، فیلم ها یا سریال هایی که به این زبان ها تولید می شوند باید حتما به انگلیسی یا فارسی زیرنویس داشته باشند.

خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای هر دو گروه ِ این زبان ها ارائه می شود. پس فرقی نمی کند که زبان مورد نظر شما جزء گروه اول باشد یا گروه دوم. ما در تلاش هستیم تا تمامی زیرنویس هایی که در تیم ایران تایپیست تولید میشوند را با نهایت کیفیت به شما تحویل دهیم. شما می توانید موقع ثبت سفارش در  سایت ما زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید و سپس برای پرداخت اقدام نمایید. البته شایان ذکر است که اگر نیاز به استفاده از خدمات ترجمه ی زیرنویس ندارید و تنها هدفتان، ثبت سفارش برای پیاده سازی زیرنویس سریال، فیلم یا ویدئو است می توانید فقط یک زبان را برای پیاده سازی زیرنویس انتخاب کنید. پس از انجام پرداخت اولیه، روند پیگیری سفارش شما مشتری گرامی در ایران تایپیست آغاز خواهد شد. کارشناسان و تیم ما از ابتدا تا انتهای مراحل انجام سفارش تان، همراه ِشما هستند.

شما می توانید از خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، برگزاری کلاس های غیر حضوریِ آموزشی و غیره بهره مند شوید. خدمات تولید زیرنویس در ایران تایپیست به دو صورتِ زیر نویس ِچسبیده یا زیر نویس مجزا از فیلم (فایل srt) انجام می شود. تولید زیرنویسِ فیلم ها و کلیپ های سرگرم کننده یا آموزشی خود را به ما بسپارید. سپس یک فایل زیرنویس با کیفیت و دقیق را دریافت کنید. هیچ یک از فایل های زیرنویس که در ایران تایپیست تولید می شوند اشکالات املایی، نگارشی، تایپی و دستور زبانی ندارند. ما در ایران تایپیست به خاطر خدمات بسیار با کیفیت خود توانسته ایم رضایت تعداد کثیری از مشتریان را جلب کنیم.

خدمات زیرنویس

تولید زیرنویس با کیفیت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

خدمات زیرنویس ویدئو کلیپ های آموزشی

خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای انواع و اقسام کلیپ ها انجام می شود. تعداد بسیار زیادی از سفارشاتی که به ایران تایپیست سپرده می شوند تا ترجمه یا پیاده سازی زیرنویس برای آنها انجام شود، آموزشی هستند. امروزه کلیپ های کوتاه آموزشی در اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک و سایر شبکه های اجتماعی طرفداران بیشماری پیدا کرده اند. مزیت آنها این است که به شما اجازه می دهند در مدت زمان کوتاهی مطالب آموزشی را با جذابیت بیشتری بیاموزید. بنابراین به اندازه ی فیلم های طولانی و بلندِ آموزشی خسته کننده نیستند. اگر شما شخصا تولید کننده ی این کلیپ ها هستید یا تعداد بسیار زیادی کلیپ آموزشی دارید و فایل زیرنویس ِآنها را در اختیار ندارید، می توانید آنها را برای تولید زیرنویس به ما بسپارید.

اگر نیاز به استفاده از خدمات زیرنویس ایران تایپیست به صورت فوری و سریع دارید می توانید در سایت ما سفارش ثبت کنید. سپس نوع تحویل را «فوری» انتخاب کنید. در نتیجه سفارش شما جزء سفارش های فورس ماژور قرار خواهد گرفت. هر تاریخ و زمانی که مد نظرتان باشد را می توانید موقع ثبت سفارش تولید زیرنویس انتخاب کنید تا خروجی را به شما تحویل دهیم. البته باید توجه داشته باشید که ارائه خدمات تولید زیرنویس به صورت فوری در ایران تایپیست با افزایش هزینه همراه است. اگر مشکلی با پرداخت هزینه ی 2 برابر (در مقایسه با حالت تحویل عادی) ندارید، می توانید در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. اگر به هر دلیلی هزینه ی سفارش تان بسیار زیاد شد، جای نگرانی نیست. می توانید از خدمات پرداخت قسطی ما استفاده کنید. راه دوم این است که ایران تایپیست را به دوستانتان معرفی کنید تا از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای کلیه زبان ها در ایران تایپیست انجام می شود. ایران تایپیست در مقایسه با سایر مراکز و شرکت های ارائه دهنده ی خدمات زیرنویس، هزینه ی بسیار کمی را در نظر گرفته است. البته پایین بودن هزینه ی تولید زیرنویس در ایران تایپیست به معنای پایین بودن کیفیت کار ما نیست. شما می توانید نمونه کارهای تولید کنندگان زیرنویس که با ایران تایپیست همکاری می کنند را بررسی کنید.

خدمات زیرنویس

خدمات تولید زیرنویس

محاسبه آنلاین هزینه خدمات زیرنویس

هیچ یک از این نمونه کارهای ما در زمینه ی تولید زیرنویس دارای کیفیت ضعیف یا معمولی نیستند. وقتی سفارش تولید زیرنویس فیلم یا ویدئو مورد نظرتان را به ما می سپارید، می توانید از بابت گارانتی شدن آن از نظر کیفیت مطمئن باشید. اگر ویدئو، فیلم یا کلیپ مورد نظرتان انگلیسی یا عربی، آلمانی یا اسپانیایی و غیره است می توانید تولید زیرنویس برای آن را با خیال راحت به ما بسپارید. تعیین هزینه ی سفارش شما طبق نرخ به روز ِتولید زیرنویس محاسبه خواهد شد. همچنین کلیه ی تولیدکنندگان زیرنویس در ایران تایپیست سفارش شما را با به روز ترین نرم افزار ها انجام می دهند.

خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای زبان های انگلیسی و فارسی به نسبت سایر زبان ها کمی ارزان تر است. دلیل ارزان بودن ِترجمه و پیاده سازی تولید زیرنویس این نوع زبان ها این است که تعداد سفارش هایی که در این زمینه در ایران تایپیست ثبت می شوند، معمولا بیشتر هستند. شما می توانید از هر کجای ایران در کمتر از 10 دقیقه در سایت ما سفارش آنلاین ثبت کنید. محاسبه ی هزینه ی تولید زیرنویس برای فیلم یا ویدیوی مورد نظر شما به صورت آنلاین انجام خواهد شد. سپس برای آن فاکتور آنلاین صادر می شود. صدور فاکتور با بررسی کارشناسان ایران تایپیست انجام می شود. شایان ذکر است که عوامل مختلفی در محاسبه ی هزینه سفارش شما مشتری گرامی موثر هستند. سه مورد از مهم ترین و اصلی ترینِ این عوامل شامل زبان مبدا و مقصد زیرنویس برای انجام ترجمه، مدت زمان تولید زیرنویس (فوری، نیمه فوری یا عادی) و طول فیلم یا ویدئو (بر حسب دقیقه) می باشند.

همانطور که ملاحظه می کنید شما می توانید در سایت ما به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید بدون اینکه نیاز باشد حتی یک مرحله را به صورت حضوری و مراجعه به شرکت ایران تایپیست انجام دهید؛ حتی مرحله ی واریز و پرداخت هزینه را.

بعد از ثبت سفارش برای بهره مندی از خدمات زیرنویس ایران تایپیست، می توانید روال ِپیشرفت ِسفارش تان را در تماس با همکاران ِما یا تولید کننده ی زیرنویس پیگیری کنید. امکان ارتباط مستقیم میان شما و تولید کننده ی زیر نویس در ایران تایپیست فراهم است.

خدمات زیرنویس

تولید زیرنویس فیلم

دریافت مشاوره رایگان خدمات زیرنویس

تا به اینجای مطلب در مورد خدمات زیرنویس ایران تایپیست اطلاعات کافی و لازم را کسب کردید. اگر ابهام یا سوال بیشتری وجود دارد که در ذهن تان پیش آمده است، می توانید آن را با کارشناسان ما مطرح کنید. کارشناسان ما در ایران تایپیست به شما مشاوره رایگان ارائه می کنند. همچنین با صبوری و حوصله ی بسیار آماده ی پاسخگویی به شما مشتری گرامی و سوالات تان هستند. پس از کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید برای ثبت اولین سفارش ِخود اقدام کنید.

پس از برقراری تماس با تیم ایران تایپیست و بهره مندی از مشاوره رایگان مربوط به خدمات زیرنویس ایران تایپیست می توانید برای ثبت سفارش اقدام کنید. همانطور که اشاره شد، پرداخت هزینه برای بهره مندی از خدمات زیرنویس در ایران تایپیست، در طی دو مرحله انجام می شود. در مرحله ی اول از شما یک پیش پرداخت دریافت می شود که شامل بخشی از هزینه ی کلی سفارش تان است. سپس در مرحله دوم، قبل از دریافت خروجیِ نهایی سفارش تان می توانید پرداخت نهایی را انجام دهید. توجه داشته باشید که بدون انجام پرداخت نهایی نمی توانید فایل خروجی سفارش تان را تحویل بگیرید.

شما می توانید برای بهره مندی از خدمات زیرنویس ایران تایپیست به طور همزمان چند سفارش در پنل خود ثبت کنید. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی برای ثبت سفارش جدید در پنل تان ندارید. شما می توانید به طور همزمان یک الی ده سفارش در پنل خود در سایت ایران تایپیست ثبت کنید. در صورتی که نمی توانید هزینه سفارش تان را پرداخت کنید، می توانید از کارشناسان ما درخواست کنید تا هزینه سفارش تان را قسط بندی کنند. ارائه ی خدمات قسط بندی سفارشات تولید زیرنویس در ایران تایپیست کاملا رایگان انجام می شود. پس از انجام قسط بندی شما می توانید در تاریخ های اعلام شده نسبت به پرداخت هزینه سفارش تان اقدام کنید.

خدمات زیرنویس

زیرنویس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تولید زیرنویس خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

دوبلهتولید زیرنویسگویندگی یا روخوانیتدوین ویدئو

سوالات متداول

خدمات زیرنویس ایران تایپیست برای تمامی زبان های زنده و غیر رایج در دنیا انجام می شود.

علت آن همکاری با بیش از 100 تولید کننده ی زیرنویس در ایران است.

بله، شما می توانید در ساعات غیر اداری هم از مشاوره رایگان و ثبت سفارش رایگان بهره مند شوید.

بله در صورتی که هزینه سفارش تان بسیار زیاد باشد می توانید از خدمات پرداخت قسطی بهره مند شوید.


نویسنده: سارا اخلاقی زیرنویس تاریخ انتشار: 1401/10/15 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 780 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات تولید زیرنویس خدمات ساخت زیرنویس خدمات تهیه زیرنویس خدمات سابتایتل خدمات subtitle

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :