پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات ترجمه مقالات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

نویسنده: زهرا خلف زاده خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 14:00:00 بازدید: 788 امتیاز 0 از 0 نظر

دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز از دیگر مشتریان خدمات ترجمه در  هلدینگ ایران تایپیست به شمار می رود. دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند از ترجمه موسسه هلدینگ ایران تایپیست استفاده کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

حساسیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشخص است. مقالات و پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهم بوده و بنابراین لازم است که ترجمه به بهترین شکل ممکن به انجام برسد. دانشجویان تکمیلی متناسب با موقعیت خود می توانند در سمینارهای مختلف شرکت کرده و مقالات تحقیقاتی و پژوهشی خود را ارائه کنند. به همین دلیل لازم است که سفارش ترجمه این گروه از دانشجویان لازم است که به بهترین شکل ممکن به انجام برسد. مترجم های موسسه شرکت ایران تایپیست لازم است که کار این گروه از دانشجویان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های مختلف می توانند از کلیه خدمات ترجمه موسسه استفاده کنند. خدمات ترجمه دانشجویان تحصیلات تکمیلی متناسب با نوع خدمات درخواستی می تواند تغییر کند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند سفارشات مقالات علمی خود را که برای چاپ در مجلات خارجی به چاپ میرسد را از طریق پنل کاربری به موسسه ارسال کنند. مترجم ها سفارشات این گروه از دانشجویان را با دقت هر چه تمام به انجام میرسانند تا بتوانند مقاله ترجمه شده را به مجلات خارجی برای چاپ ارسال کنند. متناسب با فرمت سفارش، خدمات ارائه شده نیز متفاوت خواهد بود و به همین دلیل خدماتی که موسسه به این گروه از دانشجویان ارائه می کند می تواند نسبت به سایر دانشجویان و مشتریان قدری متفاوت و حتی در برخی شرایط ویژه باشد. دانشجویان می توانند سفارش ترجمه پایان نامه و مقالات برای چاپ در مجلات خارجی به مترجم های ایران تایپیست ارسال کنند. از آن جایی که این نوع سفارشات مهم است بنابراین مترجم ها نیز این نوع سفارشات را با بالاترین کیفیت ترجمه می کنند.

خدمات ترجمه مقالات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

خدمات ترجمه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه فایل صوتی یا تصویریترجمه کتابترجمه مقاله

سوالات متداول

این خدمات نیز برای سمینارها و مجلات خارجی نیز به انجام می رسد. فایل های ترجمه مقالات در پنل کاربری این گروه از دانشجویان قرار می گیرد.

شما می توانید در پنل کاربری خود از قیمت ترجمه موسسه باخبر شوید. بعد از ثبت سفارش، فاکتور سفارش را دریافت خواهید کرد.

این گروه از دانشجویان می توانند از کلیه خدمات موسسه استفاده کنند. این گروه از دانشجویان مانند سایر مشتریان بوده و در برخی شرایط می توانند از خدمات ویژه موسسه ایران تایپیست استفاده کنند.

خدمات ترجمه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشمول گارانتی بوده و ترجمه این گروه از دانشجویان دقیق انجام می شود و و در صورت نارضایتی، مترجم تعویض خواهد شد.


نویسنده: زهرا خلف زاده خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/6 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 788 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ترجمه مقاله علمی خدمات ترجمه مقالات isi خدمات ترجمه دانشجویی خدمات ترجمه متون تخصصی خدمات ترجمه مقالات تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :