پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

خدمات ترجمه برای چه زبانهایی ارائه میشود؟

نویسنده: دانیال فرهادی خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/5 ساعت 22:00:00 بازدید: 383 امتیاز 0 از 0 نظر

شرکت ایران تایپیست خدمات ترجمه را به بهترین شکل ممکن ارائه می کند. خدمات ترجمه از کلیه زبان های لاتین به فارسی و بالعکس انجام می شود. عموم مردم و دانشجویان می توانند سفارشات خود را از پنل کاربری ثبت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دقت، خدمات عالی و شفافیت ارزش‌های شرکتی هستند که شرکت ایران تایپیست عرضه می شود. امروزه از آن جایی که محصولات مختلف مصرفی خارجی وارد شده یا قراردادهای تجاری منعقد می شود به همین ارزش خدمات ترجمه بیش از پیش مشخص می شود. مترجم های ایران میتوانند انواع متون تجاری و صنعتی به زبان های مختلف آلمانی، فرانسوی، هلندی، پرتقالی، هندی، عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی، ژاپنی و چینی را ترجمه کنند. شرکت ایران تایپیست مفتخر است که خدمات ترجمه را بهترین شکل ممکن عرضه می کند. ترجمه در دو حوزه متون، فایل های صوتی، تصویری،  و همزمان انجام می شود. مترجم ها در هر یک از حوزه های ترجمه زبان، به بهترین شکل ممکن فعالیت می کنند.

موسسه ایران تایپیست معروف بوده و بسیاری از شرکت ها و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی رشته های مختلف، سفارشات خدمات ترجمه خود را از طریق پنل کاربری ثبت می کنند. امروزه شرکت‌ها فعالیت های خود را تا خارج از مرزها گسترش می دهند. بدین معنی که متناسب با فرهنگ ها، زمینه ها و زبان های مختلف فرهنگ شرکتی خود را در سطح بین المللی معرفی می کنند. هر چقدر که کار به بهترین شکل ممکن انجام شده باشد، به همان ترتیب می توان با مخاطبان بین المللی ارتباط برقرار کرد. خدمات ترجمه شرکت ایران تایپیست مقرون به صرفه و ارزان است. شرکت های بین المللی می توانند برای معرفی خدمات خود با این موسسه کار کنند. هر مترجم به زبان حوزه خود مسلط است و کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. به همین دلیل شما کیفیت ترجمه بالایی را دریافت خواهید کرد.

خدمات ترجمه برای چه زبانهایی ارائه میشود؟

خدمات ترجمه به زبان های گوناگون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه وب سایتترجمه نامه اداریترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

زبان های انگلیسی، عربی، ایتالیایی، کره ای، ترکی استانبولی، فرانسوی، روسی، آلمانی، سوئدی، چینی، پرتقالی، اسپانیایی، هلندی، اردو، ارمنی، آذربایجانی، تاجیک، هندی، رومانیایی را شامل می شود. خدمات ترجمه در 32 زبان زنده ی دنیا انجام می شود.

خدمات در حوزه های ترجمه تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه مقاله، ترجمه محتوای وب سایت، ترجمه فایل های صوتی و تصویری، اعزام مترجم همزمان به محل، ترجمه نامه های اداری، ترجمه کاتالوگ، ترجمه زیرنویس فیلم و سریال، ترجمه ISI، ترجمه متن، ترجمه دانشجویی، خدمات ترجمه قرارداد با انتشارات، قرارداد خدمات ترجمه با سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی عرضه می شود.  

خدمات ترجمه گسترده بوده و از ترجمه متن گرفته تا فایل های صوتی، تصویری و همزمان را نیز در بر می گیرد و مترجم های هر حوزه، سفارشات را دریافت کرده و انجام می دهد.  

شرکت ایران تایپیست برای به دست آوردن رضایت مشتریان و ارزش آفرینی برای آن خدمات ترجمه خود را ضمانت کرده و در طول مدت گارانتی امکان ویرایش مجدد به صورت رایگان وجود دارد.


نویسنده: دانیال فرهادی خدمات ترجمه تاریخ انتشار: 1400/10/5 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 383 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خدمات ترجمه به انگلیسی خدمات ترجمه به آلمانی خدمات ترجمه به فارسی خدمات ترجمه به عربی خدمات ترجمه زبانهای خارجی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :