دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

توزیع احتمال مهم در تحلیل آماری چند متغیره

نویسنده: نیما رفیعی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/16 ساعت 09:00:00 بازدید: 687 امتیاز 5 از 1 نظر

در روند تحلیل آماری چند متغیره، یکی از نظریه‌های مهم و پرکاربرد، توزیع احتمال است. این روند بیان کننده‌ی احتمال مربوط به متغیرهای گسسته و پیوسته می‌باشد. بنابر توزیع احتمال مهم در تحلیل آماری چند متغیره، روابط احتمالی و مقادیر مربوط به متغیرها، همگی از طریق تابع توزیع احتمال مورد بررسی و آنالیز می‌باشد. حال این احتمال می‌تواند در یک بازه‌ی معین و مشخص گنجانده شود؛ یا مانند متغیرهای گسسته، از طریق ارتباط‌یابی در میان این فاکتورهای تصادفی حاصل گردد. ایران تایپیست، پس از بررسی موشکافانه و کالبدشکافی دقیق تمامی متغیرها، با تشخیص گسسته یا پیوسته بودنِ این متغیرها، اقدام به استفاده از توزیع گسسته و یا پیوسته می‌کند تا شما را به مقادیر و نتایج مد نظر برساند. نوع پیشامدها، هم‌شانس بودن نمونه‌ها، تعداد اعضای آن و... همگی بر روی نتیجه‌ی تحلیل آماری چند متغیره تاثیر می‌گذارند. با توجه به اهمیت بسیاری که نتایج و مقادیر بدست آمده در این آزمایشات، در روند تفسیر و نتیجه‌گیری شما دارد؛ طبیعی‌ست که می‌بایست با دقت و اهتمام کامل خود را وقف آزمایشات مربوط به تحلیل آماری چند متغیره و فرایند توزیع احتمال نمایید.

مشکل این‌جاست که اگر در حال نگارش پایان نامه هستید، مقاله‌ی خاصی را به رشته‌ی نگارش در می‌آورید و یا روند تحقیقی و پژوهشی شما به گونه‌ای‌ست که احتمال تنها بخش کوچکی اما مهمی از آن را تشکیل می‌دهد؛ مسلم است که وقت شما تنگ است، از سویی می‌بایست بر روی نگارش بخش‌های دیگر مقاله نیز تمرکز کنید و نتیجه‌ی آزمایشات مربوط به تحلیل آماری چند متغیره نیز تاثیر بسیاری در تغییر نتیجه‌گیری پژوهش شما دارد. حتی ممکن است که هیچ تخصصی در این زمینه نداشته باشید و سرگردانی، تمام ذهن‌تان را به خود درگیر کرده باشد. اگرچه حتی اگر در این زمینه حسابی کارکشته باشید، باز هم احتمال خطا وجود دارد. در این زمان است که می‌بایست برای به حداقل رساندن تعداد خطاهای موجود در تحلیل آماری چند متغیره، با کارشناسان خبره و واردِ این عرصه مشورت نموده، از آن‌ها کمک بگیرید و روند پروژه را به آن‌ها بسپارید. این کار به شدت کمک حال شما خواهد بود و می‌تواند نتیجه‌ای رضایت‌بخش و در عین حال کاملا مطابق با پیشرفته‌ترین علوم تحلیلی آمار، به شما تقدیم کند.

توزیع احتمال مهم در تحلیل آماری چند متغیره 

روش‌های توزیع احتمال در تحلیل آماری

سوالات متداول

کاربرد این روش، بستگی به نوع متغیرها دارد. مقادیر مربوط به متغیرهای تصادفی، زیر نظر کارشناس و آمارشناس ایران تایپیست مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ پس بهتر است با این مجموعه در مورد روند کار مشورت کنید.

تابع توزیع احتمال، واریانس، انواع روش‌های میانگین‌گیری از متغیرهای تصادفی، تابع‌های متناسب با نحوه‌ی توزیع متغیرها و...

روش‌های مربوط به توزیع احتمال و دسترسی به مقادیر متغیرها متفاوت است. اما عموم متغیرها می‌توانند با توجه به نوع رابطه با سایر متغیرها و اثر خود در مجموعه، از نوع توزیع احتمال گسسته یا پیوسته باشند.

این مجموعه در گام اول، به بررسی داده و ارتباط میان متغیرها، گستردگی آن‌ها و اثر آن‌ها در پروژه می‌پردازد. سپس با کمک روش‌های متعدد توزیع احتمال برای دست‌یابی به نتایج مورد انتظار می‌پردازد. 


نویسنده: نیما رفیعی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/16 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 687 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: توزیع احتمال در تحلیل آماری چند متغیره روش‌های توزیع احتمال در تحلیل آماری تحلیل آماری چند متغیره پروژه تحلیل آماری چند متغیره پایان نامه تحلیل آماری چند متغیره تحقیقات

دیدگاه کاربران

شیرین حسام | 1400-8-9 ساعت 09:20:50 امتیاز :

اینقدر تحلیلاتون درجه یک بود که مطمئنا یه تیم حرفه ای باید داشته باشین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :