پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه پاورپوینت ورزشی برای مدرسه ویژه ایام کرونا

نویسنده: نیما رفیعی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/12 ساعت 12:00:00 بازدید: 865 امتیاز 5 از 1 نظر

تهیه پاورپوینت ورزشی در روزهای اخیر و به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا که مدارس تعطیل شده و آموزگاران و اساتید باید مفاهیم درسی را به صورت آنلاین و مجازی به دانش آموزان آموزش دهند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. پاورپوینت یکی از ابزارهای کمک آموزشی محسوب می‌شود که استفاده از آن در سراسر ایران و جهان همه گیر شده است. اگر آموزگار مدارس هستید و می‌خواهید ایمنی در حین ورزش را به دانش آموزانتان آموزش دهید و با استفاده از حرکت‌های اصلاحی برای اجرای تمرینات نادرست اطلاعات دقیقی به آن‌ها دهید، یا حتی دغده‌ی بی‌تحرکی دانش آموزانتان را در این ایام دارید و می‌خواهید با آموزش درست و صحیح، آن‌ها را تشویق به انجام حرکت‌های ورزشی در جهت حفظ سلامتی کنید کافیست با کارشناسان ما در ایران تایپیست تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره‌های رایگان برای تهیه پاورپوینت ورزشی، اصولی‌ترین مفاهیم را در قالب یک پاورپوینت جذاب و انگیزشی تحویل بگیرید که محرک مناسبی برای دانش آموزان شما باشد و آن‌ها را به ورزش ترغیب کند. تهیه پاورپوینت ورزشی، در نگاه اول شاید ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد، اما بکارگیری خلاقیت در کنار آپشن‌های نرم افزاری جهت جذب مخاطب همواره دشوار بوده و نیاز مبرم به داشتن تجربه و شناخت کافی از پرسونا و کاربر و بیننده دارد.

حتی اگر مدیر مدرسه هستید و می‌خواهید با استفاده از ورزش که یکی از عوامل بازدارنده افسردگی و خمودگی می‌باشد و کم تحرکی را به خصوص در ایام کرونا کاهش می‌دهد، در جهت ایجاد فعالیت همگانی بین آموزگاران خود قدم بردارید و با استفاده تهیه پاورپوینت ورزشی و اجرای حرکات ورزشی در منزل به همکاران خود شور و نشاط را هدیه دهید، کافیست درخواست خود را در سایت اینترنتی ایران تایپیست به ثبت برسانید تا کارشناسان ما با استفاده از کاراکترهای متحرک و تصاویر هیجان انگیز و فایل‌های صوتی مناسب و انگیزشی، بهترین پاورپوینت ورزشی را برای شما و همکارانتان طراحی کنند و در سریعترین زمان ممکن فایل موردنظرتان را در اختیار شما بگذارند.

تهیه پاورپوینت ورزشی برای مدرسه ویژه ایام کرونا

تهیه پاورپوینت ورزشی برای مدارس در ایام قرنطینه کرونایی

سوالات متداول

بله این امکان در ایران تایپیست هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری فراهم است و تهیه پاورپوینت ورزشی مدارس، یکی از خدمات تخصصی این مرکز می‌باشد.

در ایران تایپیست برای تهیه اسلاید و پاورپوینت هیچ محدودیت موضوعی وجود ندارد و ایران تایپیست آماده همکاری با شما در تمامی موضوعات و عناوین است.

کافیست در سایت ایران تایپیست ثبت سفارش کنید تا در عرض کمتر از 5 دقیقه فاکتور هزینه برایتان صادر شود و از ریز هزینه ها مطلع شوید.

خیر. به هیچ عنوان. فاکتور هزینه در ایران تایپیست برای تمامی خدمات به صورت رایگان صادر می‌گردد.


نویسنده: نیما رفیعی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/12 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 865 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت ورزشی مدارس تهیه پاورپوینت ورزشی در کرونا تهیه پاورپوینت ورزشی در قرنطینه تهیه پاورپوینت ورزشی مدرسه ها تهیه پاورپوینت ورزشی دانش آموزی

دیدگاه کاربران

خانعلی لو | 1400-8-10 ساعت 09:24:46 امتیاز :

چقدر پاورپوینتم با اون تصاویر متحرک خوب شده بود. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :