پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تفاوت تحلیل آماری رگرسیون چندگانه و چند متغیره در چیست؟

نویسنده: سارا اخلاقی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/19 ساعت 12:00:00 بازدید: 2373 امتیاز 0 از 0 نظر

اگرچه حتی بسیاری از محققان ممکن است تحلیل رگرسیون چندگانه را با رگرسیون چندمتغیره جابجا کرده یا اشتباه بگیرند؛ تفاوت بارز و آشکاری در میان این دو تکنیک تحلیل آماری وجود دارد. تحلیل آماری رگرسیون چندگانه بر روی آنالیز مدلینگ رگرسیونی با یک متغیر وابسته و یک یا چند متغیر پیشگو (که متغیر مستقل نیز نامیده می‌شود) تمرکز دارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در حالی‌که تحلیل آماری رگرسیون چندمتغیره در واقع دارای چندین متغیر وابسته و تعداد دلخواهی از متغیر مستقل است. حتی گاهی این دو تکنیک تحلیل آماری با هم ترکیب می‌شوند. یعنی در زمانی‌که چندین متغیر مستقل با چندین متغیر وابسته وجود داشته باشد، بنابر تشخیص آماریست مربوطه، ممکن است از طریق محاسباتی تحلیل آماری رگرسیون چندگانه چندمتغیره استفاده گردد. داده کاوی از طریق تحلیل آماری رگرسیون چندگانه به شما امکان می‌دهد تا بهترین نتیجه و پیش‌بینی را از احتمال رویداد حاصل از متغیرها، بررسی نموده و آنالیزی دقیق داشته باشیم. اما ممکن است در ابتدای راه استفاده از تحلیل آماری رگرسیون چندگانه سخت و دشوار به نظر برسد. در چنین زمانی چه باید کرد؟ بدیهی‌ست که اگر بخواهیم از تحلیل آماری رگرسیون چندگانه برای تحقیقات علمی، پژوهش‌های تخصصی و سایر زمینه‌های این چنینی استفاده کنیم، نیاز به تخصص در این زمینه داریم. از قدیم گفته‌اند که نمی‌توان بی‌گدار به آب زد. تحلیل آماری، بخصوص تحلیل آماری رگرسیون چندگانه، ممکن است دارای نتایجی باشد که به طور مستقیم پژوهش شما را تحت الشعاع قرار دهد. در چنین زمانی، چیزی که بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند، این است که شما به منبعی کاملا آکادمیک و تخصصی برای انجام پروژه‌های آماری خود دسترسی داشته باشید. جایی که به تمامی سوالات و شبهات شما در زمینه‌ی تحلیل آماری پاسخ بگوید، اشکالات را از تحقیقات شما رفع کند و هر زمان که نیاز داشتید همراه شما باشد. ایران تایپیست یکی از مراکز آماری کاملا پیشرفته و تخصصی در این زمینه است.

تفاوت تحلیل آماری رگرسیون چندگانه و چند متغیره در چیست؟

تعریفی از تحلیل آماری رگرسیون چندگانه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجوییتحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخلاصه نویسی

سوالات متداول

یک تکنیک آماری که از طریق آن یک رابطه خطی میان یک متغیر وابسته با یک یا چند متغیر مستقل ایجاد می‌شود.

در تحلیل آماری رگرسیون چندگانه، یک متغیر وابسته با یک یا چند متغیر پیشگو (یا مستقل) ارتباط دارند. این درحالی‌ست که در رگرسیون چندمتغیره، چندین متغیر وابسته با تعدادی دلخواه از متغیرهای مستقل مرتبط هستند.

بله. ایران تایپیست یکی از مراکز فوق پیشرفته در زمینه‌ی خدمات آکادمیک تحلیل آماری رگرسیون چندگانه می‌باشد.

این شاخه‌ی آماری، پس از تشخیص دقیق استادان مربوطه و یا کارشناس آماری متخصص صورت می‌پذیرد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناس آماری ایران تایپیست تماس بگیرید.


نویسنده: سارا اخلاقی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/19 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 2373 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری رگرسیون چندگانه آنلاین تحلیل آماری رگرسیون چندگانه مقاله تحلیل آماری رگرسیون چندگانه پایان نامه سفارش تحلیل آماری رگرسیون داده کاوی رگرسیون چندگانه فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :