یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تعرفه ترجمه سال 1401 چگونه محاسبه میشود؟

نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/3/1 ساعت 09:00:00 بازدید: 1723 امتیاز 0 از 0 نظر

لیست هزینه ترجمه و تعرفه ترجمه سال 1401 مشابه سالهای گذشته یا سالهای آتی نرخ و میزان مشخصی در ایران تایپیست دارد. تا افرادی که نیاز به برون سپاری ترجمه دارند، به راحتی و با خیال آسوده از مناسب بودن قیمت ها در کنار ثبات آن ها، بتوانند اقدام به ثبت سفارش براساس تعرفه ترجمه سال 1401  نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تعرفه ترجمه سال 1401 چگونه محاسبه میشود؟

تعرفه ترجمه

لیست هزینه و تعرفه ترجمه سال 1401 ایران تایپیست

لیست هزینه و تعرفه ترجمه سال 1401 ایران تایپیست برای هر سفارش به طور دقیق و مشخص بر حسب معیار های ثابت و غیر قابل تغییر در بخش لیست هزینه و زمان/ لیست هزینه ترجمه درج شده است. شما این امکان را خواهید داشت تا قبل از ثبت سفارش، جهت برطرف شدن ابهامات و سوالات خود در مورد هزینه تعرفه ترجمه سال 1401 و عوامل موثر بر آن، به این بخش مراجعه نموده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. ما در ایران تایپیست تک تک عواملی که بر روی کاهش یا افزایش هزینه ترجمه موثر هستند را درج کرده ایم. لازم به ذکر است که افزایش تعرفه ترجمه سال 1401 و سالهای آتی در ایران تایپیست، رقم چندان چشمگیری ندارد و در اصل ما در تلاشیم تا در عین افزایش هزینه ها، به رضایت مشتریان نیز توجه نماییم.

از این رو، افزایش نرخ ترجمه در سالهای مختلف تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارند و اغلب ناچیز هستند. این موضوع، به رضایت کلیدی مشتریان ما جهت برون سپاری ترجمه منجر شده است. در صورتی که جواب و پاسخ سوالات خود را در بخش هزینه و زمان مربوط به تعرفه ترجمه سال 1401 پیدا نکردید، جای نگرانی نیست. شما می توانید به آسانی از طریق شماره های درج شده با کارشناسان ایران تایپیست تماس حاصل کنید و ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان برای شروع همکاری با ما در زمینه ترجمه به پاسخ سوالات تان در این رابطه، دست پیدا کنید. ما در تلاش هستیم تا کلیه مشاوره های لازم را چه از طریق سایت و محتوای آن و چه طی تماس تلفنی به مشتریان گرامی، ارائه دهیم تا سوالات و ابهامات بیش از پیش به آسانی رفع شوند. تعرفه ترجمه سال 1401 برای متون و سایر قالب های رایج صوتی یا تصویری، متفاوت است. به عنوان مثال به دلیل تفاوت فرمت یک فایل صوتی با یک مقاله نوشتاری، ما معیار های متعددی و مجزا را برای محاسبه هزینه ترجمه در نظر گرفته ایم.

تعرفه ترجمه سال 1401 چگونه محاسبه میشود؟

تعرفه ترجمه سال 1401

چگونه میتوانم هزینه سفارشم را بر اساس تعرفه ترجمه سال 1401 محاسبه کنم؟

گاهی اطلاع ظاهری  و عددی یا رقمی از تعرفه ترجمه سال 1401 ایران تایپیست کفایت نمی کند چرا که بسیاری از مشتریان ما به دنبال محاسبه و تخمین نهایی هزینه سفارش خود هستند. ما به اهمیت شفاف تر شدن تخمین هزینه های ترجمه براساس تعرفه ها واقف هستیم و به خوبی می دانیم که این موضوع در نهایت به رضایت مشتریان منجر می شود. چرا که در اختیار داشتن درک درستی از ریز هزینه هایی که می بایست برای کار بپردازید، به شما اجازه می دهد احساس کنید، بخشی از گروه ما هستید و جدا از ایران تایپیست در نظر گرفته نمی شوید. این نزدیکی و عدم احساس دور بودن مشتریان از گروه ایران تایپیست، باعث می شود تا همکاری طولانی مدت و با رضایت کامل طی چند سال متوالی پیگیری شود. ما برای شکستن این مرز اقدامات متعدد انجام داده ایم. شما برای محاسبه هزینه ترجمه خود، براساس تعرفه ترجمه سال 1401 در ایران تایپیست می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید. در بخش سایدبار سمت راست این صفحه یک بخش متمایز به نام محاسبه فوری هزینه ترجمه قرار داده شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شما می توانید با وارد کردن زمینه ترجمه، به همراه زبان ترجمه ی انتخابی خود و تعداد کلمات مقاله یا مدارک تان یک هزینه کلی و دقیق از مبلغی که باید بپردازید به دست بیاورید. وجود این بخش، نیاز به محاسبه توسط شما را از بین خواهد برد و زمان تان را برای محاسبه هزینه ترجمه قبل از ثبت سفارش ذخیره خواهد کرد. البته در صورتی که فرصت ارائه اطلاعات به این بخش را نداشته و نمی توانید برای تخمین فوری هزینه ترجمه بر اساس تعرفه ترجمه سال 1401 در ایران تایپیست زمان بگذارید، تنها کافی است تا با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و سوال خود را در این زمینه مطرح نمایید. ما به شما به طور دقیق، پاسخ خواهیم داد.

تعرفه ترجمه سال 1401 چگونه محاسبه میشود؟

ترجمه

تعرفه ترجمه سال 1401 برای رشته های مختلف

در رابطه با تعرفه ترجمه سال 1401 اشاره کردیم که رشته و گرایش، تاثیر بسیار زیادی روی افزایش هزینه یا عدم تغییر آن خواهد گذاشت. اما دلیل تاثیر برخی رشته ها در افزایش هزینه ترجمه چیست؟ آیا آنها با هم تمایزی دارند؟ آیا این تمایز به معنای در نظر گرفتن کیفیت بالاتر برای این نوع ترجمه ها است؟ در رابطه با محاسبه تعرفه ترجمه سال 1401 برای رشته های مختلف در ایران تایپیست باید به ذکر این نکته بپردازیم که رشته های مختلف یا زمینه های مختلف برای ترجمه هیچگاه با هم از نظر کیفیت تمایز و برتری داده نمی شوند. در اصل ما، ابدا برای محاسبه هزینه و حتی کار بر روی ترجمه برخی رشته های خاص، آنها را نسبت به رشته های دیگر تفاوت نخواهیم داد. در ایران تایپیست موضوع «کیفیت» در تعرفه ترجمه سال 1401 جایگاه نخست را دارد. به همین سبب، برای برخی رشته های دشوار و حساس مانند پزشکی یا رشته های مربوط به علوم انسانی و حقوق و ...، ضریب افزایشی برای محاسبه تعرفه ترجمه سال 1401 در نظر گرفته شده است. به طبع، دشواری ترجمه و تعدد وجود مفاهیم و اصطلاحات خاص در این رشته ها با سایر رشته های دیگر متفاوت است.

همین امر باعث می شود که چه برای ترجمه مقالات و چه برای ترجمه مدارک برای این رشته ها حساسیت مضاعفی در نظر گرفته شود. این مسئله باعث وجود ضریب افزایشی برای برخی رشته ها است به دلیل اینکه کاری که مترجم باید انجام دهد از کیفیت معمول و حالت عادی کمی سخت تر خواهد بود. با توجه به اینکه کلیه مترجمان ما در ایران تایپیست در حد کیفیت بالا فعالیت می کنند و تجربه را به همراه تخصص در کنار هم در انجام کار چاشنی کرده اند، با این حال برخی مقالات و متون یا کتاب ها وجود دارند که به زمان و دقت بیشتری برای ترجمه نیاز دارند. با توجه به این امر، ما این ضریب را برای برخی رشته ها در نظر گرفته ایم.

تعرفه ترجمه سال 1401 چگونه محاسبه میشود؟

تعرفه ترجمه سال 1401 برای سفارشات فوری

تعرفه ترجمه سال 1401 برای سفارشات فوری

برای محاسبه  تعرفه ترجمه سال 1401، برخی گروه از سفارشات در دسته سفارشات فوری جای می گیرند. این گروه، به دلیل نیاز مشتری از تحویل چند ساعته و فوری تا چند روز کمتر از حالت عادی در نظر گرفته شده اند. در این حالت، افزایش هزینه ها کاملاً بدیهی هستند. در اصل، با افزایش میزان کار و کاهش زمانی که مترجم می بایست برای انجام کار ترجمه اختصاص دهد، کاملا مشخص است که مشتری ملزم باشد هزینه دو برابری را بپردازد. این پرداخت هزینه نه به معنای کیفیت بالاتر که به دلیل تغییر شرایط عادی ترجمه یک متن یا یک مقاله و حتی یک کتاب است. در ایران تایپیست، چه برای مقالات با زمان انجام نرمال و چه برای مقالات با زمان انجام محدود، فوری و کوتاه مدت، کیفیت به یک اندازه در نظر گرفته می شود. بسیار بدیهی خواهد بود که به  خاطر حفظ این کیفیت مجبور باشید هزینه ای بیشتر بپردازید. قطع به یقین، هزینه، تعین کننده کیفیت نهایی کار نیست. اما چه در رابطه با تعرفه ترجمه سال 1401 و چه سالهای بعد، پرداخت هزینه بیشتر برای سفارشات فوری بسیار بدیهی هستند. زمان و هزینه هر دو، در یک نمودار با حالت برعکس قرار می گیرند.

به تناسب با کوتاه شدن زمان ما شاهد افزایش هزینه ها خواهیم بود و برعکس، هرچه مترجم زمان لازم و کافی برای انجام کار داشته باشد، هزینه شما مشمول فاکتور «زمان» نخواهد شد و به طور عادی محاسبه می شود. برای سفارش هایی که نیاز به انجام ترجمه چند ساعته دارند نیز، محاسبه آنلاین هزینه ترجمه براساس تعرفه ترجمه سال 1401 در حالت فوری در نظر گرفته می شود. به جز این، ما در ایران تایپیست یک حالت نیمه فوری برای انجام ترجمه در نظر گرفته ایم که هزینه ای که شما باید به عنوان مترجم برای انتخاب این حالت بپردازید، کمی کمتر از حالت فوری است. ما به رضایت شما می اندیشیم.

تعرفه ترجمه سال 1401 چگونه محاسبه میشود؟

تعرفه ترجمه مقالات و متون تخصصی

تعرفه ترجمه مقالات و متون تخصصی در سال 1401

تعرفه ترجمه سال 1401  برای مقالات و متون مختلف تخصصی همچون سالهای دیگر، نرخ ثابت و مشخصی در کل طول سال دارد. همانطور که اشاره کردیم، اطلاع از نرخ ترجمه در طی یک سال و عدم تغییر آن به ثبات قیمت ها و هزینه ها می انجامد و به این واسطه، اعتماد مشتریان به راحتی و نیاز بدون اطلاع رسانی دائمی انجام می پذیرد. برای تعیین هزینه نهایی براساس تعرفه ترجمه سال 1401 در ایران تایپیست عوامل مختلفی موثر هستند. از جمله مهمترین آنها که در این مطلب اشاره های مستقیم و غیر مستقیم به آنها داشتیم می توان به زمان انجام ترجمه، زبان مبدا و مقصد، رشته و گرایش انتخابی، حجم ترجمه اشاره کرد. لازم به ذکر است که با افزایش میزان حجم ترجمه (به هر زبان و مربوط به هر گرایش یا رشته تحصیلی که باشد) در ایران تایپیست براساس تعرفه ترجمه سال 1401  تخفیف حجمی در نظر گرفته می شود؛ به این صورت، با افزایش حجم ترجمه و عبور آن از بیست  و سی صفحه به بعد شما می توانید تخفیف ویژه حجمی ِ چشمگیری را از ما دریافت کنید.

شما می توانید برای بررسی این تخفیف ها و بررسی تعرفه ترجمه سال 1401 به بخش هزینه و زمان ترجمه در صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. همچنین شما می توانید طی تماس تلفنی نیز از چگونگی دریافت تخفیف یا شرایط بهره مندی از تخفیف حجمی مطلع شوید. در کنار این موارد، موضوعی که به طور دقیق به آن اشاره نشد زبان مبدا و مقصد برای محاسبه هزینه با توجه به تعرفه ترجمه سال 1401 در ایران تایپیست است. لیست تفکیک شده مربوط به هر زبان داخل سایت به صورت جدول بندی شده موجود است که برای اطلاع از آن نیز، شما می توانید به بخش هزینه و زمان، و هزینه ترجمه و سپس انتخاب زبان مورد نظر خود در لیست ارائه شده انتخاب نماید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه صوتی، تصویری

سوالات متداول

ما شمارش کلمات متون و مقالات را برای شما انجام می دهیم.

خیر، ما در ایران تایپیست برای سفارشات ترجمه، هزینه تایپ دریافت نمی کنیم.

به طبع در صورتی که رشته شما در گروه رشته های مشمول ضریب افزایشی باشد، باید هزینه بیشتری نیز بپردازید.

زمان انجام ترجمه، زبان، رشته و زمینه ی انتخابی و حجم ترجمه.


نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1401/3/1 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1723 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه سال 1401 قیمت ترجمه سال 1401 هزینه ترجمه سال 1401 دستمزد ترجمه سال 1401 حق الزحمه ترجمه سال 1401

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :