جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه‌ی تخصصی آنلاین برای کدام زبان‌ها ارائه می‌شود؟

نویسنده: پوریا عرب ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/16 ساعت 11:00:00 بازدید: 320 امتیاز 5 از 1 نظر

از آنجایی که متون تخصصی مختلف ممکن است خوانندگان و کاربرانی از سراسر جهان داشته باشند، لذا سفارش‌های مختلفی برای ترجمه‌ی تخصصی آنلاین متون با موضوعات گوناگون به زبان‌های متنوع دنیا ثبت می‌شود. اما کدام زبان‌ها؟ در هلدینگ معتبر ایران تایپیست خدمات ترجمه‌ی تخصصی آنلاین برای ترجمه‌ی متون تخصصی به 32 زبان زنده‌ی دنیا ارائه می‌شود؛ انگلیسی، ترکی استانبولی، عربی، چینی، روسی، فرانسوی و... . در واقع این امکان برای کاربران وجود دارد تا جهت ثبت سفارش ترجمه‌ی تخصصی آنلاین به اکثر زبان‌های زنده دنیا در سایت بزرگ و معتبر ایران تایپیست اقدام کنند. با توجه به این که متن تخصصی مورد نظر چه موضوعی دارد و مخاطبان آن قرار است چه کسانی باشند، ممکن است برای برای ترجمه‌ی تخصصی آنلاین این متون به چندین زبان مختلف سفارش ثبت شود. اما سوال اینجاست که کیفیت ترجمه‌ی تخصصی آنلاین متون مختلف به زبان‌های گوناگون دنیا در چه حدی است؟

با توجه به این که زبان‌ انگلیسی به عنوان زبان رایج دنیا و یک زبان بین المللی شناخته می‌شود، انجام پروژه‌های ترجمه‌ی تخصصی آنلاین به زبان انگلیسی به نسبت دیگر زبان‌های دنیا مرسوم‌تر است. برای مثال ترجمه‌ی تخصصی متون به زبان چینی که دارای دشوارترین دستور زبان‌ می‌باشد، به نسبت ترجمه به زبان انگلیسی سخت‌تر است و برای انجام کار ترجمه‌ به این زبان، به مترجمی کاملا حرفه‌ای نیاز است تا کار ترجمه را با کیفیتی در حد مورد انتظار انجام دهد. در ایران تایپیست مترجمان برای شروع کار خود در زمینه ترجمه، آزمون‌های به نسبت سختی را پشت سر گذاشته‌اند و دانش زبان آن‌ها به طور کاملا حرفه‌ای پورد سنجش قرار گرفته است. لذا برای ترجمه‌ی تخصصی متون مختلف به زبان‌های گوناگون، مترجمانی انتخاب می‌شوند که به دستور زبان مورد نظر تسلط داشته و می‌توانند متن مورد نظر را به شکل کاملا صریح و روان ترجمه کنند. لذا می‌توان گفت که نگرانی از بابت ترجمه متون تخصصی به دیگر زبان‌ها وجود نخواهد داشت.

ترجمه‌ی تخصصی آنلاین برای کدام زبان‌ها ارائه می‌شود؟

زبان ترجمه تخصصی آنلاین

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگانویرایش گرامری مقاله انگلیسیتنظیم مقاله به فرمت مجله

سوالات متداول

بله. کاربران می‌توانند برای ترجمه تخصصی این مقالات به 32 زبان زنده دنیا سفارش ثبت کنند.

بله. ترجمه‌ی تخصصی به زبان چینی به شکل کاملا حرفه‌ای توسط مترجمان متخصص انجام می‌شود.

کاربران می‌توانند برای ترجمه تخصصی این متون به 32 زبان زنده دنیا سفارش ثبت کنند.

بله. با توجه به زبان مبدا و مقصد متون، هزینه ترجمه متغیر است.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/16 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 320 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی فوری آنلاین ترجمه تخصصی ارزان آنلاین بهترین ترجمه تخصصی آنلاین ترجمه تخصصی سریع آنلاین ترجمه تخصصی یک روزه آنلاین

دیدگاه کاربران

محمد شريفيان | 1400-7-21 ساعت 09:56:04 امتیاز :

شرکتمون چندتا ترجمه مختلف نیاز داشت. ممنون که مترجماتون بی نقص تحویل دادن

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :